Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 816
  • 316

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Muistuipa mieleen, että kerran 90-luvun puolivälin tienoilla eräs vielä nykyäänkin kai eduskunnassa istuva (ainakin edellisellä vaalikaudella vielä oli) vitun pilipalipoliitikko, SDP:n kansanedustaja, haki perkele meikäläisen kautta julkisuutta! Ja täysin sen kummempia kyselemättä, helvetti soikoon. Olin kahvilla parin kaverin kanssa ja äijä tuli siihen ja kysyi "saanko istua tähän pöytään", minä siihen "no senkin istut", äijä "miten noin muuten menee?", minä siihen että "ihan ok", jonka jälkeen kusisen paikallislehden toimittaja ryntää paikalle ja salamavalot välkkyy ja seuraavan arkipäivän lehdessä juttu kuvan kera, että "piip piip keskustelee nuorten kanssa tärkeistä asioista".

Siiiiiis mitä vittua? Olisi nyt helvetti edes kysynyt jotain. Toisaalta sitten en olisi antanut ottaa mitään helvetin vaalipropagandakuvaa.
 
90-luvulla Aamulehdessä mustavalkoisessa kuvassa intin univormu päällä huippusalaista erikoistehtävää suorittamassa. Nimikin mainittiin.

Viime kesänä Hesarin taloussivuilla olleessa värivalokuvassa taustailemassa.

Työn puolesta muutamaan otteeseen paikallislehdessä.

Tv- ja radioesiintymisiä ei tietääkseni ole.

edit. Paitsi että on. MTV-akatemia-sarjassa pääsin esittämään yleisökysymyksen kun Saku Tuomisen isä pakotti.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joskus nappulana olen ollut Kotkan paikallisessa lehdessä (ensin Eteenpäin ja sitten Kotkan/Kymen sanomat) muutamia kertoja. Radiossakin olen äännellyt yläasteella ollessani projektiviikon lopputyön ansiosta. Hieman nuorempana olen vilahtanut Urheiluruudussa (MyPan peli) ja häpeän tätä syvästi.

Täällä Jyväskylässä asuessani olen ollut Keskisuomalaisessa ilmestyneessä kuvassa sekä nimeni on ainakin kertaalleen kyseisessä lehdessä mainittu. Radiossa olen ollut useaan otteeseen (Radio Keski-Suomi ja Radio Jyväskylä). Viimeksi viime tiistaina.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
On sitä tullut saatua nimi ja naamataulu muutaman kerran Turun Sanomiin. Kerran oikeen isommankin jutun kera, silloin vietin ottelun Tapparan-fanikatsomossa Tepsin varusteet päällä ja pelinä oli Tappara-TPS ratkaiseva välieräpeli jonka Tepsi meni häviämään. Turun Sanomat teki siitä jutun otsikolla 'väärässä paikassa' ja on sitä tullut kerran saatua naamataulu iltasanomien kokosivun kuvaan, onneksi en ole siinä kuvassa kuitenkaan yksin.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Minua on haastateltu vuosia sitten Satakunnan Kansan urheilusivuilla sekä paikallisradiossa (10 minuutin haastattelu). Lukuisat kerrat olen patsastellut paikallislehtien sivuilla. Nykyään olen sentään saanut olla julkisuudelta rauhassa. Huoh ;-)
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Väsäämäni kuva, jota myös ruma pärstäni kauhistaa, on ollut irc-gallerian päivän kuvana. Tämän par/hemmin en julkisuuteen pääsisi. Tiedä sitten tahtoisinkokaan.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti FourForty
Pari - kolme kertaa televisioidulla keikalla soittamassa, myös muutamassa radiohaastattelussa olen päässyt ääneen. Kaikkia lehtijuttuja ei jaksa muistaa, on kai niitä muutaman kymmentä ollut.

Näin v. 2001. Sen jälkeen jokunen keikka ja haastattelu lisää sekä studiovieraana MTV3:n yöchatissa.
 

Miguel

Jäsen
Kun joskus noin 10-vuotiaana olin Salpausselän kisoissa, katsomossa kierrellyt radiotoimittaja haastatteli minua paikalliselle taajuudelle. Olikohan saman vuoden kisat, kun veljeni oli bongannut minut Eurosportin lähetyksestä.

Uusi Lahti -ilmaisjakelulehdessä olen kerran saanut kuvani ja sanottavani katugallupiin. Isompaankin kuvaan olen ko. lehdessä päässyt. Nimeäni ei tosin mainittu silloin, sillä olimme veljeni kanssa vain rekvisiittana äitiämme käsittelevässä jutussa.

Kasiluokalla olin työharjoittelussa Etelä-Suomen Sanomissa ja kirjoitin kaksi pikkuista ns. kainalojuttua isompien artikkelien kylkiäisiksi. Ammattitoimittajat toki auttoivat, mutta minun nimissäni jutut julkaistiin. Mielenkiintoista tilanteessa oli, että toisella haastattelullani saatoin kaksi päiväkoti- ja ala-asteaikoina tutuksi tullutta tyyppiä julkisuuteen. Artikkeli käsitteli koulujen PISA-testejä.

Ensi sunnuntain Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa saattaa kuulua pieni mölähdys minulta. Kaverilleni kilautettiin, ja minä yritin takapiruna olla avuksi. Ei onnistunut. Emme pystyneet antamaan riittävän varmaa vastausta niin lyhyessä ajassa pienen paineen alaisena. Kysymys käsitteli juutalaisen kynttelikön sakaroiden - vai mitä lie ovatkaan - määrää (1, 3, 5 vai 7) ja pystyin vain hätäisesti toteamaan "aika monta". Puhelun päättymisen jälkeen mietittyäni hetken olin aika varma, että 7 olisi ollut oikein. Kuten olikin.

Kai noita jotain muitakin vielä on, mutta ei nyt tule mieleeni.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Hesarissa olin kerran etusivulla värikuvassa ja toisen kerran HS teki puolen sivun jutun meikäläisestä Sunnuntai-osioonsa.

Aktiivi urheiluajoilta monen monta kertaa lehdissä kuvan ja nimen kanssa.

Niitä lukuisia vilahduksia jossain TV-lähetyksessä ei kai lasketa "julkisuudeksi"?? :D

TVssä kahdesti A-studiossa. Molemmat raportit käsitteli inttiä.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Olen ollut paikallisen sanomalehden kuvassa noin 10 vuotta sitten. Toinen hetkeni julkisuudessa oli samoihin aikoihin, kun piirokseni julkaistiin Nakke-lehdessä. Enpä nyt nopeasti muista muita juttuja.
 

Anton

Jäsen
Jääpallofinaalissa Oulussa pelasivat Ols ja ToPV. Viimeisten sekuntien viimeisellä laukauksella Tornio vei mestaruuden.

Urheiluruudun koosteessa juuri voittomaalin syntyessä oli iloisesti tuulettava heppu oululaismaalin takana syömässä käristemakkaroita.

Kyllä, ToPV kaulaliinainen tyyppi olin minä!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erittäin hyvin olen onnistunut julkisuudelta piileskelemään. Paikallislehdessä olen kuvassa varmaan muutaman kerran ollut ja kerran pääsin oikein katugallupiin vastaamaan. Niin, ja olenhan minä kyllä ollut mainostähtikin! Joskus pienenä oli minun kuvani muistaakseni jossain keittiömainoksessa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Morrison
Toinen hetkeni julkisuudessa oli samoihin aikoihin, kun piirokseni julkaistiin Nakke-lehdessä. Enpä nyt nopeasti muista muita juttuja.


Omia piirroksiani julkaistiin Nakessa aikoinaan muistaakseni kolmesti. Ai saakeli, meinasin vallan unohtaa tämän tähtihetken. Pitäisikö kaivaa ne esiin vielä monen vuoden tauon jälkeen..

En muista olenko maininnut tähän ketjuun jo tätä tuoreinta, mutta uuden vuoden jälkeisessä numerossa (ilmais)paikallislehden bailauspalstalle tuli oma pärstä. Jee jee.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Julkisuudessa

Niinno, olin jotain 3-4 vuotta, kun lätsäni näkyi Satakunnan Kansan keskiaukeamalla, paikkaa en muista, mutta joku yleinen tapahtuma se kait oli.

Seuraavan kerran koulussamme oltiin kuvaamassa jotain juttua, ja huomasin että vasen jalkani vilahti televisiossa, FST:n puolella.

Ja tämä viimeinen sattui pari vuotta sitten. Porissa on jokavuotinen poliisien huutokauppa. Etusivulla siitä sitten oli jälleen iso juttu ja kuva (SK:ssa) jossa näkyi vasemmanpuoleinen käteni kokonaisuudessaan...

Naama ei koskaan ole ollut julkisuudessa, ja ehkä niin on parempi :)
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Pikkupenskana (alle vuoden ikäisenä) oon ollu Kotiliedessä. Kotilieteen haastateltiin mun isovanhempia ja siinä pikku-Myersiki poseeraa mummunsa sylissä.

Paikallisiin lehtiin on reportoitu monet kerrat mun urheilusaavutuksia ja oonpahan poseerannu Dumle Street Basketin Pro Tourin ohjelmalehtisen kannessa.
 

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainut julkisuusviuhahdus oli 1. Kaivopuiston ilmaiskonsertissa joskus vuonna käpy ja vasara. Pääesiintyjät oli tuolloin Aki & Turo. Kaverin kanssa istuttiin keskellä 1. riviä ja ei voinut olla päätymättä uutisiin ja seuraavan päivän iltapäivälehtikuviin kyseisestä konsertista.

Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa ja hyvä niin.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keväällä 2002 esiinnyimme sählyjengimme kanssa yleisönä
"mediapersoona" Wallu Walpion isännöimässä Far Out-ohjelmassa. Itse onnistuin saamaan paikan takariviltä joten
en pahemmin näkynyt ruudussa. Finaaleissa 98 ja Göteborgissa
2002 olen kuulemma kanssa näkynyt ruudussa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
oma(t) hetkeni

Syksyllä oli tämä Porilaisen kiekkoilun tarjoilu hakinaitissa Ässät-Jyp, juu juuri se, missä Glad kieputteli Drouinin solmuun ja siinä sitten erätauolla istuskelin 3.n naikkosen kanssa (olivat vaihto-oppilaita) ja puhuttiin paskaa, niin eikös ala puhelin soimaan ja viestiä pukkaamaan "mitä äijä ny?" " Eikö yks muija kelpaa?" "Mitä vittua sää Ässien ottelussa teet!?!?" "petturi!"Tms. viestejä. Ne perkeleet olivat kuvanneet meitä ja mää siinä yritin jauhaa hyvällä englannillani jotain hauskaa...

Samalta reissulta on myös Martin "vuosisadan kaappaus" Bergeronin haastattelu, jonka teki Englantilainen vaihtarimme, terkkuja vaan... Kasetti on tallessa ja jos haluaa kopion niin mä voin kyllä tehä:)



Kotiseudun puulaakin voitettuamme päästiin lehteen 5 senttiä korkeena juttuna:) WAU...


Malesian matkaaja Jouni Lehtimäki antoi minulle Äijänsuolla Lukko-Ässät peliä ennen tulitikkuaskin!! siis useita vuosia sitten, mutta se on juurtunut sieluuni tulikirjaimin...


Satakunnan Kansan etusivulla oli minusta ja kaverista kuva silloin 92 kun ekan kerran päätettiin ydinvoimala juttua ja oltiinkohan jotain 12-13 vuotiaita ja tää puupää haastattelija kiersi koko paikan läpi ja kysyi kaikilta mielipidettä. Kaverini oli sitten ainoa joka ei halunnut sitä voimalaa ja ikää taisi olla 11-12:) Mitäs sitten kerrotaan suurilla kirjaimilla? "Nönnönnöö vastustaa ydinvoimaa!" heheh... Porilaiset on just tommossii!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Eilisten puheluiden ja tekstiviestien, ja tämän päivän onnittelujen ja nimikirjoitusten pyytäjien määrästä päätellen olin eilisessä IFK-Ilves matsissa "saanut" taas naamani ruutuun.

Ja ei, ei ollut ensimmäinen kerta. Saa laittaa suoraan mulle valitukset niistä kun "niin lyhyitä kun ne urheilu-uutislähetykset onkin, niin sitten näytetään vaan jotain yleisöä eikä kaikkia maaleja". Minä se olen;)
 

Pafe

Jäsen
Pari kertaa lehdessä kuva. Mainittavan arvoinen on se, kun olin katsomassa Hämeenlinaassa HPK-SaiPa matsia, niin pääsin Hämeen-sanomien (tjs.) kuvaan, jossa HPKoon pelaajat juhlivat maalia ja minä seuraan taustalla. Telkkarissakin olen vilahtanut pari kertaa, erilaisissa urheilutapahtumissa. Tosin itse vain katsojan roolissa.
En sen enempää.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hockey Night -välähdyksiä on useampia, ja pari kautta sitten taisin paistatella hieman kauemminkin ruudussa. Pahoittelen. Radiohaastattelijan uhriksi olen kirjaimellisesti joutunut siten, että minut vain tempaistiin mitään kyselemättä haastateltavaksi. Lisäksi lehdessä on joskus ollut joitain kuvia, joissa näyn taustalla, ja minä ja ystäväni olemme esiintyneet yhdessä lehtijutussa ihanaisen kuvan kera.

Vieläköhän muuta... Ei kai. Yleisönosastolle olen pariin kertaan kirjoittanut, ja pähkäilyni on jopa julkaistukin. Nettiin on myös haastateltu.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus 90-luvun alussa Ruutulipussa oli joku vähän isompi juttu kartingista jossa meikäläinen oli. Kuvasivat oikeen läheltäkin kun mä siinä vääntelin sitä auton rattia. Joku sen ajan Kyllönen haastattelikin mua, mutta sitä ei (yllätys yllätys) näytetty ohjelmassa.
Olympiastadionin duunien takia olen kanssa päässyt telkkariin. Mut voi bongata ainakin naisten 100 metrin lähdön aikana sieltä naisten takaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pääsin juuri Jatkoajan ja lehtien palstoille tehtyäni sopimuksen Kärppien kanssa.

Oli minusta juttua myös World Cupin aikaan kun tuli Ramin kanssa käminät.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juu, muutaman kerran... pari kertaa Hesarissa, kerran Ruotuväessä sekä kertaalleen viime kaudella Parhailla paikoilla .

Viimeisestä kiitos ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös