Oletko ollut julkisuudessa?

  • 47 849
  • 316

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Lape
Kun sitä oikein miettii, niin onhan sitä julkisuudessa käyty: Intti aikana jossain paikallislehdessä oli juttu ja kuva meidän ryhmästä käskynanto muodossa. Keväällä olimme erään täälläkin kirjoittavan supersankarin kanssa puoli yhdeksän uutisissa, jossain korkeakouluja käsittelevässä jutussa, viivyn kuvassa ainakin niin kauan että koko suku tunnisti.
Myös meikän sukulaiset ja jotkut tutut tunnistivat mut siitä samasta jutusta. Lisäksi olen ollut kuvissa SK:n sivuilla, kahdessa oikein nimellä :). Tv:ssä pari kertaa vilahtanut (nopea kun olen)... Siinä ne muutamat sekunnit julkisuudessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensimmäisen kerran olin julkisuudessa 80-luvun puolivälissä, kun voitin Pikkukakkosen Sanaleikistä jonkun lautapelin. Tällöin nimeni mainittiin suorassa lähetyksessä!:D

Seuraava esiintymiseni oli muistaakseni kaudella 94-95 Hockey Night-ottelussa HPK-Tappara, jossa morjenstin kameralle.

Kolmannen kerran esiinnyin julkisuudessa Atlantan olympialaisten aikaan Lammilla Heli Rantasen kultamitali-finaalin valvojaisissa. TV.ssä näkyi valkoinen verkkatakki päällään tuulettava kaveri Helin ensimmäisen heiton jälkeen.:D

Inttiaikana pääsin Kankaanpään sanomiin, kun olimme Niinisalossa koko Läntisen maanpuolustusalueen sotaharjoituksissa. Tuolloin vaan toimittaja keksi jostain, että olenkin Imatralta kotoisin, enkä Lammilta.

Lammin paikallislehdessä, Keski-Hämeessä nimeni on mainittu varmaankin noin 10 kertaa, mm. kahdesti jääkiekko-ottelun parhaana pelaajana.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Kaksi Tapausta.

Ensimmäinen - Olin Pelaamassa Eräässä Junnuturnauksessa Ja Satuin Olemaan Oikeaan Aikaan Oikeassa Paikassa Ja: Pääsin Itä-Helsingin Sanomien Kanteen.

Toinen. Mielipiteeni julkaistiin MTV3:n HockeyNightin sivuilla.

Muita tapauksia en muista tai sitten niitä ei ole.

----------------
Että - Näin
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
TV:ssä ryssien suurlähetystön edessä mielenosoituksessa Balttian maiden miehitystä vastaa ja samasta aiheesta Iltiksessä. Juttuja Iltiksen ja Hesarin mielipidesivulla ja sitten jonkun s-tanan Megavisan katsomossa TV:ssä. Eksyin sinne jurrissa kun sitä kuvattiin aikoinaan laivalla.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh no joo muutaman kerran vahingossa tölsyssä;)

Enismmäinen kerta oli kun yle teki raporttia Ulkomaalaisjengeistä. Allekirjoittanut painoi sitten kaverin kanssa ulos ja pääsi lähetykseen kun pojut riehuivat edessä;), siitä sitten läpi painettiin perinteisesti "taklaamalla" ;)

ToInen kerta olin festareilla, kun taas kuvattiin välivaltaa.hmm
miten onnistunkin aina olemaan väärässä paikassa;)

Muutaman kerran on pohjalaisessa kesätyöntakia.

Siinä meikäläisen mahtava julkisuus...

edit: unohtui mainita mahtavat yo-lehden artikkelit ;)
 
Viimeksi muokattu:

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
TV:ssä oon ollu useaan otteeseen.

Iltalehteen olen kirjoittanut artikkelin.

Radio Helsinki- asemalla olen ollut ohjelmassa Paskalista.

Lisäksi lukuisia lehtikuvia ja tv-spotteja, joihin olen itseäni tyrkyttänyt.
 
Viimeksi muokattu:

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Tätä samaa pikkutilulilua täälläkin, Hoki Naitin katsomokuvissa ties monetko kerrat.. en edes muista milloin JYPin kotipelissä en olisi ruutuun jostain nurkasta joutunut. Saattaa noita pari olla lisää TV Jyväskylänkin jälkilähetyksien ansiosta. Ainiin, pari televisioitua pesäpallopeliäkin on listalla.

Entinen radio Jyväskylä oli mukana JYPin risteilyllä pari vuotta sitten ja tietenkin mokomat toimittajat tekivät pienen koosteensa seuraavalle päivälle risteilyn tunnelmista. Minut ja kaverini sitten nappasivat uhreikseen, huima reilun minuutin pituinen pätkä siitäkin tuli.
Keskisuomalaiseen on tullut kirjoiteltua parikin yleisönosastojuttua. Ihme että edes ovat julkaisseet kaikki.

Taidepuolelta näitä pienempiä riittää.. Jyväskylä-lehdessä on selkää tullut käännettyä kameraan. Keskisuomalaisessa komea yhteiskuva Bench for Jyväskylä-porukasta, minä takarivissä piileskelemässä, onneksi sentään lehteen painoivat viisaampien kommentit projektista.
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
Onhan noissa oltu...

TV
Jyrkissä 97-00 AINA ikkunan takana, koripallo KTP:n matseissa cheerleaderina, fudis KTP:n matseissa vesipoikana, jyrkin katugalluppien aikana kävellyt edestakaisin kameran kuvassa 167 kertaa (puolet ajasta selin), Jyväskylän suurajoissa juoksentelin autoja hipoen tiellä jne jne.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Itsekin olen ollut lähinnä noissa TV-visailuissa muutamia kertoja.
Puolitoistavuotias poikani pääsi Norjan MM-kisojen ottelujen "Ihanaa leijonat, ihanaa"-koosteeseen Suomi-verkkarit yllään ja imeskellen pilliä. Harmittaa, kun ei saatu sitä nauhalle. Sattuiskos jollain olemaan vielä sitä tallella? Ottelu oli Suomi -USA.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Itsekin olen ollut lähinnä noissa TV-visailuissa muutamia kertoja.
Puolitoistavuotias poikani pääsi Norjan MM-kisojen ottelujen "Ihanaa leijonat, ihanaa"-koosteeseen Suomi-verkkarit yllään ja imeskellen pilliä. Harmittaa, kun ei saatu sitä nauhalle. Sattuiskos jollain olemaan vielä sitä tallella? Ottelu oli Suomi -USA.

Kyllä mää luulen, että löytyy....
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jos olisi mahdollista saada kopiota siitä ottelun lopussa (kuulemma, itse olin Norjassa) esitetystä loppukoostelaulusta, niin olisin tietenkin valmis siitä myös korvauksen suorittamaan.
Keskinäinen yhteydenpito yksityisviestipuolella.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Jos olisi mahdollista saada kopiota siitä ottelun lopussa (kuulemma, itse olin Norjassa) esitetystä loppukoostelaulusta, niin olisin tietenkin valmis siitä myös korvauksen suorittamaan.
Keskinäinen yhteydenpito yksityisviestipuolella.

Käy kattoon yksityisviestis....
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eipä tuota julkisuuteen..

..halua, kun itse on tehnyt lehtijuttuja riittämiin (eli nähnyt oman nimensä lehdessä tarpeeksi monta kertaa). :D Toki ollaan myös lehtien palstoilla oltu..
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Nostetaan jälleen vanhaa ketjua esiin...

... jotta pääsen hivelemään omaa egoani. :p
Elämäni ainoalla visiitilläni Matinkylän jäähalliin semifinaaleissa keväällä '98 pääsin/jouduin tuulettamaan IFK:n maalia Hesarin urheilusivuille kohtalaisen kokoiseen kuvaan erään toisen Jatkoaikalaisen kanssa.
Kyllä siinä meinasi mennä kahvit ja paahtoleivät väärään kurkkuun.
Saman suuntaisia komentteja tuli kavereitakin:"Piti sitten nähdä sunkin naamasi heti aamulla" :D
 
Viimeksi muokattu:

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Ilta-Sanomat ja Itä-Savo ovat tehneet jutun Liigapörssi-menestyksestäni :D
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse olen saanut kyseenalaisen kunnian "esiintyä" 4D dokumentissa. Dokumentti koski opiskeljoiden GooM -risteilyä.... hävettää. :o
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Turussa paikallislehdessä pari kertaa, kun haastateltiin nuoria, jotka viettävät viikonloppunsa bilettäen kaupungilla. Loistavaa nuorisoelämää.

Radioon haastateltiin myös kerran Turun torilla, en kyllä muista mistä.

Täällä Porissa musta on tullut oikein julkisuuden henkilö. Yyterissä kesällä haastateltiin telkkariin, onneksi sain vaatteet päälle ennen kameran saapumista. Radiossa olin just vähän aikaa sitten puhumassa mukavia. Sitten olen pyörinyt ympäri Suomea yhdessä mainoksessa suurimmaksi osaksi paikalliskanavilla. Lehteen olen myös päässyt täällä lukemattomia kertoja, niin ja johonkin raumalaiseen radiokanavaan kans haastateltiin.

Ässät-Hpk-ottelussa mut voi nähdä, jos tietää, missä seison. Ei muuta onnex sieltä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jalkaväenkenraali Ehnrothista ja hänen joukko-osastosta kertovassa tv-dokumentissa olin taustalla kun Aatu laski seppeleen Marskin haudalle Hietaniemessä. Palvelin tuolloin Kaartin Kunniakomppaniassa. Olin myös Ilta Sanomien kuvissa kun Norjan Kuningas laski seppeleen Tuntemattomalle Sotilaalle niin ikään Hietsussa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Henkilökuva jokusessa lehdessä, uutisissa haastateltavana ja ns. asiantuntijakommentoijana mm. Hesarissa sekä ainakin eräässä maakuntalehdessä. Onhan noita ollut.
 

Aksu

Jäsen
Etelä-Saimaassa muutama henkilöhaastattelu. Nykyisin viikottain jossain paikallismediassa (lehdet ja radio). Mielipidepalstoilla suht usein joko oman itsenäni tai puulaakin edustajana. Tarkkaa kuvaa vaikea sanoa kun en tiedä miten laajasti esim. sanomalehdissä esiintyy. Kaikkia on vaikea haalia käteen.

Missasin perskules tv-uutisten haastattelun syksyllä kun en ollut kotiseudulla vaan Vaasassa juttelemassa semman yhteydessä.

Viimesimpänä oli haastattelu radio suomen päivän peilissä, jossa puhuin korkeakouluasioista.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo, onhan minunkin naamani näkynyt erinäisissä medioissa.

Pari kertaa olen näkynyt teeveessä Ässien vierasmatsissa kun (hulluna) juhlivaa vieraskatsomoa on näytetty. Pariin kertaan olen ollut ihan ohikulkijana.

Lehdessä naama on sitten ollut useammin. Muksuna kun olin poikakuorossa niin naama oli luonnollisesti yhteiskuvassa konserttimainosten yhteydessä. Tekniikan opiskelijoiden hallituksessa toimiessani kuvani oli myös pariin otteeseen tursajaisten yhteydessä lehdessä, onneksi kuvat olivat otettu sellaiseen aikaan että humala oli vielä minimaalinen. Ja kerran (noin kahdeksan vuotta sitten) meidän bändi oli aika isossa kuvassa kun oli juttua bänditapahtumasta nuokkarilla (rumpalimme isä kehysti kuvan meille kaikille ja minulla se on jopa yhä seinällä). Se oli vielä aikaa ennen Jyrkiä jolloin erityisesti ulko-Helsinkiläisten bändien oli todella vaikeaa saada edes kymmentä sekuntia julkisuudessa.

Ja onhan minun Kiekkopesän kirjoitustani referoitu joskus kolme vuotta sitten Helsingin Sanomissa (tai Iltalehdessä)
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Ehkäpä suurin julkisuustempaus minulla on se, kun pelasin pesäpalloa Pikku Kakkosessa.
Onhan niitä muitakin, mutta just nyt ei jaksa muistaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm...Olen kirjoittanut pari kertaa Ilta-sanomien yleisönosastolle.
Olen näkynyt Kotikadussa...:)
Minusta ja tanssiporukastani on ollut juttu Huvudstadsbladetissa...Siinä ne kait oli...:(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös