Melkein sukua julkkikselle

  • 261 403
  • 1 344

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sakke35:

Janina luomuineen viereisellä juoksumatolla?

Kyllä pistää kateelliseks, miten siinä pystyy itte reenaan kylmän rauhallisesti? Mulla menis matto alta...
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti V8350
Sakke35:

Janina luomuineen viereisellä juoksumatolla?

Kyllä pistää kateelliseks, miten siinä pystyy itte reenaan kylmän rauhallisesti? Mulla menis matto alta...

Se oli kieltämättä tosi vaikeaa. Maton edessähän on isot
peilit ja oli erittäin vaikeaa olla tuijottamatta sen puskureita.
Toisaaltahan Janina on varmaan tottunut että kaikki katsoo
sitä. Ikävä kyllä Janinaa ei niin usein ole näkynyt k.o salilla
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olen jutellut useammankin julkkiksen kanssa baarissa. Luonteeni on sellainen että vähäsessäkin humalassa pystyn heittämään läppää kenen tahansa kanssa...
mutta tällaisia tulee nopeasti mieleen...
- Ässien mestarijoukkueen pelaaja Erkki Väkiparta asui naapurissa kun olin vaahtosammuttimen kokoinen. Hänen poikansa Jarnon kanssa (pelaa jääpalloa Suomen maajoukkueessa - tunnen myös pari muuta jääpallomaajoukkueen pelaajaa) olemme olleet samalla luokalla sekä ala-asteella, lukiossa että tekussa.
- Meen emäntä on asunut Jani Hurmeen kanssa samassa talossa (tai samassa pihapiirissä, en oo ihan varma)
- Munkin suvussa on joku ruotsin kuningas, en tähän muista kuka enkä jaksa soittaa äidille ja kysyä
- Kun tosta Nielikäisestä oli juttua, niin mun vuorokaveri on ollut samalla luokalla sen kanssa Nivalassa...
- Mun yksi yläasteen luokkakaveri oli joku ensimmäinen nainen ilmasotakoulussa tai jotain (eipä oo kuulunut mitään aikoihin)
- kakkostyöpaikassani raviradalla on paljonkin jääkiekkoon liittyviä ihmisiä hommissa: Makkosen tytär ja Mika Lehdon muijakaveri näin nopeasti mietittynä
- raviradan kautta tunnen myös muutamia jalkapalloilijoita ja salibändyn pelaajia ja käyhän siellä kesäisin Porissa ollessaan myös eräs nykyisin Jokereissa "pelaava" ex-Ässä

- ja tunnen Jatkoaikaan kirjoittavista ihmisistä palstan ulkopuolella ainakin JanJ:n, Pekonin ja Kapa76:n (voi olla että on muitakin tuttuja, mutta kun ihmiset ovat nimimerkin takana täällä...)

Tää juttu on muuten mennyt aika pirun kauas otsikosta ...
 

Jokiharju10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Isäni isoisä on aikoinaan voittanut Bostonin maratonin.
Äitini siskon mies on voittanut aikoinaan pikaluistelun SM-kultaa.

Ja isäni on ollut Heikki Riihirannan kanssa samassa kansakoulussa :)


:rolleyes:
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Olympiavoittaja Juha Tiainen on sukua, samoin Markus Leminen, ja eräs suomalainen pikajuoksija... lopettanut sellainen.... Oulusta.... ,mutta ei Vakkuri! Suomalaisia toimittajia tunnen muutaman ja sitten olen haastatellut kaiken maailman julkkisksia, lähinnä kuitenkin jotenkin urheilun kanssa tekemisissä olevia. Kaverinin taas on haastatellut tasan yhtä oikeaa julkkista, mutta se olikin sitten Erin Koivisto. Olen kateellinen, ja kaveri jaksaa siitä muistuttaa
 

Brezel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Isoveli jakaa postia Bruce Racinelle! Eli ihan sukua olen. ;)
Äiti on opettanu Pasi Petriläistä ja meillä löytyy siitä videomateriaaliakin Pirkkalan Yläasteen soutukisoista! Ja samainen herra on asunut meidän naapurissa.
Niin ja Tampere Unitedin pelaaja Sakari Saarinen on mun äitin kaverin veljenpoika! Siinä mulla läheinen sukulainen! :D
Ja Pasi Puistola asuu mun kaverin naapurissa...
Kaverin uskonnonopettajan miespuolisella kaverilla oli ollu jotain juttua Jari Sillanpään kanssa...

On kyllä siis todella läheisiä suhteita näihin julkkiksiin..
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti liverpool
Isä oli nuorena Ari Haanpään (nimi ei varmaan sano mitään paitsi tappara faneille)?kanssa samalla luokalla wau,sehän tekee musta melkeen julkkiksen:D

Ai ei sano? Puuh! Haanpää oli sentään mukana Tampereen Keväässä, siinä ainutlaatuisessa tapahtumassa, minkä ansiosta Tampereen suurin hotelli sai täydellisen nimenä..
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
kaksi legendaa!

Meidän sukukokouksessa oli Esko Aho.. on kylläkin melko kaukaista sukua. Ja sitten joskus lööpeissä oli juttua, että Paavo Lipponen olisi sukua Esko Aholle.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
en jaksa muistaa olenko kommentoinut tähän jo aikaisemmin ja noita kaikkia jaksa lukea mutta tässä tämä ;)

Esko Nokelainen oli kauppiksessa mun liikanmaikkana 1992-1995
ja tuli ahkeroitua nelosen edestä arvoasteíkolla 0-5

ja noksullehan oli järkätty jotkut juhlat mm-kullan ansiosta sitten 1995 keväällä..
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Re: Re: kaksi legendaa!

kyllä
 
Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli kertokaapa nyt Kiss FM:n malliin, ketä julkkiksia teidän "sukuihinne" kuuluu...

Marko Mustonen on ollut naimisissa mun pikkuserkun kanssa.
Jukka Hentunen käy kesäisin samassa kaupassa kun mä.
Mun serkun luokalla on aussipoika, jonka serkku on Blink182:n rumpali.

Enempää ei tällä hetkellä tule mieleen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pikkuserkkuni on naimisissa Pave Maijasen kanssa. Ja Pave itse on vieraillut kesämökillämme, tosin en itse ollut paikalla tuolloin :(.

Yksi kaverini päihittää kyllä minutkin. Hänen pikkuserkkunsa on naimisissa Esko Ahon kanssa!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Systeri on työvoimaministerin sihteeri. Esitteli kerran Liisa Jaakonsaaren... kyl oli makeeta:D
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uups, mä kyllä yritin hakea vaikka sun millä nimellä, mutta en löytänyt vastaavaa otsikkoa/aihetta... Sorry :rolleyes:
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai se haittaa, vaikka tästä oli jo topicci, näähän on ihan hauskoja..

Mun faijan duunikaveri on Jani Sievisen kummi. Mä ite oon myynyt Matti Nykäselle Batteryä ja laittanut sen autoon öljyä, Joonas Myllyveräjälle myin imuripoletteja ja Pauli Aalto-Setälälle autonpesun. Joo ja faija on ollut samassa valokuvassa Lasse Virenin kanssa.

Huikeata.
 

Bjogae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
NJ Devils
Isoisän veljen tyttöystävän lapsi on Kimi Räikkönen. Olen nähnyt häntä pari kertaa pari vuotta sitten meidän mökillä.

Repikää siitä.
 

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Bjogae
Isoisän veljen tyttöystävän lapsi on Kimi Räikkönen.

Repikää siitä.

Koskaan en ole tavannut, mutta Häkkisen Mika on minulle sukua.
Sukua ovat myös (esim) Ampuja Juha Hirvi ja Nobelkirjailija Frans Emil Sillanpää..

Melkein suvusta voisi mainita isäni luokalla olleen Markus Mattsonin.. Ja ~parhaan kaverini isoveli pelaa SM-liigassa..


edit: typoz
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti Uraani


Koskaan en ole tavannut, mutta Häkkisen Mika on minulle sukua.
Sukua ovat myös (esim) Ampuja Juha Hirvi ja Nobelkirjailija Frans Emil Sillanpää..

Melkein suvusta voisi mainita isäni luokalla olleen Markus Mattsonin.. Ja ~parhaan kaverini isoveli pelaa SM-liigassa..


edit: typoz


Aki Tuominen vai Kari Rajala? :D :D
 

vsop

Jäsen
Meillä majailee yksi SM-liigakiekkoilija (ei HIFK), eräs HIFK:n valmentaja on sukua, muutama manan majoille mennyt politiikko on sukua, erään valtion viraston pääjohtaja on sukua, erään kotimaisen sarjakuvan piirtäjän kanssa olen ollut koulussa samaan aikaan, Markku Johansson (muusikko) kuuluu sukuun, pari taidemaalaria kuuluu myös sukuun, edellisen Suomen Presidentin neuvonantaja on sukua, erään puolueen puoluesihteeri on sukua, entinen SM-maratoonari on sukua, skeet-ammunan Suomen parhaimmistoon kuuluva henkilö on sukua, Seitsemän Päivää -lehden päätoimittajan tunnen hyvin, Keke Rosbergin serkun kanssa olen ollut useamman vuoden samassa työpaikassa, entinen tyttöystäväni on yhden politiikon sihteerinä nykyisin, Jokereiden junnuissa on useampi tuttu, Kärppien yksi x-valmentaja (ei Tamminen) on hyvä ystäväni, meillä on töissä yksi jääkiekkotuomari. Listaa voisi jatkaa vielä melkoisesti sukulaisilla tai tutuilla julkkiksilla, mutta ei taida tehdä ketään viisaammaksi.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Niin...

Meinasin unohtaa... HIFK:ssa pelaava Jukka Seppo yritti kerran iskee mun pikku-systeriä:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös