Melkein sukua julkkikselle

  • 261 323
  • 1 344

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Antonio Banderas lähetti minulle eilen Facebook-kaveripyynnön. En epäile hetkeäkään etteikö ko. näyttelijä olisi kohta minun bestis.

Kuinka monta Ressu Redfordia, Tommi Läntistä, Michael Monroeta, Juha Tapiota, jnejnejne. minua seuraakaan Instagramissa. Oletko kateellinen?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sami Joukainen yritti kerran opettaa minua lyömään pesäpalloa kunnon tehoilla. Jäi yritykseksi, mutta olen siis melkeinpä lyöjäkuningas.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Olen kerran istunut samassa pöydässä kaljaterassilla euroviisuvoittajan kanssa, tosin ennen
sitä voittoa. Kyseessä oli Lordin rumpali, joka oli kaverini kaveri , joten tiesin jopa minkä
näköinen hän on oikeasti silloin euroviisuvoiton aikaan kun se oli niin tarkkaan varjeltu salaisuus.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen tehnyt töitä Väistä -nimisen Punkkipoppoon rumpalin kanssa, eli olen itsekin punkkariraggaribändin rumpali!!
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Olen kerran istunut samassa pöydässä kaljaterassilla euroviisuvoittajan kanssa, tosin ennen
sitä voittoa. Kyseessä oli Lordin rumpali, joka oli kaverini kaveri , joten tiesin jopa minkä
näköinen hän on oikeasti silloin euroviisuvoiton aikaan kun se oli niin tarkkaan varjeltu salaisuus.
Ois muuten monta tarinaa kerrottavana mitä kaikkea on ko. kaverin kanssa aikoinaan säädetty! Meidän yhteinen taival alkoi kolmisenkymmentä vuotta sitten, kun vietettiin yksi lukukausi kämppiksinä. Tänäänkin saunotaan, ja illalla keikkaa katsomaan.

Pakko mainita tässä, että olin vuonna 2002 Mr. Lordin backstagepassilla hölmöilemässä Ankkarockissa Suomirockin kerman seurassa. Aiemmin samana vuonna oli ilmestynyt Would you love a monsterman -sinkku, ja bändin jäsenten henkilöys oli tuolloin tarkoin varjeltu salaisuus. Bändin jäsenistä eräskin alkoi flänäpäissään huutelemaan, että ”onko sulla sinkku listaykkösenä? Mullapa on!” Oli täysi työ yrittää pitää herraa hiljaisena.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kerää koko bändi -teemassa jos jatketaan, niin edellämainitun rumpalin seuraaja Lordissa oli puolestaan minulle tuttu. Olin myös todistamassa lempinimensä syntyä. Esitteli tuoretta humalassa tehtyä tatuointiaan, eli etunimeä lerssissään, mikä oli kirjoitettu väärin. Vaihtoi sitten jokunen vuosi sen jälkeen nimensä Tonmiksi ihan virallisestikin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Äitini serkku on yhden 95-mestaruusporukan jäsenen ex-vaimo. Saatanpa vetäistä voitontanssit munasyndit jalassa itsekkin.

Selvennys vielä: ei ole silti Jukka Tammi kyseessä.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eilien tuli unohdettu kaukainen sukulainen vastaan, Nordiksella Maamme-laulun esittänyt
näyttelijä/ muusikko Sebastian Rejman on sen verran läheistä sukua että voisin itsekin näytellä tai laulaa,
koska hänen faijansa oli useamman vuoden ajan duunikaverini .
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kauan sitten, ilmeisesti joskus 70-luvun alussa, muuan opiskelukaveri pyysi faijaani vilkaisemaan kirjoittamaansa runoa. Hän mietti, voisiko siitä tulla vaikkapa sanoitus johonkin biisiin. Faijani luki runon ja sanoi, että se on todella hyvä mutta yksi kohta siinä ei toimi lainkaan. Kyseinen kohta oli "Sinä sanoit menkäämme, maalle meidän landelle". Kukaan ei faijani mielestä voisi sanoa "menkäämme landelle". Opiskelukaveri ei kuitenkaan halunnut tuota kohtaa muuttaa, ja alkuperäiseen muotoonsa se jäikin.

Opiskelukaveri oli runoilija Arja Tiainen, ja kyseisestä runosta tuli myöhemmin Rauli Badding Somerjoen levyttämä huippusuosittu kappale "Paratiisi".

Olen siis melkein itsekin huippusanoittaja.
 

Glove

Jäsen
Voi olla, että olen jo kertonut tänne, mutta olen tapellut kaukalossa sillosen tulevan nykyisen entisen NHL-pelaajan kanssa.

Olen siis lähes änäritähti itsekin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puolisoni on yllättänyt Woody Harrelsonin pöntöltä paskalta. Rouvani työskenteli alalla silloin Lontoossa ja pikainen googletus kertoi että Woody oli siellä näytelmässä Kyle McLachlanin kanssa. Minä siis murhasin Laura Palmerin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Puolisoni on yllättänyt Woody Harrelsonin pöntöltä paskalta. Rouvani työskenteli alalla silloin Lontoossa ja pikainen googletus kertoi että Woody oli siellä näytelmässä Kyle McLachlanin kanssa. Minä siis murhasin Laura Palmerin.
Boldattu kohta kiinnostaa, tai ei ehkä sittenkään.
 
Tyttö jota sormetin 14-vuotiaana 1980-luvulla on näköjään ollut vastikään tapaamisessa Hillary Clintonin kanssa ihan kahden kesken. En tiedä puhuivatko he kokemuksestani.

Mietin että mahtaako kaltaiseni harmaan eminenssin tekijämies saada internetin sikarikaupoista hyviäkin alennuksia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Istun Lemmyn pikkuserkun kanssa rannalla Fuengirolassa juomassa kaljaa (puolisoni täällä asuva kaveri).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kysy siltä onko se koskaan juonut maitoa?
Kerroin mainoksesta. Puolisoni ei kuuntele rokkia eikä tiennyt sukulaissuhteesta mitään, mutta veli nummenkallio kommentoi facepäivitykseeni että lemmykin rannalla niin käännettyäni kommentin hän kertoi asiasta (sama sukunimi ja kai vähän ulkonäköäkin kuin lemmyllä).
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Lauri Tilkanen mainittiin toisessa ketjussa. Moni varsinkin HIFK-osiossa surffaava varmaan osaa laskea 1+1, että Samuel Tilkanen on Laurin veli. Mistä tiedän? Saatan tuntea heidän serkkunsa, joka viime itsenäisyyspäivän vastaanotolla sai laulaa veteraaneille. Julkkiksia koko suku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös