Melkein sukua julkkikselle

  • 261 168
  • 1 344

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Oletko melkein sukua julkkikselle?
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Serkku soittaa Dingossa kitaraa.
Sen kovempia nimiä (eikä tuokaan kova ole) ei suvussa oo vissii.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo... onhan näitä.
Näyttelijä Esko Toivonen (molskis, sanoi Eemeli) oli mummoni serkku.

Lasse Virenin vaimon äiti on taas isäni pikkuserkku.:D (totuus)
 

Wolves

Jäsen
Isosetäni löytyy vielä muutaman kuukauden ajan 50 mk:n setelistä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
No vaimon puolelta lähisukua löytyy vaikkapa tunnettu juristi joka pelas myös lätkää mutta ura taisi päättyä päähän lyöntiin.
Omalta puolelta löytyy entinen kansanedustaja nykyinen Helsinkin kunnanvaltuutettu näin nopeasti mietittynä.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos joku muistaa sellaiset sarjat kuin "Mummo" tai "Kyllä isä osaa", niin tunnistaa Pekka Lepikön kädenjäljen. Tämä ohjaajavirtuoosi (uuh) on suunnilleen yhtä läheistä sukua kuin aatami minulle, mutta on kuitenkin sukua jollain tavalla.

Kuka on kade, kuka kuka?
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pohjat on siis laitettava: Saku Koivu, tämä virtuoosi on meikäläiselle melkein kuin velipoika.
Äitin serkku nimittäin tuntee Turusta sairaanhoitajan, jonka tytär on Sakun entinen tyttöystävä. So close, so close are we, me and Saku my man.....:p
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uhh... erittäin kaukaista sukua Martti "Huuhaa" Innaselle, tuolle armoitetulle naivismin mestarille.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttelijä Veikko Sinisalo on äidin puolelta jonkinlainen sukulainen. En tarkemmin muista, jostain sukututkimuksesta selviäisi.

Armi Kuusela on äidin äidille jotain kaukaista sukua.

Ei voi nyt julkkiksena varsinaisesti pitää, mutta äitini isä on yhden virtensä (sanoittaman) virsikirjaan saanut. Sellainen, jota jopa aika usein käytetään, kuulemma.

Höh. Kaikki äidin puolelta... Se nimi, jota minä kannan ei ole saanutkaan mitään aikaan... No, oli isän isä jonkun (ajat sitten) edesmenneen pankin pääjohtaja joskus vuonna 1 ja 2...
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pentti Matikainen on jotain kaukaista sukua äidin puolelta, oliskohan ollu äitin pikkuserkku tai sit pikkuserkun lapsi... no "tosi läheistä" kuitenkin.
Tästä muistuukin mieleen aika jolloin Matikainen oli Leijonien päävalmentaja, voitettujen pelien jälkeen oli äitin mielestä sukua, mutta hävittyjen ei!!:D

Myös nykyinen eurokansanedustaja Marjo Matikainen-jotain on kaukaista sukua äitin puolelta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lääkäri-kirjailija Jorma Palo on meikäläisen pikkuserkku ja Eveliina Pokela ns. kolmas serkku. Kansakoulussa istuin vuoden Pekka Rautakallion siskon vieressä.

Duunin takia on tullut tavattua aika monta ministeriä, vuorineuvosta tms. ja muutama pressakin. -Erik Tawaststjerna (R.I.P.)on kyllä tapaamistani julkkiksista mahtavin persoona, Aarne Saarinen oli myös kova jätkä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Minulla ja Jennifer Lopez'lla on jotain yhteistä.
Jennifer kun on kotoisin Bronx'sta ja mä oon eksynyt Bronx'iin...

Tätini ja hänen miehensä vieraana kävi muutama vuosi sitten Alpo Suhonen Torontossa. Kävi heillä saunassa ja juttelivat mukavia kun Porista ovat lähtöisin...

Serkkuni on kätellyt Steve Yzermania, eikä edes tunnistanut Steveä. Steve oli käymässä serkkuni kaverin luona näyttämässä Stanley Cuppia ja jälkeen päin serkkuni kysyi veljeltään kuka on Steve Yzerman... Siitähän seurasi pieni keskustelu kuulemma kun ei tunnettu Detroitin kapteenia. Heidi-serkkuni (nimi muutettu) totesi vain siihen, että ei hän tiedä ketään kiekkoilijaa...

Ite olen kätellyt Kari Salmelaista pienenä. Muistan vain kuinka Salmelaisen henki tuoksahti tupakalle...

Ja eräs runoilija on melkein etunimikaima...

EDIT: Ja serkkuni on soittanut aiemmin samassa bändissä BareNaked Ladies'ien kanssa, ennen kuin niistä tuli kuuluisia. Samoilta kulmilta ovat kotoisin...
 
Viimeksi muokattu:

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, siis minä... hmm... oikeastaan meikäläinen ei ole sukua kenellekään julkkikselle tai edes melkein-julkkikselle. No joku Suomen (entisistä) huippupainijoista on meikäläisen pikkuserkku.

Lisäksi olen istunut lentokoneessa koko pitkän matkan Oulusta Helsinkiin Paavo Väyrysen vieressä. Elämäni kohokohta (not!)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Hiili
Lisäksi olen istunut lentokoneessa koko pitkän matkan Oulusta Helsinkiin Paavo Väyrysen vieressä. Elämäni kohokohta (not!)
Aika pitkä matka. Ei kai vaan Paavo alkanut nipistellä?:p
 

tevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, (Atlanta Thashers), ValKi, KooKoo
Serkku pelaa liigassa.

Niin ja faija oli Suhosen Alpon veljen kaveri jossain vaiheessa nuoruuttaan.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Clark Kent
Aika pitkä matka. Ei kai vaan Paavo alkanut nipistellä?:p
Ei. Paavo malttoi mielensä, eikä nipistellyt lentoemoja, eikä kyllä onneksi meikäläistäkään. :p
 

Malla

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - ei sen enempää
Melkein sukua....

Jos joku muistaa sellaisen maajoukkuejalkapalloilijan kuin Erkka Petäjä, niin siskoni oli samalla luokalla hänen kanssaan.

Lisää: olen itse tehnyt 2 kesää töitä samassa työpaikassa Tommi Läntisen kanssa. JEE!!

Ja vielä: häissämme oli melkein esiintymässä Joel Hallikainen (asia, jota epäröin pitkään paljastaa :D ..) . Tätini oli jo puhunut JH:n kanssa pienestä keikasta hääpaikalla, mutta kun ei tiennyt meidän mielipidettä ko. artistista, niin jätti sopimatta..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Isäpuoleni joku sukulainen oli aikanaan perustamassa Kokoomusta. Ja joku toinen sukulainen kehitti vanhan kaunokirjoituksen, jonka varmasti vähänkin varttuneemmat muistavat peruskoulusta. Kummisetäni on Kari Peitsamon kaveri. Itse tunnen/tiedän Aika-bändin Sanin, sattuneesta syystä emme ole enää vähään aikaan nähneet.

Hiili: Montako puhelua Paavo soitti kännykällään tuon lennon aikana? :)
 

JanJ

Jäsen
Hah, unohdin itsestäänselvän asian:
Isäni näyttelee Timo Koivusalon leffoissa.
Yleensä vain sivurooleja ilman repliikkejä.
Pitäähän sitä kaveria jeesata.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Suvusta löytyy:
kiekkoilijoita (Pasi Saarela)
naiskauneutta ( Jonna Kauppila )
rikollisia (Euran Daltonit)

ja minä olen noista sellainen hybridi: Saarelan lihaksisto, Kauppilan ulkomuoto ja Daltonien luonne.

Kuka siellä nauraa? Ei voi hymyillyttää...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Faijan jotain vanhoja koulukavereita on ainakin Pertti Ukkola.
Ukkolahan oli tämä mestaripainija.


Sitten sellainen kuin Oiva Kaltiokumpu tämä laulava poliisi on joskus käynyt faijan vieraana saunomassa.

Ja taisi faijalla jotain yhteyksiä olla Juha Virtaseen. Tähän tepsin vanhaan puolustajaan. Olisivatko olleet joskus myös koulukavereita.

Joo ja mä tunnen Sami ja Kimmo Kapasen serkun.
Niin ja Lenni-Kalle Taipale pelas meidän sählyjengissä yhden matsin.
 
Viimeksi muokattu:

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Lenni yms.

Viestin lähetti kuningas
Niin ja Lenni-Kalle Taipale pelas meidän sählyjengissä yhden matsin.
Varmaan jokainen Arena Centerissä koskaan käynyt on pelannut vähintään yhden matsin joko Lenni-Kallen kanssa tai hänen joukkuettaan vastaan... Itsekin olen joskus kohdannut jengin, jossa herra Taipale oli vierailevana tähtenä. Myös UB:n Kerkko Koskista vastaan on tullut pelattua.

Ai niin, ja faijalla oli jotain yhteisiä mäkihyppyyn liittyviä hankkeita itse edesmenneen Spede Pasasen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös