Melkein sukua julkkikselle

  • 262 759
  • 1 344

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ja lisää tulee...

Mikko Rintanen soitteli Wigwamin viimeisellä levyllä Light Ages. Meikän vanha ryyppykamu!

Tunteeko joku.... (ja tietää mitä Mikko häärää nykyään?)
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Olen kaljoitellut ja pössytellyt Jukka Tolosen kanssa, lieneekö Jukka enää hengissä;)?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Punalippu
Olen kaljoitellut ja pössytellyt Jukka Tolosen kanssa, lieneekö Jukka enää hengissä;)?

Juma... Jukka on legenda! Meikän idoli!
Jukka asuu Linköpingissä, soittelee Jukka Tolonen Trionsa kanssa bluesia ruotsalaismuusikkojen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, tietysti...
HÄH?

Isoisän veljen tyttöystävän lapsi on Kimi Räikkönen. Olen nähnyt häntä pari kertaa pari vuotta sitten meidän mökillä.

Anteeksi nyt pilkun viilaus, mutta eivätkös Räikkösen vanhemmat ole naimisissa? Tämähän tarkoittaisi nykytietojen valossa sitä, että isoisäsi veli olisi Kimin isä!? Vai onko Kimi kenties äpärä? Sitäkö tässä haetaan? Tai sitten kyse ei olekaan Formula-Kimistä, vaan jostain kaimasta....

Inquiring minds want to know....


-GoT
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En sentään usko suvustani ketään kuuluisuuksia löytyvän, mutta muutaman mutkan kautta sitä löytyy vaikka ketä julkimoita, tai ainakin lähes julkimoita.

-Inttikaveri taitaa nykyisin soittaa Ismo Alangon bändissä.
-Itse olen joskus muinoin musisoinut ex-ministeri Olli-Pekka Heinosen kanssa samassa kokoonpanossa.
-Isän serkku oli ex-ministeri Kalevi Hemilän erityisavustaja.
-Jääkiekkoilija Harri Suvanto on ollut koulukaverini
-Timo Koivusalon veli on enoni perhetuttava
-Entisen kirjeenvaihtokaverini pikkuserkku on kuulemma
Toni "Muuberin vävy" Mäkiaho
-Pikkusysteri oli kirjeenvaihdossa Neil Hardwickin tyttären kanssa
-Yks juhannus mökkinaapurina oli muija jonka isä oli Jere Lehtisen serkku.
-Juha Lind, Toni Lydman ja A-J Niemi matkustivat Finnairin koneessa lomalennolla Kyprokselta toukokuussa -99 , vieläpä samalla penkkirivillä kun meitsi!!

Kaukaa haettuja esimerkkejä.. MITEN NIIN?! No joo, kai kaikki on toisilleen jotain sukua, jos ei muuta niin ainakin Aatamin ja Eevan kautta, mutta se ei sitten enää tähän tarinaan kuluu se...täältä tähän!

E-M:o
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pioneerin kanssa soutelemassa...

Janina Frostell on kaverin kaverin sisko. Kuinka onnekas olenkaan!

...samassa veneessä ollaan... Nelosen Viivi on mun (tosi hyvän) frendin frendi...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
- Kaverini kaveri kävi viime kesänä Eveliinan surmanneen ***:n kanssa punttisalilla.

-Olen naruttanut Iiro Järveä ja Mikko Kinnusta mennen tullen Kimpisen kaukalossa.

-Olen kätellyt Vladimir Machuldaa, lisäksi hän moikkaa minulle aina kaupungilla kun näkee.

-Setäni pesi auton sisä- ja ulkopuolelta, jossa tapahtui Lahden taksimurha. Tarkimmat yksityiskohdat varsinkin apumiehen penkin verhoilusta jätettäköön paljastamatta.

-Tunnen Jari Kurrin.

-Olen istunut Marzi Nymanin vieressä junassa Pasilan asemalta Helsingin vastaavalle.

-Pasi Tuomisen tyttöystävä opettaa minulle matematiikkaa.

Oho, olen julkkis...:D
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
-Toissapäivänä juttelin Lola Odusogan kanssa ja sain meikäläiselle omistetun nimikirjotuksen sydämen kera, uuh

-Oon ollu ilmeisesti Tiia Piilin kanssa yhtäaikaa samalla ala-asteella ja neiti Piilin vanhemmat on mun kummin tuttavia.

+lukuisia muita julkkisbongauksia, mutta en oo sukua kenellekkään julkkikselle.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jaa no tällaisia:

- Mummini aviomies on MTV:n ohjaaja
- Isäni on Iltiksen toimittaja
- Kaukaista sukua Lauri Harjolalle a.k.a Renny Harlinille
- Kuin myös Jukka Kuoppamäelle
- Ben Zyschkowitz asuu samalla pikkutiellä ja "kaveerataan" sen kanssa
- Tunnen erittäin läheisesti Niklas Halmajärven ("kuka se on?")
- Kuin myös levyttävän Susanna Haaviston levyttävän pojan Ville Tikan
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Työkaveri on ollut Janina Frostellin kanssa samassa duunipaikassa, ja vaimo tarjosi Janinalle salmiakkia ystävänpäivänä.

Olen keskustellut Renny Harlinin ja Geenan kanssa. Renny kysyi:"Tuleeko ajoissa valmista?" Vastasin:"Kyllä, jees".

Kari Salmelaisen studio oli toimistoni vieressä, ja Kari joi aina meidän kahvit.

Esa Pakarinen jr:n kanssa olen pelannut golfia.

Erkki "Bryssel" Liikaselle sanoin Porin Jatseilla Ringo Starrin konsertin alussa: "Suksikaa vittuun kaikki verenimijät". Ja lähti.

Vaimo oli samalla luokalla Ilkka Pikkaraisen isoveljen kanssa.

Ex-avovaimo oli samalla luokalla Stina Toljanderin kanssa.

Niin, tuli maali heti sen jäähyn alussa...
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vai aletaan sitä oikein multaa tonkimaan!? No:

-Kaverini on Riku Riihilahden pikkuserkku, ja sitä kauttahan myös Aki Riihilahti on jollain tavalla messissä. Eikö se niin mennyt.

-Olen ollut samassa hississä (siis samaan aikaan jopa)Fintelligensin Akustisen ja Iso-O:n kanssa. Olen myös syönyt Peil Feissin kanssa samassa pöydässä. Pöytä tosin oli n. 15 metriä pitkä ja se istui ihan eri päässä.

-Olen jutellut Jarkko Ruudun sekä Mikko Ruudun kanssa. Heillä oli tapana käydä toissa kesänä pelaamassa tennistä samalla kentällä kuin minulla. He pelasivat viereisellä kentällä, kun meidän pallo lensi heidän puolelleen, sanoin Mikolle: "Voisitsä heittää ton pallon?", Mikko: "Joo!", Minä: "Kiitti!", Mikko: "Eipä kestä."

Jarkko taas tuli kerran pelatessamme kysymään, että "Pelaatteko vielä kauan?", Minä: "Ei varmaan, jotain kymmenen minsaa." Kun lähdimme, kaveriltani unohtui aurinkolasit ja multa kännykkä sinne kentälle. Olix vähän paineita!! Jarkko huusi perään: "Teiltä tais jäädä lasit ja puhelin tänne!". Kun hain puhelimeni, Jarkko sanoi että makeet kuoret, johon vastasin "Niinpä! Ja kiitti." Heheh!

-Lisäksi olen pelannut Tuomo Ruutua sekä Kari Lehtosta vastaan lätkää (Silloin kun pelasin "tosissaan"). Tuomo pelasi EVU:ssa, minä siinä paskemmassa vantaalaisseurassa. Kari puolestaa Jokereissa.. ja minä edelleen siinä paskassa vantaalaisseurassa.

-Melkoinen julkkis on myös kaverini, joka pääsi viime kesänä Radio Ainon suoraan lähetykseen kertomaan elämänsä ensimmäisestä kesätyöstä!

-Kaupan päälle olen jutellut tai ollut enemmän tai vähemmän tekemisissä kaikkien YLE:n urheilutoimittajien kanssa. Avannut Tapio Tourulalle oven, kun hänellä oli kädet täynnä ruokaa. Suurin julkkis on silti ollut se pöytä, minkä äärestä ylen pääuutislähetys tulee. Senhän näkee joka ilta miljoona ihmistä! Sen pyödän ääressä olen istunut.

-Ja tietysti olen tekemisissä itseni kanssa kaiken aikaa..
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, oikein tonkimaan lähdetään niin antaa sitten mennä ;)

Viimekesänä pelsin rullalätkää mm Ossi Väänästä vastaan ja maalissa oli Kari Lehtonen.

Kari Kalton kanssa pelasin samassa jengissä junnuna.

Susanna rahkamo kävi tankkaamassa huoltiksella kun olin kassalla, samoin kuin Teemu Selänne

Niin ja Raimo Helminen on serkun kanssa naimisissa.

Mummon naapurissa asuu Pate Mustajärvi.

Väinö linna on myöskin sukua, tarkkaa määritettä en muista.

Hifkin mestaruus juhlien aikaan 98 tuli heitettyä läppää Pepen kanssa aika kauan.

Tulipahan taas tongittua, kaivetaan myöhemmin lisää.
 

Vopat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Hjallis Harkimo törmäsi minuun areenan käytävällä, kun olin katsomassa jokerit-ipa peliä. Ei pyytynyt edes anteeksi niin huusin jotain törkeyksiä perään.
Piaa Viitanen ( jos kukaan tietää ees kuka hän on ) asuu kaverini naapurissa.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Äitini oli nuorempana ruotsalaisen korkeushyppääjä Patrik Sjöbergin valmentajan komppis.
Olen pelannut monta kertaa sählyä Sakari Palsolan ja Jouni Loposen kanssa. Loponen oli tosi huono.
Vaimoni hyvä ystävä seurustelee vielä viime kaudella Kärpissä pelanneen pelaajan kanssa. Kyseisen pelaajan luona olen itsekkin vieraillut pari kertaa.
Pikkuserkkuni on Sakari Pehkonen, koripallomaajoukkueen entinen kapteeni.
Serkkuni on kirjoittanut äskettäin kirjan ja esiintynyt sen tiimoilta monta kertaa radioissa ja ainakin kerran Nelosella.
Sama serkku on ollut Linnan juhlissa.
Myös toinen sukulaiseni oli kirjailija, taisi voittaa jonkun kansallisen palkinnon tyyliin Finlandia.
Kaverini on haastatellut Remua, Andya ja Tsöötsiä.
Siskoni työskentelee Markus Kettererin kanssa.

Am I famous or what?
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Olen far out Eekan kaveri.

Olen näyttänyt Pauli Aalto-Setälälle keskisormea liikenteessä. Ajeli päin p*rsettä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sain äsken kuulla, että Kimi Räikkönen oli seiskalla kun mä olin ysillä:cool:

Sen broidi oli rinnakkaisluokalla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti mendieta
Olen far out Eekan kaveri.

No hyi hitto!! Tuollasta pitäs mennä kertomaan!! :)

Siskoni seurustelee erään salibandymaajoukkueen pelaajan veljen kanssa. Siis todellakin melkein jo sukua julkkikselle!!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pernaveikko
Sain äsken kuulla, että Kimi Räikkönen oli seiskalla kun mä olin ysillä:cool:

Sen broidi oli rinnakkaisluokalla.

eipä tuohon voi paljon muuta sanoa, kuin:

OHO, katos veikkoa!:D

vitsivitsi...


edit: olen ollut monenkin julkkiksen kanssa samassa sateessa...
 

vipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Sotkamon Jymy
Oon kaukasta sukua Heikki ja Juha Hietasille ja sitten ton yhen ruokaöljy yrityksen pitäjälle tai jollekkin sellaiselle, jos se edes on julkkis...
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuota, mitähän tähän laittas? Jos vaikkapa että tätipuoleni aviomies oli pikkupoikana Matti Kyllösen koulukaveri ja nykyään hyvä ystävä. Ja että ex-tyttöystäväni isoveljen ex-tyttöystävä on Sami Hyypiän nykyinen vaimo?/tyttöystävä. :D
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Senior
olen ollut monenkin julkkiksen kanssa samassa sateessa...

Ei voi olla totta Senior! Mulla IHAN sama juttu!!! Tunnetaankohan me myös toisemme tietämättämme?!? :D

Ööö, ettei nyt mee chattäilyks, niin Teemu Selänne on lainannu mun kumisaappaita ja taskulamppuu, kun se oli menossa ravustaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös