Melkein sukua julkkikselle

  • 261 608
  • 1 344

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
...ja lisää...

Pakkohan tähän on vielä lisätä seuraava:

Olin Juksu Jonen tuottamassa ohjelmassa kuvaajana/editoijana/ohjaajana Moon TV:llä pari vuotta sitten. Ja Juksu Jone on se reppana 7 Päivää -lehdestä. Tätä kautta tapasin myös tuon ÄrsyttävyydenHuipentuman, Wallu Valpion.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai niin muuten, Nokia-johtaja Matti Alahuhta on kummieni yhden lapsen kummi.

Ja tänään paljastui vielä yksi lähisukulainen: Teemu Brunila on inssitätini varsin hyvä ystävä! :eek:


Ja kun noita julkkistapaamisiakin on listattu, niin laitetaanpa yksi: Graham Coxon halasi minua! ;)

Ja vielä (kuinka saatoinkaan unohtaa): vanhojentanssiparini oli Juhani Tammisen tytär. :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo yksi muistui vielä. Teemu Selänne on kaverini äidin pikkuserkku.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti tevil
Serkku pelaa liigassa.

Niin ja faija oli Suhosen Alpon veljen kaveri jossain vaiheessa nuoruuttaan.

Saako udella serkkusi nimeä? Yhden meidän luokkalaisen eno on A-P Siekkinen, tätini omistaa keramiikkaaliike Pentikin ( Aika laaja bisnes)... Niin ja Bill Gates on isäni
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Armeijassa tuli oltua Alik. Hårdin komennossa. Suti Aittoniemi on jotain kaukaista sukua, kun vaan tietäisi mitä. Ja, ai niin, tiedänpä missä Mikko Peltolan isoäiti asuu :D .....
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Linda
Niin joo, Flegmaatikkojen Leijonamieli on kaverin kaveri...ja ollaan oltu samassa koulussakin. Tai no ehkä kuitenkin kaverin kaverin kaveri...:rolleyes:

Munkin kaveri on todella hyvä kaveri tän Leijonamielen kanssa ja viime vuonna istuin luokassa jopa sen takana.

Serkkuni vetää raatiossa ohjelmaa kerran kahdessa viikossa.

Niin ja enoni on näytellyt monessa eri sarjassa ja se vielä ammuttiin siinä Tuntemattomassa sotilaassa, joka tuli viimeksi (olisikohan ollut itsenäisyyspäivänä, en muista).

Kaverini äiti on seurustellut aikoinaan Jutilan Timon kanssa ja tuttavani on vetänyt häntä turpaan. Tai sitten toisin päin.

J-P Pajulan äiti on opettanut mua matikassa ja kemiassa.

Marko Asellin isä oli liikunnan opettaja.

Olen ollut Raipen, Sonjan, Peltolan Mikon, Tinken, Niemisen Villen (tosin joi siideriä), Toskalan Vesku ja Jalon Ripan kanssa kaljalla samaan aikaan ja vielä jutellutkin heidän kanssaan.

Isäni on ollut monen monta kertaa telkkarissa ja lehdissä vielä enemmän.

Prkle mähän olen julkkis
 

Vopat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Kuuluisa jääkiekonpelaaja Reijo Mikkolainen on asunut samassa talossa kuin minä.
Äiteni hoivasi Ari Hjelmiä kun tämä oli napero.

Vesa Viitakoski pelasi setäni kanssa samassa joukkueessa.

Että semmosta julkkis-sukua olen minä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer Hiili: Montako puhelua Paavo soitti kännykällään tuon lennon aikana? :)
Ei ensimmäistäkään. Tämä tapahtui aikana, jolloin Väyrynen oli hallituksessa ja kännyköitä ei ollut juuri kenelläkään. (syy-seuraus vai kaksi irrallista asiaa?)
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Olen kaukaista sukua Tommi Mäkiselle, kaverini setä on Erkki Tuomioja, Isäni pelasi lapsena samassa jengissä jääkiekkoa Tony Ariman kanssa, pappani on pelannut monta vuotta jalkapalloa HJK:ssa (50- ja 60-luvulla), teki paljon maaleja, olen myös käynyt samaa koulua Ari Sulanderin kanssa (En samaan aikaan) ja Jari Sillanpään koira kuuluu samaan poikueeseen kuin kaverini koira, eli kaverini koiran veljen omistaa Jari Sillanpää. Olen myös nähnyt jäähallilla Arttu Harkin (HIFK:n paita päällä), Otakar Janeckyn (en kentällä), Tony Ariman ja olen ollut Henry Lepän kiekkokoulussa (Sanoi minulle, että minulla on täydellinen luistelu.) Että näin.
 
Viimeksi muokattu:

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Tyttöystäväni kaverilla oli peliä Marco Tuokon kanssa. Ja lisäksi tyttöystäni isällä oli viime vuonna Mikko Rauteen vanha auto :)
 

Luiro

Jäsen
Kiekonheittäjä Ari Huumonen oli läheisen urheilukentän kenttämies ja siellä se isäni sanojeni mukaan aina sekoili, kun oli hieman napsinut eräitä urheilusuoritukseen positiivisesti vaikuttavia pillereitä.

Hieno mies kaikin puolin. Oli vuoden 1983 MM-kisoissa kiekkokilvan neljäs.
 

Luiro

Jäsen
Tuli vielä mieleeni, että setäni joi vuonna 1983 tai joskus silloin Hannu Jortikan kanssa kolmen viikon rännin ja Jortikka perkele meinasi raiskata jonkun muijan, mutta setäni riensi väliin.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
julukku mikä julukku

Meidän suvussa? Ei kai sitä muita julkkiksia kuin minä...

Noh noh. Tämä Tapparan nykyinen ykkösikoni taitaapi olla samaa sukua. Kaukaista, mutta kuitenkin.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Heikki Ikola on kaukaista sukua!
Nykyinen huippumalli on hoitanut minua pienenä ja kehunut mun ulkonäköä (kun olin noin 1 vuotias).
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lisää melkein sukulaisuuteen johtaneita julkkisjuttuja:

- Kaj Matalamäki on ollut vuoden verran jumppamaikkani
- minulla on valokuva, jossa poseeraan Ässä-takissani yhdessä paidattoman V-P Ketolan kanssa (housut on jalassa molemmilla)
- olen jutellut usein Seppo Revon kanssa
- olen kertonut Allan Measures'ille sekä tämän vaimolle vitsin
- olen kantanut Antti Heikkilän luistimia
- olen pelannut biljardia Timo Suden kanssa
- ja sokeri pohjalla: Olen pelannut 5v. sitten jalkapalloa samassa joukkueessa kuin Sami Hyypiä! Kaverilla oli muuten tosi hyvä kosketus palloon... (kyseessä oli tosin "vain" puolileikillinen ystävyysottelu).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunsin Heli Rantasen hyvin siihen aikaan, kun hän voitti Olympiakultansa.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti finnjewel
- Kaj Matalamäki on ollut vuoden verran jumppamaikkani
Jokeriukko Henry Leppä on ollut kaksi vuotta jumppamaikkani.
Samaan aikaan koulussa oli luokkakaverini hyvä kaveri Jere Karalahti.

Vallilan amiksessa...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Lisätääs vielä pari

Mika Kannisto on kummitätini serkku.
Kaverini äiti on Frank Mobergin sisko.
Isäni on pyöritellyt monta kertaa Rono Järvelää ja Jukka Hirsimäkeä takapihan kentällä (tosin hänelle se oli etupihan kenttä).
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haa

Äitini koiran ensimmäisen pentueen yhden pennun isäntä on
Heikki Silvennoisen pikkuserkku.
Ihan totta... Uskokaa pois...Niin se ainakin väitti....muistaakseni.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Erään lapsuudenkaverini sukututkimuskirjassa on Keke Rosberg ja Tapio Korjus...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nostetaanpa tämä mielenkiintoinen ketju ylös :)



Omat "melkein sukua julkkikselle"-juttuni:

-Ex-ässä Tomi Nyman oli pari vuotta ala-asteella samalla luokalla
-Ex-ässä Karri Takko oli rinnakkaisluokalla
-Nyky-ässä Mikko Peltonen oli vuotta alempana koulussa (samoin ässätaustainen Juha Kiilholma)
-Ässien A-junioreissa pelasi entinen luokkakaveri, joka oli aikoinaan yhdeksän vuotta samalla luokalla
-Vladimir Jursinov Jr:n kanssa joskus samalla R-kioskilla
-Janina Frostellin vanhemmat olivat pari kesää sitten sukulaisen häissä, myös itse Janinan piti tulla
-Timo Koivusalo pongattu Ulvilassa ja Särkänniemessä
-Radiotoimittaja Lauri Salovaaran kanssa on tullut chattailtyä
-Radiomafian Jusu on soittanut minulle
-Joulukuussa hain Tony Halmeen Porin vierailulla nimikirjoituksen uusimpaan kirjaansa
-Painonnostaja Kaarlo Kangasniemi on kaukaista sukua
-Fc Jazzin entisen puheenjohtajan poika oli samassa lukiossa
-Fc Jazzin nykyisen puheenjohtajan poika oli koko peruskoulun ajan samalla luokalla
-Ensimmäinen Miss Pori asui samassa yhtiössä
-Aikoinaan Miss Pori-kilpailussa ollut ehdokas oli samalla luokalla lukiossa pari vuotta
-Kaverin kaveri on menestynyt hyvin nuorten painonnostokilpailuissa (ja kaverin kaverin kaveri on vieläkin paremmin)
-Äitini on nähnyt Karita Tuomolan livenä ja sitä kautta olen saanut nimmarin (ja harmittaa hemmetisti, kun en ole itse livenä nähnyt :() kuin myös Jukka Puotilan
-Isäni taas on jossain tapahtumassa saunonut Teemu Selänteen kanssa
-Pappani oli nuorempana kuin Olavi Virta ulkonäöllisesti :D


Oho, yllättävän paljon niitä tuli :eek: :cool:
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen vieraillut Ari Vatasen sviitissä ja leikkinyt sen tyttöjen kanssa. A.W. Yrjänä seurustelee mun kaverin kaverin isosiskon kaverin kanssa :D . Kaukalopallomaajoukkueen pelaaja Tommi Huovinen on ollut mun terveystiedon opettaja. Meidän koulussa on vuotta alempana lentopallon nuorten maajoukkueen pelaaja.... Jukka Hentunen käy kesäisin mun kanssa samassa kaupassa. Ex-lentopallisti, nykyinen valmentaja Olli Nenonen on ollut mun liikanopena. Nyt ei muistu mieleen enempää, kerron sitten joskus... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös