Melkein sukua julkkikselle

  • 261 616
  • 1 344

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ai niin meinasin unohtaa:
-olen ollut samassa koulussa Mikko Elorannan kanssa ja pelannut välituntisin futista häntä vastaan
-vaimokkeeni on tehnyt yliopistolla harjoitustöitä Saku Koivun kihlatun, Hanna Norion kanssa ja olen puhunut puhelimessakin Hannan kanssa
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti BigRedBob
Uhh... erittäin kaukaista sukua Martti "Huuhaa" Innaselle, tuolle armoitetulle naivismin mestarille.

Et Sinä tietääkseni minulle sukua ole, minulle naivismin mestarille.... :)

Ja, jos joku ei tajunnut surkeaa vitsiäni, niin kattokaa nimimerkkiäni, ja verratkaa sitä Innasen tunnettuun lempinimeen.... :)
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
nyt on ihan pakko brassailla :) mun liikanmaikka kauppiksessa oli ESKO NOKELAINEN ;-)
93-95, silloin juuri kun suomi oli voittanut mm-skabat.
oli kivat pileet kauppiksellakin :)
toivottavasti noksu on aran seuraaja ;)

ja toinen juttu, hape kampman oli joskus launeen yläasteella (lahti) tarkkismaikkana 80 luvulla :) kun mää olin peruskoulussa ;)
en tosin tarkkiksella koskaan ollut ;-)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Huuhaa


Et Sinä tietääkseni minulle sukua ole, minulle naivismin mestarille.... :)
:D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Oolrait, kai se on kerrottava ettei ilman meikän sukua olis koko jenkkilää. On nimittäin semmonen juttu, että alunperin suomalainen siirtolainen, John Morton ratkaisi äänellään Yhdysvaltalaisten eroamisen englannista. Tää häiskä oli muistaakseni Kangasniemeltä kotoisin ja nimeltään Jussi M. (en paljasta liikaa) :cool:
Tämä on historiallinen fakta, että silleen. No, jokainen tosin voi kyseenalaistaa minun osuuteni Usa:n olemassaoloon... ;)

Mitäs muuta tulis mieleen? Ystäväni setä on Seppo Repo, toisen ystäväni joku sukulainen on Arto Javanainen ja itse olen hyvin tunnettu henkilö lähipiirissäni, varsinkin kihlattuni väittää tuntevansa minut kohtuullisen hyvin.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Mun äiti on halannut Kirkaa sekä juonut parikymppisenä kahvit Sakari Kuosmasen kanssa :)

No, ainoa julkkissukulainen, joka nyt yht'äkkiä tulee mieleen on Sakke Järvenpää. Se on joku pikkuserkun veljen kummin kaiman täti tai vastaava, mutta äijä on samassa sukukirjassa kuin minä. Oli siellä jotain muitakin julkimoita, mutta en minä niitä muista, kun ei oikein kiinnosta. Jaa miksikö? Koska minä olen 10 vuoden päästä, niin iso julkkis, että kaiken maailman Sakke Järvenpäät kehuskelevat sillä, että ovat minulle sukua.

Yeah, in your dreams.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voisinhan minäkin sitten näitä "lähisukulaisia" listata lisääkin, kun sille linjalle on lähdetty...

Markus Kettererin isä ja minun isäni olivat vuosikauden samalla osastolla töissä.

Juha Lind ja Tuomo Jääskeläinen kävivät samaa koulua vuosikaudet. Jääskeläinen samalla luokkatasolla lähes koko kouluajan, muttei ollut luokkatoveri kertaakaan.

Nylon Beatin Erin oli lukioaikoina vuotta alempana ja samaa lukiota kävi Kemopetrol Laura Närheä lukuunottamatta. Ne basisti ja rumpali ovat tuttuja kasvoja ihan leikkikouluista alkaen.

Sitten näin Valeri Krykovin viime viikolla Vuosaaren metroasemalla (99%:sen varma). Varmaan vanhoja kotikontujaan katsastamassa ja pari viikkoa sitten bussin ikkunasta Tommy Tabermannin... :rolleyes:
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Moto
Sitten näin Valeri Krykovin viime viikolla Vuosaaren metroasemalla (99%:sen varma). Varmaan vanhoja kotikontujaan katsastamassa ja pari viikkoa sitten bussin ikkunasta Tommy Tabermannin... :rolleyes:

Vallu oli varmaan katsastamassa vanhaa piiriään.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Systeri deittaili aikoinaan Mika Häkkisen kanssa. On vieläkin puheväleissä vaikkakin tapaavat tosi harvoin.

Mutsin (pikku?)serkku on kansanedustaja.

Viinakaupassa näin kerran Neil Hardwickin. ;)
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Henkka

Olin frendin kanssa Marskin yhissä bileissä ja siellä oli Henry "The Great" Saari yhdessä Ismo Alangon kanssa. Baaritiskillä Henkka tönäisi minua vahingossa ja pyysi jopa anteeksi. Eli Olemme melkein sukulaisia. Kerran muuten meinasin ajaa Stockan kulmalla Matti-Esko Hytösen yli.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Henkka

Viestin lähetti ruoska
Kerran muuten meinasin ajaa Stockan kulmalla Matti-Esko Hytösen yli.
Harmi kun et osunut:(

No joo, asiaton kommentti...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Re: Re: Henkka

Viestin lähetti Jii

Harmi kun et osunut:(

No joo, asiaton kommentti...

Itse asiassa osuinkin, mutta ei napsunu kuin jalkataipeeseen ja hiljaisella vauhdilla. Sitten huomasin vasta, kun äijä itse kurkisti etulasista, että kato perkele Hytönenhän se siinä. Oli siinä pokassa pitämistä. Siitä se jatko sitte tallustelua samat nahkabyysat ja rotsi päällä, mitkä sillä on joka helvetin ohjelmassa päällä.
 

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naperona tuli asuttua Oulussa ja vastapäisen talon pihalla tallusteli samanikäinen Sakari Palsola. Jalkapalloilija Sami Väisänen on myös asunut naapurissa joskus 80-luvulla.

Suonissani virtaa myös hitunen NHL-pelaajan verta: Äitini nimittäin tuntee itsensä Janne Niinimaan emon. Beat that!:D

Niin, kaiken lisäksi Jari Litmanen on kummitätini tyttärien pikkuserkku.

:)
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän liikkamaikka lukiossa Oli Veikko "Vetsa" Niemikorpi, maailman paras jääpalloilija ja omasta mielestään muutenkin maailman paras kaikessa. Itse voin kehuskella, että Vetsa jakoi mulle peräti 4 kymppiä liikunnasta lukioaikana. :D
 

Luiro

Jäsen
Isoveljeni kummitäti on Niko Kapasen täti.

Eräs tuttuni on Laura ja Olli Malmivaaran pikkuserkku.

Peilikuvani on käsittämätön nero.
 

Puster

Jäsen
Beat this!

Mun kummipojan äiti on Vesa Viitakosken entinen tyttöystävä!

Ja Jouni Seistamo on isoisän serkku!

Minä siis olen tamperelaisen kiekkoilun yhdistävä tekijä...:D
 

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Maajoukkuevahti Antti Niemi on pikkuserkku.

Sen huomaa kyllä, on meinaan suvussa se hyvä torjuntatyöskentely!


Mitä te nauratte siellä?
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kaurismäen Aki oli isän ja äidin luokkakaveri lukiossa. Mun serkku soitti Juustopäissä kitaraa.
Ai niin, mun ala-asteen liikunnanopettaja oli Markku Tuokko, dopingista kärynnyt kiekonheiton Euroopan mestari.
 
Viimeksi muokattu:

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Pari muuta jotka unohdin

SaiPan Petri Kokko on mun kaverin pikkuserkku.

Tämä ruisleipä-mainoksissa esiintynyt mies, Salattujen Elämien "Petri" on serkun serkku.

Lisäksi asun samassa kylässä mistä Janne Niinimaa on kotoisin / Missä Janne Niinimaan vanhemmat asu(i)vat.
 

Janneone

Jäsen
ei sukua, mutta melkein kuitenkin..

Nykyinen liikunnan opettaja on painonoston suomen mestari.

Olen pelannut Mikko Koivun kanssa samassa futis joukkueessa.

Hyvä kaveri pelaa tänään Veikkausliigan ottelussa FC Lahti-FC Inter, Interin A-junnujen paras maalintekijä.

Isän serkku on radioäänenä.

JYP:n Antti Virtanen on entisen valmentajani hyvä kaveri niinkuin TuTon maalivahti Timo Kinnunenkin.

Olen istunut Mike monroen takana bussissa, sen on pakko olla sukua..

eiköhän näitä tässä jo tullutkin..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kohta hajoavan (vai onko jo hajonnut?) yhtyeen Ultra Bran laulaja Vuokko Hovatta on pikkuserkkuni.

Lisäksi kaverin isä on tullut samalla taksilla lentokentältä Mika Häkkisen kaksoisolennon kanssa(siis sen englantilaisen,joka näyttelee joskus Mikaa) :D
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaaha...
Äiten serkku on muusikko Pekka Oinonen, oli joskus Lapinlahden
lintujen alkuaikoina bändissä mukana.
Mitäs muita näitä löytyy...
No olen melkeinpä sukua myös Mikko Leinoselle.
Mikko Leinosen tytär on nimittäin serkkuni hyvä ystävä...Tätä kautta tietenkin olen Tapparan leiriin päätynytkin! ;)

Niin joo, Flegmaatikkojen Leijonamieli on kaverin kaveri...ja ollaan oltu samassa koulussakin. Tai no ehkä kuitenkin kaverin kaverin kaveri...:rolleyes:
Meneepä turhan kaukasiin "sukulaisiin" tämä lista!

Paitsi vielä...
Radio ysiviisseiskan toimittaja laulo veljeni bändin viimeisimmällä demolla....Ovat varsin hyviä ystäviä.

Mistähän lähtien paikallisradion toimittajat ovat olleet julkkiksia... häh...:D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös