Melkein sukua julkkikselle

  • 262 728
  • 1 344

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tommy72
Pistan paremmaksi, olen harrastanut seksia saman naisen kanssa kuin Olli Jokinen, tosin en samaan aikaan

Pääasia ettet kuitenkaan Olli Jokisen kanssa:D
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Eräs poliitikko (jätetään nimi mainitsematta) antoi mulle röökin ku mä pummasin röökii dösäpysäkillä... on niitä varmaan muitaki juttuja ja jos mulla tulee niitä lisää mieleen pistän uutta viestii/edittii... EDIT: lisää muistui mieleen sen verran, että yks kiekkoilija tuli heittäneeks mulle myös biitin ku mä näin sen eka tykittävän huuleensa, niin mä täräytin pikku hiprakassa että heitä biitti, niin se lykkäs mulle snös-purkin kouraan ja sano että leivo siitä... sitte mä oon ollu samassa lentokoneessa mm. Timo T.A. Mikkosen, Marika Krookin kanssa ja on niitä muitaki julkkiksia ollu samoilla rahvasmatkoilla ku minäki... mä oon keskustellu Esko ja Kirsti Ahon kanssa... eräs vaasalaispoliitikko on kysyny multa reittiä määränpäähänsä (oli just muuttanu vaasaan...) mä oon näyttäny "sentterii" autolla ajeleville ylimielisille julkkiksille jotka eivät välitä meistä köyhistä pyöräilijöistä paskan vertaa... mökkinaapurini on ollu ohjelmassa "Karpolla on asiaa"... ja lisää tulee ku vaan muisti virkistyy...
 
Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, laitanpa nyt lisäyksiä niihin aiempiin tuttuihini...

Äitin entinen naapuri on Jorma Terentjeffin ex-vaimo.

Mun kaverin kaverin isosiskon kaveri seurustelee (vieläkin?) A.W.Yrjänän kanssa.

Todella läheisiä sukulaisia siis :D
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
John McCook (Siis se Eric from kauniit ja rohkeat!) on halannut minua ollessani n.10vuotias.

Irwin oli sukua hyvälle ystävälleni, siis oikeasti. :D

Hmph.. Juha Lindin siskolla on sama nimi kuin minulla...! Tämä kävi ilmi keskustellessani Linnun kanssa.

Tutullani on ollut vähän "juttua" erään SaiPalaisen kanssa. ;)

Itse mailailen erään SM-liiga kiekkoilijan kanssa.
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Mummoni edesmennyt lankomies on käynyt 1930-luvulla yhtäaikaa rippikoulua Tapio Liinojan isän kanssa.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aki Parviainen on mun pikkuserkku
Antti Kasvio oli mun valmentaja
Marko Tuomainen on käyny meillä,sen vaimo on perhetuttu
Tyttöystävän isän naapuri on M.Ahtisaari
 

jaheka

Jäsen
Tyttöystäväni serkku seurustelee pesäpallistin kanssa joka on voittanut 5 Suomen mestaruutta + muita mitalia muutama lisää, nimeä ei passaa sanoa.
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun pesäpalloon päästiin niin Superpesiksen lyöjätilastossa 5 parhaan joukossa lähes koko kauden ollut pelaaja on ollut kanssani samalla luokalla ja pelannut jopa samassa joukkueessa aikoinaan.

Lisäksi erään pohjalaisjoukkueen jokerilyöjä työskentelee kanssani samassa työpaikassa ja samassa työhuoneessa kesän ajan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Laitetaas tämä nyt sitten tänne.. Pitkään olen pantannut, aina aikeissa soittaa Kissille. Mut nyt on parempi areena käytössä.. Eli:

Mun siskon entisen työkaverin ex-mies on bylsiny(mikä hiton sana..?) Jan Calounin vaimoa.
 

Doctor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida, Newcastle
Mun tosi hyvän kaverin isosisko seurustelee Kiss fm:n timpen kanssa( Timo Salonen).

Minun isoenoni näyttelee Tuntemattoman Sotilaan vahemmassa versiossa Koskelaa.

Tps:n mikä onkaan urheilutoimenjohtajan tai vastaanvan eli Petri Jakosen vaimo on mun pikkuserkku.
 

Markku

Jäsen
Vanhempieni kummi-tyttö seurustelee JYPiläisen kanssa.

Ex-NHL kiekkoilija Risto Siltanen on jotain sukua äidilleni, tulevat käymään nyt Tiistaina perheineen mummolassani.
 
Tommi Mäkinen on istunut kahvilla lapsuudenkotini ruokapöydässä. Isäni korjasi Tommin moottoripyörän.

Kaverini on nähnyt Anita Hirvosen kuntosalilla. Anita Hirvonen on minulle jotain tosi kaukaista sukua. Niin kuin Arja Korisevakin. En ole asiasta ylpeä.

Joku Popstars-ohjelmassa jo varhaisessa vaiheessa pudonnut naikkonen on ollut tyttöystäväni kanssa samalla luokalla.

Olen saanut Marko Ahoselta (mm. Pelit-lehti ja Keski-Suomalainen) sähköpostia.

Flaming Sideburnsin kitaristi on yrittänyt ostaa kaveriltani pilveä. Kaverilla ei ollut myydä.

Yhden Turussakin hetki sitten vierailleen Walesista kotoisin olevan aika nimekkään rokkibändin laulajalla on ollut minun aurinkolasini päässään yhtyeen soittaessa erästä suosituimmista kappaleistaan. Hauskana seikkana voinee myös pitää sitä, että keikan jälkeen joku punkkari tuli kehumaan saaneensa yhtyeen laulajan aurinkolasit itselleen. Punkkarin naama venähti kun hänelle kerrottiin, että ne ovat oikeasti yhden jyväskyläläisen urpon lasit.

Tuomas Pihlman on ollut monien ystävieni luokkakaveri. Arkistoista löytyisi aika paljon rivoakin kuvamateriaalia Tuomaksesta ja somberosta, toimisikohan kiristys nyt kun Pile teki sen ison sopimuksenkin.

edit: säädän
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Pojan pikkuserkku on ex-SaiPapakki Mikko Myllykoski.

Olin pahassa autokolarissa vuosia takaperin ja minut kuulusteli konstaapeli, moukarinheiton olympiavoittaja, Juha Tiainen.

Lalli Partinen oli isännöitsijänä kun asuimme Skinnarilassa.

Olen saanut puristaa samaan aikaan Juhani Tammisen kättä ja venäläisen miliisin (luulivat minua ilmeisesti salamurhaajaksi). Hiukan koominen tilanne.

Olen istunut samassa pöydässä ministeri Urpo Leppäsen jossakin v***n tilaisuudessa opiskelijana tietenkin ilmaisen viinan toivossa...tästä en ole kovin ylpeä.

Serkkupoika pääsi pääkaupunkiseudun SM-liigasalibandyseuraan maalivahdiksi ensi kaudelle.

Eno oli kunnanvaltuustossa tosa lähipitäjässä. (Saatiin kerran kestitystä piikkiin josta pointsit).

Soittelin pari keikkaa lukioikäisenä samassa bändissä ex-Leningrad Coyboysin kanssa.

Olen pelannut shakin hallitsevaa maailmanmestaria vastaan tasapelin simultaanissa. (simultaani=pelasi yhtäaikaa n. 30 vastustajan kanssa)

Puristin viime syksynä Reksa Ruotsalaisen kättä JaffaLandiassa.
 

Miguel

Jäsen
Seuraava pätkä on kopioitu ketjusta 'Melkein sukua jääkiekkoilijalle'.
---
Tuli ainakin muutama mieleen:
-Isäni on Pentti Matikaisen hyvä lapsuudenkaveri. Pena ja isäni veljineen pelailivat paljon kaikkea yhdessä lapsina.
-Kaverini täti on aikoinaan hoitanut villiä vekaraa nimeltä Jari Kauppila
-Jos Pelicans-kuuluttaja/selostaja Ilkka Varmavuon puheisiin on luottamista, kävin samaa yläastetta kuin mitä Raimo Summanen kävi aikoinaan
-Erkki Laine ja Kari Eloranta asuvat samalla kadulla isovanhempieni kanssa (Piri tuskin enää pitkään) [lisäys: myös Erkin tytär, tennislupaus Emma Laine asuu luonnollisesti tuolla kadulla. Ja niin asun pian minäkin, muutto on edessä tämän vuoden puolella.]
-Olin katsomassa Lahdessa muutama vuosi sitten pelattua Suomi-Ruotsi- jääkiekkomaaottelua samassa aitiossa Kari Elorannan kanssa. Ennen peliä vaihdoin pari sanaa Hannu Aravirran kanssa samaisessa aitiossa.
---

Lisäksi noita melkein sukua jollekin julkkikselle on pirun paljon. Suomi on pieni maa, jossa kaikki tuntevat kaikki.

Ja vielä sen verran, että eikö tuolla Pena-'sukulaisuudella' saa jonkinlaista kunnioitusta ÄTPPOMK:ssa, vaikken muuten järjestön toimintaan olekaan perehtynyt?
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
-Pelle Miljoonan rumpali, Vänni, on perhetuttuja.
-Teemu Selänne asui aikoinaan mummoni naapurissa
-Niclas Hedberg kävi samaa ala-astetta kun minäkin
-Vielä viimesyksyllä kävin samaa lukiota HIFK:n lupauksen, Juha Fagerstedtin kanssa

enempää en tällä hetkellä jaksanut miettiä... :D
 

jaheka

Jäsen
Lisätään ny muutama mitkä muistui taas mieleen..

Serkkuni pelasi salibändyä Hifkissä 90-luvun loppupuolella ollen yhdellä kaudella joukkueensa paras pistemies. Moni varmaan muistaa kun salibändyliigassa tapahtui tämä niskanikaman murtuma -98 josta oli juttua Urheiluruudussa ja Iltalehdessä. Vastustaja ilmeisesti löi mailan päällä serkkuani otsaan jonka vuoksi niskanikama murtui ja halvautuminen oli todella lähellä.

Junnuvuosien ketjukaveri pelaa Hpk:ssa, kävi välillä haistelemassa tunnelmia Ruotsin puolella.

Toinen (junnu)joukkuekaveri pelaa Maila-Jusseissa Superpesistä.

Kolmas (junnu)joukkuekaveri pelaa Veikkausliigaa Jarossa.

Neljäs (junnu)joukkuekaveri pelaa salibändyä Gunnersissa.

Ex-luokkakaveri pelaa salibändyä Classicin maalilla ollen joskus aiemmin myös maajoukkueessa.

Armeijakaveri pelaa Vaahteraliigaa Crocodileksessä.

Tyttöystäväni muutama kaveri pelaa Superpesistä Lapuan Virkiässä.

Olli-Pekka Karjalainen oli samassa koulussa ylä-asteella + muutama Extreme Duudsoni

Tossa nyt joitain vaikka eihän noi ny edes oo mitään julkkiksia muuta kuin "omissa piireissä"..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tämä menee melkeinpä kastiin "oikeasti sukua julkkiselle", mutta kuitenkin:

Eräs 1600-1700-luvuilla elänyt Juhana Heikinpoika on sekä minun että Elias Lönnrothin yhteinen esi-isä. Elias-serkkuni on siis Juhanan tyttären Margaretan tyttärenpojanpoika ja minä olen Juhanan tyttären Liisan tyttärenpojanpojanpojanpojanpojanpojanpoika. Vautsi...

Yksi sukulainen on tehnyt vähän sukututkimusta ja sieltä paljastui tuollainen "mielenkiintoinen" yksityiskohta. Ja nyt joku sukututkimusfriikki tietysti urkkii tämän perusteella tietoonsa meikäläisen oikean henkilöllisyyden. No, siitä vaan. Kertokoot minulle yksityisviestillä, jos onnistuu...
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyypäs kaivaa itekkin vähän arkistoja:

- Olen jutellut Lauri "Late" Karhuvaaran kanssa pitkän tovin samalla kun hän esitteli MTV:n studiot ympäriinsä
- Samaisella reissulla juttelin myös Frank Pappan kanssa (hän tuli käymään kuvausten väliajalla jutustelemaan)
- Pikkuserkkuni on erään superpesisseuran kapteeni ja pelasi viimeviikonloppuna Itä-Länsi -pelissä
- Yksi hyvä ystäväni palkittiin muutama vuosi sitten vuoden pesäpalloilija palkinnolla, pelasi myös Itä-Lännessä ja oli toisen joukkueen kapteeni
- Tapio Tourula on pikkuserkkuni

Siinäpä muutama, löytyy varmaan lisää muttei muistu tähän, lisäilen sitten
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
julkkis tai ei mut laitetaan nyt kuitenkin...
Mun tyttöystävän joku isoisoisä tai jotain sinne päin oli Sakari Topelius =)...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ex-mäkihyppääjä Toni Hakala on mutsin pikkuserkku. Mutsi on asunut Rantasilojen naapurissa penskana.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin pe 22.8.2003 tulityön kurssilla, jota veti Jere Hårdin isä! Miettikääpä sitä..

Lisäksi olen taputtanut Seppo Rätyä selkään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Meikäläisen työpaikalla kävi kuluneella viikolla luennoimassa Pave Maijasen isoveli. Hän on muuten poliisi ammatiltaan.

Minä tosin en ollut edes töissä viime viikolla, mutta kuitenkin Paven broidi on saattanut tarttua samoihin oven kahvoihin kuin minä aikaisemmin. Repikää siitä te kateelliset!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös