Melkein sukua julkkikselle

  • 261 348
  • 1 344

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bluesfan kirjoitti:
Veljeni on syönyt itsensä FINISH FLASHin kanssa samasta sämpylästä.
Nyt en todellakaan tajunnut. Siis söikö veljesi finish flashin kanssa itsensä, vai olivatko he molemmat sämpylässä jonka veljesi söi? Vai oliko sämpylässä vain veljesi, jonka syömisessä finish flash auttoi veljeäsi? Mikä muuten on finish flash?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen ollut Keke Armstrongin olkapäillä kun hän pelasi OPS:ssa. Olinpa vielä sanonut: opti on parat!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen sukua Heikki, Juha ja Juuso Hietaselle.
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Juoksijalegenda Paavo Nurmi on isoisoäitini pikkuserkku, valitettavasti geenit eivät ole periytyneet, lisäksi Virve Rosti on äitini pikkuserkku. Sami Torkin kanssa olen ollut samalla luokalla seitsemän vuotta. Petri Vehanen on tehnyt syötöstäni maalin, ehkä useampiakin, sarjataso ja laji jääköön arvoitukseksi.

Olen istunut Jari Torkin Amerikan tuontiautossa (Corvette), ei en ajanut, ikää oli noin 14 v. Olen tehnyt maalin Iiro ja Tuomas Tarkin selän taakse. Juha-Pekka Ketolan kanssa on usein "höntsäilty" kuin myös Tarkkien.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Magnum kirjoitti:
Juha-Pekka Ketolan kanssa on usein "höntsäilty" kuin myös Tarkkien.

Ole hyvä äläkä enää käytä sanaa "höntsäily". Tuo sana pitäisi kieltää jo perustuslaissa. Tuo sana on yksi hinteimmistä sanoista ja silti suosittu.

Aiheeseen: lankomieheni on läheistä sukua eräälle jääkiekkomaajoukkueemme profiilihyökkääjälle
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä olen väitelly futistaktiikoista Keith Amstrongin kanssa, olen siis melkein valmentaja itsekin, ja melkein sukua Kekelle......
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Paitselo kirjoitti:
Ja sitten päästäänkin pohdiskelemaan, että oletko sinä Hjalliksen pojan näköinen?


Onko mitään kuvaa netissä Joelista? Voisin tehdän salaman puolesta vertailuja, koska tunnen tyypin.

Itse olen sukua julkkikselle sen verran, että Veeti Kallio on isäni pikkuserkku. Markus Pöyhönen on jotain kautta minulle sukua. Tosin ei ihan lähisukua. Sitten kuulin, että olen itse Jari Viuhkolan näköinen, joten sitä kautta sukua. :)
 

scholl

Jäsen
tilkka kirjoitti:
Onko mitään kuvaa netissä Joelista? Voisin tehdän salaman puolesta vertailuja, koska tunnen tyypin.

Joel Hjallikainen. Ei terve. Aiheutit päivän parhaimmat naurut. Kiitos siitä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
...Martti Servo on melekee sukua...
 

Erkkipasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Buffalo Sabres
- Enoni pomo on Mikko Luoman tyttöystävän isä
- Tätini miesystävä on jotain sukua Nicklas Lidströmille
- Kaverini on Jukka Voutilaisen pikkuserkku
- Entinen kilpahiihtäjä Taina Impiö on terveystiedon opettajani, nykyään tosin eri sukunimellä
- Kaverini on Jussi Jokisen serkku
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan nyt sitten minunkin minutes of fame

- Broidi on kuivannut itsensä samaan pyyhkeeseen mihin Janina Frostellin poikaystä kuivasi itsensä hetkeä aiemmin. Käytännössä me oltiin siis niinku melkeen sillai Janinan kaa =)
- Kaveri on käynyt kerran treffeillä (J)anne Niinimaan siskon kanssa
 

Jalmari74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Norwich City
Oon ampunut vuonna -85 Armi Aavikkoa vesipyssyllä kupoliin Rhodoksella.

Joten mun täytyy olla sukua melkein....
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miss Suomi vuodelta 1993 eli Tarja Smura on todellakin melkein sukua. Sillä Tarja on mun pikkuveljen kummin sisko. Ja Tarjan mutsi asui aikoinaan mun mutsin naapurissa. Tarjahan seukkas aikoinaan mm. Renny Harlinin kanssa joten Rennykin oli yhellä välii melkein sukua mulle. Olin siis erittäin lähellä päästä Hollywoodiin :)
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Jalmari74 kirjoitti:
Oon ampunut vuonna -85 Armi Aavikkoa vesipyssyllä kupoliin Rhodoksella.

Alkoikohan tästä tämän toppaolan rakastajatteren kostea kausi?
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kerran olin kaljalla Kaipaisen Masan kanssa.
Juha Hautamaata vastaan on tullut väännettyä kaukalofutista.
Toni Kallio ja Toni Kuivasto fudiksen maajoukkueesta ovat vanhoja pelitovereita.
Yritin piestä Simo Frangenin, mutta järkkärit pelasti hepun.
Ja kummini asuivat aikoinaan Martinlaaksossa Salojen ja Häkkisten välissä (OHO!).

Elämää kovempi jätkä siis kyseessä.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Olenkohan ymmärtänyt ketjun funktion väärin, vai onko täällä tarkoitus esitellä kaikkein "epätodennäköisintään" julkkiskohtaamista?

No joo, tuleepa mieleen kun yritimme urheilutoimittaja Marko Terva-ahon kanssa harhauttaa pariisilaisen yökerhon portsaria, että suomalaisen rahapeliyhtiön pomomies pääsisi paikkaan sisään.

Myöhemmin samana iltana kannoimme edellämaintun Terva-ahon kanssa kyseistä johtajaa pois samaisesta yökerhosta.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuonna 1980 istuin iltaa ylioppilaskunnassa KAHDEN Matti Vanhasen kanssa. Toinen heistä on kuulemma päätynyt Suomen pääministeriksi. Silloinen tuleva pääministeri lähetti meille seuraavalle viikolla kirjeen varoittaen että Hän ei ole se toinen Matti Vanhanen joka kirjoittelee ylioppilaskunnan lehteen ja meidän tulisi tämä erityisesti tiedostaa.

Näillä perusteilla väitän olevani nykyisen pääministerimme setä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veljen kaverin kaverin isä on kätellyt Teemu Selännettä. Tuli leuhottamaan siitä vaikka en koko ukkoo tunne. Väitän siis olevani Teukalle melkein sukua. Tämä ikimuistettava tapahtuma tapahtui kun olin jääkiekko mailan pituinen.

Kuka muistaa Anssi "tulosruutu" Kukkosen? Ei kukaan, mutta siitä huolimatta ja ehkäpä juuri siksi pummasin siltä nimmarin kun olin ala-asteella. Vaihdettiin myös pari sanaa siinä samalla. Tunnen, että meillä on "yhteys".

Olin taas ala-asteella kun muuan Juha Mieto tuli käymään täälläpäin. Mentiin kaverin kanssa morjestamaan Mietaata ja siinä samalla tehtiin pientä tuttavuutta. Siitä lähtien olemme Mietaan kanssa pidetty joka päivä sellaista "yhteyttä" jota kutsutaan telepatiaksi. Olemme sielun veljiä.
 

scholl

Jäsen
Otto G.O.A.T. kirjoitti:
Kuka muistaa Anssi "tulosruutu" Kukkosen? Ei kukaan, mutta siitä huolimatta ja ehkäpä juuri siksi pummasin siltä nimmarin kun olin ala-asteella. Vaihdettiin myös pari sanaa siinä samalla. Tunnen, että meillä on "yhteys".

Voisin kysyä, että kuka ei muista Anssia. Siis mies, joka kännäsi itsensä niin tukkoon keski-euroopan mäkiviikolla, että hävisi useammaksi päiväksi ja mäkikisa piti selostaa jostain pasilasta käsin.

Sitten kun lähti Yleltä Anssi oli ympäri Suomea kuuluttamassa jos minkälaisissa tilaisuuksissa ja urheilukilpailuissa. Bemarin mittariin kilometrejä kertyi. Sen lisäksi radiohommat ja Maikkari-jutut freelancerina. Ja Anssihan se oli, joka selosti HIFKin ja kai myös Jokereiden pelit Radio Ykköseen. Muistan ainakin sen, että valitti siitä, kun Jokereiden numerot paitojen selkämyksissä on niin epäselvät, ettei niitä näe Nordiksella sinne piippuhyllyille.

Nykyään Anssi keskittynee ainakin lähes täysipäiväisesti golfiin ja taitaa olla golfseuran kapteeni. Anssista voi olla montaa mieltä, mutta persoona se on ja siinä mielessä hauska lisä suomalaiseen tv-historiaan. Mukana iät ja ajat.

EDIT:

Unohtui vielä sanoa se, että Anssi Kukkonenhan oli ensimmäinen urheilutoimittaja Suomessa televisiossa.

Ja Ylen lisäksi selosti myöskin lätkän mm:ää PTV:llä silloin, kun Yleä ei kiinnostanut kisoista maksaa ja silloin kun Teemu Selännettä ei kiinnostanut kisoissa pelata.

Ja kaiken lisäksi Anssi on jääkiekkoleijona.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
-Olen saanut Simo Saariselta kyydin kotiin jäähallilta.

-Olen käynyt Saarisilla syömässä pullaa ja juomassa suklaajuomaa, samalla reisulla kävin paskalla Simon vessassa.

-Pepe Lehtosen kanssa on tullut turistua usein.

Eipä kai muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös