Melkein sukua julkkikselle

  • 262 149
  • 1 344

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Cube kirjoitti:
Hetkinen, mikäs video tämä nyt oikein on?

En ole nähny, mutta näin luin aikanaan lehdestä, että joku Carterin ja Parisin pikkupikku nusasuraina ois liikahtanut jonnekin väärille vesille.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kaverini kävi Bob Breenin Jeet Kune Do kurssilla ja näytti minulle pari liikettä. Bob Breen on Dan Inosanton oppilas. Dan Inosanto oli Bruce Leen oppilas. Eli toisinsanoen Bruce Lee on opettanut minua.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Tässä ei nyt ole kysymys "julkkiksesta", mutta kuitenkin. Eli HPK:n maalivahti Eero Väre on isäni ystävän poika.

EDIT. Olen myös sukua Hannu Aravirralle ja edesmenneelle moukarinheittäjä Juha Tiaiselle. Nämä voi tarkistaa Uukuniemen Tiaiset-sukukirjasta.
 
Viimeksi muokattu:

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Ruoskan laulaja Patrik Mennander oli äskettäin äitini kanssa samassa kaupan kassajonossa.
Ja se hassu blondi Krisse Salminen on avon veljen vaimon ystävä.
Huikeaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kumikaksonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pomoni vanhemman lapsen syntymätodistuksen kopio ”näytteli” Helmiä ja sikoja –elokuvassa päähenkilö Saaran syntymätodistusta. Tästä todistuksesta ei tosin lopullisessa versiossa näy muuta kuin tyhjä takapuoli, mutta se ei ole niin oleellista. Ja tämä on muuten ihan tosi, vaikkei sitä elokuvan lopputeksteissä mainitakaan.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
jayton kirjoitti:
Lisäksi olen aikanaan ollut iltapäivähoidossa saman naisen luona kuin Tuomo.

Olitteko samaan aikaan, vai odottelitko rappukäytävässä omaa vuoroasi? ;)

Olen ollut samassa taksissa Linda Lampeniuksen kanssa (se oli kyllä surrealistinen ilta kaikin puolin). Olen siis melkein sukua monelle ruotsalaiselle jääkiekkoilijalle.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sain eilen kuulla että isoveljeni vaimon kaveri on BB-Jennin työkaveri! Kuka pistää paremmaksi?

Ja minua ei sitten saa koskea.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vintsukka kirjoitti:
Sain eilen kuulla että isoveljeni vaimon kaveri on BB-Jennin työkaveri! Kuka pistää paremmaksi?

Ja minua ei sitten saa koskea.

Isoveljen vaimon nettikaveri, on BB:n Miran ex-poikaystävän sisko.

Minä sitten en jaa nimmareita.
 

Rocco

Jäsen
Veljeni näytteli turvamiestä NDA-televisiosarjassa.

Samassa sarjassa, kuten myös Headhuntersissa, näytteli entinen valmentajani.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mielenkiintoinen fakta selvisi eli Sakari Pietilän tytär on kirjoittanut otsaani Kouvola here I come ollessani tiedottomassa tilassa.

Lisäksi ystäväni näki lukioaikoinamme uimahallissa miehen, joka oli ollut kilpailijana Onnenpyörässä. Tai ei se kuulemma ollut sama mies, mutta hyvin paljon samannäköinen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näin eilen itseni näköisen nuoren miehen. Tai ainakin kaukaa se näytti samalta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Rocco kirjoitti:
Samassa sarjassa, kuten myös Headhuntersissa, näytteli entinen valmentajani.

Näyttelikö ex-valmentajasi homoa?

Join viime lauantaina kaljaa samassa ravintolassa Håkan Hjerpen kanssa!
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Vaimon isovanhemmat ovat Martti Servon kummeja. Kyllä kelpaa patsastella valtakunnan ykkösjulkkiksiin kuuluvan "piirissä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös