Melkein sukua julkkikselle

  • 262 166
  • 1 344

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Isäni ja Kotiteollisuuden Jouni Hynysen isä ovat olleet aikanaan naapureita ja tuntevat toisensa. Hurjaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti metsänpeikko
Et vai? Miksi et muka? Kyllä kaikenlaista kannattaa aina kokeilla.

Nyt ymmärrän, miksi kannatat Porin Ässiä.

Ja ketjun aiheeseen takaisin: Morjenstin kerran Tampereen Keskustorin kulmilla Simo Frangenia. Simo morjensti minulle takaisin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Murmeli
Isäni ja Kotiteollisuuden Jouni Hynysen isä ovat olleet aikanaan naapureita ja tuntevat toisensa. Hurjaa.
Isoveljeni ja Kotiteollisuuden rumpali Sinkkonen olivat naperoina kaveruksia ja leikkivät usein meillä. Sain Sinkkoselta lahjaksi hiilikynät, jotka minulla on vieläkin jossain kaapinhämärissä tallella.

Tämäpä se vasta hurjaa on.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Murmeli
Isäni ja Kotiteollisuuden Jouni Hynysen isä ovat olleet aikanaan naapureita ja tuntevat toisensa. Hurjaa.

Ei tämä vielä mitään, minäpä se olenkin urheillut samassa seurassa Hynysen kanssa - vieläpä kilpaillutkin samoissa kisoissa hänen kanssaan.

Tämä se vasta onkin tosi hurjaa!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt tulee vasta jotakin, minä olen sanonut käsi päivää Timo Mäkiselle, tehnyt Urkille läskisoosia, kätellyt Lennart Merta. Siinä aluksi.

PS. Monte Carlo voiton jälkeen, Porissa .
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Miksi olla vain melkein, kun voi olla sukua Rytille ja FE Sillanpäälle. Kait noi julkimoiksi kasketaan?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Melkein sukua julkkiselle minäkin.
Vesa Keskisen salarakas, on Kaiserin vanha yhdenillan varvi. Vesa käy siis Kaiserin liukkailla.

Luojan kiitos niin päin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
L4E kirjoitti:
Miksi olla vain melkein, kun voi olla sukua Rytille ja FE Sillanpäälle. Kait noi julkimoiksi kasketaan?
Näin savolaisena totean, että kasketaanpa hyvinkin.

Ketjun aiheeseen sen verran, että kävin Heinolan Citymarketin ottomaatilla jokusen hetken ennen Erkka Westerlundia.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Simo Frangén joi kerran äitini melkein pöydän alle Tampereen Pulterissa. Näin uskoisin.
Ja ihan pentuna Jutilan Timo oli minun lapsenvahtina puolisen tuntia Jäähovissa.
Ja lisäksi olen myynyt olutta Jari Korpisalolle, sekä Japa Levoselle. (ja vähän myöhemmin pelannut viereisellä kentällä sulkkista kun Japa ja velipoikansa ottivat matua)
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Provinssiviikonloppuna Marilyn Manson oli ollut oluella ravintolassa Vaasassa missä minäkin käyn aika-ajoin. Manson oli myös yöpynyt hotellissa, jonka alakerran baarissa olen vieraillut monesti ja kun tarkemmin ajattelen niin olen yöpynytkin tuossa hotellissa. Miksi? Jaa-a.

Trent Reznor oli käynyt Vaasassa vaatetusliikkeessä, jossa avopuolisoni oli ollut ko. ajankohtana töissä.

Marika Fingerroosin mies Jani (sukunimeä en muista) oli ajaa autolla päälleni muutama viikko takaperin Hovioikeudenpuistikon ja Raastuvankadun risteyksessä Vaasassa.

Repikää näistä saatana!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tätä on vaikea ylittää:

olen asunut Paavo Väyrysen entisen jumppamaikan vuokralaisena.

Muita:
- olen pelannut sulkista Heikki Salon kanssa (ei se asianajaja vaan se toinen)
- Matti Nykänen yritti saada silloista tyttöystävääni (tanssimaan) joskus -87 kun Masan college vielä mahtui farkkujen sisään. Ei saanut mutta sai fitin.
- Olen osallistunut TV2:n Ransun kaverin Pekan kanssa pubitietokilpailuun, jossa emme menestyneet.
- Olen saanut käteeni vesipisaran Ozzy Osbournen suihkuttamasta vedestä.

Superjulkku?
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Kaiser Soze kirjoitti:
Melkein sukua julkkiselle minäkin.
Vesa Keskisen salarakas, on Kaiserin vanha yhdenillan varvi. Vesa käy siis Kaiserin liukkailla.

Luojan kiitos niin päin.

The Schwartz one?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äidin isä ja Mauno Koivisto ovat pikkuserkkuja. Koripalloilija Anssi Kinnaslampi ja jalkapalloilija Jussi Kinnaslampi ovat äidin serkun lapsia. Muuta ei nyt äkkiseltään muistu mieleeni.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Kaiser Soze kirjoitti:
Eikös tässä vaiheessa, puhuttaessa salarakkaista, tule kiistää kaikki?

Olishan se kiva tietää, ootko päässy laittamaan mustaa pussiin.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun vihdoin muistin, niin pitääpä mainita, että isoveljeni oli "Martti Vainaa & Sallitut aineet" -bändin keulamiehen, laulaja-kitaristi "Max Posterin", kanssa samalla luokalla peruskoulussa ja on myös pelannut hänen kanssaan samassa salibandyjoukkueessa.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Bluesin kapteeni on käynyt meillä, ja olen hänelle jonkinlaista ihan oikeaa sukuakin.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Jari Kurrin lapset ovat pikkuserkkuja, Kurrille en ole mitään sukua eli Kurrin ex-vaimo on kytköksissä minuun, jonka nimeä en kylläkään edes muista.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Muistatteko Biolanin kanan kakkaa - mainoksen?

"Kanan kakkaa maahan nakkaa..."

Mies kanapuvun sisällä oli faijan serkku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös