Melkein sukua julkkikselle

  • 262 178
  • 1 344

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olen saanut Hannu Aravirralta nimikirjoituksen Vuosaaren jäähallin (!) kahvion muovilautasen pohjaan.

Olen ollut Jere Karalahden kanssa samassa baarissa (en ihan samassa pöydässä) ja tanssinut hetken aikaa tytön kanssa, joka oli puhunut Jerelle.

Elämäni ensimmäiset 2-3 vuotta asuin samassa talossa/taloyhtiössä Jari Kurrin vanhempien kanssa. Kummatkaan perheet eivät ole varmaan 15 vuoteen asuneet enää siellä paikassa. Taisi Kurrit muuttaa aikaisemmin :D

Isäni oli Esa Tikkasen kanssa samassa koulussa, oli muutaman vuoden vanhempi.

Olen ollut Juha Lindin kanssa kahdesti samaan aikaan jäällä. Toinen kerta oli kun Juha oli juuri lähdössä Pohjois-Amerikkaan. Pyysin viemään terveiset Modanolle ja Juha hymyili luvaten tehdä niin. Olen siis melkein sukua sekä Modanolle että Lindille.
 

Kalle_^

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasin Lenni-Kalle Taipaletta vastaan ylä-asteen salibandy ottelussa ja Lenni-Kalle sanoi ottelussa minulle: Perkele, tehän ootte kovempii kun mä!
 
Viimeksi muokattu:

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Edellisissä olympialaisissa Suomen curlingjoukkueessa pelasi pikkuserkkuni. Taisinpa siitä tähänkin ketjuun raportoida. No, the plot thickens. Hänet korvasi Uuspaavalniemen johtamassa joukkueessa toinen mies, hänkin pikkuserkkuni. Nämä kaksi pikkuserkkua siis eivät ole mitään sukua keskenään.

Tunnen olevani joukkueen 7's jäsen, varamiehen ja valmentajan jälkeen.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyösti kirjoitti:
-Olen saanut Simo Saariselta kyydin kotiin jäähallilta.

Tästä kimposi mieleeni että joskus kesällä 1985 Hannu "Häpä" Oksanen heitti meikäläisen kotiin kun näki minun taluttavan pyörääni. Ihan oma-alotteisesti pysäytti autonsa ja kysyi tarvinko kyytiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Juttelin Taru Valkeapään (you know the Hugo-SuuriSeikkailu olento) kanssa viis-kymmenen minuuttia kerran yhden keikan jälkeen Esplanadin puistossa.

Teemu Selänne sanoi mulle "Terve" antaessaan nimikirjoituksensa, tämä tapahtui Jyväskylässä.

Entinen tarhakaverini vuosien takaa oli (tai siis on) jonkinlaista sukua Martti Ahtisaarelle.

Ah.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Olin samalla kassalla Seppo "Sehän oon vaan minä, Sepi" Kääriäisen kanssa Matin ja Liisan liikenneasemalla Lapinlahdella taannoin. Ohikulkija olisi saattanut luulla meidän olevan samaa porukkaa.

Erään kerran asioin ABC Pitkälahdessa, Kuopiossa, jossa tapahtui vallan kummia. Ensin kassajonossa edessäni asioi itse Sakari Kuosmanen. No ei tässä vielä mitään. Kun menin ulos puljusta niin tuulikaapissa vastaan asteli itse Matti. Eikä sekään vielä riittänyt vaan eikö pihalla mittarikentän kohdalla tapahdu vielä kohtaaminen Teponkin kanssa. Uskomaton starakeskittymä. Hauskan tilanteesta teki vielä se, että olimme menossa eräisiin tupareihin, jossa oli mainostettu olevan yllätysesiintyjä. Olin varma, että kyseessä oli Matti & Teppo ft. Sakari Kuosmanen, mutta jouduin rankasti pettymään. Olen siis vähintään kyseisen trion bändäri.
 

Monttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keupa, Maajoukkue, kiivaat kannattajat
Baareissa on joskus, kun ollut lyhyempi tukka, luultu Santeri Kinnuseksi. Kaveri on sentään 10cm lyhyempi.

Kerran metrossa, kun oli pidempi tukka, sanoivat Nico Rosbergiksi. Kaveri on sentään ainakin 10cm lyhyempi.

Mitä opimme tästä? Jos olis lyhyempi, vain taivas olis rajana. Pääsis Kuutamolla ajamaan Formulaa.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nelosen Unelmakämppä-sarjassa esiintyvä ihastuttava Alex "Juha" Salo on pienenä käynyt kanssani samalla tallilla ratsastamassa ja hoitamassa hevosia. Meillä oli yhteinen hoitoponi, ja tappelimme siitä jatkuvasti. Emme voineet sietää toisiamme.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin Jarkko Niemisen rinnakkaisluokalla ja olen voittanut hänet sulkapallossa. Ollaan siis hyvinkin sukua.

Nimikirjoituspyynnit YV:llä.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin Vivamossa samalla rippileirillä Ari Vatasen tyttären kanssa. Ihan mukiinmenevä tyttö. Rallikunigasta en kyllä valitettavasti nähnyt.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään selvisi sellainen asia, että olen ollut pääministeri Matti Vanhasen uuden naisystävän Susan Kurosen kanssa samalla luokalla lukiossa yhden vuoden!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
Kaverini on töissä samassa työpaikassa ulkomaankauppaministeri Paula Lehtomäen puolison kanssa.

Pakko kysyä, että sijaitseeko tämä duuni Hertsikassa? Olen nimittäin itsekin ollut samassa duunipaikassa Lehtomäen miehen kanssa :) Ehkä hirvein duunini ikinä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paka ja Masa

Tulipahan mieleeni että olen asunut samassa kämpässä Pakaslahden Petrin kanssa ja että meillä oli Kaipaisen Matin kanssa vierekkäiset autopaikat parkkikatoksessa, Masalla oli muuten hopean värinen Honda Civic silloin vuonna 2001. Muutettuani Pakan ennen asuttamaan kämppään oli ovessa vielä useita viikkoja väärä nimi, muistelen että olisin kerran kännipäissäni yrittänyt jopa jotakin tökeröä kusetusta henkilöllisyydestäni kun muutama satunnainen henkilö tarttui baarista luokseni jatkoille.

Ei paha ei.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Gellner kirjoitti:
Pakko kysyä, että sijaitseeko tämä duuni Hertsikassa? Olen nimittäin itsekin ollut samassa duunipaikassa Lehtomäen miehen kanssa :) Ehkä hirvein duunini ikinä.

En ole ihan varma, kun en ole kyseistä työpaikkaa koskaan nähnyt enkä sijaintiakaan sinällään tiedä kun asun täällä Lappeenrannassa, mutta jossakin noilla suunnilla pulju kait sijaitsee, uskoisin ainakin.

edit: tuo viimeinen kommentti toki voisi ehkä puoltaa samaa duunia, koska kyseinen kaveri on aika vittuuntunut kyseisen mestan palkkaan verrattuna vastuuseen ja kai onkin etsimässä jossain vaiheessa parempaa mestaa jos ei liksa selkeästi nouse
 

Kiena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No näitähän löytyy.. Ehkä legendaarisin on; erään perhetutun siskontytär on seurustellut backstreet boys- yhtyeen Nick Carterin kanssa! Luotan täysin siihen, että Nick olisi pyytänyt minut bestmanikseen jos heidän suhteensa olisi siihen asti edennyt........ ;) Naapurustossani on myös useita julkkisten omistamia asuntoja, mm. Räikkösen ja Häkkisen asunnot..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kiena kirjoitti:
No näitähän löytyy.. Ehkä legendaarisin on; erään perhetutun siskontytär on seurustellut backstreet boys- yhtyeen Nick Carterin kanssa! Luotan täysin siihen, että Nick olisi pyytänyt minut bestmanikseen jos heidän suhteensa olisi siihen asti edennyt........ ;) Naapurustossani on myös useita julkkisten omistamia asuntoja, mm. Räikkösen ja Häkkisen asunnot..

Eli jos oikein ymmärsin niin perhettutusi siskontyttären entinen poikaystävä on pannut julkisesti videolla Paris Hiltonin kanssa. Vittu on tää maailma kans pieni :D Nyt voin kertoa kavereilleni, että yks jannu kenet melkein tunnen tuntee yhden naisen jonka siskontyttö on.... :D
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohosen veljekset ovat pikkuserkkujani ja Mika on vielä siskoni kummisetä.
Eli ei nyt kovin kummoista, jos vertaa pariin edelliseen...

Olen myös kätellyt Matti Nykästä sekä Frederikkiä. Täytyy nyt vielä mainita että potkaisin nuorenpana Matin Eveliina tytärtä jalkapallolla nenään ja sain tämän vuotamaan verta sekä itkemään.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eino_Mies kirjoitti:
Tänään selvisi sellainen asia, että olen ollut pääministeri Matti Vanhasen uuden naisystävän Susan Kurosen kanssa samalla luokalla lukiossa yhden vuoden!

Tää on tosi huono, mutta isoveljeni oli ala-asteella samalla luokalla tämän Susanin kanssa.

Lordin Kitan kanssa oltiin kämppikset 96-97.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ex-vaimoke hengaa nykyään Sinergystä,To/Die/For ja Kylähullut yhtyeistä tutun Tomnin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eino_Mies kirjoitti:
Tänään selvisi sellainen asia, että olen ollut pääministeri Matti Vanhasen uuden naisystävän Susan Kurosen kanssa samalla luokalla lukiossa yhden vuoden!

Oivallus! Olen ollut samassa lukiossa Eino Miehen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös