Melkein sukua julkkikselle

  • 262 140
  • 1 344

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisen lista on aika hurja:

-Vesa Ponto on veljen siskon hyvän ystävän mies (oltiin samoissa polttareissa... wau!!)
-Teemu Riihijärvi on mun pikkuserkku (En ole koskaan tavannut kasvotusten)
-Oon ollu Dingon takahuoneessa iltaa istumassa (Nipa köyri jotain nuorta muijaa samana iltana)
The best one: Olen ollut sotilaskodissa kulissina kun Tarja Halonen vieraili siellä. (Sode melkein tyhjillään kun kaikki oli leirillä. Meidät hälytettiin sinne lavasteiksi suoraan leiriltä kumisaappaat jalassa)
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Hauptmann kirjoitti:
Äidin isä ja Mauno Koivisto ovat pikkuserkkuja. Koripalloilija Anssi Kinnaslampi ja jalkapalloilija Jussi Kinnaslampi ovat äidin serkun lapsia. Muuta ei nyt äkkiseltään muistu mieleeni.

Mauno Koivisto on mummoni serkku, joten olen jatkoajan nimimerkille "Hauptmann" jotain kaukaista sukua ;)
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Jallu kirjoitti:
Meikäläisen lista on aika hurja:

-Vesa Ponto on veljen siskon hyvän ystävän mies (oltiin samoissa polttareissa... wau!!)

Pakko puuttua tähän. Eikös tuo veljen sisko ole myös sinun sisko vai onko tuossa tullut joku ajatuskatkos?

Oma lista jää aika olemattomaksi mutta ehdottomasti paras on Tiktakin Nooran haastattelu Goomilla viime talvena. Melkein rakastuin kyseiseen neitiin..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
zet kirjoitti:
Pakko puuttua tähän. Eikös tuo veljen sisko ole myös sinun sisko vai onko tuossa tullut joku ajatuskatkos?
Ei kait välttämättä. On minunkin sisarpuolillani sisarpuoli, joka ei ole kuitenkaan minulle verisukua.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pikkuveljen luokkakaverin serkku on Joonas Rönnberg. Näin olen kuullut.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Veljeni on syönyt itsensä FINISH FLASHin kanssa samasta sämpylästä.

Pistäkää paremmaks!
 

JLei

Jäsen
Minun entinen kämppis on monilla elämänalueilla kunnostautuneen Pasi Nurmisen entinen koulukaveri. Ja tätini mies on Laura Voutilaisen pikkuserkku.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Pommi, päivän Koala: äitini on ollut Robbie Williamsin jatkoilla Saksassa! Robbie itse kysynyt rakkaan mammani hotellihuoneeseensa kemuihin klubilla. Siellä oli kuulemma ollut todella ankeeta, ei jälkeäkään kuulemma 80-luvun Eppu Normaali - jatkoilta.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
ketjun aiheesta ja sitä sivuten

Olen ollut Simo Frangenin kanssa samalla matkalla Dublinissa mukaanlukien linja-automatka Tre-Hki. Simo oli jonkun ystävänsä seurassa ja jätkät olivat päättäneet hieman tienata yhteisestä reissusta seuraavalla tavalla: 7 päivää-lehdessä on ainakin joskus ollut palsta, johon sai lähettää valokuvan, jossa esiintyy kuvan lähettäjä (tavis) ja julkkis. Tämä siis tilanteesta, jossa julkkikseen on sattumalta törmätty ja yhteiskuvaa pyydetty tjsp.

Tämä Simon kaveri sitten paistatteli 7-päivää-lehdessä Simon kanssa yhteiskuvassa tyyliin "törmäsimme sattumalta Dublinissa Jamesonin viskitislaamossa jne".......
Olivat kyllä yhteisellä reissulla. Muistaakseni tuosta kuvasta nettosi 300mk...

Sitten ketjun aiheeseen.

Olen kaukaista sukua kiekkomies Kaj Matalamäen ja pelaaja Tuomas Luotosen kanssa.

Olen myös tervehtinyt Juha Mietoa, Ringa Ropoa ja kaatanut sählyottelussa törkeästi kestävyysmiekkosen Tommy Ekblomin.
 

mehumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins, Valkeakosken Haka, VaLePa
Tapparan puolustaja Mikko Pukka on mun vanha pakkipari, Mika Lehdolle olen tehnyt maalin joskus treeneissä. Kilpapyöräilijä Vastarannat on pikkuserkkuja (ei olla tavattu). Kaveri menee naimisiin SaiPan puolustaja Olli Malmivaaran + näyttelijä Laura Malmivaaran serkun kanssa. JYPin Carlo Grunin sisko on ollut samalla rippileirillä. Popstarsin Renen sisko myös. Failed-bändin laulaja on pelannyt sählyä samassa joukkueessa. Intissä oli samaan aikaan miss Suomi finalisti tms. ja FC JAZZissa pelannut Ilkka Santahuhta. Olen täyttänyt usean liigalentopalloilijan juomapullon. Huh, tulipa pitkä lista.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Relatiivilauseen vaarat

TakapihanLemieux kirjoitti:
Jari Kurrin lapset ovat pikkuserkkuja, Kurrille en ole mitään sukua eli Kurrin ex-vaimo on kytköksissä minuun, jonka nimeä en kylläkään edes muista.

Siis häh - et muista edes omaa nimeäsi?!?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
salama#8 kirjoitti:
Olen kuullut monien sanovan että isäni on Hjalliksen näköinen.

Ja sitten päästäänkin pohdiskelemaan, että oletko sinä Hjalliksen pojan näköinen?

Minäpäs olen kulkenut kahdeksan kerroksen välin samalla hissillä kuin Catherine Zeta-Jones. Eri vuonna, mutta samalla hissillä kuitenkin. Zeta-Jones on siis melkein toinen vaimoni.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin 1992 Hesperian klubissa tilasin drinkin baaritiskilta nopeammin kuin Keke Rosberg. Olen siis vahintaankin napalanko.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tuomo, Jarkko ja Mikko Ruutu ovat luokkakaverini pikkuserkkuja..
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ystäväni naapurissa Porissa (enpäs kerrokaan missä päin) asustelee Leo-Pekka Tähden vanhemmat.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauli Raitanen on pikkuserkkuni. Mutta olen silti Lukko-fani :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös