Itse odotin Allen/Olzon biisejä mielenkiinnolla, onhan Dark Elementin levyt hienoa kuunneltavaa. Tai no, ensimmäinen levy on loistava, toinen on tasaisempi, mutta samalla tasapaksu ja pettymys. Olen aina pitänyt Anetten äänestä ja se sopiikin enemmän Dark Elementin tyyliseen musiikkiin ja olen helvetin iloinen, että Anette pääsi laulamaan uudestaan "valtamediassa".
Tämä Allen/Olzon tuotannon tieto tuli aikoinaan aika puskista, koska Anette tekee musiikkia Liimataisen kanssa. Tuli mieleen, että ahnehtiiko Anette nyt liikaa kerralla. Ymmärrän kyllä, että miksi ei, Liimataisellakin on niin monta rautaa tulessa, että mistä sen tietää mitä Dark Element on jatkossa. Varsinkin kun toinen levy oli mitä oli.
Kuten toivoin jo aikaisemmin, ei hehkutuksia omille biiseille. Ehkä olen tehnyt sitä joskus aikaisemmin itsekin tässä ketjussa, mutta pliis, ei enää. Worlds Apart kappale on hyvä, se ei yllättänyt minua yhtään. Se mikä yllätti oli, että Allen lauloi itse. Luulin, että Allen oli säveltäjä. Näin tietämätön sitä voi olla. Tarttuva biisi, jossa duetto toimii ja kertosäe on mitä pitääkin olla. Hyvin sävelletty kappale hyvillä laulajilla. Melodiat ovat sellaisia, mitä olisi pitänyt olla Dark Elementin uudella. Biisille 8
Meteli.