Itse kuulun PMMP:n "faneihin", mutta ymmärrän silti että joku tyttöjä pitää yliarvostettuna. Palstamillimetrejä löytyy lehdistä, levyt myyvät hienosti, ja ihmiset ja kriitikotkin tuntuuvat tykkäävän, jos tälläinen bändi ei itselle kolahda yhtään, on helppo sanoa, että PMMP on yliarvostettu.
Itse toki pidän bändiä aliarvostettuna, ja lukuisat klubikeikat ovat vain vahvistaneet käsitystä, uskomattoman kova livebändi, "Matoja" on aina kohokohta :)
Kysymys on vaikea, ja asiaahan voi ajatella ainoastaan subjektiivisesti, kollektiivisen mielipiteen muokkaaminen olisi ajanhaaskoa ja typerää. Itse voisin sanoa, että ainakin Rollarit ovat yliarvostettuja, puhtaasti musikaalisessa mielessä. En ole koskaan etsimälläkään löytänyt mitään niin erikoista kyseisessä orkesterissa. Ja suomalaisista ehdottomasti Popeda sekä Eppu Normaali, varsinkin Eput. Vaikka juniorina olin kovakin fani, myöhemmin on tajunnut kuinka samanlaista perusmenoa kaikki biisit on, ja vihastuttaa ylikaiken kaikki helpot riimit sanoituksessa.. "minäää/sinäää" "miksiiii/vitsiiii" yms. peruskauraa, itsekin väitän että kirjottaisin syvällisempiä sanoituksia, toki muutamia poikkeuksia näilläkin, mutta ei tarpeeksi suosioon nähden. Kun soitannoltaankaan kyseessä ei mikään edelläkävijä ole.