Yliarvostetuimmat bändit

  • 105 264
  • 885

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä urbaanilegenda se sitten jatkaa elämistään. No ei kai siinä.
Joskus yritin googlettaakin mutten löytänyt tästä isästä mitään tietoa... Mistähän tämä tarina on saanut alkunsa?
 

Outsider

Jäsen
Kyllähän Santa Cruz olisi voinut olla genressään ihan kova tekijä silloin, kun bändi vielä oli bändi, eikä mikään Artun sekoiluprojekti. Kovia äijiä soittamaan, eikä ne biisit tosiaan genressään mitään ihan paskaa olleet, vaikkei nyt omaankaan makuun suurilta osin osuneet.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joskus yritin googlettaakin mutten löytänyt tästä isästä mitään tietoa... Mistähän tämä tarina on saanut alkunsa?
Vissiin Pauli Hanhiniemi jossain jutussa kertoi, että hänelle olisi tarjottu näkyvyyttä, tai siis kuuluvuutta rahaa vastaan. Se on vaan jännä, että kaupalliset kamppailee 25-54 v. suosiosta, koska siellä on kovin ostovoima mainostajien tuotteille, panostavat musatutkimukseen jne ja sitten koko paletin voisi sotkea sillä, että "isukit" saa poikiensa musaa soimaan rahatukolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen




Tämä nyt on taas varmaan musiikkia, jota fiftie vihaa. En siltikään ymmärrä mikä tästäkin tekee niin suositun.

Harvalta artistilta löytyy uran toisena sinkkuna tuollainen biisi. Itse tehty ajaton klassikko jo syntyessään. Jollain toisilla kestää vuosia saada yksi radiohitti, niin BEHM painoi tuommoisen mahtiballadin heti toisena sinkkuna ulos eetteristä. Arvostettavaa.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kerran olen Behmin nähnyt livenä ja jos olisi ollut hattu päässä niin olisin sen nostanut. Osaa laulaa, niin että kylmät väreet tuli pitkin konserttia ja säveltää / sanoittaa vissiin suurimman osan biiseistään itse.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joskus yritin googlettaakin mutten löytänyt tästä isästä mitään tietoa... Mistähän tämä tarina on saanut alkunsa?

En ole kuullut koko tarinaa, mutta googlaamalla selviää, että laulajan isällä oli Baltian maissa kenkäkauppaketju, jonka myi vuonna 2009 ja oli sinä vuonna Suomen suurituloisimpien top-50 listalla.

Tuo kyseinen listahan on vielä parempi kateuden ja tarinoiden lähde kuin vaikkapa Suomen virallinen top-40 albumilista.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kerran olen Behmin nähnyt livenä ja jos olisi ollut hattu päässä niin olisin sen nostanut. Osaa laulaa, niin että kylmät väreet tuli pitkin konserttia ja säveltää / sanoittaa vissiin suurimman osan biiseistään itse.
Joo, myös persoonana sopivan mystinen. Ei anna paljoa haastatteluita eikä juurikaan paistattele julkisuudessa muutenkaan. Itsekään en BEHMiä pidä yliarvostettuna, hän on tasonsa Suomen musiikkikuvioissa näyttänyt. Harva artisti on avannut levytysuransa samanlaisella värisuoralla kuin BEHM (Tivolit, Hei rakas, Frida, Lupaan, Ethän tarkoittanut sitä)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös