Cube hei, ma olen monesti sanonut, etta tallasilla keskustelupalstoilla, joilla on vaikka minkalaista puupaita, lukijalla on usein suurempi vastuu tekstista kun sen kirjoittajalla. Sa luet tekstit juuri niin kun haluat ne lukea. Nytkin vedin taysin kieli poskessa ton "Pohjois-Korea" jutun (kun mulle on yks vitun maku mita joku ajattelee musiikista josta mina a) pidan ja kee) en pida) ja jo taalla on naa normaalit rautakanki-perseet *vinks vinks hei** vaahtoamassa jo jalkapallostakin.
Ma en vaan kasita sita, etta taalla on joku tyyppi, joka vetaa hirveet herneet siita, etta jonkun mielesta joku bandi on toisen mielesta yliarvostettu juuri musiikillisten saavutuksien (biisit) johdosta (siis hanen mielestaan). Sita ei muuta kukaan koskaan mun paassa, etta mun mielesta Doorsien musa on hissimusiikkia ja iskelmaa ja silla selva. Golden Awe saa olla ihan mita mielta huvittaa tasta asiasta mun puolesta. Jos ja kun han kyseisesta bandista tykkaa, niin hieno homma. Ei ole yksin. Ihmettelen vaan hanen karkevaa kommentointia tallasesta taysin turhasta aiheesta. Muuta syyta siihen en keksi kun, etta han lukee tallasia musiikki-ketjuja kun piru raamattua ja kun joku menee nalvasemaan hanen suosikkibandiaan, jo alkaa verbaalinen balalaikka soida. Miksi, sita en tieda. Meinaan miten mun toteamus yhdesta bandista eroaa muista siina maarin, etta tasta nainkin typerasta asiasta pitaa tallasta lapsellista kinaa kayda? Joku tuolla edella sanoi, etta jazz on yliarvostettua. Aika harvassa on kinan aiheet ollu tollasesta kommentista. Mina tiedan miksi, tiedatko sina?
Jos joku (ja niin on varmaan tassa ketjussa kaynytkin) menee solvaamaan mun mielesta hyvaa bandia/solistia, niin olkaapa hyva vaan. Ei vois vahempaa kiinnostaa. Mulla on omat mielipiteet ja fiilikset miksi tykkaan joistain bandeista ja toisilla on omansa. Tollanen yleismaailmallinen "opastus" on taysin turhaa ja kehittymatonta kayttaytymista.
Suomalaisesta jalkapallosta kommentoin sitten taas kun sellanen kiva otsikko tulee (Yliarvostetut urheilulajit??). Mulla ei ole senkaan mielipiteen kanssa mitaan havettavaa.