Varmaan itse tiedät parhaiten, että toimiiko se sulla. Ehheh.Toimiiko mulla liigan sovellus?
Mutta täällä ainakin toimii.
Varmaan itse tiedät parhaiten, että toimiiko se sulla. Ehheh.Toimiiko mulla liigan sovellus?
Mulla ei sovelluksessa näy yhtään peliä tälle päivälle!
Ilveksen peleissä näkynyt kiinnipitämisten osalta aika tiukkaa linjaa. Paljon menee myös ohitse edelleen, joten linja ei tunnu aina niin tasapuoliselta, mutta niin se oli myös vankilasääntölinjalla. Suurin ero aiempaan, että pelaajat yrittävät selkeästi välttää painiotteita, joten peli on jo siksi viihdyttävämpää, vaikka tuomaritoiminta edelleen melko huonoa. Linja mielestäni näkyy selkeästi positiivisesti, toivotaan että pelaajat ja tuomarit ei vaan ala liikaa lipsumaan.Onko tuo uusi tuomarilinja näkynyt miten eri paikkakunnilla? Olen tuossa muutamaa ottelua tiiraillut oman joukkueen suorittamisen lisäksi ja tuntuu siltä, että tuo uusi tuomarilinja on enemmän käytössä noissa studiopeleissä ja vähemmän sitten noissa muissa peleissä.
Vaihtelevasti, mutta kyllä se jonkin verran on näkynyt kaikissa näkemissäni peleissä (JYPin matsit). Toisaalta välillä sitten on mennyt läpi hyvin räikeitä tilanteita, joita pitäisi nykylinjalla ehdottomasti viheltää.Onko tuo uusi tuomarilinja näkynyt miten eri paikkakunnilla? Olen tuossa muutamaa ottelua tiiraillut oman joukkueen suorittamisen lisäksi ja tuntuu siltä, että tuo uusi tuomarilinja on enemmän käytössä noissa studiopeleissä ja vähemmän sitten noissa muissa peleissä.
Tämä on erittäin hyvä vaihtoehto, jos tavoitteena on jännityksen tappaminen. On aivan yhdentekevää tuijottaa pistekeskiarvoa, jos joukkueiden pelattujen ottelujen määrissä on jo heti kauden alussa parhaimmillaan neljän ottelun ero.Tai sitten opettelee katsomaan sarjataulukon pistekeskiarvoa. Missään lajissa ole samoja ottelumääriä jatkuvasti.
Kannattais tutustua tähän ongelmaan, kuten selvästikin osa palstalaisista on tehnyt. Sarjaohjelman luominen kuuluu maailman vaikeimpiin matemaattisiin ongelmiin. Eli vaikka se kuinka "tuntuisi" helpolta hommalta luoda ohjelma niin se ei sitä ole.En edelleenkään ymmärrä, miten otteluohjelmaa ei kyetä laatimaan niin, että joukkueilla olisi viikosta toiseen pelattuna noin suurin piirtein sama määrä otteluja. Kummasti se onnistuu esimerkiksi Ruotsissa, jossa pelataan myös CHL-otteluja ja järjestetään halleissa konsertteja ja tapahtumia.
Eniten minua tällä hetkellä ihmetyttää, että tälle ilmiselvälle epäonnistumiselle löytyy näinkin paljon puolustajia.
Tämä on erittäin hyvä vaihtoehto, jos tavoitteena on jännityksen tappaminen. On aivan yhdentekevää tuijottaa pistekeskiarvoa, jos joukkueiden pelattujen ottelujen määrissä on jo heti kauden alussa parhaimmillaan neljän ottelun ero.
En edelleenkään ymmärrä, miten otteluohjelmaa ei kyetä laatimaan niin, että joukkueilla olisi viikosta toiseen pelattuna noin suurin piirtein sama määrä otteluja. Kummasti se onnistuu esimerkiksi Ruotsissa, jossa pelataan myös CHL-otteluja ja järjestetään halleissa konsertteja ja tapahtumia.
Eniten minua tällä hetkellä ihmetyttää, että tälle ilmiselvälle epäonnistumiselle löytyy näinkin paljon puolustajia.
Mitähän varten muuten ne allstars-ottelut aikanaan lopetettiin? Oliko sitten vain puhtaasti siksi, että olivat liian iso kuluerä liigalle, ja eivät ne sitten lopulta oikein ketään kiinnostaneet..
No nyt on kyllä ongelma käsillä.Mietittiinkö Liigassa yhtään kun 16. joukkue otettiin mukaan mitä nämä kahdeksan ottelun kierrokset nyt ihan oikeasti merkitsevät? YLE:n teksti-tv:n sivu 221 on pitänyt jakaa kahteen alasivuun. Aivan käsittämätöntä.
Minun laskujeni mukaan tuolloin menisi itäpuolelle yhdeksän joukkuetta: HIFK, K-Espoo, Kärpät, Pelicans, JYP, KooKoo, Jukurit, KalPa ja Saipa. Se viiva pitäisi vetää Helsingin ja Espoon väliin.Suomen karttaan saa vedettyä nätin pystyviivan niin, että se kulkee Hämeenlinnan ja Espoon välistä. Ja tällöin viivan molemmille puolille jäisi juurikin kahdeksan joukkuetta.
No tämähän se nyt toki on miksei tuollaista peliä varmasti enää koskaan pelata..Jos ne nyt palautettaisiin, niin tuskin kiinnostaisi juuri ketään nytkään.
No siis käytännössä se Hämeenlinnan ja Espoon välistä vedetty viiva kulkisi tosiaan Oulun "yli", mutta saivartelu sikseen koska varmasti ymmärsit pointtini. Kärpät olisi länsirannikon joukkueena luonnollisesti länsipuolellaMinun laskujeni mukaan tuolloin menisi itäpuolelle yhdeksän joukkuetta: HIFK, K-Espoo, Kärpät, Pelicans, JYP, KooKoo, Jukurit, KalPa ja Saipa. Se viiva pitäisi vetää Helsingin ja Espoon väliin.
Ja Jutila saa myydä aitionsa täyteen.Ehdotan Tampere vs muu Liiga -ottelua Nokia Areenalla. Saadaan tasaiset tiimit ja Ilves & Tappara pääsee kokemaan ihanaa veljeyttä.
Ei se ihan Oulun yli mene vaan suunnilleen Raahen kohdilta. Oulu on selvästi idempänä kuin Helsinki. Osuu aika tarkkaan Porvoon tasolle.No siis käytännössä se Hämeenlinnan ja Espoon välistä vedetty viiva kulkisi tosiaan Oulun "yli", mutta saivartelu sikseen koska varmasti ymmärsit pointtini. Kärpät olisi länsirannikon joukkueena luonnollisesti länsipuolella
Itselle ainakin riittää että peli vois päättyä tasan ja kotiin pääsee 20.30. Jatkoaika ja rankit niin ollaan pahimmassa tapauksessa puol kymmenen vielä kiittämässä joukkuetta. Olen kiitollinen jokaisesta minuutista mikä lätkäpelin erottaa viiden tunnin nfl matsistaHIFK:n ja KooKoon rankkareita katsellessa tuli mieleen, että miksi ja milloin mahdettiin ennen pilkkukisoja luopua jään kuiva-ajosta? Eli siitä, että zamboni käy kaukalon keskikaistalta pyyhkäisemässä lumet pois mutta ei kuitenkaan kastella jäätä vedellä. Lopputuloksena luultavasti tasokkaampia ratkaisuja sekä janoisille katsojille mahdollisuus noutaa tiskiltä vielä yksi mieleisensä hanatuote.
Joukkuemäärää on pakko pienentää, jos halutaan säilyttää edes jollain mittarilla elinvoimainen sarja. Osa jengeistä on aivan henkitoreissaan ja silti ei suostuta myöntämään totuutta.