Kukas tää Santtu Silvennoinen on. Ihme kaveri. Ilves tappio taisi ottaa koville. Jännä että tälläinen kaveri annetaan olla Iltalehdessä..
Painia, träppiä ja niukasti maaleja.
Liigassa neljäntenä olevan TPS:n pelitapa ei tällä kaudella ole kerännyt tyylipisteitä.
Se ei TPS-luotsi Jussi Ahokasta kiinnosta.
– Mun ainoa tehtävä on tehdä tulosta. Viihdyttämisellä ei tehdä voittoja, toista kauttaan turkulaisten peräsimessä toimiva mies linjaa.
www.iltalehti.fi
Näköjään aikoinaan Tappara fanejakin suututtanut.
Silvennoista pidetään Tampereella innokkaana Ilveksen kannattajana. Hänen juttunsa saivat joskus Tapparan kannattajat raivon partaalle. Tapparan kannattajien Facebook-sivuille perustettiin ketju, missä hänen juttujaan arvosteltiin puolueellisiksi.
pirkkalainen.fi
Painia, träppiä ja niukasti maaleja.
Liigassa neljäntenä olevan TPS:n pelitapa ei tällä kaudella ole kerännyt tyylipisteitä.
Se ei TPS-luotsi Jussi Ahokasta kiinnosta.
– Mun ainoa tehtävä on tehdä tulosta. Viihdyttämisellä ei tehdä voittoja, toista kauttaan turkulaisten peräsimessä toimiva mies linjaa.
/img-s3.ilcdn.fi/b66c5ec0431cfb7631d35c584e02699f6e958ce31dc4eb16f44c2be1136c7f0b.jpg)
Kuva kertoo oleellisen – Näin TPS-luotsi perustelee lytättyä pelitapaa: ”Mun ainoa tehtävä on tehdä tulosta”
Jussi Ahokas luottaa, että valittu tie poikii tulosta kevään pudotuspeleissä.

Näköjään aikoinaan Tappara fanejakin suututtanut.
Silvennoista pidetään Tampereella innokkaana Ilveksen kannattajana. Hänen juttunsa saivat joskus Tapparan kannattajat raivon partaalle. Tapparan kannattajien Facebook-sivuille perustettiin ketju, missä hänen juttujaan arvosteltiin puolueellisiksi.

Pitkän linjan urheilutoimittaja Santtu Silvennoinen on uransa aikana suututtanut Tappara-faneja ja saanut yhdestä jutusta tappouhkauksen – Kotikunnastaan Pirkkalasta hän löytää yhden puutteen
Urheilutoimittaja Santtu Silvennoinen pitää riman korkealla juttuaiheita valitessaan, sillä Iltalehden urheiluosasto haluaa olla Suomen ykkönen. PIRKKALALAINEN toimittaja Santtu Silvennoinen vietti viime sunnuntaina 40-vuotisjuhliaan. Vauhtia Silvennoisella riittää, sillä ensi viikolla hän matkus