Tällä kaudella seuraillut satunnaisesti NHL-pelejäkin eikä ruoho minun makuuni paljon vihreämpää niiden perusteella ole. Toki pääosin näitä Suomen primetime-matseja katsellut. Tietysti noissa peleissä sattuu ja tapahtuu, kun vauhtia on enemmän ja loota pieni. Itse pidän hieman taktisemmasta shakista kuin tuosta pystykoohotuksesta, vaikken mikään taktinen velho olekaan. Ja jos NHL:stä joskus loppuu tilanteet ja vauhti, niin lisätään peliin toinen kiekko, johan saadaan taas sirkushuveja... Kaukaloiden pienentäminen ja pelin vieminen kohti Pohjois-Amerikan lajia ei kuulemani mukaan saa todellakaan varauksetonta kannatusta.
Mitäs luulet
@Logan , voisiko tuo odotustenlasku johtua siitä, että olet 20 vuotta vanhempi? Pelejä on helvetisti enemmän ja ne on ripoteltu vähän joka päivälle. Toki pelaajien tasoerot ovat kaventuneet ja sitäkin myöden tapahtumat muuttuneet. Ei nykyään olisi mitenkään mahdollista, että joku O'Brian päästetään jäälle noutamaan Ojasta keihästäneen Törmäsen. Takaapäin hanskatta rensseleistä kiinni, yksi ilmainen lyönti Antille ja sen jälkeen Antti katumaan lyöntiään kilppareihin. Maailma on muuttunut, minä olen vanhennut. Aika kultaa muistot ja menneisyyden "virtuoosit" näyttäisivät nykykiekkoilijoiden rinnalla kaljaliigapelaajilta.