Niin Liiga ja varmaan aika moni muukin urheilusarja? Koska jos Suomessa ei pelata niin tuskin kauheasti muuallakaan.jos tuo ensimmäinen skenaario niin se on sitten liiga paketissa. Ei montaa joukkuetta elä vuotta pyhällä hengellä.
Niin Liiga ja varmaan aika moni muukin urheilusarja? Koska jos Suomessa ei pelata niin tuskin kauheasti muuallakaan.jos tuo ensimmäinen skenaario niin se on sitten liiga paketissa. Ei montaa joukkuetta elä vuotta pyhällä hengellä.
Se on sitten varmaan jonkun uuden alku. Ei jääkiekko lopu vaikka koko Liiga kaatuisi.jos tuo ensimmäinen skenaario niin se on sitten liiga paketissa. Ei montaa joukkuetta elä vuotta pyhällä hengellä. Itse uskon että epidemia loppuu ja kausi alkaa mutta ehkä vasta lokakuussa. Se nyt olisi aika pieni siirtymä
Niin tämähän oli Jokereiden ongelma. Sen sijaan liigan osalta katsojamäärät ovat olleet viime vuosina melkoisen vakaita ja tämän kauden osalta runkosarjan katsojakeskiarvo olisi noussut ilman viimeisten kierrosten tyhjiä katsomoita.Toivottavasti, mutta reaaliteetit ovat mitä ovat. Nyt jo on suuria vaikeuksia saada jengi halliin. Kannattajia on, mutta paikallaolijoita ei niinkään. Superhankkinnat ja omat huipputalentit saavat väen liikkeelle. Ilman näitä veijareita voi halleissa olla hiljaisempaa.
Myytyjä lippuja on kyllä, mutta datan mukaan katsojia on jopa 30-40% tästä määrästä. Ja täällä kun ollaan, niin puhun liigasta. Enkä mitenään vittuilakseni tai vähätelläkseni, huoleni on ihan aitoa.Niin tämähän oli Jokereiden ongelma. Sen sijaan liigan osalta katsojamäärät ovat olleet viime vuosina melkoisen vakaita ja tämän kauden osalta runkosarjan katsojakeskiarvo olisi noussut ilman viimeisten kierrosten tyhjiä katsomoita.
Kokonaisseuraajien määrä on lisäksi kasvanut kokoajan kun pelejä on mahdollista seurata myös kotona niin helposti.
Nyt olisi hyvä tuoda jotain faktaa esille, tämmöinen täysin turha mutuilu ei tuo keskusteluun mitään arvoa.Myytyjä lippuja on kyllä, mutta datan mukaan katsojia on jopa 30-40% tästä määrästä. Ja täällä kun ollaan, niin puhun liigasta. Enkä mitenään vittuilakseni tai vähätelläkseni, huoleni on ihan aitoa.
Jollain yksittäisellä seuralla näin voi olla mutta ei todellakaan koko liigassa ole näin, sen näkee ihan hallilla käymällä.Myytyjä lippuja on kyllä, mutta datan mukaan katsojia on jopa 30-40% tästä määrästä. Ja täällä kun ollaan, niin puhun liigasta. Enkä mitenään vittuilakseni tai vähätelläkseni, huoleni on ihan aitoa.
Se on sitten varmaan jonkun uuden alku. Ei jääkiekko lopu vaikka koko Liiga kaatuisi.
Missä tällaista dataa on saatavilla, mielenkiinnolla vilkaisisin...Myytyjä lippuja on kyllä, mutta datan mukaan katsojia on jopa 30-40% tästä määrästä.
miten meinasit tämän erikoisen säännöstön rangaistusten sakot jakaa?Oon miettinyt semmosta poikkeussääntöä, että ulkomaalaiset tulisi olla kiinnitetty vaikkapa 1.6. mennessä. Lisäksi joka joukkueessa tulisi pelata avauskokoonpanossa minimissään viisi ” omaa kasvattia” jotka voisi rajata vaikka siten, että kaverit olis pelanneet vaikkapa 17 v syntymäpäivästään edustamassa liigajoukkueessa. Tämä toisi selvää säästöä useimpien joukkueiden talouteen. Tilannetta voisi tarkastella uudelleen vaikka joulukuussa ja samalla jatkaa siirtorajaa parilla viikolla. Vois toimia ens kauden osalta?
En nyt oikein ymmärtänyt. Kyllä 15M€ tietysti kelpaa. En mä nyt mielestäni mistään rangaistuksista edes puhunut ja käsitän kyllä, että typerä ehdotukseni sisältää problematiikkaa.miten meinasit tämän erikoisen säännöstön rangaistusten sakot jakaa?
Ässille 90% ja muille 10% eli semmoinen 15M€ Poriin ja muille loput?
Kuten huomaat, täällä keskustelu on kuin vanhan, katkeran ämmän kanssa puhuisi. Aivan sama mitä ehdotat, vastaus alkaa sanalla EI. Eikä tällaisella netti-itkemisellä ole mitään vaikutusta liigan toimintaan. Vaikka lähes jokaisesta, poislukien minun, ehdotuksesta löytyy jokin käyttökelpoinen ja järkevä/toimiva idea. Joko sellaisenaan tai pienellä muokkaamisella.En nyt oikein ymmärtänyt. Kyllä 15M€ tietysti kelpaa. En mä nyt mielestäni mistään rangaistuksista edes puhunut ja käsitän kyllä, että typerä ehdotukseni sisältää problematiikkaa.
Oon miettinyt semmosta poikkeussääntöä, että ulkomaalaiset tulisi olla kiinnitetty vaikkapa 1.6. mennessä.
....Tämä toisi selvää säästöä useimpien joukkueiden talouteen.
Eli seurojen pitäisi hankkia ulkomaan vahvistukset entistä aiemmin eli pelaajat tulisivat kalliimmiksi, kun ei voi käyttää artistisopparin tuomaa verotusetua? Aika järjetön ehdotus tähän väliin.Oon miettinyt semmosta poikkeussääntöä, että ulkomaalaiset tulisi olla kiinnitetty vaikkapa 1.6. mennessä. Lisäksi joka joukkueessa tulisi pelata avauskokoonpanossa minimissään viisi ” omaa kasvattia” jotka voisi rajata vaikka siten, että kaverit olis pelanneet vaikkapa 17 v syntymäpäivästään edustamassa liigajoukkueessa. Tämä toisi selvää säästöä useimpien joukkueiden talouteen. Tilannetta voisi tarkastella uudelleen vaikka joulukuussa ja samalla jatkaa siirtorajaa parilla viikolla. Vois toimia ens kauden osalta?
Eli seurojen pitäisi hankkia ulkomaan vahvistukset entistä aiemmin eli pelaajat tulisivat kalliimmiksi, kun ei voi käyttää artistisopparin tuomaa verotusetua? Aika järjetön ehdotus tähän väliin.
Ennemmin sitten sellainen, että joukkueessa pitää olla vähintään 5 pelaajaa, jotka ovat alle 21 vuotiaita. Tai pienennetään joukkueen kokoonpanoa ottelussa parilla pelaajalla.
Semir Ben-Amor.Kuka hän on?
Nyt on niin kinkkinen trivia, että..
Jotenkin outoa, että nimenomaan Sport ja Jukurit nostetaan esiin joukkueina, ketkä eivät kuulu Liigaan.