Muilla joukkueilla on kolme kirjainta, joten kyllä siitä KooKoostakin täytyy joku kolmikirjaiminen jostain kaivaa.
Ihan villinä veikkauksena heitin kun teksti-tv:ssä ovat olleet lyhennettynä vain kahdella kirjaimella.
Muilla joukkueilla on kolme kirjainta, joten kyllä siitä KooKoostakin täytyy joku kolmikirjaiminen jostain kaivaa.
Mä olen jo vuosikausia lyhentänyt omissa tilastoissani KOK.Miten muuten tämä KooKoo lyhennetään virallisesti? Onko se KOO, KOK vai mikä?
Hatusta vetäistynä kehottaisin tarkastamaan KooVee:n 1979-80 ja HPK:n 1983-84 saldot.Kertokaas palstaveljet mikä on pisin tappioputki liigassa?
Google kertoi vastauksen: Reipas Lahti kaudella 1992-93 - 17 perättäistä tappiota.Kertokaas palstaveljet mikä on pisin tappioputki liigassa?
Toi KOK näyttää näin fanina todella tyhmältä. Tulee lähinnä mieleen Kokkola. Miksi ihmeessä kaksi kirjainta ei käy? Miksi KK on huono? Vähän sama kun F1:ssä ja Moto GP:ssä ei siellä tulos taululla kaikilla ole kahta kirjainta himestä vaan joillain on jopa kolme! Mielestäni KK on siis paras.Mä olen jo vuosikausia lyhentänyt omissa tilastoissani KOK.
KOO on vähän ongelmallinen lyhenne, koska SM-liigassa on pelannut myös KooVee. Pari muutakin ongelmatapausta oli: Jokerit ja Jokipojat. Oma ratkaisuni näihin on ollut...
JOK - Jokerit
JKP - Jokipojat
KOK - KooKoo
KOV - KooVee
Virallisuudesta ei siis hajuakaan, mutta mulla nämä ovat toimineet.
Kertokaas palstaveljet mikä on pisin tappioputki liigassa?
Kouvolan KooKoo tai KooKoo Kouvola eli KKK?Muilla joukkueilla on kolme kirjainta, joten kyllä siitä KooKoostakin täytyy joku kolmikirjaiminen jostain kaivaa.
Ja sitten vain huppu päähän ja etelävaltioitten lippua heiluttamaan. KKK= Ku Klux Klan noin niinkuin kansainvälisestikin käytetty lyhennys.Kouvolan KooKoo tai KooKoo Kouvola eli KKK?
Ja sitten vain huppu päähän ja etelävaltioitten lippua heiluttamaan. KKK= Ku Klux Klan noin niinkuin kansainvälisestikin käytetty lyhennys.
Onneksi näin.Onneksi Kouvola tunnetaan kauniina kaupunkina fiksuista asukkaistaan ja rauhallisista lähiöistään joten tälläistä tuskin tulee tapahtumaan.
Hän ei ymmärrä miksi Suomessa sarjaa paisutetaan. ..
...
Rannisto on ollut suurin onnettomuus minkä Liiga on kohdannut.
Mitä tulee sarjan joukkuemäärän laajenemiseen, Rannistolla tuskin on asiassa ihan älyttömästi päätäntävaltaa. Seurat ja hallitus kaiketi nämä päätökset tekevät.
Nostanpa tämmösen uutisen esiin
Kannatan tuota miedot alkoholijuomat katsomoihin - ajatusta. Järkeviä perusteita sitä vastaan ei tahdo löytyä. Alkoholi on myynnissä katsomoissa jo mm. Saksan Tanskan ja P-Amerikan jääkiekko Liigoissa. Suomessa tätä ei varmasti tulla näkemään, todennäköisemmin nykyistä myyntiä rajoitetaan entisestään.
Tämän lisäksi ongelma on varmaan myös sekin että sitten erätaukojen aikana ensinnäkin hallien käytävät ruuhkautuvat kaljajonoista aika pahasti, ja tämän lisäksi siinä joudut sitten ihan helvetinmoisella vauhdilla kiskomaan sen kaljan taikka pari naamariin. Siinäkin kun vaikka 10 minuutin aikana kaksi kaljaa kumoat parilla huikalla alas, niin saattaa jo joillekin pieni nousuhumala yllättää ja tämän jälkeen tapahtuu jänniä asioita.Siitähän ne ongelmat syntyy, kun alushousujen sisällä kuljetetaan omia juttuja keltaisten liivien läpi. Useammassa maassa on jääkiekon liigapelejä tullut nähtyä ja järjestyshäiriöt ovat olleet minimaalisia. Pahimpia Suomessa, kun vedetään sitä salaviinaa lauantaipeleissä ja sitten vähän läiskyy yli.
Ei tarvitsisi salakuljettaa, jos touhussa olisi jotain järkeä.
3 vs 3 jatkoajat nykyään.
Kenelle uudistuksesta sitten on etua?