Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
En ikinä ole maksanut TV-maksua, eli 12 vuotta olen matkustanut ilmaiseksi. Ei tämä silti mun mielestä huono asia ole, nyt sitten maksetaan muiden mukana. Tämä vero tekee yleisradiosta tavallaan koskemattoman, rahaa tulee vaikka tekisi mitä. Mutta luotan siihen, että YLE näyttää jatkossa(kin) urheilua, ajankohtaisohjelmia, luontodokkareita ja uutisia. Siinä taitaa olla se, mitä noilta kanavilta tulee katsottua.
Niin ja kaikki Leijonien pelit hetipaikallanyt ylen kanaville ja muutenkin lisää urheilua! Minä vaadin! Tai oikeastaan, vaatikaa joku muu, mun 12 vuoden luvattomuus ei anna oikeutta vaatia. Kiitos ja anteeksi.
*edit*
Mahtaakohan täällä näkyä YLE HD ja tuleekohan sieltä rinnakkaislähetyksenä jotain? Eihän siihen voida vaatia salauksenpurkukorttia?
*edit2*
Jaa, kyllä se kortin vaatii. Kanava löytyi, mutta töllö ilmoittaa, jotta "salattu ohjelma." Mitä vittua, pitääkö mun tilata maksukanavia, jotta näen ilmaiskanavia?
Niin ja kaikki Leijonien pelit hetipaikallanyt ylen kanaville ja muutenkin lisää urheilua! Minä vaadin! Tai oikeastaan, vaatikaa joku muu, mun 12 vuoden luvattomuus ei anna oikeutta vaatia. Kiitos ja anteeksi.
*edit*
Mahtaakohan täällä näkyä YLE HD ja tuleekohan sieltä rinnakkaislähetyksenä jotain? Eihän siihen voida vaatia salauksenpurkukorttia?
*edit2*
Jaa, kyllä se kortin vaatii. Kanava löytyi, mutta töllö ilmoittaa, jotta "salattu ohjelma." Mitä vittua, pitääkö mun tilata maksukanavia, jotta näen ilmaiskanavia?
Viimeksi muokattu: