En muista oonko jo aiemmin rakkauteni tunnustanut, mutta vaimo ainakin väittää ettei se haittaa jos sen tekee useamminkin, niin voidaanhan se toistaakin. Nää Ylen kuunnelmat, tai mikä hieno termi niillä sit tarkalleen onkin, mm. Armi Aavikosta, Vesku Loirista, Kikasta, Juicesta, Nylon Beatista ym. on sitten ihan saakelin huippua kamaa. Osasta en jaksaisi kirjaa lukea, osa ei kiinnosta tavallaan yhtään, mutta tässä muodossa nämä ovat oikein hyvää viihdettä, osin varmaan jopa jonkinlaista taidettakin, ja myös hyvää lähihistoriaviihdetietoutta. Todella mukavia kuunnella. En muista unohdinko jonkun noissa mainituissa mutta kaikki ne on ollu hyviä. Nyt aloittamani Dingokin on alkanut huipusti. Yle saa mun verorahani any time.
Toisella kantilla sitten tämänaamuinen Jälkiviisaat vähän cringetti. Tuppaa tekemään sellaista, kun studion fiksuimmalta ja järkiperusteisemmalta vaikuttava ihminen onkin yhtäkkiä Timo Soini. Kanssakeskustelijat kun olivat täysin pöyristyneitä, kun poliisi sallii natsien marssit mutta kieltävät vastanatseilta saman oikeuden, ja ihmettelivät, miksi elokapinat ja antifasistit aiheuttaa poliisissa sellaista närää mutta samalla poliisi on heti turvaamassa antifasistien mielenosoituksia. Nämä sinne valitut fiksut ihmiset eivät ilmeisesti mitenkään tosiaan keksineet mitään muuta syytä poliisien toimille kuin että ne ovat natseja itsekin. Mää olin nykysuomeksi sanottuna täysin flabbergasted siitä epä-älyllisyydestä.
Toisella kantilla sitten tämänaamuinen Jälkiviisaat vähän cringetti. Tuppaa tekemään sellaista, kun studion fiksuimmalta ja järkiperusteisemmalta vaikuttava ihminen onkin yhtäkkiä Timo Soini. Kanssakeskustelijat kun olivat täysin pöyristyneitä, kun poliisi sallii natsien marssit mutta kieltävät vastanatseilta saman oikeuden, ja ihmettelivät, miksi elokapinat ja antifasistit aiheuttaa poliisissa sellaista närää mutta samalla poliisi on heti turvaamassa antifasistien mielenosoituksia. Nämä sinne valitut fiksut ihmiset eivät ilmeisesti mitenkään tosiaan keksineet mitään muuta syytä poliisien toimille kuin että ne ovat natseja itsekin. Mää olin nykysuomeksi sanottuna täysin flabbergasted siitä epä-älyllisyydestä.