Yleisesti Jokerien, SKA:n, KHL:n ja Rotenbergin suhteesta

  • 191 814
  • 1 088

faro

Jäsen
@Cobol, ketkä tilittivät? Savinainen?

Aina ei loksahda kunnolla. Saihan Karri Kivikin kenkää Traktorista, Salminen pelaa ylivoimaisen enemmistön kaikista vaihdoistaan alle kaiken arvostelun jne. Sama pointti, jota Cobol on aivan ihailtavan pitkällä pinnalla jaksanut täällä opettaa liittyy tähänkin: Parhaillaan pelattava kausi on se, joka merkitsee. Savinaisen tämän hetkinen taso on todella todella hyvä.
Näin se osittain meneekin, mutta alkuperäinen väite olikin, että Savinainen olisi Jokereissa ykkösketjun mies. Tuosta väitteestä olen eri mieltä, ja siihen perusteena ovat mm. kaksi aiempaa epäonnistumista KHL:ssä, sillä ei noita aiempia KHL-floppauksia voi todellakaan sivuuttaa täysin. Nekin nimittäin antavat viitteitä jostakin. Voi esimerkiksi olla jotain pelillisiä puutteita tai sitten ei vain pysty vastaamaan KHL:n haasteisiin syystä tahi toisesta. Ei olisi meinaa läheskään ensimmäinen kerta kun Liigan paras pelaaja on KHL:ssä täysi statisti.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli tuomaritoiminta sittenkin ihan hyvällä mallilla KHL:ssä. Samaa mieltä. Yksittäisiä virheitä sattuu aina ja aivan joka sarjassa.

Mitäs nämä muut kulissien takaiset sorsimiset Jokereita kohtaan ovat? Joudutaanko me matkustamaan junalla? Eikö juomapulloissa olekaan tasapuolisesti hemohessiä?

Kyllä Jokereiden tämän kauden tötöilyt johtuu vain ja ainoastaan omista tekemisistä. Epäreilua syyttää tästä ulkopuolisia voimia, korruptiota, politiikkaa, dopingia, kulisseissa tehtyjä päätöksiä (jos sellaisia olisi edes tehty, niin kukaan tällä palstalla ei tiedä niistä hevon #ittua). Pelkkää mielikuvitusta jotka ihmismieli saa joskus näyttävän käyvän toteen kun omalla joukkueella menee huonosti.

Hyvää yötä!
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Itselleni on jäänyt epäselväksi se, miten Lev Praha pääsi muutaman maalin päähän Gagarinista eikä todellakaan kaatunut tuomareihin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei olisi meinaa läheskään ensimmäinen kerta kun Liigan paras pelaaja on KHL:ssä täysi statisti.
Janne Lahti tulee ekana mieleen. Mutta se tuskin tässä olikaan pointtina, sillä peruslähtökohtana vertailussa on tietysti aina se nykytaso. Jokereilla on periaatteessa ollut tällä kaudella neljä ykkösketjussa pelannutta laituria, joista mielestäni Joensuu on ainoa, joka selkeästi ylittää day-to-day-tasossa Savi-naisen (mitään Nelliltä tai Jorelta pois ottamatta).

Eikä tämäkään ole edes kokonaisuuden kannalta kaikkein keskeisin asia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
@Cobol, ketkä tilittivät? Savinainen?

Juopot ihan itse kertoivat, että koittavat vähemmän vedellä (siis votkaa ja kaljaa, ei vettä) kun Savinainen on paikalla ja yrittävät itsekin treenata vaikka portaissa silloin. Löytyy varmasti netistä edelleen.

Näin se on, mutta alkuperäinen väite olikin, että Savinainen olisi Jokereissa ykkösketjun mies. Tuosta väitteestä olen eri mieltä.

Hyvä ja eri mieltä pitääkin olla. Voin hyvin olla väärässä, mutta kun olen tämän kauden Savinaista katsonut, hänessä on jotain sellaista, mikä tekisi ketjusta esimerkiksi Savinainen- Regin-Jormakka paremman kuin nykyinen (eri koostumuksissaan). Ei välttämättä kannattaisi laittaa toki samaan, koska maalintekopotentiaalia voisi jakaa ja lisäksi pitää miettiä pääty- ja kulmapeli, koska Jokerit on niitä lisännyt. Tämän kauden Haapala menisi kirkkaasti tämän kauden Salmisen tilalle, Lajunen kakkoseen sentteriksi

Mutta tämä on kuvitelmaa. En usko, että Savinainen tämän kauden Jokereissa olisi vältämättä edes kokoonpanossa. Hän vaikuttaa olevan pelaaja, joka nousee muiden mukana, ja laskee myös ja jopa muita voimakkaamin alas.
 

faro

Jäsen
Se, että pelaa likaista peliä hyvin ei ole sama kuin että sitä ei pelattaisi.
Ja tässähän se ongelma piileekin. Niin kauan kuin tällaista likaista peliä ei ole näkyvillä (okei on sitä ehkä joskus), sitä ei voi kukaan myöskään varmaksi todeta. Syytön kunnes toisin todistetaan. Liigan osalta noita todisteita löytyykin sitten pilvin pimein...
 
Viimeksi muokattu:

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin varmaan, mutta mitään tuollaista en kirjoittanut. Jokerit teki tuomareista kaksi kantelua ja Kurri toi ne julkisuuteen. Doping on Venäjällä systemaattista, samoin korruptio. Se missä määrin KHL on niistä puhdas, jääköön jokaisen mietittäväksi.

On ollut systemaattista maajoukkueurheilijoilla. Se on kyllä näytetty toteen. Mutta kun en ole havainnut sellaista, että venäläiset ottelusta toiseen pyörittäisivät peliä ottelun loppuvaiheilla kun Jokerit on jo hapoilla, niin ehkä se ei kuitenkaan ole niin systemaattista KHL:ssä,

Mutta muutaman ottelun kaudessa voi mielestäni laittaa harkintaa, että onko ollut ns. puhdas. Tältä kaudelta Astanan peli Helsingissä.

Minulla on samanlaisia tuntemuksia, mutta kun niitä oli jo paljon ennen KHL:llää. Ja toiseksi, jos korruptiota on tuomareiden osalta, niin pitäisin todennäköisimpänä, että tuomareihin yritetään vaikuttaa rikollisten ja vedonlyönnin kautta, ei niinkään jostain Kremlistä. Ei Putinista tai hänen alaisistaan tule yhtään sen suositumpia Venäjällä, jos SKA, ZSKA yms. voittaa KHL:ssä. Tai on ainakin aika vaikea kuvitella, koska yhden seuran menestys on aina toiselta pois.
 

faro

Jäsen
Janne Lahti tulee ekana mieleen. Mutta se tuskin tässä olikaan pointtina, sillä peruslähtökohtana vertailussa on tietysti aina se nykytaso.
Heh, mulla Keränen on tuoreemmassa muistissa.

Jälkimmäiseen sen verran, että sitä nykytasoa juuri pohdiskelinkin. Ei ole mitään takeita, riittääkö sekään KHL:ssä tuloksentekorooliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kyllä Jokereiden tämän kauden tötöilyt johtuu vain ja ainoastaan omista tekemisistä. Epäreilua syyttää tästä ulkopuolisia voimia, korruptiota, politiikkaa, dopingia, kulisseissa tehtyjä päätöksiä (jos sellaisia olisi edes tehty, niin kukaan tällä palstalla ei tiedä niistä hevon #ittua). Pelkkää mielikuvitusta jotka ihmismieli saa joskus näyttävän käyvän toteen kun omalla joukkueella menee huonosti.
Kyllähän vaikkapa farmijärjestelmän epätasaisuus tuottaa epäreiluja asetelmia. Samoin palkkakaton ja -lattian puuttuminen asettaa joukkueet eriarvoiseen asemaan, kun toisella on kolme kentällistä raikkaita ja ylimääräisiä miehiä varastossa ja toisella yhteensä alle neljä ketjullista, joista niistäkin osa on rikki. Tämä on ainakin kaikki ihan poliittista meininkiä, ja nimenomaan pahaa sellaista. Tekee Jokereiden olemassa olon turhaksi.

Ja totta kai KHL on korruptoitunut; siitähän tuo yllä olevakin kumpuaa, eikä ole aioa
Hyvää yötä!
Hyvää yötä. Jatketaan huomenna.
Itselleni on jäänyt epäselväksi se, miten Lev Praha pääsi muutaman maalin päähän Gagarinista eikä todellakaan kaatunut tuomareihin.
Ainakin budjettiin ladottiin perkeleesti enemmän kuin ennalta ajateltiin. Ja siellähän oli hiekkaa pukukoppikäytävän matoilla ja yllättäviä pikku lentokoneessa odotteluita jne. Ja jos ei muuta, niin ainakin pidettiin huoli, ettei Lev toista kertaa tuli nenille, perkele.

Ja tässähän se ongelma piileekin. Niin kauan kuin tällaista likaista peliä ei ole näkyvillä, sitä ei voi kukaan myöskään varmaksi todeta. Syytön kunnes toisin todistetaan. Liigan osalta noita todisteita löytyykin sitten pilvin pimein...
Mutta tietyt likaiset asiat ovat ihan kaikkien nähtävissä. Se mua ihmetyttääkin, miten jengillä on niin tiukassa ne sinisilmälinssit. Liigalla on paljon parannettavaa, sitä mä en kiistä, mutta mun mielestäni sinne kannattaisi mennä rohkeasti parantamaan asioiden laitaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Minulla on samanlaisia tuntemuksia, mutta kun niitä oli jo paljon ennen KHL:llää. Ja toiseksi, jos korruptiota on tuomareiden osalta, niin pitäisin todennäköisimpänä, että tuomareihin yritetään vaikuttaa rikollisten ja vedonlyönnin kautta, ei niinkään jostain Kremlistä. Ei Putinista tai hänen alaisistaan tule yhtään sen suositumpia Venäjällä, jos SKA, ZSKA yms. voittaa KHL:ssä. Tai on ainakin aika vaikea kuvitella, koska yhden seuran menestys on aina toiselta pois.

Totta, voi hyvin olla - jos siis on - korruptio rikollisten kautta. Sen sijaan se ei pidä paikkaansa, etteikä Putinin tai kenen tahansa hallitsijan suosioon vaikuta edes hieman Venäjän urheilullinen menestys. Venäjän osalta pitää vielä muistaa se, että armeijalla on edelleen maassa erityisasema. Ja SKA ja CSKA ovat armeijan joukkueita.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aina kun jäät alakynteen keskusteluissa vedät tuon saman lauseen esiin.

Mä nimeän sut palstan Patrik Laineeksi. Lämäät onelinerin aina kun mahdollista.

Täysi trolli kyseessä, kun kyseiseltä käyttäjältä eli nimimerkiltä @Valle kysyy jotain niin mitään vastausta on turha odottaa, viimeksi väitti minun vetävän aina jonkun saman lauseen esille alakynnessä, mutta kas kummaa kun kysyin näiden perään niin ei näy eikä kuulu. Näköjään kerennyt kumminkin trollaamaan vain lisää sillä välin. Aikamoinen parivaljakko sen haukan kanssa kieltämättä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Heh, mulla Keränen on tuoreemmassa muistissa.
Oliko Keränen Liigan paras? Mä muistan tuon kauden Maxwellin ja Aaltosen pleijarivireestä... Tai siis oikeasti muistan tuon kauden Mikko Kousan ja Ben Walterin kautena mutta joo, Keräsestä kohkattiin aika lailla vain se yksi kausi.

Täysi trolli kyseessä, kun kyseiseltä käyttäjältä eli nimimerkiltä @Valle kysyy jotain niin mitään vastausta on turha odottaa, viimeksi väitti minun vetävän aina jonkun saman lauseen esille alakynnessä, mutta kas kummaa kun kysyin näiden perään niin ei näy eikä kuulu. Näköjään kerennyt kumminkin trollaamaan vain lisää sillä välin. Aikamoinen parivaljakko sen haukan kanssa kieltämättä.
DUDE! DON'T STEAL MY THUNDER! *vieno hymy*
 

faro

Jäsen
Ja siellähän oli hiekkaa pukukoppikäytävän matoilla ja yllättäviä pikku lentokoneessa odotteluita jne.
No jos nämä on KHL:n temput estää ei-venäläisen joukkueen mestaruus, niin huhheijaa. Eihän tässä sitten tarvitse pelätä!

Mutta tietyt likaiset asiat ovat ihan kaikkien nähtävissä.
Kerkesit näköjään lainata juuri ennen muokkaamistani.
 

faro

Jäsen
Oliko Keränen Liigan paras? Mä muistan tuon kauden Maxwellin ja Aaltosen pleijarivireestä... Tai siis oikeasti muistan tuon kauden Mikko Kousan ja Ben Walterin kautena mutta joo, Keräsestä kohkattiin aika lailla vain se yksi kausi.
Ainakin tuo silloin valittiin Liigan parhaaksi pelaajaksi. Ja kiistatta sitä runkosarjan aikana olikin.

Puhutko nyt numerosta 8 Ben Walteraal? Legendaarista.
 

Jeffrey

Jäsen
Tämä on kyllä hauska kuinka tällaisena suomalaisen jääkiekkoilun yhtenä synkemmistä päivistä nämä muutama pro-liiga trollia johtaa keskustelua ihan huuhaa juttuihin sen tämän päiväisen kylmän todellisuuden sijaan.

Kuka teille tästä maksaa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Liigalla on paljon parannettavaa, sitä mä en kiistä, mutta mun mielestäni sinne kannattaisi mennä rohkeasti parantamaan asioiden laitaa.

Tuo parannus on mahdollinen vasta sitten, kun päätöksiä liigassa tekevät jotkut muut jääkiekosta jotain ymmärtävät ihmiset, kuin siellä itse pelaavat joukkueet.

Aloitetaan näistä:
- 12 joukkuetta liigaan ja 12 mestikseen
- 8 joukkuetta suoraan playoffeihin
- Liigan häviäjä tippuu suoraan, mestiksen voittaja nousee suoraan
- Liigan toiseksi viimeinen karsii mestiksen toiseksi sijoittunutta vastaan, voittaja liigaan
- Ammattituomarit ja kurinpito
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Täysi trolli kyseessä, kun kyseiseltä käyttäjältä eli nimimerkiltä @Valle kysyy jotain niin mitään vastausta on turha odottaa, viimeksi väitti minun vetävän aina jonkun saman lauseen esille alakynnessä, mutta kas kummaa kun kysyin näiden perään niin ei näy eikä kuulu. Näköjään kerennyt kumminkin trollaamaan vain lisää sillä välin. Aikamoinen parivaljakko sen haukan kanssa kieltämättä.

On pikkuisen pojalla taas faktat hakusessa. Sinähän käyt täällä tasaisin väliajoin aukomassa päätäsi ties mistä asioista. Voit pienessä mielessäsi miettiä miksi et saa vastausta kysymyksiisi ja turha esittää tyhmää. Minulla ei ainakaan tule edes mieleen käydä jullien osioissa aukomassa päätäni joka viikko. Niin kukahan se trolli loppujen lopuksi täällä on.. Ja tuopa ne mun trollaukset nyt esille?
 
Viimeksi muokattu:

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta, voi hyvin olla - jos siis on - korruptio rikollisten kautta. Sen sijaan se ei pidä paikkaansa, etteikä Putinin tai kenen tahansa hallitsijan suosioon vaikuta edes hieman Venäjän urheilullinen menestys. Venäjän osalta pitää vielä muistaa se, että armeijalla on edelleen maassa erityisasema. Ja SKA ja CSKA ovat armeijan joukkueita.

Niin, kyllä Venäjän, mutta luulen, että Kremlin asiaa ajaa parhaiten mahdollisimman laadukas ja vahva KHL-sarja. Ei niinkään armeijan joukkueiden yksipuolinen menestys siinä. En myöskään koe niitä armeijan joukkueita kauhean isänmaallisina projekteina, pelaahan niissä ulkomaalaisiakin.

Joka tapauksessa nyt kyllä riitti taas tämä puhe. Näin eräänä yönä sellaista unta, että olin kokouspöydässä ja samalla puolella kokouspöytää istui itse Putin. En osannut kuitenkaan Venäjää, mutta yritin heittää läpyskää KHL:stä. Hän näytti jostain syystä harmistuvan tästä keskustelunavauksesta, enkä ymmärtänyt miksi. Sitten heräsin. Kaikella kunnioituksella asianomaisia kohtaan, mutta haluan lähtökohtaisesti nähdä toisenlaisia unia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No jos nämä on KHL:n temput estää ei-venäläisen joukkueen mestaruus, niin huhheijaa. Eihän tässä sitten tarvitse pelätä!
Olivat tietysti vain esimerkkejä mentaliteetistä, joka vallitsi Lev Prahaa kohtaan. Se Nokka Jalosen haastattelu kauden jälkeen oli kyllä kuvaava. Joka tapauksessa sitä uhkaa tuskin enää päästetään tapahtumaan, että KHL:n voittaisi joku muu, kuin venäläinen joukkue. Syy tähän piilee yhdessä KHL:n keskeisimmistä periaatteista, laajasti ajatellen kyse on venäläisen erinomaisuuden ajamisesta. Sen voi ymmärtää monin tavoin.

Tämä on kyllä hauska kuinka tällaisena suomalaisen jääkiekkoilun yhtenä synkemmistä päivistä nämä muutama pro-liiga trollia johtaa keskustelua ihan huuhaa juttuihin sen tämän päiväisen kylmän todellisuuden sijaan.

Kuka teille tästä maksaa?
Muuten en tätä hölmöyttä kommentoi, mutta mielestäni on kuvaavaa, että kyselet "trolleista" samassa viestissä, jossa flametat tuollaisella "Kuka teille tästä maksaa?"-kommentilla. Sitä paitsi tämä Liiga vs. KHL -keskustelu on pysynyt ainakin Liiga-puolen osalta ihan hyvänä mitä tulee perusteluun ja käyttäytymiseen.
Tuo parannus on mahdollinen vasta sitten, kun päätöksiä liigassa tekevät jotkut muut jääkiekosta jotain ymmärtävät ihmiset, kuin siellä itse pelaavat joukkueet.
Se on periaatteessa totta, että joukkueiden valta päätöksenteossa on kenties liian suuri etenkin, jos lähtökohta on mallia "ei kukaan halua pudota". Ja päätöksien läpivientiin voisi tietyissä tapauksissa auttaa myös määräenemmistön riittäminen jos vain toimari puoltaisi. Tai jotain tuohon suuntaan. Joka tapauksessa olen tuota samaa kaavaa tapaillut tänne itsekin, nyt Liigassa on liikaa joukkueita.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joka tapauksessa nyt kyllä riitti taas tämä puhe. Näin eräänä yönä sellaista unta, että olin kokouspöydässä ja samalla puolella kokouspöytää istui itse Putin. En osannut kuitenkaan Venäjää, mutta yritin heittää läpyskää KHL:stä. Hän näytti jostain syystä harmistuvan tästä keskustelunavauksesta, enkä ymmärtänyt miksi. Sitten heräsin. Kaikella kunnioituksella asianomaisia kohtaan, mutta haluan lähtökohtaisesti nähdä toisenlaisia unia.

Olipa uni! Samaa mieltä, ei tuollaisia unia halua nähdä kukaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kommenttina vielä tuosta kuvitteellisesta Jokerit vs Tappara ottelusarjasta sen verran, että ymmärrän hyvin, jos nuoremmat kirjoittajat eivät tunne Jokerien historiaa. SM-liigan playoffien aikana Jokerit on kuitenkin perseillyt playoffeissa häviten itseään paperilla selvästi heikommalle ja halvemmalle joukkueelle jopa voittamatta otteluakaan. Jos asiat eivät ole joukkueessa kunnossa, peli ei toimi ja sitoutumista puuttuu - ja vielä omistaja (nyt osaomistaja) myy hallia muille tapahtumille - on kaaduttu suunnilleen samassa kalleussuhteessa jopa voitoin 0-3.

Mun näkemys on, että se ei olisi mahdotonta tälläkään kertaa. Valitettavasti. Voin kuitenkin olla väärässä ja jos olen, parempi niin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On pikkuisen pojalla taas faktat hakusessa. Sinähän käyt täällä tasaisin väliajoin aukomassa päätäsi ties mistä asioista. Voit pienessä mielessäsi miettiä miksi et saa vastausta kysymyksiisi ja turha esittää tyhmää. Minulla ei ainakaan tule edes mieleen käydä jullien osioissa aukomassa päätäni joka viikko. Niin kukahan se trolli loppujen lopuksi täällä on.. Ja tuopa ne mun trollaukset nyt esille?

Onko se päänaukomista jos olen jostain asiasta kanssasi eri mieltä? Ei. Muutenkaan en ole täällä päätä aukonut vaan ihan asiallisesti pyrkinyt keskustelemaan.

Ja kun väitit minun vetävän aina jonkun saman lauseen alakynnessä niin tuo nyt ne sitten esille? Todista väitteesi minusta tai myönnä puhuneesi paskaa.

Se, että käyn täällä johtuu ihan mielenkiinnosta tätä koko häslinkiä kohtaan, trollaamassa en ole ja uskoisin, että suurin osa ei minua täällä trollina pidä.

Heti kun tuot ne minun samat alakynnessä heitetyt jutut niin voin vastata viimeiseen kysymykseesi, vastaa sinä kuitenkin ensin kun kysyin tai sitten vain myönnät, että puhuit taas läpimätiä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
. Mediassa on selkeästi sanottu, että Jokereiden sopimuspelaajia ei kesken kauden Liigan tule.
Keränen oli sopimukseton, irtisanottu pelaaja. Toivottavasti ipa tai pelaajayhdistys vie asian oikeuteen.

En ole kiistämässä sitä, etteikö suurtakin mahdollisuutta suuren mittaluokan väärinkäytöksille olisi KHL:ssä, mutta vittu kun sitä ei kyllä näe katselemalla noita pelejä juuri yhtään, niin ei henkilökohtaisesti paljoa haittaa. Enemmän minua on vituttanut ne maalaistuomarit aikanaan Areenalla.
En minäkään ole nähnyt tuomareissa juurikaan vikaa.
Eli tuomaritoiminta sittenkin ihan hyvällä mallilla KHL:ssä. Samaa mieltä. Yksittäisiä virheitä sattuu aina ja aivan joka sarjassa.
Kun raitapaidat käy fistpumppaamassa kun ovat saaneet vihellettyä kevyen jäähyn tsuhnille ja vastavuoroisesti viheltävät vain joka toisen selkeä ryssien seuralle, niin on tuosta laadukas tuomarityöskentely kaukana. JA tuomarit vetää siten, mistä bonarit juoksee. Liigassa tuomarit on huonompia, mutta ne useimmiten viheltää paskasti molemmille. Vahinko, että narrifaneissa ei ole mitään ultras ryhmää, jonka omatunto ei soimaisi venäläisten tuomareiden oikomista...fyysisesti.

Me ei taideta katsoa samoja pelejä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Me ei taideta katsoa samoja pelejä.

Ei katsota, jos näet systeemaattista vastustajan suosimista tuomareilt Jokerien ollessa kentällä. Olen nähnyt joka kausi muutamassa ottelussa, mutta se ei ole systemaattista, ja siksi kommentti "tuomareissa ei juurikaan vikaa" on mielestäni ok, kunhan toteaa, että Jokerit on saanut myös kärsiä joissakin otteluissa.

Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka tuomarit ovat Jokereita systemaattisesti sortaneet vaikkapa 10 viime ottelussa. Mitkä ovat ne tarkat kohdat, ajat ja tavat.
 

Jeffrey

Jäsen
Tappara on tosiaan kovassa vireessä, ja alisuorittamalla voi siis kovempikin rosteri hävitä. Tarkoittaako tämä sitä, että jos nyt pelattaisiin paras seitsemästä sarja Tappara vs. Colorado Avalanche, Tappara poistuisi sarjasta selvänä voittajana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös