powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Suomalais-kiinalainen asetelma olisi kyllä paras. Päästäisiin Rotasta ja kaikista siihen liittyvistä pakotteista. Halli samalle jengille?
Kuka suomalaisosakkaaksi? Voi olla kiinnostuneiden lista aika lyhyt. Jolle voisi olla yksi vaihtoehto, mutta kovin realistisena en pidä sitäkään.Suomalais-kiinalainen asetelma olisi kyllä paras. Päästäisiin Rotasta ja kaikista siihen liittyvistä pakotteista. Halli samalle jengille?
Voi kun olisikin jokin keino saada venäläinen myymään osuutensa ja siten päätäntävaltansa pois.Suomalais-kiinalainen asetelma olisi kyllä paras. Päästäisiin Rotasta ja kaikista siihen liittyvistä pakotteista. Halli samalle jengille?
Uskoitko? Minä en.
Mä veikkaan, että urheilut on narrien jälkeen ohi. Jotain oikeaa liiketoimintaa vuorossa tai laiskottelua politiikassa.
Se milli löytyy leuattoman omalta tililtä ja muut ovat maksumiehiä.Miten mä muistan lukeneeni että yleisesti Hjalliksesta on kuva että muuttaa kasan paskaa miljoonaksi euroksi mutta todellisuudessa taitaa tasan kaikki äijän muut projektit olla tappiolla tai projektit jääneet kesken.
Miten mä muistan lukeneeni että yleisesti Hjalliksesta on kuva että muuttaa kasan paskaa miljoonaksi euroksi mutta todellisuudessa taitaa tasan kaikki äijän muut projektit olla tappiolla tai projektit jääneet kesken.
Kateellisten kirjoittajien höpinöitä. Fakta on, että Hjallis on yksi Suomen menestyneimpiä liikemiehiä. Ei varmaan kauas jää 50 miljoonaa +- 10 milliä nettona uransa aikana. Tapaa miten voitot on tehty, voi toki halutessaan arvostella. Hjallis on brändännyt ja verkostoinut itsensä suomalaisittain erittäin hyvin. Kummolasta on toki ollut matkan varrella paljon apua, mutta ei Kummola sentään kaikessa ole mukana ollut.
Ei tässä mitään kateellisia olla missään nimessä vaan päinvastoin kaikki kunnia Hjallikselle työstään Jokereiden eteen.
Nopeasti googlattuna löytyi IS:n juttu jossa lukee näin..."Kun Harkimon yritysten taloudellisia faktoja vuosikymmenten varrelta tutkailee, hänen maineensa taitavana liikemiehenä vaikuttaa pikemminkin kuplalta. Nimittäin useimmat hänen johtamistaan yrityksistä ovat pyörineet tappiollisina."
Joku lakiaymmärtämätön voisi rinnastaa tämän tappioiden ulkoistamisen varastamiseen.Asiasta jonkin verran tietävänä sanon, että Harkimon osaaminen on siinä, että hän + aivan lähipiiri korjaa voitot samaan aikaan, kun muut hankkeen, projektin tai yrityksen osalliset tyytyvät joskus murusiin tai tappioihin.
Joku lakiaymmärtämätön voisi rinnastaa tämän tappioiden ulkoistamisen varastamiseen.
Tässä tapauksessa pitää ymmärtää atteellinen sisältö. Kapitalismi on varastamista ja sosialismi massamurhaa. ;)Joku lakiaymmärtämätön rinnastaa sitten varmaan myös kapitalistisen markkinatalouden varastamiseen?