Voi olla, että olen tehnyt oman tulkintani rivien välistä, mutta jossain vaiheessa oli kommentointia, kaksi asiakastallia oman tallin lisäksi onnistuu ilman, että jouduttaisiin investoimaan merkittävästi lisäkapasiteettiin. Kolmas menee jo kapasiteetin ylärajoilla, mutta neljäs ei olisi mitenkään mahdollinen. Vielä kun koneet eivät saa maksaa maltaita, niin investointihalut lisäkapasiteettiin ovat hieman niin ja näin.
Joten itse yllättyisin, jos Mersu pystyisi pusertamaan koneet neljännelle asiakastallille ellei esim. AstonMartin olisi vetämässä kania hatusta(?) ja vaihtamassa esim. Hondalle (tai miten nyt nimeäsivätkään tuon koneen) ala Supertec/Mecachrome/Playlife.
Parhaimmassa tapauksessa tuo Hondan kuvio muuttuu Ford Cosworth/Ilmor/Mugen -tyyppiseksi ratkaisuksi, eli mukana olisi vain puhdas moottoritoimittaja joka ei tee ollenkaan autoa. Harmi, että VAG ei tarttunut täkyyn, sillä tuote on ilmeisen hyvä kaikkien vuosien kehittämisen jälkeen.