Yleinen F1-keskustelu

• 377 160
  • 2 277

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HS: Raha | Suomalaismiljardööri sanoo tukeneensa Valtteri Bottasta 20 miljoonalla – ihmettelee nyt F1-tähden käytöstä kuulostaapa Bottas kiittämättömältä tämän jutun mukaan, hyi hitto! Ei siis edes tervehdi Wihuria enää.

Jos en väärin muista, Aarnio-Wihuri lausui aika vähätteleviä kommentteja Bottaksesta silloin kun oli todella vaikeaa. Muistaakseni antoi ymmärtää että yhteistyö päättyi huonojen suoritusten takia.

Enpä ihmettele jos on mennyt Valtterille ihon alle, kun lyödään hetkillä kun on todella vaikeaa. Wihurin yrityskulttuuri on kuulemani mukaan sellainen että omaa mielipidettä ei saa kertoa potkujen uhalla, vanha ukko ei varmaan edes ymmärrä ongelmaa koska on aina voinut puhua mitä sylki suuhun tuo.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos en väärin muista, Aarnio-Wihuri lausui aika vähätteleviä kommentteja Bottaksesta silloin kun oli todella vaikeaa. Muistaakseni antoi ymmärtää että yhteistyö päättyi huonojen suoritusten takia.

Aikanaanhan esitettiin epäilys että Bottaksen "Fuck you"-viesti tiimiradiossa Australian voiton jälkeen oli esitetty AAW:lle. Itse muistelen että AAW oli aika suoraan vihjannut että kyllä Valtterinkin se Hamilton pitäisi voittaa kun Kekenkin poika sen teki.

E: Tätä asiaa on jo ruodittu muuten Bottaksen omassakin ketjussa.

Viimeksi muokattu:

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikanaanhan esitettiin epäilys että Bottaksen "Fuck you"-viesti tiimiradiossa Australian voiton jälkeen oli esitetty AAW:lle. Itse muistelen että AAW oli aika suoraan vihjannut että kyllä Valtterinkin se Hamilton pitäisi voittaa kun Kekenkin poika sen teki.

Kun tukija rupeaa arvostella höperehtimään julkisuudessa silloin kun tarvittaisiin tsemppausta, niin vi#uttaahan se. Itse kutakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy