Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Audin kauttako VW-konserni mukaan formuloihin?
Audin kauttako VW-konserni mukaan formuloihin?
Tais olla näköjään false alarm tämä Audi-uutinen:
Glock on varmasti yksi niitä kuljettajia, jotka muistetaan lähinnä yhdestä episodista. Hänen epäonnekseen se sattui ratkaisemaan maailmanmestaruuden. Hyvä kuljettajahan Glock oli, sai vaan Heikin tavoin täydellisen mustan pekan käteen kun tehtaat vetäytyivät 08-09.
Maldonadosta olen kyllä jyrkästi eri mieltä. Miehen maine muodostui kolareistaan, Espanjan voitto enemmänkin alleviivasi Maldonadon ristiriitaisuutta: parhaimmillaan hyvin nopea, väittäisin jopa että oli 2012 yhdellä kierroksella TOP3-kuski sillä kaudella. Mutta kun järkeä oli vähemmän kuin yritystä niin tuloksen arvaa jokainen. Romua, romua ja vielä kerran romua. Välissä huippukisa ja sitten taas kolme kolaria.Todellakin, tässä yksi video sellaisista:
Löytyy omasta hyllystä. Kyllähän tuon lukee, mutta en kovin hyväksi kehuisi. Heikki Kulta ensinnäkään ei ole haastanut Saloa ollenkaan, vaan on antanut tämän surutta julistaa omaa totuuttaan. Kuulemma Ferrari olisi halunnut eroon Barrichellosta, kun Salo oli niin hyvä tuuraaja ja Salo olisi voittanut Belgiassa, jos ei olisi tarvinnut hidastella Irvinen eduksi. Kaikkein käsittämättömintä on se, ettei uraa merkittävästi vaikeuttanutta rattikäryä kommentoitu käytännössä ollenkaan.Tuli kuunneltua Mika Salon elämäkerta tuossa ja aika paljon oli uutta asiaa itselle. Sen verran junnu tuli oltua Salon aikana että ainut muisto on miehestä Ferrari-stintti 99' vuonna. Aivan hyvä oli kirja eli suosittelen.
Monesti puhutaan kaudesta 2003 Kimin häviämästä mestaruudesta, itse olen kausikoosteenkin jokin aika sitten vilkaisseena sitä mieltä, että se oli Montoyan menettämä sauma. Koska Ralf voitti pari kisaa, häntä ei voinut suoraan alistaa kakkoskuskiksi toisinkuin Ferrari ja McLaren tekivät. Montoya oli vielä toiseksi viimeiseen kisaan lähdettäessä vain kolme pistettä Schumin perässä, taisto kuitenkin loppui heti USA:n startissa osumaan Barrichellon kanssa, mistä Montoya sai mielestäni perusteettoman rangaistuksen.80- ja 90-luvulla oli tosiaan ihan selvä mahtitalli ja vielä 2000-luvun alkuunkin tuli voittoja ja itselle kyllä Williams-BMW oli miellyttävä yhdistelmä ja kuskikaksikko Ralf Schumacher & Juan-Pablo Montoya oli sellainen mistä itse tykkäsin.
Kuvottava ihminen:No olihan se tekopyhyyden mestari neiti lyis taas kerran keräillyt itselleen pisteitä olemalla erittäin järkyttynyt jostain ihmisoikeuksista... On se vaan oksettava tyyppi kun täytyy esittää jotain "maailmanparantajaa" kun todellisuudessa on kiinnostunut vain itsestään ja omasta lompakostaan... Ihan kuin hänen sanomisillaan olisi mitään vaikutusta muuhun kuin siihen että esittää olevansa joku "maailmanparantaja" niin kuin tuossa aikaisemmin jo totesinkin. Säälittävä esittäjä sanon minä.
Koska kaksinaismoralismi on kuvottavaa.Formuloiden näkyvin ja tunnetuin kasvo Lewis Hamilton tuo esiin vähemmistöjen ongelmia ja muutenkin ihmisoikeusongelmia juuri ennen kisaa:
- Neiti
- Kuvottava ihminen
Jne.
Mitähän vittua Hamiltonin olisi pitänyt sanoa? Ja jos olisi pitänyt olla hiljaa, niin miksi näin?