Mitä tulee tuohon koko kauden voittoennätykseen niin onhan tuo Schumin 13 voittoa kaudella 2018 aika messevä määrä kun kisoja ajettiin 18. Silloinhan Schumi voitti nöyrästi ensin viisi kilpailua putkeen, sitten Monacossa joutui keskeyttämään muistaakseni kärkipaikalta kun kolaroi Montoyan kanssa turva-auton aikana. Monacon jälkeen sitten taas ujot seitsemän voittoa putkeen. Lopuksi vielä yksi voitto Japanin GP:stä kauden toiseksi viimeisessä kisassa. Lisäksi kauteen mahtui kaksi kakkospaikkaa, eli 15/18 kertaa Schumi oli podiumilla.
Hauska yksityiskohta vielä tuohon Monacon GP:seen, senhän voitti lopulta Jarno Trulli. Italian kansallislaulu soi siis formulakisan päätteeksi tuolla kaudella ensin 13 kertaa peräkkäin eli Ferrarille ja Trullille, sitten tuli yhden kisan tauko kun Räikkönen voitti Belgiassa ja sitten taas kolmesti putkeen kun Barrichello voitti kaksi kisaa ja Schumi yhden. Kauden päätöskisan voitti Montoya, mutta tosiaan 16/18 kertaa Italian kansallislaulua päästiin tuolla kaudella kuuntelemaan.
En tiedä millaisesta oikosulusta johtuu että sanoit "kausi 2018" mutta kyseessä siis kausi 2004 ja mitä enemmän saapaslaulu raikaa niin sen paremmin laji menestyy:D
Se tosiaan jäi viimeiseksi Schumi-Ferrari-aikakauden mestaruudeksi mutta se tuli sellaisella ylivoimalla kuin sen kuuluikin. Sittemmin testaamisen rajoittamiset ja vara-autot sunmuut on vieneet lajin täysin väärään suuntaan. Kovasti väitettiin että näin lajia tasapuolistetaan ja annetaan köyhillekin mahdollisuus mikä tietenkään ei ole pitänyt paikkaansa. Rikkaat edelleen menestyy ja tasaisuudesta ei ole tietoakaan.