Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 56 538
  • 369

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
No et ehkä ihan. Mulle käy Hughes tai Kakko. Itse asiassa kävisi se pakkikin, Byram vai mikä se nyt oli. Pitkään olen jo toivonut Devilsiin uutta Niedermayeria, ja siitä kundista sellainen voisi tulla.
Mä olen seurannut NHL:lää 90-luvulta lähtien ja olen aina toivonut että eläis niin vanhaksi että näkis suomalaisen menevän ykkösenä. Siitä lähtien kun olen Devilsiä fanittanut niin olen hiljaa toivonut että joku suomalainen stara tulis jengiin. Nyt ois saumaa. Fiilis ennen draftia on sama kuin ennen Torionon Olympia-finaalia kun tietää että jääkiekkounelma on lähellä täyttymistä edessä on joko taivas taikka sitten helvetti. :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toivon, että Kiekko-Espoo nostetaan mahdollisimman nopeasti Liigaan.
Itse toivon, että nousisivat ihan pelaamalla lue: voittamalla Mestiksen mestaruuden. Siihen mahdollisuuteen lienee vielä matkaa jokunen vuosi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse toivon, että nousisivat ihan pelaamalla lue: voittamalla Mestiksen mestaruuden. Siihen mahdollisuuteen lienee vielä matkaa jokunen vuosi.

NIin, kunhan ensin edes nousisivat Mestikseen. Vielä viime kaudella ei paukut riittäneet edes Mestis-karsintoihin asti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
NIin, kunhan ensin edes nousisivat Mestikseen. Vielä viime kaudella ei paukut riittäneet edes Mestis-karsintoihin asti.
Niin, siksi sanoinkin että jokunen vuosi menee.. Ensin pitäisi voittaa Suomi-sarjan välierissä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Meille kaikille tulee varmasti elämässä tilanteita joissa tuntuu, että olemme jossain asiassa täysin yksin mielipiteemme kanssa. Että oikeasti minä olen varmaan ainoa joka ajattelee näin ja näin. Itselleni sattui sellainen juuri tässä tällä viikolla, kun Queenin taannoisen Suomen keikan puitteissa tuli bändistä puhetta töissä. Tajusin, että olen oikeasti varmaan ainoa (ja varmaan ainoa koko maailmassa, heh heh), jonka mielestä Radio Ga Ga on ihan oikeasti Queenin paras kappale. Kaikki läsnäolijat olivat lähes tyrmistyneitä tästä näkemyksestäni :D

Tämä kappale siis kyseessä, ignoranteille tiedoksi: Queen - Radio Ga Ga (Official Video) - YouTube

Mutta minkälaisten näkemysten kanssa Jatkiksen käyttäjät kokevat olevansa täysin yksin? Saa olla miten suuri tai pieni asia tahansa, nyt saa tuskansa vuodattaa. Entä löytyisikö täältä joku joka jakaisi juuri sinun näkemyksesi, etkä olisikaan yksin? Sana on vapaa..
Ei liity avaukseesi, mutta et ole yksin. Muistan niin sen kerran nopsalla polkiessani, sätkää kääriessäni kohti pussikaljoja, kun korvalapuista soi "radio gaaga radio guguu wouu" ja kuinka menikään. No juutuubitttaan pitää mennä. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Italian Serie A ja Saksan Bundesliiga ovat aina kiinnostaneet minua futisssarjoina enemmän kuin massan ihannoimat Valioliiga ja La Liga. La Ligaa oikeastaan jossain määrin jopa inhoan koska ennen kautta jo tiedetään että mestari on 90% todennäköisyydellä joko Barca tai Real. Tylsempää futissarjaa ei mulle seuraamismielessä olekaan.

Toinen epäsuosittu mielipide suomalaisen suusta: koris on mielekkäämpää seurattavaa kuin futis ja lähes tasoissa lätkän kanssa ainakin mitä NBA-tason koripalloiluun tulee. Kunpa vain NBA:n näkyvyys televisiointimielessä olisi parempi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Italian Serie A ja Saksan Bundesliiga ovat aina kiinnostaneet minua futisssarjoina enemmän kuin massan ihannoimat Valioliiga ja La Liga. La Ligaa oikeastaan jossain määrin jopa inhoan koska ennen kautta jo tiedetään että mestari on 90% todennäköisyydellä joko Barca tai Real. Tylsempää futissarjaa ei mulle seuraamismielessä olekaan.

Espanjassa on sentään kaksi vaihtoehtoa mestariksi, joskus jopa kolme (Atletico). Italiassa Juventus on voittanut 9 mestaruutta putkeen ja Saksassa Bayern 7. Olen ollut itse hyvin kiinnostunut noista molemmista sarjoista, mutta tuollainen yhden seuran vuosikausien dominointi ei kyllä tee hyvää mielenkiinnolle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Espanjassa on sentään kaksi vaihtoehtoa mestariksi, joskus jopa kolme (Atletico). Italiassa Juventus on voittanut 9 mestaruutta putkeen ja Saksassa Bayern 7. Olen ollut itse hyvin kiinnostunut noista molemmista sarjoista, mutta tuollainen yhden seuran vuosikausien dominointi ei kyllä tee hyvää mielenkiinnolle.
Hyvä pointti. Vaikea tuohon on oikein sanoa mitään vastaan, sen verran hyvin perustelit argumenttisi.

PS. Bayernin mestaruusputki katkennee onneksi tänä keväänä. Leipzig ja Mönchengladbach ovat selkeästi tällä hetkellä vahviten tyrkyllä mestariksi. Italiassakin sentään Inter ja Lazio ovat pistäneet ihailtavasti kampohin Juvelle, joten saas nähdä jos sielläkin saataisiin putki poikki. Lazion taivaansiniset ovat ainakin kotimaan peleissä huikeassa 14 matsin voittoputkessa, joka sisällyttää myös cup-voiton vieraissa juurikin Juventuksesta.

EDIT: Otan sanani takaisin Mönchengladbachista. En tajunnut että hävisivät juuri nyt viikonloppuna Schalkelle. No mutta Leipzigilla on vielä neljän pisteen kaula Müncheniin joten sormet ristiin etteivät menetä sitä.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä pointti. Vaikea tuohon on oikein sanoa mitään vastaan, sen verran hyvin perustelit argumenttisi.

PS. Bayernin mestaruusputki katkennee onneksi tänä keväänä. Leipzig ja Mönchengladbach ovat selkeästi tällä hetkellä vahviten tyrkyllä mestariksi. Italiassakin sentään Inter ja Lazio ovat pistäneet ihailtavasti kampohin Juvelle, joten saas nähdä jos sielläkin saataisiin putki poikki. Lazion taivaansiniset ovat ainakin kotimaan peleissä huikeassa 14 matsin voittoputkessa, joka sisällyttää myös cup-voiton vieraissa juurikin Juventuksesta.

Siis kyllähän yksittäiset kaudet ovat voineet olla ihan tasaisiakin, mutta sekä Italiassa että Saksassa mestareiksi ovat päätyneet silti aina samat joukkueet. Italiassa tuota Juventuksen putkea edelsi Interin viiden mestaruuden putki. Kunnon jännitystä ja virkistävää vaihtelua Serie A:ssa oli viimeksi vuosituhannen vaihteessa, kun roomalaisseurat kävivät ottamassa mestaruuden per nokka. Cupeissa ovat muutkin pärjänneet, ja esimerkiksi juuri Lazio on ollut viime vuosina ilahduttavassa nousussa. Toivottavasti se riittää pian Juventuksen kaatamiseen myös liigassa, sillä Italiassahan coppa on aika lailla toissijainen kisa.

Saksassa tuota tylsyyttä on kestänyt kohta kymmenisen vuotta. Vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä sentään peräti viisi eri seuraa voitti mestaruuden (Bayern, Dortmund, Stuttgart, Bremen ja Wolfsburg). Bayernin kovin haastaja on ollut Dortmund, joka on onnistunut nappaamaan enemmänkin kuin jonkun yhden yllätysmestaruuden, mutta ei sekään Bayernia pysyvästi ole pystynyt haastamaan. Jonkun Gladbachin mestaruus olisi kyllä ilahduttava, sehän oli juuri Bayernin kovin kilpakumppani 70-luvulla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Listaan hieman asioita missä asioissa koen olevani ajatuksieni kanssa vähemmistöä.

- kuolemanrangaistus "huvikseen" tappaville

- kokemattomille kuskeille, eli 17 - 20 vuotiaille suuremmat rangaistukset ylinopeuksista ja liikennerikkomuksista. Vähintään tuplana ajokiellot ja sakot.

- kotivarkailta ensimmäisestä kerrasta kaksi sormea poikki. Toisesta seuraavat kaksi jne. Siis näiltä toisten asuntoihin murtautujilta.

- pedofiileiltä ja raiskaajilta toimintakyky pois heti ensimmäisestä kerrasta. Näytön pitää olla kiistaton, ettei vääriä tuomioita tulisi. Sana sanaa vastaan ei riitä.

- hyvillä keliolosuhteilla, toimivalla autolla, jo 10km/h alinopeutta ajavaa pitäisi sakottaa jos se on kestänyt monen kilometrin matkan.

- eläinrääkkääjille kunnon tuomiot.

- eläinrääkkääjien ja seksuaalirikollisien naamat kaikkien nähtäville yhteiseen rekisteriin

- naisella ei saa olla useita irtosuhteita taustalla jos haluaa seurustella kanssani
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Listaan hieman asioita missä asioissa koen olevani ajatuksieni kanssa vähemmistöä.

- kuolemanrangaistus "huvikseen" tappaville

- kokemattomille kuskeille, eli 17 - 20 vuotiaille suuremmat rangaistukset ylinopeuksista ja liikennerikkomuksista. Vähintään tuplana ajokiellot ja sakot.

- kotivarkailta ensimmäisestä kerrasta kaksi sormea poikki. Toisesta seuraavat kaksi jne. Siis näiltä toisten asuntoihin murtautujilta.

- pedofiileiltä ja raiskaajilta toimintakyky pois heti ensimmäisestä kerrasta. Näytön pitää olla kiistaton, ettei vääriä tuomioita tulisi. Sana sanaa vastaan ei riitä.

- hyvillä keliolosuhteilla, toimivalla autolla, jo 10km/h alinopeutta ajavaa pitäisi sakottaa jos se on kestänyt monen kilometrin matkan.

- eläinrääkkääjille kunnon tuomiot.

- eläinrääkkääjien ja seksuaalirikollisien naamat kaikkien nähtäville yhteiseen rekisteriin

- naisella ei saa olla useita irtosuhteita taustalla jos haluaa seurustella kanssani

Vähemmistöä ehkä joo, mutta mä kuulun sit samaan vähemmistöön. Varsinkin eläinrääkkääjille pitäisi saada ihan kunnon tuomioita. Nykyäänhän noista selviää melkein sakoilla ja torumisella. Ja joku "eläintenpitokielto". Ihan yhtä hyödyllinen kuin lähestymiskielto.

Nyt mun mielipide on se, että sanon pomolle käyväni kaupassa ostamassa maitoa, koska kotiin mennessä en kerkiä. En kuitenkaan osta maitoa, koska sitä ostin jo eilen, vaan ostan kaljaa about 6 litraa. Pitää heittää ne tuonne autoon kun ei oikein toimistollekaan kehtaa kantaa. Toivotaan vaan että eivät perkeleet jäädy siellä autossa. Tosin oon mä ennenkin jäätynyttä kaljaa lipitellyt menemään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Listaan hieman asioita missä asioissa koen olevani ajatuksieni kanssa vähemmistöä.

- kuolemanrangaistus "huvikseen" tappaville

- kokemattomille kuskeille, eli 17 - 20 vuotiaille suuremmat rangaistukset ylinopeuksista ja liikennerikkomuksista. Vähintään tuplana ajokiellot ja sakot.

- kotivarkailta ensimmäisestä kerrasta kaksi sormea poikki. Toisesta seuraavat kaksi jne. Siis näiltä toisten asuntoihin murtautujilta.

- pedofiileiltä ja raiskaajilta toimintakyky pois heti ensimmäisestä kerrasta. Näytön pitää olla kiistaton, ettei vääriä tuomioita tulisi. Sana sanaa vastaan ei riitä.

- hyvillä keliolosuhteilla, toimivalla autolla, jo 10km/h alinopeutta ajavaa pitäisi sakottaa jos se on kestänyt monen kilometrin matkan.

- eläinrääkkääjille kunnon tuomiot.

- eläinrääkkääjien ja seksuaalirikollisien naamat kaikkien nähtäville yhteiseen rekisteriin

- naisella ei saa olla useita irtosuhteita taustalla jos haluaa seurustella kanssani
Nyt ei mennä otsikon alle. Allekirjoitan näistä lähes kaikki. Ykköskohta on vähän siinä ja siinä. Periaatteessa oon kyllä kuolemantuomiota vastaan, koska usein on ainakin pieni mahdollisuus että ihminen voi muuttua. Ja linnassa nämä voisi laittaa tekemään jotain yhteiskunnalle hyödyllistä duunia. Jos tästäkään ei tulisi mitään niin sitten voisi ruveta sovittelemaan sitä neulaa suoneen tai kuulaa ohimoon.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisätään vielä se, että minun Suomessani olisi eriarvoisia tappoja. Jos tapat tyttäresi pahoinpitelijän ja raiskaajan, et saisi kovaa tuomiota taposta. Jos taas tapat viattoman ohikulkijan, saisit kovennetun rangaistuksen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä pidän eläinten rääkkäämistä vähintään yhtä pahana, ellen jopa pahempana tekona kuin vihan kohdistamisen toiseen ihmiseen. Ihminen osaa olla paska olento (aina näin ei tietenkään ole). Eläimet ovat kuitenkin useimmiten täysin viattomia ja syyttömiä ihmisen pahuudelle eikä isolla osalla eläinlajeista ole edes kykyä puolustautua sotajalalla olevaa ihmistä vastaan.

Minä sanon, että elinkautista vaan kaikille jotka massamurhaavat mitään eläviä olentoja, perkele. Eläimillä pitäisi olla samat oikeudet elämään ja sama arvo kuin ihmisilläkin, mutta ihminen tuppaa olemaan luonnostaan itsekkyyteen taipuvainen oman napansa tuijottaja.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Minä sanon, että elinkautista vaan kaikille jotka massamurhaavat mitään eläviä olentoja, perkele. Eläimillä pitäisi olla samat oikeudet elämään ja sama arvo kuin ihmisilläkin, mutta ihminen tuppaa olemaan luonnostaan itsekkyyteen taipuvainen oman napansa tuijottaja.
Olen massamurhannut hyttysiä. Antakaa kakkua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen massamurhannut hyttysiä. Antakaa kakkua.
Oikeesti, mä säästän kaikessa v-mäisyydessään välillä jopa hyttysetkin. Omaan huoneeseen tunkeutuvia ampiaisia saatan kyllä eliminoida itsepuolustusmielessä, koska mulla on jonkinasteinen fobia ampiaisen pistoksia kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä tottakai, mutta siksi kirjoitinkin huvikseen tappaville. Niihin en usko parannuskeinoa olevan. Mitä näitä sarjakuristajia ja hukuttajia nyt onkaan.
Juu kyllähän Suomestakin löytyy muutama jolle olisin valmis antamaan menolipun mullan alle. Juuri noi mainitsemas Seppänen ja Penttilä nyt ainakaan eivät koskaan muutu, enkä usko että saisivat omalla työpanoksellaan kiven sisässä kustannettua edes omaa ylläpitoaan. Hevosmies Esa Åkerlundin voisi poistaa myös muonavahvuudesta. Eikka Lehtosaari pääsee muuten kohtapuoliin koevapauteen. Saas nähdä. Kovasti tuntuu ainakin huomionkipeältä kun vuosien varrella on nettiin tullut jos jonkinlaista videota vaikka pitäisi lusia ja pitää turpa kiinni.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mimmi tulee tänne itämaisen kanssa. Siitä baariin. x
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nautin fyysisten CD-levyjen keräämisestä yhä enemmän kuin digitaalisen kirjaston kasvattamisesta. Vinyylejäkin vois alkaa keräilemään jos vaan viitsisi hommata soittimen niitä varten.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nautin fyysisten CD-levyjen keräämisestä yhä enemmän kuin digitaalisen kirjaston kasvattamisesta. Vinyylejäkin vois alkaa keräilemään jos vaan viitsisi hommata soittimen niitä varten.
Et ole yksin.

Vuoteen 1990 mennessä mulla oli monen sadan vinyylin kokoelma. Ja useampi muovikassillinen kasetteja. Sitten päätin feidata vinyylin ja ryhtyä keräämään cd:tä. Koska kestävyys on parempi, enkä jaksanut sitä vinyylien naksutusta ja suhinaa. Haluan musiikin, en hälyääniä.

Nyt mulla on tossa seinällinen cd:tä. Niistä nautin kuolemaani asti. Viittaan kintaalla ja vihaan kaikkea internautissa olevaa musiikkia. Haluan fyysisen äänitteen, levynkannen käteeni. Fiilistelen joillain The Who’n ja Hendrixin ja Beatlesin uudelleenjulkaisuilla, nehän on parasta musiikkia ja kansineen ja kirjoitettuine muisteluineen... Ei mikään digipaska jossain pilvessä ikinä pääse samaan. Esine on esine.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Et ole yksin.

Vuoteen 1990 mennessä mulla oli monen sadan vinyylin kokoelma. Ja useampi muovikassillinen kasetteja. Sitten päätin feidata vinyylin ja ryhtyä keräämään cd:tä. Koska kestävyys on parempi, enkä jaksanut sitä vinyylien naksutusta ja suhinaa. Haluan musiikin, en hälyääniä.

Nyt mulla on tossa seinällinen cd:tä. Niistä nautin kuolemaani asti. Viittaan kintaalla ja vihaan kaikkea internautissa olevaa musiikkia. Haluan fyysisen äänitteen, levynkannen käteeni. Fiilistelen joillain The Who’n ja Hendrixin ja Beatlesin uudelleenjulkaisuilla, nehän on parasta musiikkia ja kansineen ja kirjoitettuine muisteluineen... Ei mikään digipaska jossain pilvessä ikinä pääse samaan. Esine on esine.
Keräileeköhän joku alle keski-ikäinen muuten vielä C-kasetteja? Paljasta itsesi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös