Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 559
  • 363
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mielestäni sitruuna/limetti maistuu hiton hyvältä ihan sellaisenaankin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.

Noissa tuntuu ihmisillä olevan (koulu?)traumoja. Listaan voisi lisätä vielä sienet ja sipulin mutta nissä tulee jo hieman hajontaa. Sanotaanpa vielä että mikään ruokahan ei ole pahaa, vaikkei jostain pitäisikään.
Kesäkeittomielipiteen kanssa saat varmaan olla aika yksin. Tuli vaan postauksestasi mieleen että eilen sain töissä kyllä niin jumalattoman hyvää tillilihaa että piti pari kertaa santsata
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.

Noissa tuntuu ihmisillä olevan (koulu?)traumoja. Listaan voisi lisätä vielä sienet ja sipulin mutta nissä tulee jo hieman hajontaa. Sanotaanpa vielä että mikään ruokahan ei ole pahaa, vaikkei jostain pitäisikään.

Tänään söin mökillä tosi hyvää kesäkeittoa eli et ole ihan yksin mielipiteesi kanssa liittyen kesäkeittoon.

Hieman ennakkoluuloinen kyllä tosiaan olin että voiko kesäkeitto mukamas olla hyvää mutta oli se. Tosi hyvää ja santsasinkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.
Kyllä, tuossa olet ihan oikeassa. Olen tehnyt kesäkeittoa jo muutaman kerran tänä kesänä. Ihan hyvää kunhan muistaa ettei laita sinne kasvisliemikuutiota, ei sovi ollenkaan. Maksa on suurta herkkuani mutta tulee tehtyä liian harvoin kun mies ei tykkää. Muutama kaalikeitto ja -laatikko on tullut tehtyä tänä kesänä. Ihan hyvää on ollut.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kesäkeitto maistuu semmoselle laatalle minkä joskus käyt heittämässä pönttöön. Kaalikääryleet on toinen oksennusreaktion aiheuttava soosi. Se haju saa jo kierrokset käyntiin moottorissa. Ja joo olen maistanut kaiken maailman puolukoilla sun muulla paskalla mutta ei tipahda. Siihen vielä boonuksena akan piereskelyt niin voidaan laskea lippu alas ja hakea välirauha.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kesäkeitto maistuu semmoselle laatalle minkä joskus käyt heittämässä pönttöön. Kaalikääryleet on toinen oksennusreaktion aiheuttava soosi. Se haju saa jo kierrokset käyntiin moottorissa.
Joku sama geeni meillä täytyy olla. Niin täysin samaa mieltä. Pinaattikeitto jossa lilluu keskellä keitetty kananmunanpuolikas aiheuttaa saman reaktion.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joku sama geeni meillä täytyy olla. Niin täysin samaa mieltä. Pinaattikeitto jossa lilluu keskellä keitetty kananmunanpuolikas aiheuttaa saman reaktion.

Joo hyi helevetti. Mutta ei se sentään vedä vertoja tuolle kesäkeitolle. Kaikkea ne keksii hyi.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ai niin pinaattikeitto lisättävä listaan. Varsinkin sellainen kermaan tehty ja kananmunalla.

Nyt tietysti mainittava että puhun äidin tekemästä ruuasta, en laitosversioista. Sinänsä en kesäkeiton inhoajia oikein ymmärrä. Se on maitoa ja vihanneksia, mitä ihmeellistä niissä nyt on? Molempia menee joka päivä kuitenkin.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään.
Täysin samaa mieltä, Stand-up -komiikka on paskinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt tv:stä tai juutuupista.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään.
Täysin samaa mieltä, Stand-up -komiikka on paskinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt tv:stä tai juutuupista.
... Ja täältäkin samaa mielipidettä. Väkinäinen on juurikin hyvä termi. Olen oikeasti yrittänyt ymmärtää ja antaa tilaisuutta tuolle "komiikan" muodolle. Oikeastaan jo lähtökohta on itselleni häiritsevä, jossa yleisöltä odotetaan jatkuvasti hyväksyntää, eikä oikeasti rakenneta mitään rauhassa alusta loppuun. Jatkuvasti sellasta huutoa, todistelua ja höseltämistä. En varmaan vaan osaa katsoa tuota jotenkin "oikein". Muinoin pari tuttavaa heittelivät jotain ulkomaalaisia underground stand-up esiintyjien nimiä. "No nää on hyviä" - Täysin sama efekti, ihan täyttä ripulia. Ei vaan lähde.

Mutta hei, kotimainen stand-up se vasta paskaa onkin.
"Kattokaa hitto tämmönen läski juoksumatolla ja sit mä vaan pröööt ei jaksa hihi"

Ei vitussa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ananas on mun suosikkitäyte pizzassa. #ananaskuuluupizzaan

En ole varmasti yksin mielipiteeni kanssa, mutta uskon että täälläkin moni näkee punaista lukiessaan tämän.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä on helvetin itsekästä pyytää jotakuta takaamaan oma laina. Seuraavana viikkona vaik jäät auton alle kuoleman arvoisesti, siinäpä on mukava takaajan maksella.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään
Täältä myös tukea tälle. Ei kyllä innosta hiukkaakaan, eikä varsinkaan naurata. Muuten kyllä pidän monista komediaohjelmista esimerkiksi, mutta stand up ja huumori yhdessä ovat minulle tuntematon käsite.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
Molemmat osui. Jokereilla on muutenkin kova taso. Mielestäni Cesar Romerokin oli loistava Jokeri, Nicholson on ylivoimaisesti paras. Muksuna suorastaan kammoksuin tuota Nicholsonin roolia, se oli jotenkin niin kylmäävä ja mystinen. Nykyään taas ihailen suunnattomasti Burtonin aikaisia Batmaneja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
No Dark Knight on aika samaa tasoa Burtonin Batmaneiden kanssa. Ehkä vähän parempi, ehkä vähän huonompi. Kaikki kolme ovat hyviä elokuvia. Nicholson on todella hyvä Jokeri mutta Ledger oli myös todella hyvä roolissaan. Begins ja DKR ovat jotenkin vajaita omasta mielestäni.
 

ace

Jäsen
Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.

Batmanit ovat ainoita supersankarileffoja mitä jaksan katsella ja mitkä kiinnostelee. Burtonin eka oli leffana jotain huikeutta silloin aikoinaan, aivan kuten Nicholsonin Jokerikin. Jatko-osatkin olivat mielestäni hyviä, vaikka pahisten taso laskikin jakso jaksolta.

Reilu 20v. myöhemmin Ledgerin Jokeri aiheutti ekalla katselukerralla samanlaisen Wau-efektin, kuin Nicholson aikoinaan. Täysin erilainen, mutta silti ihan loistava rooli häneltäkin.

Niin leffat, kuin Jokeritkin ovat niin erilaisia, etten pysty sanomaan kumpi on parempi. Molemmista tykkään, eikä niitä edes tarvitse mielestäni verrata keskenään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
You'll never walk alone, se laulu mitä hoilaavat Liverpoolin kotiotteluissa, on oikeastaan aika tylsä veisu. Ja fanijoukon mylviessä sitä sonnikuorona ei tule mitään kylmiä väristyksiä hetken hienoudesta, vaan ennemminkin toivoo että nolot lauleskelut olisi takana päin ja ottelu pääsisi jo alkamaan.

Sinänsä kyllä ihan sympaattinen seura ja kaupunki, tuo Liverpool. Mutta eivät vain taida olla laulumiehiä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mun mielestä Bring Me The Horizonin tuoreahko amo on ihan menevä albumi, kovin ovat kuitenkin tuntuneet saavan vihaa niskaansa ympäri internetin ihanan maailmaa. Siis onhan tuo albumi enemmän jotain EDM:n ja popin väliltä niin silleen tavallaan ymmärrän että bändin pitkäaikaisimmat fanit ovat ihan hiilenä mutta kun minä olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa noista biiseistä on oikeasti tarttuvia, eikä mitenkään huonossa mielessä. Ostin jopa tuon CD:n viikko julkaisun jälkeen levykauppa äxästä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös