Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mielestäni sitruuna/limetti maistuu hiton hyvältä ihan sellaisenaankin.
Kesäkeittomielipiteen kanssa saat varmaan olla aika yksin. Tuli vaan postauksestasi mieleen että eilen sain töissä kyllä niin jumalattoman hyvää tillilihaa että piti pari kertaa santsataKesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.
Noissa tuntuu ihmisillä olevan (koulu?)traumoja. Listaan voisi lisätä vielä sienet ja sipulin mutta nissä tulee jo hieman hajontaa. Sanotaanpa vielä että mikään ruokahan ei ole pahaa, vaikkei jostain pitäisikään.
Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.
Noissa tuntuu ihmisillä olevan (koulu?)traumoja. Listaan voisi lisätä vielä sienet ja sipulin mutta nissä tulee jo hieman hajontaa. Sanotaanpa vielä että mikään ruokahan ei ole pahaa, vaikkei jostain pitäisikään.
Kyllä, tuossa olet ihan oikeassa. Olen tehnyt kesäkeittoa jo muutaman kerran tänä kesänä. Ihan hyvää kunhan muistaa ettei laita sinne kasvisliemikuutiota, ei sovi ollenkaan. Maksa on suurta herkkuani mutta tulee tehtyä liian harvoin kun mies ei tykkää. Muutama kaalikeitto ja -laatikko on tullut tehtyä tänä kesänä. Ihan hyvää on ollut.Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.
Joku sama geeni meillä täytyy olla. Niin täysin samaa mieltä. Pinaattikeitto jossa lilluu keskellä keitetty kananmunanpuolikas aiheuttaa saman reaktion.Kesäkeitto maistuu semmoselle laatalle minkä joskus käyt heittämässä pönttöön. Kaalikääryleet on toinen oksennusreaktion aiheuttava soosi. Se haju saa jo kierrokset käyntiin moottorissa.
Joku sama geeni meillä täytyy olla. Niin täysin samaa mieltä. Pinaattikeitto jossa lilluu keskellä keitetty kananmunanpuolikas aiheuttaa saman reaktion.
Täysin samaa mieltä, Stand-up -komiikka on paskinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt tv:stä tai juutuupista.Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään.
Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään.
... Ja täältäkin samaa mielipidettä. Väkinäinen on juurikin hyvä termi. Olen oikeasti yrittänyt ymmärtää ja antaa tilaisuutta tuolle "komiikan" muodolle. Oikeastaan jo lähtökohta on itselleni häiritsevä, jossa yleisöltä odotetaan jatkuvasti hyväksyntää, eikä oikeasti rakenneta mitään rauhassa alusta loppuun. Jatkuvasti sellasta huutoa, todistelua ja höseltämistä. En varmaan vaan osaa katsoa tuota jotenkin "oikein". Muinoin pari tuttavaa heittelivät jotain ulkomaalaisia underground stand-up esiintyjien nimiä. "No nää on hyviä" - Täysin sama efekti, ihan täyttä ripulia. Ei vaan lähde.Täysin samaa mieltä, Stand-up -komiikka on paskinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt tv:stä tai juutuupista.
Täältä myös tukea tälle. Ei kyllä innosta hiukkaakaan, eikä varsinkaan naurata. Muuten kyllä pidän monista komediaohjelmista esimerkiksi, mutta stand up ja huumori yhdessä ovat minulle tuntematon käsite.Stand-up on paskaa. Ihan kaikki. Joskus olosuhteiden pakosta olen joutunut tällaisia keikkoja katsomaan ja saanut osakseni vittuilua siitä miksei naurata. No ei vaan naurata kun joku mukahauska pelle tulee lavalle laukomaan väkinäisiä opeteltuja vitsejään
Molemmat osui. Jokereilla on muutenkin kova taso. Mielestäni Cesar Romerokin oli loistava Jokeri, Nicholson on ylivoimaisesti paras. Muksuna suorastaan kammoksuin tuota Nicholsonin roolia, se oli jotenkin niin kylmäävä ja mystinen. Nykyään taas ihailen suunnattomasti Burtonin aikaisia Batmaneja.Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
No Dark Knight on aika samaa tasoa Burtonin Batmaneiden kanssa. Ehkä vähän parempi, ehkä vähän huonompi. Kaikki kolme ovat hyviä elokuvia. Nicholson on todella hyvä Jokeri mutta Ledger oli myös todella hyvä roolissaan. Begins ja DKR ovat jotenkin vajaita omasta mielestäni.Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
Pidän Tim Burtonin Batman-elokuvia parempina kuin Christopher Nolanin Lepakkomiehiä. Ja siinä sivussa Jack Nicholsonia parempana Jokerina kuin Heath Ledgeriä.
MJ oli huikea. Pääsin pikkupoikana katsomaan livenä kerran.