Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 56 472
  • 369

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis mitä ihmettä? Kyllähän kaikki muu musiikki on paskaa paitsi se mitä itse kuuntelee. Kuunnelkoot muut mitä haluavat, mutta minä kuuntelen sitä mistä tykkään ja muu on paskaa. Eihän se mene niin että sanoo kaverille "joo, toi yks bändi on hyvä, mä vaan en kuuntele sitä". Jos on hyvä, niin kuuntelee ja jos on paskaa niin jättää kuuntelematta.
Tässä totuus. Onneksi myös itsellä on sellainen musiikkimaku, että naapurin Spörde ja Lissu ei voi sietää oikeastaan ainuttakaan lempiyhtyettäni. Olisi ahdistavaa, jos kaikki olisi kivaa.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos on hyvä, niin kuuntelee ja jos on paskaa niin jättää kuuntelematta.
Ei se nyt ihan noin mee. Yleensä tuomitsen musan keskinkertaiseksi. Erityisesti silloin, jos kuuntelen samasta genrestä useita bändejä. Osa bändeistä jää väkisin vähemmälle kuuntelulle, mutta ei ne oo välttämättä paskoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi pärkele, nyt tääkin ketju on kohta musiikkiketju. Tää eristyskö sen tekee? Brazzers-ketju taitaa olla ainoa ketju jossa ei puhuta musiikista ja sekin laitettiin säppiin. Ja siis musiikki on hieno asia, tykkään itekkin, joskin nykyään valitettavasti vaatii melkein promilleja alle että oikein kuuntelemalla kuuntelen. Musiikista ja ketjun aiheesta muuten sen verran että semmosta musiikkia ei ole julkaistukaan josta kukaan voisi sanoa että on yksin mielipiteensä kanssa, oli sitten mitä mieltä hyvänsä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen sitä mieltä, että Matin ja Tepon musiikki parantaa syövän ja myös koronan. Enkö muka ole yksin tämän mielipiteeni kanssa? Aivan varmasti olen. Johnny puhui itsensä pussiin. Minä voitin.

Nickelback on minusta vähän semmonen ku joku Popeda tai Iron Maiden tai Metallica tai mitä näitä AC/DC:itä onkaan, semmosta melko yhdentekevää höttöä mutta ei nyt mitään kuuntelukelvonta paskaakaan, ja onhan noilla jotain ihan hyviäkin biisejä kaikilla vissiin. Mikähän siinä on että just Nickelback generoitui tommoseksi paskan bändin perikuvaksi, eikä vaikkapa Metallica? Tai vaikkapa AC/DC?

AC/DC:ssä vitutti kun se laulaja kuulostaa koko ajan siltä että se tukehtuu, semmoset kohdat joissain biiseissä missä se laulaja on hiljaa on oikein kivoja, niinku vaikkapa se missä se kitaristi sillee tiluttelee ja välillä sitten laulaja tulee pilaaman kaiken huutamalla tukehtumiskuoleman partaalta "thunder struck". Kai siitäkin bändistä on jotain vittuiluja keksitty? Vai oonkohan ainoa ketä se laulaja vituttaa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
AC/DC:ssä vitutti kun se laulaja kuulostaa koko ajan siltä että se tukehtuu, semmoset kohdat joissain biiseissä missä se laulaja on hiljaa on oikein kivoja, niinku vaikkapa se missä se kitaristi sillee tiluttelee ja välillä sitten laulaja tulee pilaaman kaiken huutamalla tukehtumiskuoleman partaalta "thunder struck". Kai siitäkin bändistä on jotain vittuiluja keksitty? Vai oonkohan ainoa ketä se laulaja vituttaa?
Mulle tulee Guns 'n Rosesista samat vibat. Jostain syystä Bonin ja Brianin kiekuminen ei ole koskaan ärsyttänyt mutta Axl'n kiljunta kuulostaa silkalta kissanraiskaamiselta tai ruosteiselta saranalta siinä missä muu bändi kuulostaa pirun hyvältä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämän vuoden vappu on ollut moneen vuoteen yksi parhaimmista. Ei siksi että nyt on ollut rauhallista ja juhlat varsin rajoitettuja. Vaan jotenkin minulle itselleni jäi hyvä maku tämän kevään vapusta. Ja näin hyvää makua ei ole jäänyt vapusta vuosiin.

Pidennetty viikonloppuvapaa, hyvä ruoka, asenne kunnossa ja fiilis korkealla, hyvä musiikki ja hienot koristeet. Sekä asuntoni varsin kivasti koristeltu. Vappu näkyy vahvasti asunnossani. Näiden syiden takia tämän vuoden vappu oli liki erinomainen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaupan valmiiksi marinoidut broilerituotteet on yleensä ihan ok. Ei maksa vaivaa ostaa marinoimanta ja alkaa siihen sitten jotain omaa sörsseliä sekoittelemaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jonna on parempi kuin Erin. Ääni on miellyttävämpi kuin Erinillä ja ne vähät radiosoittoa saaneet biisitkin pystyy jopa kuuntelemaan toisin kuin Erinin tuotantoa.

Yhdessä toki aivan lyömätön duo omalla tavallaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
HELIX eli Amaranthen uusin albumi on mielestäni bändin tähän saakka parasta antia. Rankkaan sen jopa The Nexusin edelle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mokoma ei ole tehnyt hyvää levyä sitten Sydänjuurien.

Metallica & Lou Reed kombinaation Lulu ei oikeasti ole erityisen huono levy.

Dark Knight Rises ei ole mitenkään erityinen elokuva ja Christopher Nolan ei ole erityisen hyvä ohjaaja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vuohenjuustosta pitää nyt varmaan monikin. Niin myös minä.

Mutta nokitan kurpitsasalaatilla. En tiedä ketään toista, joka siitä tykkäisi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tykkää oikein mistään grillimakkarasta, inhoan myös lakritisin makua #olenkoedessuomalainen
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko suomalaisuus vaarassa, jos ei pidä lenkkimakkarasta?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Et taida olla. Sun pitää nyt varmaan tehdä se dna testi joka kertoo kuinka monta prosenttia olet mistäkin päin maailmaa.
Misä sellasen voi tehä..? Välillä mustakin kyllä tuntuu että olen luonteeltani enemmän joku eteläeurooppalaisen, pohjoisamerikkalaisen ja aussin sekasikiöristeytys joka syntyi vahingossa tänne Pohjois-Euroopan kylmyyteen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko suomalaisuus vaarassa, jos ei pidä lenkkimakkarasta?

Kyllä on. Taidat olla henkisesti niitä ruotsalaisia tai pallokorvia (tähän perään kuuluisi joku asiaan sopiva hymiö).

Lenkkimakkarahan on parasta kylmänä ja viipaloituna ruisleivän päällä. Lisätään vielä päälle sinappia niin on muuten hyvää.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kyllä on. Taidat olla henkisesti niitä ruotsalaisia tai pallokorvia (tähän perään kuuluisi joku asiaan sopiva hymiö).

Lenkkimakkarahan on parasta kylmänä ja viipaloituna ruisleivän päällä. Lisätään vielä päälle sinappia niin on muuten hyvää.
Ruotsalaiset tykkäävät syödä omaa jauhomakkaraansa (Falukorv), joka ei ole lainkaan suomalaisten mieleen. Ihan sama onko kylmää vai kuumaa eikä sinappi auta. Kummallista jauhorasvahöttöä.
 

Glove

Jäsen
Ruotsalaiset tykkäävät syödä omaa jauhomakkaraansa (Falukorv), joka ei ole lainkaan suomalaisten mieleen. Ihan sama onko kylmää vai kuumaa eikä sinappi auta. Kummallista jauhorasvahöttöä.
Joo aivan karseeta. Tarpeeksi monta kertaa sitä sai kun nuorempana kävi sukuloimassa Ruotsissa. EIpä sielläkään ole enää kuin muutama serkku elossa. Tädit ja enot on mullan alla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös