Joo parempi olisi jos täälläkin puhuttaisiin panemisesta ja ryyppäämisestä.Voi pärkele, nyt tääkin ketju on kohta musiikkiketju. Tää eristyskö sen tekee?
Joo parempi olisi jos täälläkin puhuttaisiin panemisesta ja ryyppäämisestä.Voi pärkele, nyt tääkin ketju on kohta musiikkiketju. Tää eristyskö sen tekee?
Et ole yksin mielipiteesi kanssa.Joo parempi olisi jos täälläkin puhuttaisiin panemisesta ja ryyppäämisestä.
Ha! Et ole yksin. Tykkään kovasti. Ja mikä parasta, sitä voi tunkea hyvinkin moneen evääseen. Nam.Vuohenjuusto on herkullista, suussasulavaa juustoa ja tuoksuukin maukkaalta.
Minä en tykkää vuohenjuustosta. Kurpitsasalaattia en tietääkseni ole maistanut.Vuohenjuustosta pitää nyt varmaan monikin. Niin myös minä.
Mutta nokitan kurpitsasalaatilla. En tiedä ketään toista, joka siitä tykkäisi.
Et taida olla. Sun pitää nyt varmaan tehdä se dna testi joka kertoo kuinka monta prosenttia olet mistäkin päin maailmaa.En tykkää oikein mistään grillimakkarasta, inhoan myös lakritisin makua #olenkoedessuomalainen
Misä sellasen voi tehä..? Välillä mustakin kyllä tuntuu että olen luonteeltani enemmän joku eteläeurooppalaisen, pohjoisamerikkalaisen ja aussin sekasikiöristeytys joka syntyi vahingossa tänne Pohjois-Euroopan kylmyyteen.Et taida olla. Sun pitää nyt varmaan tehdä se dna testi joka kertoo kuinka monta prosenttia olet mistäkin päin maailmaa.
Myheritage.fi 49 euroa näyttää maksavan.Misä sellasen voi tehä..?
No voi saakeli. En mä ala viittäkymppiä tuollasesta kuitenkaa pulittamaan :DMyheritage.fi 49 euroa näyttää maksavan.
Pitäsiköhän meidän kerätä kolehti niin saadaan tietää oletko suomalainen vai et?No voi saakeli. En mä ala viittäkymppiä tuollasesta kuitenkaa pulittamaan :D
Onko suomalaisuus vaarassa, jos ei pidä lenkkimakkarasta?
Ruotsalaiset tykkäävät syödä omaa jauhomakkaraansa (Falukorv), joka ei ole lainkaan suomalaisten mieleen. Ihan sama onko kylmää vai kuumaa eikä sinappi auta. Kummallista jauhorasvahöttöä.Kyllä on. Taidat olla henkisesti niitä ruotsalaisia tai pallokorvia (tähän perään kuuluisi joku asiaan sopiva hymiö).
Lenkkimakkarahan on parasta kylmänä ja viipaloituna ruisleivän päällä. Lisätään vielä päälle sinappia niin on muuten hyvää.
Joo aivan karseeta. Tarpeeksi monta kertaa sitä sai kun nuorempana kävi sukuloimassa Ruotsissa. EIpä sielläkään ole enää kuin muutama serkku elossa. Tädit ja enot on mullan alla.Ruotsalaiset tykkäävät syödä omaa jauhomakkaraansa (Falukorv), joka ei ole lainkaan suomalaisten mieleen. Ihan sama onko kylmää vai kuumaa eikä sinappi auta. Kummallista jauhorasvahöttöä.
Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.En tykkää oikein mistään grillimakkarasta, inhoan myös lakritisin makua #olenkoedessuomalainen
Ei niin, se on vielä paskempi.St. Anger ei ole niin paska levy, kun haukutaan.
Saunominen on ihanaa. Salmiakkia pystyn syömään mutta totta puhuen suklaa on paljon mieluisampi vaihtoehto, tai jopa ihan hedelmämakeiset. Absolutisti..joo ei. Just eilen tuli vedettyä juhannuksen kunniaksi pari bisseä. Todella harvoin tosin juon alkoholia humalatilan saamiseksi. Ja ylipäätään pystyn olemaan vaikka useammankin viikon juomatta, aina ei tee edes mieli.Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.