Minä olen sitä mieltä, että Matin ja Tepon musiikki parantaa syövän ja myös koronan. Enkö muka ole yksin tämän mielipiteeni kanssa? Aivan varmasti olen. Johnny puhui itsensä pussiin. Minä voitin.
Nickelback on minusta vähän semmonen ku joku Popeda tai Iron Maiden tai Metallica tai mitä näitä AC/DC:itä onkaan, semmosta melko yhdentekevää höttöä mutta ei nyt mitään kuuntelukelvonta paskaakaan, ja onhan noilla jotain ihan hyviäkin biisejä kaikilla vissiin. Mikähän siinä on että just Nickelback generoitui tommoseksi paskan bändin perikuvaksi, eikä vaikkapa Metallica? Tai vaikkapa AC/DC?
AC/DC:ssä vitutti kun se laulaja kuulostaa koko ajan siltä että se tukehtuu, semmoset kohdat joissain biiseissä missä se laulaja on hiljaa on oikein kivoja, niinku vaikkapa se missä se kitaristi sillee tiluttelee ja välillä sitten laulaja tulee pilaaman kaiken huutamalla tukehtumiskuoleman partaalta "thunder struck". Kai siitäkin bändistä on jotain vittuiluja keksitty? Vai oonkohan ainoa ketä se laulaja vituttaa?