Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 879
  • 366

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Syön grillimakkaran mielummin ketsupin kanssa, kuin sinapilla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Arvostan suuresti sekä Margaret Thatcheria (levätköön rauhassa), Björn Wahlroosia että Elina Lepomäkeä, ja kannatan yhteiskunnallista yhteisvastuuta, ts. proaktiivis-reaktiivista turvaverkkoa.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sushi on herkkuruokaa ihmisille, jotka eivät ymmärrä safkasta mitään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Teoriassa minulla ei ole mitään sitä vastaan jos yksityihenkilö haluaa hankkia itselleen taisteluhelikopterin, lentotukialuksen, ydinsukellusveneen tms. Kaikki huumeetkin voisi laillistaa oikeastaan.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tarviiko safkasta ymmärtää jotain, makuaisti on kuitenkin aisti?
Suomessa tosin aika monella aikuisellakin makuaisti ja makutottumukset ovat nelivuotiaan tasolla. Lihaa, perunaa ja paskoja suomalaisia juustoja, lasi maitoa päälle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Haluaisin jokaisen eläinrääkkäjän saavan elinkautisen vankeusrangaistuksen.

Et ole tässä asiassa yksin. Ei se ihan sattumaa ole, että monet sarjamurhaajat ovat aloittaneet "uransa" lapsena rääkkäämällä pieneläimiä ja tappamalla niitä. Nyrjähtänyt saa olla mieleltään jos saa jotain mielihyvää eläinten rääkkäämisestä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mua ei ole ikinä kiinnostanut huitsinvitun vertaa montako ihmistä menehtyy mihinkin juhannuksena... Tai siis ku ihmisiä kuolee joka päivä kaikkialla anyway. Se on väistämätöntä. Tämä siis viitaten tähän legendaariseen "jatkoajan juhannustriplaan".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Haluaisin jokaisen eläinrääkkäjän saavan elinkautisen vankeusrangaistuksen.

Et ole tässä asiassa yksin. Ei se ihan sattumaa ole, että monet sarjamurhaajat ovat aloittaneet "uransa" lapsena rääkkäämällä pieneläimiä ja tappamalla niitä. Nyrjähtänyt saa olla mieleltään jos saa jotain mielihyvää eläinten rääkkäämisestä.

Katoin "lomalla" sen uudehkon elokuvan Jeffrey Dahmerista. Hän oli erikoistunut ns. roadkill-eläinkantaan. Keräili raatoja tieltä. Myöhemmin sitten siirtyi sarjamurhaajaksi, kun ei oikein ollut sinut sen faktan kanssa, että hän oli b-rapun poikia. Nyt keksin! Meillä Kalliossa voisi olla sarjamurhaaja, joka olisi ahdistunut heteroudestaan. Soitan heti Dome Karukoskelle.
 

redpecka

Jäsen
Luulen kuuluvani pieneen vähemmistöön kun tykkään Maccasta enemmän kuin kaikkien rakastamasta Lennonista.

Tämä voi olla ihan puhdasta sattumaa, mutta olen onnistunut mediasta näkemään levytyssession tai vastaavan jossa Lennon, jota arvostan toki myös suuresti, äänittää albumia ja irvailee siinä lähes koko ajan meidän pienelle Paulille. En tiedä päätyikö nuo solvaukset levylle asti, mutta häpeilemättä naureskellen siinä vähättelee entistä kaveriaan. Mielestäni rauhan ja rakkauden ja suvaitsevaisuuden symbolille ei pitäisi kuulua moinen pikkusieluinen käytös. "..all you did was yesterday.." tai vastaavaa vittuilua.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
En tiedä olenko yksin tämän kanssa palstalla, mutta lähi- ja kaveripiirissäni olen: suolakurkku on järkyttävää kuraa. Haisee pahalle ja varsinkin maistuu. Kurkku itsessään on jo vähän etova kasvis, mutta kun sitä liottaa etikassa ja mausteissa, lopputulos on kahta kauheampi. Hyi, kelpuutan mokoman vihreän kammotuksen vain roskaruuassa, koska siinä saa nimensä puolesta olla sitten ihan mitä vain moskaa, kunhan on rasvaista, ja maistuu hyvältä.
Itse inhoan suolakurkun makua niin paljon että yleensä noukin ne ulos jopa burgerista, mikäli tämä moska sattuu olemaan pihvin välissä täytteenä.
 

redpecka

Jäsen
Klisee on kaivata salmiakkia ja ruisleipää ulkomailla. Itse kaipaisin kunnon venäläistä suolakurkkua äsmarketin pöntöstä enkä mitään makeita kurkkupikselssöneitä vai mitä ne on parhaimmillaankin jossain hevon kuusessa.

Sitten kun on se kurkkupötikkä niin sitten aletaan miettiä mitä sen alle laittaisi sulatejuuston lisäksi. Silloin tulee mieleen aleppon - eiku alepan -reissumiespussi. Tuohon vielä sitten vaikka metwurstia tai jotain sellaista niin jaksaa panna, taas huomenna menemään.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Klisee on kaivata salmiakkia ja ruisleipää ulkomailla. Itse kaipaisin kunnon venäläistä suolakurkkua äsmarketin pöntöstä enkä mitään makeita kurkkupikselssöneitä vai mitä ne on parhaimmillaankin jossain hevon kuusessa.

Sitten kun on se kurkkupötikkä niin sitten aletaan miettiä mitä sen alle laittaisi sulatejuuston lisäksi. Silloin tulee mieleen aleppon - eiku alepan -reissumiespussi. Tuohon vielä sitten vaikka metwurstia tai jotain sellaista niin jaksaa panna, taas huomenna menemään.

Todellinen kulttuurimatkailija ottaa mukaansa reissumiehet ja muut tarvikkeet. Suolakurkutkin tosimies kantaa mukanaan kuten myös meetvurstit.

Minkä ihmeen takia ulkomailla on erilaista kuin kotona? Ihan tylsiä paikkoja kun eivät tajua suomalaisten mielitekoja. Hernekeittoa vielä torstaina jostain ja viikonloppuna mautonta lageria kylkeen. Vot.
 

redpecka

Jäsen
Onneks jostain Marbellasta ja Fuengirolasta saa iisakinristikoita, vituttais tehdä jotain joksikin muuksi kieleksi. Ja miks englantilaiset huligaanit ei voi puhua suomea! En ymmärrä. Aito suomalainen venäläinen suolakurkku kulkee valistuneen matkailijan kassissa minne ikinä lennätkin tuhoamaan maapalloa. Ugh!
 

redpecka

Jäsen
Offtopik: tuskin olen tämän mielipiteeni kanssa yksin: tykkään noista vares 1 ja 2 ihan älyttömän paljon. Toi Rytmi-baarin työntekijä tekee niin hyvän roolityön tuossa Veli Hopeana.

Edit: ja tääkin repliikki tuskin on kamaa miksi olisin mielipiteeni kanssa yksin tai jotain, mutta kun lievästi meni offtopikiksi niin laitetaan nyt tämäkin. Anteeks.

vares - porilaiset
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Taidan olla ainoa joka toivoo Kaapo Kakkoa Devilsiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taidan olla ainoa joka toivoo Kaapo Kakkoa Devilsiin.
No et ehkä ihan. Mulle käy Hughes tai Kakko. Itse asiassa kävisi se pakkikin, Byram vai mikä se nyt oli. Pitkään olen jo toivonut Devilsiin uutta Niedermayeria, ja siitä kundista sellainen voisi tulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös