Syön grillimakkaran mielummin ketsupin kanssa, kuin sinapilla.
Syön grillimakkaran mielummin ketsupin kanssa, kuin sinapilla.
A) moni ajattelee näinSushi on herkkuruokaa ihmisille, jotka eivät ymmärrä safkasta mitään.
Sushi on herkkuruokaa ihmisille, jotka eivät ymmärrä safkasta mitään.
A) moni ajattelee näin
B) olette väärässä
Suomessa tosin aika monella aikuisellakin makuaisti ja makutottumukset ovat nelivuotiaan tasolla. Lihaa, perunaa ja paskoja suomalaisia juustoja, lasi maitoa päälle.Tarviiko safkasta ymmärtää jotain, makuaisti on kuitenkin aisti?
Haluaisin jokaisen eläinrääkkäjän saavan elinkautisen vankeusrangaistuksen.
Haluaisin jokaisen eläinrääkkäjän saavan elinkautisen vankeusrangaistuksen.
Et ole tässä asiassa yksin. Ei se ihan sattumaa ole, että monet sarjamurhaajat ovat aloittaneet "uransa" lapsena rääkkäämällä pieneläimiä ja tappamalla niitä. Nyrjähtänyt saa olla mieleltään jos saa jotain mielihyvää eläinten rääkkäämisestä.
Itse inhoan suolakurkun makua niin paljon että yleensä noukin ne ulos jopa burgerista, mikäli tämä moska sattuu olemaan pihvin välissä täytteenä.En tiedä olenko yksin tämän kanssa palstalla, mutta lähi- ja kaveripiirissäni olen: suolakurkku on järkyttävää kuraa. Haisee pahalle ja varsinkin maistuu. Kurkku itsessään on jo vähän etova kasvis, mutta kun sitä liottaa etikassa ja mausteissa, lopputulos on kahta kauheampi. Hyi, kelpuutan mokoman vihreän kammotuksen vain roskaruuassa, koska siinä saa nimensä puolesta olla sitten ihan mitä vain moskaa, kunhan on rasvaista, ja maistuu hyvältä.
Klisee on kaivata salmiakkia ja ruisleipää ulkomailla. Itse kaipaisin kunnon venäläistä suolakurkkua äsmarketin pöntöstä enkä mitään makeita kurkkupikselssöneitä vai mitä ne on parhaimmillaankin jossain hevon kuusessa.
Sitten kun on se kurkkupötikkä niin sitten aletaan miettiä mitä sen alle laittaisi sulatejuuston lisäksi. Silloin tulee mieleen aleppon - eiku alepan -reissumiespussi. Tuohon vielä sitten vaikka metwurstia tai jotain sellaista niin jaksaa panna, taas huomenna menemään.
Kyllä ne ainakin lopulta ymmärtää, kun jaksaa huutaa niille riittävän kovaa ja heilutella käsiään.Ja miks englantilaiset huligaanit ei voi puhua suomea!
Ai niinku Veli Hopea opetti ruottalaisia vanginvartijoita puhumaan viittomkakieltä? Nakkilan mannet vastaan Veikko HopeaKyllä ne ainakin lopulta ymmärtää, kun jaksaa huutaa niille riittävän kovaa ja heilutella käsiään.
No et ehkä ihan. Mulle käy Hughes tai Kakko. Itse asiassa kävisi se pakkikin, Byram vai mikä se nyt oli. Pitkään olen jo toivonut Devilsiin uutta Niedermayeria, ja siitä kundista sellainen voisi tulla.Taidan olla ainoa joka toivoo Kaapo Kakkoa Devilsiin.