Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.En tykkää oikein mistään grillimakkarasta, inhoan myös lakritisin makua #olenkoedessuomalainen
Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.En tykkää oikein mistään grillimakkarasta, inhoan myös lakritisin makua #olenkoedessuomalainen
Ei niin, se on vielä paskempi.St. Anger ei ole niin paska levy, kun haukutaan.
Saunominen on ihanaa. Salmiakkia pystyn syömään mutta totta puhuen suklaa on paljon mieluisampi vaihtoehto, tai jopa ihan hedelmämakeiset. Absolutisti..joo ei. Just eilen tuli vedettyä juhannuksen kunniaksi pari bisseä. Todella harvoin tosin juon alkoholia humalatilan saamiseksi. Ja ylipäätään pystyn olemaan vaikka useammankin viikon juomatta, aina ei tee edes mieli.Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.
Dark Knight Rises ei ole mitenkään erityinen elokuva ja Christopher Nolan ei ole erityisen hyvä ohjaaja.
No ei tuo hirveästi aiheuttanut tuntemuksia. Exällä semmoinen oli monta vuotta, brunettihan tuo oli luonnostaan.Kirkkaanpunainen kampaus on valovoimainen ilmestys.
No tämä nyt on fakta niin kyse ei ole mielipiteestä.Paras käyttöjärjestelmä on Windows 7
Eikä ole kun XP.No tämä nyt on fakta niin kyse ei ole mielipiteestä.
Kahdesta ensimmäisestä biisistä saisi helvetin hyvän sinkun. Loput on kokapöllyistä megalomaniaa.Be Here Now on hyvä levy.
Janina Frostell.Ja Niina Kuhta on pantavin missi evö.
Naisten pesuaineet haisee paremmalta kun miesten. Tästä voittekin päätellä, millä pesen itseni
Mä oon vähän alkanu lipsumaan tosimiehestä. Ennen söin betonia ja pyyhin perseeni alligaattorilla, mut nykysin juon jotain lemon teetä iltasin ja leikin kissojen kaa. Voi saatana. Tulkaa hakemaan kivekset, ilmaset on ja irrotettu valmiiks.Tosimies haisee pahalta. Tosimiehille pitäisi olla oma pesuainesarja, jossa on hajuvaihtoehdot kusi, paska, hiki ja vanha viina. Ja sitten yksi all-in-1 puteli.
Mä oon vähän alkanu lipsumaan tosimiehestä. Ennen söin betonia ja pyyhin perseeni alligaattorilla, mut nykysin juon jotain lemon teetä iltasin ja leikin kissojen kaa. Voi saatana. Tulkaa hakemaan kivekset, ilmaset on ja irrotettu valmiiks.
Kans, kanssa, kera, rinnalla, seassa, yhdessä med, vai miten ne porilaiset kertoo?Minua huolettaa tässä lähinnä tuo 'kaa'. Vähemmästäkin on testosteronia mittailtu.
Keral?Kans, kanssa, kera, rinnalla, seassa, yhdessä med, vai miten ne porilaiset kertoo?
Kans, kanssa, kera, rinnalla, seassa, yhdessä med, vai miten ne porilaiset kertoo?
Porilaisten ei liiemmin tarvitse mukaansa pyytää, meitä seurataan ilmankin.
Poliisiko?