Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 56 472
  • 369

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
St. Anger ei ole niin paska levy, kun haukutaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Be Here Now on hyvä levy.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sano nyt vielä, että et pidä saunasta tai salmiakista ja olet absolutisti.
Saunominen on ihanaa. Salmiakkia pystyn syömään mutta totta puhuen suklaa on paljon mieluisampi vaihtoehto, tai jopa ihan hedelmämakeiset. Absolutisti..joo ei. Just eilen tuli vedettyä juhannuksen kunniaksi pari bisseä. Todella harvoin tosin juon alkoholia humalatilan saamiseksi. Ja ylipäätään pystyn olemaan vaikka useammankin viikon juomatta, aina ei tee edes mieli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tykkää posliinipinpeistä.
Tykkään muhkummista naisista. Ei se toki vaatimus ole.
En voi sietää kahvia.
Tykkään naisilla räikeillä väreillä värjätyistä hiuksista.

Toisaalta, en kyllä taida olla yksin yhdenkään em. jutun kanssa, Turha viesti siis. Tosin niitä on reilu 6500 jo muutenkin...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun mielestä naisen viehättävyys piilee keskivartalon muotojen lisäksi lisäksi silmissä ja ennen kaikkea katseessa. Jos naisella on eloisan kirkkaat ja aistikkaan tunteikkaat silmät, ni en mä silloin juurikaan kiinnitä kovin paljon huomiota hiusväriin. Mun puolesta nainen voi ihan vapaasti värjätä hiuksensa uudella värisävyllä vaikka joka toinen kuukausi jos hän tykkää kokeilla uusia tyylejä, tulisipahan vaihtelua molempien elämään!

Tämä nyt ei varsinaisesti liittynyt ketjun aiheeseen, vaan oli omat viisi senttiäni edellä käytyyn keskusteluun hiuksista.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
No pistetään listaa vahvoista mielipiteistä. Varmaan joku on jostakin samaa mieltä.

- Paras NHL selostaja, sekä asiantuntija suomessa (pienellä varauksella myös maailmassa) on Antti Mäkinen
- Paras kahvi on Löfbergin vitonen
- Paras olut on Spendrups Gold
- Paras suklaapatukka on tupla ja Maraboun Oreo
- Ärsyttävin vuodenaika on kevät
- EU jäsenyys on paras päätös suomen historiassa
- Barack Obama on USA:n paras presidentti
- Debit > Credit
- Ainoa oikea shampoo on lidlissä myytävä sininen 500ml Cien merkkinen pullo. Koskaan en ole varmaan muuta ostanutkaan.
- Paras tv-sarja on Salatut Elämät
- Paras elokuva on The Cable Guy
- Laineella on NHL:n paras laukaus
- Telia on paras operaattori
- Parhaat pelisarjat ovat GTA ja Driver
- Original Xbox on parempi kuin PS2, mutta pleikkari vie voiton kaikissa uudemmissa versioissa
- Paras käyttöjärjestelmä on Windows 7
- Top 3 urheilusarjat ovat F1, NHL ja Liiga.
- Maksalaatikko olisi muuten hyvää, mutta koska siinä on maksaa niin se ei ole hyvää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Japp on paras suklaapatukka.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ikinä en muuten ole ollut yksissäkään häissä enkä hautajaisissa selvin päin. Molempia on käyty lähemmäs kymmenen kertaa, jälkimmäisissä arkunkantajana viidesti, ja aina olen ollut enemmän tai vähemmän päissäni. Yleensä toki vasta aamenen ja multiin pudottamisen jälkeen. Pari vainajaa kyllä kannoin vasta muutamien ryyppyjen jälkeen. Vesiselvänä en olisi pystynyt.

Yksissä ristiäisissä olin selvä. Omissani. Pikkusisko kun kastettiin olin neljän vanha, ja vahingossa vetelin samppakaljat kun luulin limppariksi... Kävelin pitkin seiniä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivottavasti en ole yksin. Mielipiteeni on nimittäin se, että koskaan ikinä missään ever banega ei ole sähkökitara soinut yhtä kauniisti kuin tässä musiikkikappaleessa. Dave Hlubek ja Duane Roland. Kuuntele loppuun saakka. Uskomatonta kitaransoiton juhlaa.


 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tosimies haisee pahalta. Tosimiehille pitäisi olla oma pesuainesarja, jossa on hajuvaihtoehdot kusi, paska, hiki ja vanha viina. Ja sitten yksi all-in-1 puteli.
Mä oon vähän alkanu lipsumaan tosimiehestä. Ennen söin betonia ja pyyhin perseeni alligaattorilla, mut nykysin juon jotain lemon teetä iltasin ja leikin kissojen kaa. Voi saatana. Tulkaa hakemaan kivekset, ilmaset on ja irrotettu valmiiks.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mä oon vähän alkanu lipsumaan tosimiehestä. Ennen söin betonia ja pyyhin perseeni alligaattorilla, mut nykysin juon jotain lemon teetä iltasin ja leikin kissojen kaa. Voi saatana. Tulkaa hakemaan kivekset, ilmaset on ja irrotettu valmiiks.

Minua huolettaa tässä lähinnä tuo 'kaa'. Vähemmästäkin on testosteronia mittailtu.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kans, kanssa, kera, rinnalla, seassa, yhdessä med, vai miten ne porilaiset kertoo?

Porilaisten ei liiemmin tarvitse mukaansa pyytää, meitä seurataan ilmankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös