Tää kaveri sai jo kenkää firmasta jonka henkilökortti kaulastaan roikkuu... Aika reppanoita näyttävät olevan, vietävissä!Oikeanpuoleinenkin lienee helppo tunnistaa, kun henkilökorttinsa roikkuu kaulassa.
Tää kaveri sai jo kenkää firmasta jonka henkilökortti kaulastaan roikkuu... Aika reppanoita näyttävät olevan, vietävissä!Oikeanpuoleinenkin lienee helppo tunnistaa, kun henkilökorttinsa roikkuu kaulassa.
Oletan, että tästä kuvasta on tehty jo tuhansia meemejä.Tää on kyl mun mielestä vielä parempi uutiskuva. Kaveri kantaa Pelosin puhujanpönttöä poseeraten kameralle ilman huolta huomisesta.
Siitä trailerparkin komein baaripöytä.Tää on kyl mun mielestä vielä parempi uutiskuva. Kaveri kantaa Pelosin puhujanpönttöä poseeraten kameralle ilman huolta huomisesta.
Tää on kyl mun mielestä vielä parempi uutiskuva. Kaveri kantaa Pelosin puhujanpönttöä poseeraten kameralle ilman huolta huomisesta.
Olisi muuten todella hienoa jos AY-liike ottaisi kantaa ja yrittäisi estää tuon kenkimisen.Tää kaveri sai jo kenkää firmasta jonka henkilökortti kaulastaan roikkuu... Aika reppanoita näyttävät olevan, vietävissä!
Oletan, että tästä kuvasta on tehty jo tuhansia meemejä.
Meinaat että vasurit ei ota osaa päähänlyöntikisoihin? Aikamoista.Tokihan vihervasemmisto on myös hyökännyt vaihtoehtomedioita ja disinformaatiota vastaan ja ainakin verbaalisesti myös konservatiivijohtajia vastaan, mutta volyymi on ollut ihan toinen.
Oletan, että tästä kuvasta on tehty jo tuhansia meemejä.
Tää on kyl mun mielestä vielä parempi uutiskuva. Kaveri kantaa Pelosin puhujanpönttöä poseeraten kameralle ilman huolta huomisesta.
somessa liikkuvien tietojen mukaan kaveri oli aiemmin päivällä twitterissä postaillut kuvia itsestään olut-tuopin ääressä ja mainostanut juoneensa kaljan päivän aikana neljässä eri osavaltiossa. Eli olisiko nyt sitten krapula.No hei sehän on ollut hyvä juttu, että on ollut hauskaa. Ilon kautta jätkät.... Vituttaishan se varmaan jos ei olisi ollut hauskaa.
Mitähän mahtaa kaveri funtsia huomenna?
Vaikka eletään vasta tammikuun aivan alkua, niin tämä on kyllä ilman epäilyksen häivääkään vuoden uutiskuva :D ihan vaan jos joku tulisi kysymään, että miltäköhän keskimääräinen QAnon uskovainen näyttää niin.. ja siis puuttumatta nyt edes tähän keskimmäiseen päähahmoon, niin vasemman- ja oikeanpuoleiset kaverit ovat meinaan suhteellisen helposti vietävissä olevan näköisiä veijareita :D
Mää kans odotan sitä kun jossain toisessa maassa tehdään vallankaappaus (vaikka sitten nyt jossain kolmannessa maailmassa) niin kaappaajat on jotain keihäin ja kilvin aseistautuneita uggabugga -miehiä suoraan jostain slummista.Ilmeisesti apujoukot joutui odottamaan puolitoista tuntia ennen kuin tuli lupa auttaa - olivat kokoajan valmiina.
Edelleen sitä mieltä että koko juttu oli suunniteltu vallankaappausyritys ja ihan taktisesti estettiin tarpeellisen poliisimäärän paikallaolo. Jos on "salaliittoteoria" niin olisi kyllä kiva kuulla mielipiteitä minkä takia kesti niin kauan. Luulisi capitol-rakennuksella olevan suurempi prioriteetti kuin esim. confederate-pomojen patsailla, jotka saivat huomattavasti tehokkaammat turvatoimet.
Olen täysin varma, että puhuisit vallankaappausyrityksestä, jos BLM olisi ollut asialla. No oikeudessa sen sitten näkee, millaisia tuomioita nuo Trumppia kannattavat hihhulit saavat.Mää kans odotan sitä kun jossain toisessa maassa tehdään vallankaappaus (vaikka sitten nyt jossain kolmannessa maailmassa) niin kaappaajat on jotain keihäin ja kilvin aseistautuneita uggabugga -miehiä suoraan jostain slummista.
Hiukan perspektiiviä ja järkeä nyt näihin juttuihin. Jos jotkut punaniskat marssii tekemään käänteiset BLM:t Capitolille niin se on vielä todella kaukana vallankaappauksesta. Halu oli vaan riehua ja mellakoida. Siksi turvallisuusorganisaatiokin varmasti katsoi tuota touhua aluksi suu auki.
Aika hyvää harjoittelua vallankaappausta varten ovat ainakin viimeiset pari vuotta tehneet (Suomen media kyllä taitaa tietää vaan vuoden, mutta ainakin Oregonissa mellakoitiin jo 2019 keväällä kun itse olin Jenkeissä viimeksi).Olen täysin varma, että puhuisit vallankaappausyrityksestä, jos BLM olisi ollut asialla. No oikeudessa sen sitten näkee, millaisia tuomioita nuo Trumppia kannattavat hihhulit saavat.
Ylellä väitöskirjatutkija Jani Kokko käytti äsken tapahtuneesta termiä avoin kapina demokratiaa vastaan. Mielestäni hyvä termi ja paras saatavilla oleva.
Täällä toki on jo kerrottu olevan itsestäänselvää, että kyseessä oli yksiselitteisesti vallankaappausyritys eikä asiasta ole voinut edes keskustella. Jännä että Jatkoajan ulkopuoliset asiantuntijat eivät ole asiasta näin yksimielisiä eivätkä ainakaan pilkkaa niitä jotka kyseenalaistavat terminologian.
Kyseiset henkilöt eivät ainakaan ymmärrä miten oikeusvaltio toimii, ehkä se koulukiusaaminen on näille tutumpi käsite. Ping @Mazaa @dana77 @macnevis @BigRedCat @kiwipilot @Sako @Ollakseni @Harhasyöttö
Mistä moinen kunnia? En muistaakseni ole kanssasi vaihtanut sanaakaan. Vai johtuuko tälle parkumislistalle pääsy siitä, että olen sattunut peukuttamaan kirjoituksiisi kriittisesti vastanneiden kirjoituksia? No, voimia nyt kuitenkin.
Markun päivittäisen elämän toilailuja kun olen päässyt välikäden kautta kuulemaan, niin voin kertoa miehen tilan olevan todella paljon sekavampi, kuin mitä tulee ilmi televisiosta. En ymmärrä, miksi tuollaista jannua otetaan mihinkään keskusteluihin mukaan. Erittäin ongelmainen mies.A-Talkissa parhaillaan keskustelua Trumpin kannattajien hyökkäyksestä kongressiin. Mielenkiintoinen havainto, että dosentti Markku Ruotsilan pää tärisi avauspuheenvuoron aikana. Trumpin tappio, tilanne ja tulevaisuus menee hänellä selvästi tunteisiin. Jotenkin yrittää selittää pahan pois Trumpin toiminnasta ja puhuu pienen vähemmistön ylilyönnistä ilman suunnitelmaa ja Trumpin osallisuutta.