Näinhän se varmasti on. Ja tätä pelättyä kahtiajakautumista säveltää se toinen puoli. Tosin näin persuna en ole sympannut mitään, kuten ei halliskaan. Mutta tämä maailma nyt vaan on tällainen. Jenkkien touhuja katsotaan suurennuslasilla, mutta terroritekoja muualla maailmalla ei niin haluta kommentoida. Tää kokonaisuus on täysin ideologinen meidän kaikkien puolelta. Turha selitellä yhtään mitään. Mä olen sun vihollinen, eikö?
Niin, mitä luulet kuinka paljon enemmän tai vähemmän tätä kahtiajakautumista olisi, jos vaikkapa tiettyjen Persujen säännöllisesti levittämää ihmisvihaa ei haastettaisi?
Vähenisikö kahtiajakautuminen sillä, että annetaan porukan valehdella seuraamuksitta, kuten Trump on tehnyt kymmeniätuhansia kertoja? Tämän valehtelun ja vihanlietsomisen viljaa eilen niitettiin.
Mielestäni tämä on vähän erikoinen ja naiivi kulma.
Jenkkien touhuja katsotaan suurennuslasilla, koska se on maailman johtava länsimainen supervalta, joka on pyrkinyt näyttämään esimerkkiä muulle maailmalle.
Toki väitän, että samalla tavalla seurattaisiin suurennuslasilla, jos vastaavaa esiintyisi missä tahansa muussa länsimaassa.
Terroritekoja kommentoidaan säännöllisesti ja ne tuomitaan, se ongelma mikä tässä on, että kertaakaan en ole nähnyt ISIS-terroristien tai Al-Qaidan symppaamista, mutta toistuvasti näille tietyn tyyppisille terroristeille löytyy tietyltä porukalta sympatiaa, viimeksi tänään ja eilen näiden jenkkiterroristien/vallankaappausta yrittäneiden osalta.
Minä otan asiat asioina ja asiat ovat ne jotka taistelevat, en koe sinua tai ketään muutakaan persua vihollisena, vaikka saatan melko kärkevästi ottaa kantaa ihmisvihaa, populismia, harhaanjohtamista ja/tai räikeitä kaksoisstandardeja vastaan.
Silloinkin pyrin aina hyökkäämään argumenttia, en ihmistä vastaan, kuten länsimaiseen sivistyneeseen keskusteluun kuuluu.
Jos jollekin tällä palstalla annan pienillä piikeillä varustettua henkilöön osuvaa palautetta, se käytännössä aina johtuu siitä, että ko. keskustelija on toistuvasti lähtenyt peeloilemaan ja toimimaan keskustelussa älyllisesti epärehellisesti.