Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 330
  • 5 186

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voihan sitä sitten herätä tähänkin aikaan viikonloppuna. Family Guy onneksi tulitti heti aamuYÖnaurut vuoropuhelulla.

-En ole käynyt treffeillä 50 vuoteen
-Miten sait tuon naisen itsellesi?
-Tiedätkö sen Liam Neesonin leffan jossa hän hakee tytön kotiin?
-Joo, tiedän
-No tuota tyttöä hän ei hakenut
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Se on jännä juttu tuo uupumus. Reilu tunti sitten kävin alhaalla vetämässä yösafkat ja siinä kohtaa tuntui siltä että jaksaisin ihan helposti vielä ainakin sen pari tuntia olla hereillä. Siinä syötyäni siirryin sitten keittiöstä olkkariin "sohvarunoilemaan" eli otin mukavan asennon, puhelimen käteeni ja annoin jälleen mielikuvitukselleni siivet.

Kas kummaa siinä aivojen raksutettua jonkin aikaa iski yhtäkkiä aivan hirveä väsy päälle. Olin suunnitellut että voisi vielä jonkun leffankin aloittaa ennen nukkumaanmenoa, mutta enpä taida jaksaakaan. Toisaalta ihan hyvä jos saan nyt vihdoin korjattua näitä NHL finaalien sekoittamia unirytmejä. Eilenkin painoin pääni tyynyyn about näihin samoihin aikoihin kun tätä viestiä rustaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se on jännä juttu tuo uupumus. Reilu tunti sitten kävin alhaalla vetämässä yösafkat ja siinä kohtaa tuntui siltä että jaksaisin ihan helposti vielä ainakin sen pari tuntia olla hereillä. Siinä syötyäni siirryin sitten keittiöstä olkkariin "sohvarunoilemaan" eli otin mukavan asennon, puhelimen käteeni ja annoin jälleen mielikuvitukselleni siivet.

Kas kummaa siinä aivojen raksutettua jonkin aikaa iski yhtäkkiä aivan hirveä väsy päälle. Olin suunnitellut että voisi vielä jonkun leffankin aloittaa ennen nukkumaanmenoa, mutta enpä taida jaksaakaan. Toisaalta ihan hyvä jos saan nyt vihdoin korjattua näitä NHL finaalien sekoittamia unirytmejä. Eilenkin painoin pääni tyynyyn about näihin samoihin aikoihin kun tätä viestiä rustaan.
Kuka nyt ei muka ole nukahtanut sohvalle? Tai sänkyyn kun on "pitänyt" räplätä puhelinta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuka nyt ei muka ole nukahtanut sohvalle? Tai sänkyyn kun on "pitänyt" räplätä puhelinta.
En mä sentään tällä kertaa siihen paikalle nukahtanut, vaan tulin omaan huoneeseen vällyen alle kun huomasin että alkaa väsyttää. Mutta ei tän nyt ihan näinkään pitänyt mennä, että kierin sängyssäni puolisen tuntia, nukun sitten noin kaksi ja taas on silmät auki. Otin kylläkin alkuyöstä tietoisesti pienet tirsat että olisin jaksanut valvoa edes siihen asti milloin yleensä menen nukkumaan ja siihen päälle menin äsken nukkumaan aika täydellä vatsalla, niin tämähän meni nyt sitten ruokalevosta...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onko paska uni lopulta sitten kuitenkaan niin paska uni jos siitä saa päivän mittaan inspiraation hyviin riimeihin? Joo, myönnän että aamulla vitutti aika rajusti kun odotin pääseväni nukkumaan (itselleni) normaalit yöunet ja heräsinkin sitten pari tuntia nukahtamisesta melko pelottavaan painajaiseen.

Unista vielä sen verran, miten usein te arvon palstan muut selkounien näkijät näette unta jossa käytte satunnaista keskustelua jonkun kanssa, jonka aikana kuulette sitten jotain mikä pitää täysin paikkansa reaalielämässä?

Mä kysyin joltakulta puolitummaihoiselta hemmolta jolla oli Habsin paita päällä (ja joka näytti muuten epäilyttävästi yhdeltä bestikseni lapsuudenystävältä mutta en ole kuitenkaan satavarma) vieläpä oikein englannin kielellä, että onko Montreal Canadiensin mestaruus 1993 edellinen kanadalaisjoukkueen voittama Stanley Cup ja sain kysymykseeni myönteisen vastauksen.

Herättyäni tajusin että perhana sehän muuten oli juurikin näin ja vuosikin oli täsmälleen oikea... Kreisiä.

PS. Jos joku tunnistaa itsensä tällaisten unien näkijäksi/kokijaksi mutta lukee tän viestin vasta ns. ihmisten aikoihin niin saa ilman muuta vastata myös toisessa ketjussa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mä katselen tässä tallennuksesta Rocky Balboaa, unta odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huomenta! Nukuin juuri nelisen tuntia, harmi vaan että näillä minun rytmeilläni nuo olivat vain pitkittyneet päiväunet keskellä yötä. Taisi olla edelleen velkoja jäljellä siltä hirveältä toissa yöltä. kun tuolleen ramasi. Menen tästä hakemaan lihapullaa ja muussia jääkaapista klo 4:25 kun jäi tekemättä sillon keskiyöllä kun uni otti miehestä niskalenkin.

Täytyy varmaan loihtia jotain riimejä kun olen syönyt. Ei kylläkään pitänyt harrastaa luovaa kirjoittamista tänä yönä, mutta ei tässä kuitenkaan tule nukahdettua uudelleen vielä moneen tuntiin niin voisin vaikka vihdoin runoilla siitä painajaisesta jonkun stoorirunon. Bueno, nyt syömään!
 

Nick Neim

Jäsen
Kalaleike perunamuusilla toimi oikein hyvin pari tuntia takaperin, nälkä siirtyi tähän hetkeen asti. Nyt sitten banaania poskeen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Lihavointi oma. Soittaisin musiikkia valtavista kaiuttumista suuressa salissa tai olo/työhuoneessa keskellä yötä, jos asuisin miljonäärinä kookkaaassa kartanossa kaukana tiiviistä asutuksesta. Vähänkö olisi nastaa.
Haaveita on hyvä olla, mutta utopiaa en viitsi harrastaa :D Jos joskus omistaisi edes omakotitalon jossa asuisi vaimon ja parin lemmikin kanssa, niin siinäkin ois jo jotain aika hienoa jota ei kaikilla ole; onnellisuus ja oma koti.
 

Glove

Jäsen
Eipä tule mieleen yhtään italialaista bändiä. Muutenkin suurin osa kuuntelemastani musiikista on pohjoismaista, Britanniasta tai Saksasta. Kai nyt Italiasta tai muista eteläisen Euroopan maista joku hevibändikin on tullut. Eivät vaan ole nousseet yhtä suureen suosioon kuin vaikka Iron Maiden.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eipä tule mieleen yhtään italialaista bändiä. Muutenkin suurin osa kuuntelemastani musiikista on pohjoismaista, Britanniasta tai Saksasta. Kai nyt Italiasta tai muista eteläisen Euroopan maista joku hevibändikin on tullut. Eivät vaan ole nousseet yhtä suureen suosioon kuin vaikka Iron Maiden.
Mun top 5 kovassa kuuntelussa olevien bändien määrässä kansalaisuuksittain jos alkaisin laskemaan olisi varmaan seuraava:

1. USA
2. Australia
3. Ruotsi
4. Britit
5. Suomi

Siinä perässä tulevat luultavasti Saksa, Kanada ja Ranska. Norjasta sen sijaan ei taida löytyä vieläkään yhden ensimmäistäkään bändiä jota kuuntelisin aktiivisesti. Harmi, sillä hieno vuonomaa kuitenkin kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Glove Lacuna Coil on muutes Italiasta. Sen yhtyeen luulisi ainakin sun tietävän pitempään metallin parissa olleena.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äidinkieleen tai musiikkiin liittyvä ala sopisi minulle. Monet ovat kannustaneet ryhtymään kirjoittamiseen painottuvalle alalle. Saa nähdä.
Me noin vuosi sitten abianoksen kanssa kannustimme sinua äänipuolelle, kun kuuntelimme ääniviestiäsi ja mietimme miten hyvin tuo äänesi sopikaan kuunneltavaksi.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tiedän että laitoin vasta tovi sitten vitutusketjuun kuinka se on ärsyttävää herätä vain parin tunnin unien jälkeen tähän aikaan. Nyt kun tarkemmin asiaa mietti, niin ois jäänyt yks aika mieluisa yllätys tapahtumatta äsken jos oisin ollut unessa. Joten kiitos vain älyttömille unirytmeille tästä!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Menin kuuntelemaan ikivanhoja Smurffibiisejä lapsuudesta. Vaikea pidätellä naurua näitä kuunnellessa...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo elikkä, Smurffien Vuosituhannen bileet! vol 6. on viittä biisiä vaille kuunneltu läpi. Voi sitä yönsä näinkin kuluttaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No nyt veetuttaa. Joskus vähän ennen iltakymmentä nukkumaan ja heräsin jo äsken eli puoli neljän aikaan. Ja olo on sellainen että mahtaako tässä unta enää saadakaan. Veetuttaa etenkin sen takia että tänään on vapaapäivä ja olisi sen vuoksi hyvä mahdollisuus nukkua pitkäänkin mutta onko kuitenkin edessä uneton loppuyö? Ja on vain yksi vapaapäivä niin ei ole ainakaan hyvää mahdollisuutta korjata unirytmiä seuraavana yönä.

Kyllä minä arvaan mistä tämä huonosti nukkuminen nyt johtuu. Eli siitä työpaikallani todetusta koronatartunnasta. Kävin sen vuoksi eilen hiukan ajatuksellisesti ylikierroksilla kotona ja tuo on varmaan vaikuttanut uneen asti. Minä nyt en varmaan ole onneksi edes itse altistunut vielä ainakaan tuolle koronalle mutta onhan tuossa silti riittänyt sulateltavaa.

No, jos katselisi eilen väsymyksen takia suorana katsomatta jääneen Suomen futispelin. Jos siis tässä ei unta sitten enää tule.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt voisi melkein koittaa jo yrittää nukkua uudelleen. Hyvää yötä ja huomenta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tässä väsyn tuloa odotellessa voisin ainakin kirjoittaa jatko-osan tolle toissapäiväiselle runolleni. Sellaisen missä edellisessä runossa hukkumaisillaan ollut henkilö nouseekin takaisin ylös vedenpintaan merenpohjasta ja runo saa näin ollen onnellisen lopun kuten surumielisemmilläkin runoillani on tapana.

Olen tykästästynyt viime aikoina kirjoittamaan enemmän tällaisia tarinarunoja. Tavallaan siellä sanoitusten pohjalla on näissäkin tekeleissä kuitenkin niitä ihan mun omia kokemuksia ja tunnetiloja ripoteltuna ovelasti rivien väliin. Käytän vain paljon enemmän mielikuvitusta ja keksin erilaisia symbolisia merkityksiä saadakseni niistä tarinan oloisia. Nyt inspiroivan musan kautta kirjoittelemaan -->

 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huh! Melkein täysi tunti siinä meni kirjottaessa, mutta stoori on nyt valmis ja mäkin alan olemaan pikkuhiljaa kypsä käymään yöpuulle. Katsotaan ilmestyykö tämä jatko-osakin vielä myöhemmin runoketjuun. Nyt zzZZzz...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tänään minut pitää hereillä NBA finaali #5 sekä mahdollisesti Lakersille ratkeava mestaruuspysti, joka olisi King Jamesille järjestyksessään jo neljäs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös