läski laituri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- On vain Jukurit
Tää yötyö on ajoittain ihan nastaa hommaa. Mutta tänään ei niinkään.
Laita @Punamusta ihmeessä.Jännittää mennä pitämään puhe josta kukaan ei tiedä mitä se sisältää. Ensimmäinen toukokuussa tuli tarkastetuksi äidinkielen opettajan toimesta. Väki odottaa että pidän sen tänään samanlaisena kuin toukokuun etäjuhlissa. Väärin. Muokkasin sitä reilusti ja lyhensin kokonaisuutena jonkin verran. Kirjoitan teoksen tuonne yo-koeketjuun luettavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
”Rakkaat ystävät. Ja Tommi. Kiitos että tulitte tänne ja toitte rahaa ja lahjoja. Toivoisin että nämä puut pihallani, jotka ovat pieniä ja kitukasvuisia, ovat seuraavaan vierailuunne mennessä kasvaneet jo suuriksi jättiläisiksi.”Jännittää mennä pitämään puhe josta kukaan ei tiedä mitä se sisältää. Ensimmäinen toukokuussa tuli tarkastetuksi äidinkielen opettajan toimesta. Väki odottaa että pidän sen tänään samanlaisena kuin toukokuun etäjuhlissa. Väärin. Muokkasin sitä reilusti ja lyhensin kokonaisuutena jonkin verran. Kirjoitan teoksen tuonne yo-koeketjuun luettavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
Näin on! Itselle varsin ikimuistoinen elokuu on kääntynyt lopultakin syksyn puolelle ja on tullut aika heittää hyvästit kesälle 2020. Halusin kruunata tämän hienon kuukauden valmistamalla vielä yhden runon juuri ennen vuorokauden vaihtumista (ryhmittelen kansioni aina kuukauden mukaan).Näkemiin elokuu, näkemiin kesä. Tervetuloa syyskuu, tervetuloa syksy.
Taidan olla tulossa vanhaksi kun minulla ei ole harmaintakaan hajua mistä puhut, mutta uskotaan toki että ovat hyviä.Vivziepopin animaatiot ansaitsevat enemmän huomiota. Odotan innolla Hazbin Hotelin ensimmäistä tuotantokautta. Tulee olemaan mahtavaa viihdettä.
Tämmösistä jutuista ei kannata liikaa interwebsissä puhua muutenkaan. Exiä voi vähän kommentoida.Mutta joo, tämän enempää en edelleenkään aio asiasta vuotaa nettifoorumeille. Tää romanttisen elämänalueen privaattina pitäminen on oikeastaan jotain sellaista mihin vois jopa tottua. Se vanha Breeze puhui muutenkin aivan liikaa sokerikuorrutteista paskaa.
Näinhän se on. Siperia opettaa.Tämmösistä jutuista ei kannata liikaa interwebsissä puhua muutenkaan. Exiä voi vähän kommentoida.
Hyvä homma että ulkoilua on, se on tärkeää varsinkin jos on taipumusta masennukseen. En ole mikään asiantuntija mutta uskoisin näin.Kyllä. Koulumatkat kuljen yleensä kävellen tai pyörällä, mutta nyt kun ei ole tarvinnut sinnekään raahautua paikan päälle pariin viikkoon niin olen korvannut sen liikkumisen kävelylenkeillä.
Välillä on käynyt mielessä, että tällä saattaa olla hyvin todennäköisesti jotain tekemistä pahenevan masennuksen kanssa, mutta silloin kun olin muutamia vuosia sitten ihan aidosti täysin pohjalla nukuin kyllä ihmeen hyvin eikä mitään tämän kaltaisia ongelmia ollut niin en tiedä.
Mun ainut scene tällä hetkellä on tää vitun riitautuminen frendin kanssa eilen, joka on ärsyttänyt mua tänään läpi päivän, kun koen olevani pääsyyllinen tähän vallitsevaan tilanteeseen.
No koitapa tässä saada aikaan sovinto kun olemme olleet yhteydessä Discord-sovelluksen kautta ja hän blokkasi minut siellä. Turhauttaa.Harmi. Koittakaa saada asia sovittua ja muistakaa että tää on vaan elämää. Frendejä ei oo eikä tuu koskaan liikaa.
Siis nimenomaan typerää että eivät ilmestyneet vaikka lehdissä lupailtiin pari päivää sitten että saattaisi täällä etelässäkin asti näkyä.Typerät revontulet eivät vain ilmesty ja nyt alkoi sataakin.
No koitapa tässä saada aikaan sovinto kun olemme olleet yhteydessä Discord-sovelluksen kautta ja hän blokkasi minut siellä. Turhauttaa.
Täysin ääliömäistä porukkaa nuo revontulet, ei voi muuta sanoa...Siis nimenomaan typerää että eivät ilmestyneet vaikka lehdissä lupailtiin pari päivää sitten että saattaisi täällä etelässäkin asti näkyä.
Ja paskat. Kuu kyllä oli hyvin näkyvillä toissa yönä kun oli selkeää, nyt näkyy pelkkää pilvihattaraa...