Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 048
  • 5 184

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatanan pitkä yövuoro ollut. Miksi just yöllä vehkeet ei toimi eikä oo mitään tekemistä, nukahtaa pystyyn. No enää reilu pari tuntia
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kylläpäs alkoikin väsyttää... En varmaan taaskaan jaksa kipittää edes yläkertaan omaan sänkyyn, tuntuu siltä että simahdan jälleen olkkariin.
 

redpecka

Jäsen
Mä myönnän olleeni pikkasen tolaltani taas uusien poliisiampumisien seurauksena. Vaikka se video ei ole verinen ja raaka että se sillei pääsisi järkyttämään mutta tuo kliininen tapahtuma - pakko myöntää - se järkyttää mua vähän. Kun siinä toimii väärin se taho johon sun pitäisi voida luottaa. Mulle tulee jotenkin (ilman nyt just vastaavaa historiaa) mieleen että sä vaikka lapsena turvautuisit vanhempaasi kun pelottaa mutta se sua löisikin... Mihin vittuun menee lapsi enää silloin? Kouluun ehkä mutta sielläkin alkaa soida The Wall..

Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kun pinnistellä sinne kaheksaantoista ja muuttaa helevettiin. Sitten rekisteröityä Jatkikseen ja loppuu suttaantuu yöketjussa.

Ahistaa.
 

redpecka

Jäsen
En saa vielä unta, kirjoitan jotain mitä en ole ikinä kertonut kellekään: nuorena aikuisena ajattelin urheasti muka että kaikki pitää sietää sillä tämä on elämää. Tarkoitan maailman pahuuksia, iljettäviä juttuja maailmasta lehtien sivuilla. Saatoin jopa fyysisesti joskus oksentaa työpaikalla (salassa vessassa) ja kotona (salassa rouvalta).

Sittemmin olen nostanut kädet pystyyn etten enää pysty. Painajaiseni unissa ja hereillä maailman epäkohdista on niin tappavaa että joudun ottaa todesta jopa jonkun hömppälehden klikkihuoriotsikon varoituksen että saattaa järkyttää herkkiä redpekkoja ja siten en voi tsiigaa sitä klippiä kun joku sorsanpoika jää vaikka auton alle. Tai ehkä tämän voin katsoa, mutten voi lukea artikkeleita jugoslavian sodasta ja se sattui kun minä vielä olin kehittyvä aikuinen.

Opetus on siis se, että nuoruuden avoimuudella ja rohkeudella en aiheuttanut kuin itselleni lisää traumoja ja kellään ei oo niin paljon fyrkkaa tai kärsivällisyyttä että näitä saataisi jotenkin hoideltua terapian keinoin pois enkä toisaalta enää näe tarpeelliseksikaan sellaista toimenpidettä. Mennään näillä loppuun asti. Jos minä en eläisi redpeckan elämää - kuka sitä sitten eläisi? Voin minä tämän taakaan kantaa, onhan tässä marttyyrielementissäkin oma viehätyksensä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vedin tuossa loppuillasta-alkuyöstä muutaman tunnin pikku tirsat, jotta jaksan sitten taas katsella Starsin peliä aamun pikkutunteina. Nyt vedän kupin kahvia huiviin ja sen jälkeen käyn tekemässä tämän yön Pokemon-salivaltaukset.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kulautin kahvit naamavärkkiin omaan nautiskelevaan tyyliini ja sain siinä ajassa aikaiseksi nostaa runoketjuakin. Nyt ulos loppukesän viileään aamuyöhön käy tieni.
 

redpecka

Jäsen
Parannan palstan tasoa kertomalla että kävin taas raitilla. Carahillo nyt toki siihen ja jotain oliko nyt bisseä tai jotain samalla kun kävin kiskalla hakee viiniä kotiin. Oikeesti vituttaa. Toisaalta ei mitään syytä. Ollut siviilistressiä ja ongelmia. Itseasiassa mä voin nyt hyvin kun sain purkaa ton lauseen ja lisäksi olla ikäänkuin perhettä kun asiallisesti kommentoin fuckthepoli.. eiku sitä modeketjua mikä nimeltään onkaan..
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aamulla vihdoin lähtö pienelle irtiottoreissulle ympäri Suomea hyvässä seurassa. Ja nukkuakin pitäisi välissä. Jos vain uni tulisi!
Mitkä paikat olisivat näkemisen arvoisia, jos lähtee ajamaan etelästä kohti Oulua yhdessä päivässä, mielellään lännen puolelta?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hehe, ymmärrettävää. On toisin sanoen perhosia vatsassa. Kutittavat vähän ikävästi yöllä ennen aamua mutta poistuvat kun moottori pärähtää ärähtäen päälle. Leppoisaa ja mielekästä irtiottoa koko poppoollenne!
Erittäin hyvin sanottu. Mitä mainiointa viikonloppua myös Porin suuntaan!
 

redpecka

Jäsen
Pakko-oirehäiriö eli OCD, jota on hoidettu kulunut vuosi lääkkeellä ja terapialla, toi minulle C-paperit eli ikuisen poissaolon armeijasta. Olen jossakin varajoukossa mikäli venäläisten muiluttamiseen kaivataan apuvoimia.
Ok. Kiva. Mä luulen olevani samoissa joukoissa sun kanssa, en muista mikä aakkonen siinä on mutta meidän aikaan "vihreet paperit" eli lamau.. anteeks, lomautettu rauhan ajaksi. Kävin mä siellä kääntymässä mutta ei musta oikein ollut siihen touhuun, Ja menin liian myöhään sinne eli jotai 20-kybäsenä ja ne jonnet oli ihan mahottomia, suunnilleen ekaa kertaa pois kotaan ja ihan innoissaan. Mä olin vähän synkempi hahmo - asunut omillani jo ties kuinka kauan, sitten asunut avoliitossa 2 vuotta ja sitten pitäis röökipaikalla kestää jonnejen juttuja..!?

Ei siinä, myönnän etten ollut parasta ainesta mitä armeijaan halutaan ja purimme sopparin yhteisymmärryksessä.
 

redpecka

Jäsen
Tuohon ylempään byrokraattianekdottina että se meni eka kolme vuoden lykkäyksenä ennen vapautusta. Noista kolmesta vuodesta mua stressasi se ensimmäinen kun en tiedä mitä tehdä. Kaksi seuraavaa elin normaalisti, kävin töissä ja rakastelin rouvan kanssa päivittäin. Jossain tilaisuudessa piti sitten vain muodollisesti käydä kättelemässä Elisabeth Rehniä ja Mauno Koivistoa mutta siinä se oli... Helsinki alla, vamos perkele! (E:innoistuin näköjään isoillakirjaimilla, korjaan, mutta juttu pysyy samana..)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Sain kirjoitetuksi kuukauden pisimmän runoni. Vuosin kerralla koko sydämeni kännykän näytölle ja nyt kyllä ramasee kivasti. Kuuntelen vielä hetken Spotifysta musiikkejani. Kohta tutimaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pari biisiä vielä ja sitten painun unille. Öitä vaan teille punamusta ja punapekka sekä kaikki muut valveilla olevat ihmissielut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitäs pojat täällä meuhkaa? Nyt on yö.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yö. Työ syö yön. Myö yöllä työssä syödään.

Yöllä myös yökkäillään. Työssä työnnellään.

Syö jos on yö. Tehdään työ, mie en jaksa, tehkee työ. Se työ.
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Tää yötyö on ajoittain ihan nastaa hommaa. Mutta tänään ei niinkään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jännittää mennä pitämään puhe josta kukaan ei tiedä mitä se sisältää. Ensimmäinen toukokuussa tuli tarkastetuksi äidinkielen opettajan toimesta. Väki odottaa että pidän sen tänään samanlaisena kuin toukokuun etäjuhlissa. Väärin. Muokkasin sitä reilusti ja lyhensin kokonaisuutena jonkin verran. Kirjoitan teoksen tuonne yo-koeketjuun luettavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
Laita @Punamusta ihmeessä.

ainiin, teilläkin on sitten tänään etättömät juhlat?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jännittää mennä pitämään puhe josta kukaan ei tiedä mitä se sisältää. Ensimmäinen toukokuussa tuli tarkastetuksi äidinkielen opettajan toimesta. Väki odottaa että pidän sen tänään samanlaisena kuin toukokuun etäjuhlissa. Väärin. Muokkasin sitä reilusti ja lyhensin kokonaisuutena jonkin verran. Kirjoitan teoksen tuonne yo-koeketjuun luettavaksi jos jotakuta kiinnostaa.
”Rakkaat ystävät. Ja Tommi. Kiitos että tulitte tänne ja toitte rahaa ja lahjoja. Toivoisin että nämä puut pihallani, jotka ovat pieniä ja kitukasvuisia, ovat seuraavaan vierailuunne mennessä kasvaneet jo suuriksi jättiläisiksi.”
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Näkemiin elokuu, näkemiin kesä. Tervetuloa syyskuu, tervetuloa syksy.
Näin on! Itselle varsin ikimuistoinen elokuu on kääntynyt lopultakin syksyn puolelle ja on tullut aika heittää hyvästit kesälle 2020. Halusin kruunata tämän hienon kuukauden valmistamalla vielä yhden runon juuri ennen vuorokauden vaihtumista (ryhmittelen kansioni aina kuukauden mukaan).

Koneelle päästyäni mulla oli noin vartti aikaa saada aikaan mahdollisimman hyvä lopputekele tälle kuulle ja loppuun päästyäni huomasin että kello on jo 23:59 joten siinä kohtaa oli vain pakko tallentaa tiedosto aluksi nimettömänä ennen kuin missio failaisi. Itse lopputulokseen en voisi olla tyytyväisempi.

Nelisen tunnin päästä Dallas Stars pelaa konferenssifinaalipaikasta! Valvomiseksi menee siis, taas vaihteeksi...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vivziepopin animaatiot ansaitsevat enemmän huomiota. Odotan innolla Hazbin Hotelin ensimmäistä tuotantokautta. Tulee olemaan mahtavaa viihdettä.
Taidan olla tulossa vanhaksi kun minulla ei ole harmaintakaan hajua mistä puhut, mutta uskotaan toki että ovat hyviä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei näy revontulet. Ilmatieteen laitos kehtasi laittaa "kohtalainen" ennusteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös