Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 578
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Slipknot taas mennyt liian radiokamaksi sekin, joka on johtanut lyriikoiden kesyyntymiseen, laahaamiseen ja biisien yksitoikkoistumiseen.

Minä taas pidin .5 The Gray Chapterista ehkä eniten noista Slipknotin albumeista. Makunsa kai kullakin. Koko tuotanto on kuitenkin hyvää!
 

Jeffrey

Jäsen
Minä taas pidin .5 The Gray Chapterista ehkä eniten noista Slipknotin albumeista. Makunsa kai kullakin. Koko tuotanto on kuitenkin hyvää!

On kova levy myös, varsinkin se alkupuoli. Jotenkin vain Slipknotin tuotannosta puuttuu jotain. Noh, bändi olisi selkeästi stadionluokkaa mikäli se ei puuttuisi, mutta jotenkin hyvätkin biisit jäävät lopulta tylsiksi.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
On kova levy myös, varsinkin se alkupuoli. Jotenkin vain Slipknotin tuotannosta puuttuu jotain. Noh, bändi olisi selkeästi stadionluokkaa mikäli se ei puuttuisi, mutta jotenkin hyvätkin biisit jäävät lopulta tylsiksi.

Ajattelin ehkä vähän samoin ennen kuin näin bändin livenä. Sen jälkeen olen jotenkin päässyt tuohon sisään. The Negative One, Sarcastrophe, Custer, The Devil in I... Custeria muuten eivät soittaneet Hartwallilla, mutta ainahan sitä yksi biisi jää kuulematta, jos jotain tiettyä alkaa odottaa.

Voisi kohta painua pehkuihin, alkaa väsyttää sen verran.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajattelin ehkä vähän samoin ennen kuin näin bändin livenä. Sen jälkeen olen jotenkin päässyt tuohon sisään. The Negative One, Sarcastrophe, Custer, The Devil in I... Custeria muuten eivät soittaneet Hartwallilla, mutta ainahan sitä yksi biisi jää kuulematta, jos jotain tiettyä alkaa odottaa.

Voisi kohta painua pehkuihin, alkaa väsyttää sen verran.
Itse en pitänyt Slipknotin uusinta erityisen hyvänä levynä. Jotenkin hankala sisäistettävä ja joka biisin jälkeen tuntui alkavan alusta. Kaksi ekaa levyä olivat kyllä helvetin kovia ja oli tuolla viimeisimmällä myös kovia biisejä kuten Negative One josta tykkäsin heti ekalta kuulemalta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hyvin menee. Jäin väkertämään kirjoitushommien parissa, ja kyllähän kolmeen tekstiin sai aikaa kulumaan - semminkin, kun aloitin raapustamaan tekstejä vasta kotiuduttuani TPS:n ja Ässien matsista. Hommat nyt hoidettu, mutta herätys on alle kahden tunnin päästä. Onneksi on vain yksi aamuluento ja kymmeneltä pääsee kotio. Taidan jättää nyt nukkumatta ja painun pehkuihin tuolloin kuuden tunnin päästä, kun olen päässyt pois luennolta.

Menee se perjantai nukkuessakin, mutta unirytmi heittää kuperkeikan. Sitten on kiva auttaa muutossa lauantaina. Heh. Muita kukkujia, syystä tai toisesta?
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Ajattelin tehdä seuraavan ilmoituksen: Olen keksinyt aikakoneen. Aion tehdä testiajon menneisyyteen ja muuttaa historiaa muutamasta paikasta.

Tiedätte onnistuneeni, jos Porin jääkiekkojoukkueen nimi on Ässät ja keskiviikko tulee tiistain jälkeen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huomenta saatana!

Ja sitten loppui läpät. Mitenkäs tää aihe on mennyt näin hiljaiseksi. Ei näin poijaat, perkeles. Eikö muka täältä löydy yhtään yökukkujaa enää...? Ihme nysväämistä sanon minä.

Pakko käydä kusella. Katotaas jos sillävälin joku kirjottais tänne jotain. Jos ei mitään perus uskonto/politiikkaväittelyä keksi, niin saa sitä naiskauneudesta tai moottöripyöräilystäkin höpistä, ihan vapaasti.
 

Nick Neim

Jäsen
Yökukkujia kyllä löytyy, mutta sanottavaa sitäkin vähemmän. Sitä on kaikenlaista tekemistä näin öisin, niin ei ehdi kirjoitella tänne. Eikä se varmaan ketään sen kummemmin kiinnostakaan.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Yökukkuja nielutulehduksen takia. Perkele sentään, sairaus yllättää aina epäsopivilla hetkillä. Eikä edes suosikkijoukkueen ottelua ollut tänä yönä. Hauskaa saatana.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaihteeksi viesti tännekin sen kunniaksi, että kello on yli neljä, en saa unta ja aamulla (eli muutaman tunnin päästä) pitäisi herätä töihin. Edes se ei auttanut, että lähdin keittiöön yösyömään siinä kahden maissa eikä edes se, että luin säätiedotuksia ja Jatkista. Pelaan vielä yhden pasianssin, sitten yritän vielä kerran nukahtaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yöketju, viihdytä minua. Tiedän, että te olette siellä. Tai no, en tiedä, mutta kun jätän teidät sekä paikkanne määrittelemättä, voin esittää valistuneen arvauksen, että joitakuita on jossain.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Yöketju, viihdytä minua. Tiedän, että te olette siellä. Tai no, en tiedä, mutta kun jätän teidät sekä paikkanne määrittelemättä, voin esittää valistuneen arvauksen, että joitakuita on jossain.

Jossain on joitakuita, mutta kun ei jaksa enää palstalle erityisemmin kirjoitella, niin tulos on tämä: Yöketjun vilinä ja vilske on taas kuihtunut olemattomiin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jossain on joitakuita, mutta kun ei jaksa enää palstalle erityisemmin kirjoitella, niin tulos on tämä: Yöketju on taas kuihtunut olemattomiin.

Juu vähän sama. Ei oo mehuja kirjoitella. Tai no, ei nyt just mitenkään kovin rankkaa ole, mutta jotenkin pää naksahtanut sellaiseen moodiin, ettei tee yhtään mitään ylimääräistä. Ylipäänsä aika erikoista, että olen nykyään jotenkin vähän hidas ja hönö. Puolisen vuotta sitten taisin kirjoittaakin, että jännä nähdä millaisia mentaalisia vaikutuksia intillä on ihmisiin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Puolisen vuotta sitten taisin kirjoittaakin, että jännä nähdä millaisia mentaalisia vaikutuksia intillä on ihmisiin.

Sillä on yllättävänkin isoja vaikutuksia. Itse olen jotenkin osannut intin jälkeen nauttia elämästä enemmän. Tiedä sitten, onko intillä tähän lopulta vaikutusta.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Huomenna pääsykokeet, ja sitten alkaa loma! Jos taas kesän perinteiden kunniaksi alkaisi tännekin spämmäämään. Ainakin sitten, kun veli-Taccutucca tulee armeijan vihreistä.

Jos vaikka tänä kesänä lukisi kaikki viestit. Tai sitten ei.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Juu. Lääkintäaliupseerikurssin viimeinen pidempi (4pv) harjoitus/"välisota" pian takana. Pakko sanoa, että onhan tämä aika tissienläpsyttelyä verrattuna kaikkiin muihin AU-kursseihin. Toisaalta tässä harjoituksessa oppi todella paljon ja turha mouhoaminen jäi vähemmälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös