Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Viinaa pittää saatana juoda. Tulisivat ite huoltoukot. Ja näin.
Jaa kännissä vai?
Jaa kännissä vai?
Jänniä sääkin pohdit aamuyöllä. Mutta joo. Lähinnä oon miettinyt joskus tästä aiheesta et kelle heittää kiitokset ennen lavalta poistumista ja kelle taas haistattaa vitut. Todennäköisesti alakerran heebon kanssa tulisin itsekin paremmin juttuun. Tuumaisin vaan et löylyä saatana. Eikä haittais kieltämättä vaikka vihtahousun perkele vähän raippaa antaiskin. Saunavihtaan (tai vastaan, mistäpäin prkl ootkaan) on tässä totuttu niin mikäs siinä. + eiköhän se vanha vihtahousukin pitäis pienoisena ihmeenä et mikäs kaveri tää on, kun ei raipasta ja lämmöstä marise.Jostain syystä ei uni tuu ja tässä sohvalla maatessa olen alkanut ajatella ikuista unta eli kuolemaa ja täytyy sanoa, että se on masentava tapahtuma. Sitten ei oo vittu mitään. Tyhjää vaan loputtomiin.
Toivottavasti joskus harmaassa tulevaisuudessa tajuaa omaiset soittaa hautajaisissa ees Junnu Vainion kappaleen "Kun mä kuolen". Vaikkei porrnolehtiä ookkaan kokoelmassa välttämättä tuolloin enää niin olkoot se eräänlaisena kunnianosoituksena sille miten kieroutunut huumorintaju allekirjoittaneella oli.
Muita veisuja ois varmaankin vino pino tuon lisäksi mutta tuo on se ykköstoive.
Hienostelumuonaa sulla. Mä voisin pistää lihaperunoota toiveeksi. (okei, oli eka muona mikä tuli mieleen. Mut toisaalta, jos ois vainajan tahtona et "Noniin perrkele, syökää hyvin" niin mikäs siinä. En mä oikeen kebabia toivois tollaiseksi surumuonaksi.Voisi miettiä ruoka- ja juomatarjoiluakin. Dr. Pepperiä vain laseihin, ja kevyeksi huikopalaksi vaikka puolalaista zurek-keittoa, sushia ja aurajuustorullakebab. Jos jotakuta osallistujaa hämmentäisi sekava menu, niin valitukset sopisi osoittaa vainajalle.
Arkku samantien jostain hienosta puusta ja arkun sisätilat vuorattuna plyyssillä. Eikun hetkonen. Täähän on kuin suoraan Kummelistoriesista (okei, siellähän oli arkussa leopardikuvioinen sisusta ja Pioneerin humpat)Mulla tulee tuosta ylläolevasta keskustelusta mieleen yks kohtaus Raid-elokuvasta, jossa komisario Jansson käy sairaalassa tapaamassa kuolemansairasta isäänsä. Siinä isä sitten toteaa, että sitä ja sitä henkilöä ei sitten hautajaisiin kutsuta ja että arkun pitää olla tehty jostain tietystä puusta.
Musiikki soi lujalla.Mitäs muiden yöhön kuuluu?
Kovin on inaktiivinen yöketju nykyään. Mistäköhän johtuu? Muistaakseni vajaa pari vuotta sitten ketju oli huomattavasti aktiivisempi. Nyt tänne vain silloin tällöin pulpahtelee jokunen viesti. Niin ne ajat muuttuvat.