Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 483
  • 5 199

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Voi perkele sentään. Silloin kun minä menin armeijaan ei sääliä tunnettu. Siinä portillakin vielä vittuilivat, että sulla on oiken reppukin: "ajattelitko tulla tänne oikein yöksi?"

Mahtoi olla fiilis korkealla! Oma inttini alkoi kesällä 2014 ihan pirullisissa helteissä. Täystaisteluvarustuksessa ja kumisaappaissa ryömiminen +30 asteessa metsässä tuntui vahvasti vittuilulta.

Kyllä tuohon pisteeseen päästäkseen pitää nauttia väkevämpiä...

Melkein yhtä kevyttä se Lordi on kuin Hevisaurus. Hieman liioitellen.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Unirytmit päin vittua, check!
Pitäs herätä huomenna aikasin, check!
Kammo tappoyskä joka repii keuhkot palasiks, check!

Alkaa olla ihan messevä tatti otassa.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tule uni, kiitti vaan junnut. Noh, toki heräsin vähän ennen klo 15, joten kaipa se syy on siinä. Slipknot on nyt kuuntelussa, ihan hyvä fiilis kieltämättä. Ei malttaisi unille mennä, kun ei väsytäkään.

Nick Neim

Jäsen
Käännäppä ite kolmesta yövuorosta rytmi aamuvuoroon. Ei tää oo helppoo mulle tai jätkille. Tuus ny resurssisuunnittelija itte selittää.

Saatana.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ole resurssisuunnittelija, mutta olen hereillä. Tänään eli eilen jahdattiin tuolloin elossa ollutta hiirtä, joka pienen tapaturman vuoksi ei siis enää elossa ole. Saanpahan nukkua yöni rauhallisna, eikä tarvitse pelätä, että mokoma siimahäntä löytäisi tietään meikäpojan kainaloon lämpöisään. Toki voi olla niinkin, että karma is a bitch ja tuon elukan joku sukulainen on vielä poikineen odottamassa pääsyä viereeni.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tietääkseni karma ei ole vielä hyökännyt kimppuuni, mikä on ilman muuta hyvä asia. Koulu jatkuu viikonlopun jälkeen, kiinnostaa [ ] / ei kiinnosta [X]. Mitä poppoolle kuuluu muuten? Olin tapani mukaan taas hallilla lätkän takia, kummempaa en olekaan tänään tehnyt.

Nyt soi In This Moment - Dirty Pretty. Maria Brinkin ääni on moniulotteisuudessaan kerrassaan fantastinen.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En ole liiemmin viihteellä käynyt täytettyäni 18v, mutta nyt kaverit saivat houkuteltua mukaan. Vähän lähdin sillä mielellä, että jos täältä saisi naisseuraa, mutta eihän täällä ole ketään. Harmi.

Mitäs muille yökukkujille kuuluu?

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs muille yökukkujille kuuluu?

Katselen ja kuuntelen Lemmyn hautajaisia, vaikka piti mennä jo nukkumaan. Aamulla pitäisi herätä, mutta en minä nukahtaisi vielä kuitenkaan. Kavereita näkee aamupäivällä pitkästä aikaa, kun tulivat tillbaka Åboon pitkän joululoman jälkeen.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään kävi paskamaisesti. Ensin meni tärkeä tentti päin vittua, ja myöhemmin läheiseen kaveripiiriini kuuluva tyttö, johon olen ollut pidempään ihastunut, sanoi "ei" vedoten siihen, ettei tahdo nykytilanteessaan seurustella. Menin hallille saadakseni ajatuksia pois, mutta niin vain Palloseurakin otti ja hävisi, vaikka johti kahdella maalilla vielä kaksi minuuttia ennen loppua.

Onneksi on eräs palstalainen, joka ottaa minut sunnuntaina kylään, ja palaan arjen pariin Turkuun sitten maanantaina. Tällä hetkellä pärjäilen, mutta mieli on pahasti maassa. Nyt haluaisin vain karkuun omaa elämääni ja piiloon kaikelta pahalta, mutta asiat on kohdattava.

Hallille ajaessani pimeässä ja lumisateessa mietin, että siinä on tavallaan jotakin todella kaunista, kun elämä muistuttaa olevansa realismia ja heittää kaikki asiat kerralla päin helvettiä. Vituttaa, mutta ei auta muu kuin yrittää ryömiä eteenpäin tässä paskassa, jota kutsuvat elämäksi.

Another dawn collapses, do I need to be reminded?
In Flames - My Sweet Shadow

Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsken kirjoittamani viestin perään haluan todeta, että In Flamesin Evil in a Closet -biisi ei ole ikinä koskettanut näin paljon. Onneksi on In Flames, se tuo voimia jaksaakseni elämää.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vituttaa, mutta ei auta muu kuin yrittää ryömiä eteenpäin tässä paskassa, jota kutsuvat elämäksi.
Mä tykkään tollaisina päivinä miettiä, että mun asioiden täytyy olla aika hyvin, jos ns. pikkuasiat näyttäytyvät isompinakin ongelmina. Sulla on tänään nukkumaan mennessä yhtä monta läpi mennyttä tenttiä ja yhtä monta tyttöystävää kuin herätessäkin ja jääkiekko on elämässä oikeasti todella triviaali asia. Mitään ei varsinaisesti ole menetetty, mutta pari kokemusta rikkaampi olet taas. Ehkä ensi kerralla osaat valmistautua tenttiin vähän paremmin kun tämä ei (oletettavasti) riittänyt, ja naistenkin kanssa löytyy lisää itsevarmuutta, kun ajan kanssa huomaat taas paremmin, ettei pakkeihin kuolekaan.

Vitutuksesi on helppo ymmärtää, mutta yhtä helppo on luvata, että kyllä se siitä. Tuollaiset päivät kuuluvat kuitenkin elämään, sillä eihän onnistuminen tuntuisi miltään jos ei ikinä epäonnistuisi.

Olikohan tästä nyt mitään hyötyä. Ihan sama. Mulla on tylsää. Paska unirytmi on ärsyttävä asia.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vitutuksesi on helppo ymmärtää, mutta yhtä helppo on luvata, että kyllä se siitä.

Tämän tiedän, mutta harmillista tytön kohdalla on se, että pitäisi nyt sitten jatkaa ihan kaverina. Samaa opiskellaankin, niin ei tässä eroon pääsisi, vaikka tulisi se olo. Jääkiekko nyt ei sinänsä harmita, eikä tenttikään sen koommin - olivat vain kertomassa siitä, kuinka kurja päivä oli. Toki asiat ovat kuten ennenkin, mutta on eri asia, tyytyykö siihen. En mahda asialle nyt mitään, mutta se on silti omassa mielessäni takaisku. Kokemuksia tulee, se on selvä, mutta mieluummin menisin onnistumisten kautta. Yhtä lailla epäonnistumiset ruokkivat uusiin epäonnistumisiin. En nyt varsinaisesti aio kaivaa väkisin iloa paskoista asioista, jos ne ovat paskoja asioita. Mutta niitä tulee, eikä niille voi mitään. Ennenkin on noustu, mutta nyt saa taas vittuuntua omaan elämäänsä. En minä tiedä, että mitä opiskeluideni kanssa tekisin. Kuka ylipäänsä oikeasti tietää yhtään mistään mitään.

Guided by the pinball map, niin se on ja niin se on aina oleva. Lempisanoitukseni ja kohdallani ovat aina pitäneet paikkansa.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Toki asiat ovat kuten ennenkin, mutta on eri asia, tyytyykö siihen. En mahda asialle nyt mitään, mutta se on silti omassa mielessäni takaisku. Kokemuksia tulee, se on selvä, mutta mieluummin menisin onnistumisten kautta. Yhtä lailla epäonnistumiset ruokkivat uusiin epäonnistumisiin. En nyt varsinaisesti aio kaivaa väkisin iloa paskoista asioista, jos ne ovat paskoja asioita.
Toki. Tilanne on kuitenkin se, että elämä on antanut sulle niitä sitruunoita, jolloin vähiten huono ratkaisu on tehdä niistä sitruunalimua. Teeskennelty hyvien puolien etsiminen paskoista asioista on parempi kuin siinä paskassa piehtaroiminen.

Kuka ylipäänsä oikeasti tietää yhtään mistään mitään.
Olen päivä päivältä varmempi etten minä ainakaan ja tuskinpa kukaan muukaan.

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Nyt on ensimmäinen kipinävuoro ohi. Klo 6-7 seuraava. Eli taidanpa tästä mennä nukkumaan.

Kiva olla kiinni kasarmilla 19 päivää putkeen. Noh, eipä se mitään, onneksi on nyt 13 päivää jo takana.

Mutta vaikea kyllä ylläpitää aktiivisuutta palstalla, kun on armeijassa. Ei vaan millään jaksa kirjoittaa puhelimella mitään. Floridakin nyt aloitti taas häviämisen, kun en päässyt katsomaan matseja öisin.

Eniten täällä intissä ehkä ihmetyttää ihmisten pakkomielle röökin polttamiseen.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei vaan millään jaksa kirjoittaa puhelimella mitään. Floridakin nyt aloitti taas häviämisen, kun en päässyt katsomaan matseja öisin.

No eipä ole kyllä ehtinytkään kirjoittaa. Onneksi ei sentään meikäläisillä ollut kuin yksi vkonloppu kiinni, ja jos ei nyt ihan perseilyksi mene, niin ei enempää gineksiä p-kaudella olekaan.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
11 tunnin aikaeron takia kävin nukkumaan kolmelta iltapäivällä ja heräsin nyt kahdelta. Taidan lähteä kuudelta töihin, niin saan edes muutettua huomisillan väsymyksen rahaksi.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Vituttaa työnhaku, työttömyys ja työttömäksi valmistuminen. Vituttaa politiikka ja poliitikot. Vituttaa maahanmuuttokeskustelu ja natsipartiot. Vituttaa jeesustelijat. Vituttaa kylmyys ja pimeys.
Kaikkeen tuohon vitutukseen nähden mun elämänlaatu ja mieliala on ollut yllättävän hyviä. Aurinko paistaa nykyään aika paljon, ulkona on kaunista ja pääsen pian taas tekemään sitä mistä ehkä eniten elämässä tykkään, seikkailemaan. Elämä vois olla paljon huonomminkin.
Miksikö tätä tänne jauhan. En tiedä. Teki mieli sanoa. En ole saanut nukutuksi ennen puoltayötä varmaan kymmeneen vuoteen joten tämäkään yö ei ole poikkeus.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
@Kumielvis

Haluatko avata vähän enemmän, mitä mainitsemasi seikkailu on? Jotenkin tulee mieleen jonkun lakanamajan rakentaminen ja Aku Ankan luku siellä taskulampun valossa.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
@KiVi tokihan,
Seikkailuja on monenlaisia. Noi majanrakennukset voi olla huiseja seikkailuja myös. Tällä hetkellä seikkailua miettii sillai puolittain ammattilillisesti (voi vittu mikä sana, lillilllilllilliii) seikkailu- ja elämyspedagogiikan kannalta. Et millasta henkilökohtasta kasvua voi saada seikkailuista, esim jostain high ropes- köysiradoista tai vaikka lapissa vaeltamisesta. Lähinnä nuorisotyö näkökulmasta mut miks ei muutenki. Tuo on sellanen osa mun alaa mihin haluan panostaa. Oman elämän seikkailuja on enempi ollut kaikki ex tempore -päätökset. Koitan tehdä sellasia mahdollisimman paljon, ns elää hetkessä. Tänään sain yllättäen työpaikan, niin se eilinen työvitutus väistyi. Tuo työ taas estää sen juuri tuossa edellisessä viestissä tarkoittamani seikkailun, oli tarkotus lähteä kavereiden kanssa Romaniaan erasmus+ seikkailuretkelle.
Seikkailu on mun mielestä eniten sellainen asennekysymys. Aina kun on mahdollisuus, kannattaa käyttää viittaa, noin esimerkiksi. Opiskellessa on tullut paljon erilaisia teemabileitä, ja on tullut huomattua että viittasankarina elämä on jotenkin vaan hienompaa. Pienistä asioista voi saada suuria seikkailuja :)
Tuo koko seikkailun filosofinen luonne kiehtoo mua kovin. Oon aina ollut niitä ihmisiä, jotka nähdessään jonkun kivan nyppylän tai vuoren haluaa kiivetä sen huipulle, ihan vaan nähdäkseen maisemat. Musta on hieno ajatus että voisin käyttää seikkailua aktiivisena elementtinä mun tulevissa duuneissa ja kun joskus saa muksuja niin sitten se vasta lähteekin räpylästä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei, Daddy's Home -leffassa juoni oli vähän stereotyyppinen "isä vs. isäpuoli" ja huumori oli paljon klassista alapääjuttua, mutta silti ihmettelen kriitikoiden negatiivisia arvioita. Kyllä minä tuosta pidin. Toki osasyy voi olla se, että edellinen leffateatterissa näkemäni elokuva oli Tyttökuningas, joka oli kaikessa karmeudessaan aivan hirvittävä tekele, mutta silti. Mark Wahlberg on yksi suosikkinäyttelijöistäni, joten ehkä siinäkin yksi syy sille, että pidin äsken näkemästäni leffasta. Ihan onnistunut oli.

Francis Paré teki sopimuksen Tepsin kanssa, joten hyvien päivien listalle tämä menee. Sillä listalla on aivan liian vähän täytettä alkaneelta vuodelta.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Opiskelu on alkanut tympäännyttää toden teolla. Tunnen oloni turhautuneeksi, ja opiskeltavat asiat tuntuvat pakkopullalta. En ole koskaan ollut mieleltäni lukutoukka, enkä nyt koe olevani sellaisessa tilanteessa, jossa olisin täysin onnellinen. Päivät yliopistolla kuluvat muissa ajatuksissa, kun mietteissäni olen jo esimerkiksi jäähallilla. Vapaa-aikanani saan tehdä sitä, mitä todella haluan. Pänttääminen tuntuu kaikin puolin turhalta, on kuin haaskaisin aikaani. Olen alkanut pohtia, haluanko haaskata aikaani vielä neljä ja puoli vuotta, jos en tunne oloani hyväksi?

Aiheet iloon ovat muutenkin pienen ihmisen elämässä nykyään niin harvoissa asioissa. Muualla olisin ja muuta tekisin, jos kaikki haluamani voisi olla mahdollista.

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
@Jaws ooks kokeilla eri opiskelutekniikoita? Oppimista tapahtuu monella tapaa, se kirjallapäähänhakkauspänttäys ei välttämättä ole se tehokkain tai miellyttävin.
Ja niin, ootko valmistumassa sellaiseen hommaan mitä haluat tehdä?

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Opiskelu on alkanut tympäännyttää toden teolla. Tunnen oloni turhautuneeksi, ja opiskeltavat asiat tuntuvat pakkopullalta. En ole koskaan ollut mieleltäni lukutoukka, enkä nyt koe olevani sellaisessa tilanteessa, jossa olisin täysin onnellinen. Päivät yliopistolla kuluvat muissa ajatuksissa, kun mietteissäni olen jo esimerkiksi jäähallilla. Vapaa-aikanani saan tehdä sitä, mitä todella haluan. Pänttääminen tuntuu kaikin puolin turhalta, on kuin haaskaisin aikaani. Olen alkanut pohtia, haluanko haaskata aikaani vielä neljä ja puoli vuotta, jos en tunne oloani hyväksi?

Aiheet iloon ovat muutenkin pienen ihmisen elämässä nykyään niin harvoissa asioissa. Muualla olisin ja muuta tekisin, jos kaikki haluamani voisi olla mahdollista.

Tämän jälkeen siirryt työelämään ja mietit täysin samoja asioita. Miksi tuhlaan x tuntia päivässä olemalla paikassa y ja saan tästä summan z tililleni kerran tahi kaksi kuussa. Kotona muija vittuilee illat tai vaihtoehtoisesti mietit, mistä sitä piparin reunaa mahdollisesti olisi saatavilla. Tätä samaa jatkuu noin 40 vuotta, jonka jälkeen pääset eläkkeelle ja enää jäljellä on muijan vittuilu.

Tämä kaikki on kuulemma elämää, toki on mahdollista tehdä @pettter it ja tehdä ihan mitä haluaa.

Pienenä vinkkinä kuitenkin suosittelen opiskelemaan niin voi hieman enemmän valita missä ja milloin nuo x tunnit viettää, tilille kilahtava summa z on pääsääntöisesti hieman isompi ja mahdollisesti saatavilla oleva piparikin on parempaa.

julle-jr

Jäsen

Ei opiskelusta mitenkään erityisesti kuulu nauttia. Kestää vaan sen noin 5 vuotta sitä vitutusta niin sitten se on ohi. Ja kuten @Eikka86 vähän toi ilmi, todennäköisesti samansuuntaiset fiilikset jatkuvat opiskelujen jälkeenkin, joten on hyvä totuttautua asiaan jo opiskeluaikoina. Uskoakseni lopulta melko harva ihminen maailmassa pystyy tekemään jotain mistä erityisesti pitää tai nauttii, siis siten, että joku toinen on valmis siitä jotain maksamaan.

Meillä juuri duunissa keskusteltiin esimiehen ja kollegoiden kanssa toimenkuvista ja muista ja joku neropatti keksi, että olisi tärkeää, että jokainen meistä tekisi jotain sellaista mitä haluaa ja mistä tykkää. Sanoin että ok, mä alan sitten työpäivien aikana kalastamaan, urheilemaan ja silloin tällöin vaikka sniffaamaan kokaiinia enkä matkusta siten, että joudun olemaan yötä poissa kotoa.

Todellisuudessa meidän asiakkaat eivät maksa meille siitä että me tehdään sitä mistä tykätään vaan he maksavat meille siitä että autamme heitä. Ja ainakin minun on vaikea uskoa, että nuo esimerkinomaiset asiat mistä minä tykkään auttaisivat asiakasta. Sen sijaan että tekisin sitä mistä tykkään, remuan ympäri palloa jatkuva perusvitutus päällä. Hyväksyn kuitenkin sen, koska tarvitsen vähän rahaa elämiseen. En minäkään halua maksaa kenellekään siitä että hän tekee jotain mikä ei auta minua, joten miksi minun työnantajani tai meidän asiakas siitä maksaisi?

Vitutuskin on vain tunne ja sitä itse asiassa tarvitaa, jotta hyvät hetket tuntuvat oikeasti hyvältä. Vituttaa minua lenkkeilykin, mutta silti lenkkeilen säännöllisesti, koska sen jälkeen fiilis on erittäin hyvä. Jos en juokse, tulee saamaton olo, nousut ja laskut ovat paljon parempi yhdistelmä kuin tasapaksu mitäänsanomaton turtuminen.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pakko kyllä todeta, että oma duunini harvemmin tuntuu erityisen vituttavalta. Seitsemän vuotta olen tätä tehnyt ja pari kertaa on sinä aikana tuntunut, että mikäs tämän homman nimi nyt olikaan, mutta sekin on mennyt ohi, kun ei ole jäänyt märehtimään liikoja. Alalle kun nyt pätevöidyn viimeisimmilläni, on sanottava, että opinnotkin kiinnostavat todella paljon siihen nähden että hoidan ne duunin, perheen ja harrastusten lisäksi. Ehkä se on niin, että muu arki tasapainottaa opintoja vaikka kiire onkin jatkuva, eikä tule niin palloiltua niissä tuntemuksissa, mitä joku rasittava opintojuttu ehkä voisi aiheuttaa. Asenne on enemmänkin se, että paska kuuluu elämään tavalla tai toisella ja on oma valinta, jääkö siihen lätäkköön istuskelemaan vai loikkaako yli, vaikka vähän lahkeet likaantuisivatkin. Tai sit kiertää, kuten itse tapaan toisinaan tehdä. Elämä on lopulta aika hieno juttu duuneineen, perheineen ja harrastuksineen. Onnelliseksikin mua kai voisi kutsua siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy