Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 679
  • 5 190

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Krhm, briljantti avaus Mouhijärven veljeltä siellä. Details create success on yhä se motto, the man, the superman on saapunut paikalle.

Kuskikeikkaa tässä odottelen, velipoika pitäisi noutaa kaupungilta jahka puhelin pirisee. SeQuins on jo lähtenyt Porin yöhön, Kapteeni Hitaasta en tiedä. Mestarien liigan finaali tuli katseltua, yllätystä ei saatu. Ovat nämä kuskikeikat vain oma juttunsa, onneksi ei liian usein tarvitse näitä tehdä.

Onkohan nytkään mitään erityisempää asiaa? Kahtotaan mitä yö tuo tullessaan.

Ja jos SeQuins tarvitsee myös kuskia niin minä olen käytettävissä, mutta siinä menee kyllä sitten pieni tovi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mietin tässä tunteja sitten, että mahtaako Aatu olla natsipaska? Mahtaa, toki, mutta onko? On täysin mahdollista, että osa hänen maallisista jäännöksistään, mikäli hän todella on kuollut, kuten neukkupropaganda väittää, on koostumukseltaan luokiteltavissa ulosteeksi. Mihin asti paska on paskaa? Siihen asti kun siitä tulee multaa? Joku aikaraja?

Sitten on tuo monisyisempi ongelma. Onko Aatu yhä natsi? Häneltähän ovat jääneet viimeisen 70 vuoden jäsenmaksut toimittamatta Saksan kansallissosialistinen puolue ry:lle. Tuumin tuossa kuitenkin natsien olevan siinä määrin höveliä porukkaa, että vanha kunniapuheenjohtaja on toden totta seuran ikiaikainen jäsen. Joten kyllä, minun mielestäni Adi-setää voidaan hyvällä syyllä kutsua natsipaskaksi (ark.)

Sen sijaan Rudolf Hössin tilanne on hieman kinkkisempi. Hänellä on kuitenkin määrättyjä kytköksiä Saksa-Englanti-seuraan, mitkä eivät suoranaisesti palvele Rudin asemaa natsipuolueessa. Paskaa toki.

Lenin sen sijaan ei ole kommaripaska(ark.). Epäilen mahtaako olla edes kommari, sillä Jessen äidin miehen kaima saattoi hyvinkin skitsopäissään polttaa Volodjan jäsenkirjan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko Dingolle ja Mamballekin omat ketjunsa? Kaikkea ne porilaiset keksii musiikin nimissä...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En ota virvelipojan Aatu-viestiin kantaa, koska Saksa on huono maa enkä ole kiinnostunut maailmanhistoriasta tarpeeksi, mutta sen minä vain sanon, että onpahan kiinnostus jalkapalloa kohtaan laskenut. Ennen katsoin taajaan, mutta nyttemmin on tullut huomattua, että aika tylsää se on. Aina joku kaatuu ihan pienestä, sitten maataan maassa ja kaiken lisäksi lisäajalla tehdään joku ihan typerä vaihto, jolla ei ole pelin kannalta muuta merkitystä kuin viivyttely. Jos ei tietäisi, että kyseessä on maailman suosituin ja pelatuin urheilulaji, ja se tuotaisiin jonkun komitean eteen näytille, niin nauraisivat varmasti partaansa nämä komitean jäsenet. Sama juttu kuin jos jääkiekossa ei olisi tappeluita ja joku keksisi vuonna 2015 ehdottaa, että pitäisikö hyväksyä väkivalta. No ei taatusti hyväksyttäisi. Sikäli aika jännä, että tuo on vieläkin sallittua. Ehkä pelaajat ja katsojat tykkäävät siitä sitten. Mutta jos yrittää vähän miettiä näitä asioita, niin eihän näissä ole vittu minkään sortin järkeä, ei kyllä yhtään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saksa on huono maa -- mutta sen minä vain sanon, että onpahan kiinnostus jalkapalloa kohtaan laskenut. Ennen katsoin taajaan, mutta nyttemmin on tullut huomattua, että aika tylsää se on. Aina joku kaatuu ihan pienestä, sitten maataan maassa ja kaiken lisäksi lisäajalla tehdään joku ihan typerä vaihto, jolla ei ole pelin kannalta muuta merkitystä kuin viivyttely. Jos ei tietäisi, että kyseessä on maailman suosituin ja pelatuin urheilulaji, ja se tuotaisiin jonkun komitean eteen näytille, niin nauraisivat varmasti partaansa nämä komitean jäsenet.

Lainattu osa kuin suoraan omalta näppikseltäni. Saksan ikävyydestä olen tainnut ennenkin täällä kirjoittaa, ainakin viime kesänä oli jalkapalloilullista debattia aiheesta nimimerkin @MustatKortit kanssa. Ennen pidin Saksaa aivan loistavana paikkana, mutta vähitellen olen "ymmärtänyt" asioiden "todellisen" laidan. Kulunut fraasi, mutta Saksa on paska maa.

Siellä ollaan olevinaan niin älykästä ja kunnollista porukkaa. Lähteäkseni historiasta. Saksalaiset on niin jäyhää porukkaa, ettei sitä maata olla ikinä saatu pidettyä kasassa. Kolme valtakuntaa, kaikki hajonneet. Preussi. Mikä vitun Preussi? Pieniä länttejä siellä täällä. Porukka on aina ollut itävaltalaisten talutushihnassa. Ylipäätään saksalaiset haluavat aina olla kehityksen aallonharjalla, ja sen takia lähtevät uusiin suuntauksiin mukaan. Vähän kuin vanhat jäykkikset, jotka yrittää olla siistejä. Ja sit kuskataan porukkaa leireille.

Saksa on ihan välimallin maa. Siellä on kaikki ihan ok, mutta ei mitään loistavaa. Ympäröiviltä valtioilta löytyy parempaa ekspertiisiä oikeastaan kaikessa muussa paitsi auton- ja makkaranvalmistuksessa, joita toisaalta kompensoi Opel. Mieluummin ottaisin Ruotsin, Norjan, Tanskan, I-B:n, Belgian, Alankomaat, Ranskan, Sveitsin, Itävallan, Tšekin ja Puolan kuin Saksan. Voi tuohon kirjoittaa myös "tai", jos jättää Puolan pois.

Saksalainen marssimusiikki toki toimii kännissä.

Seurajalkapalloa ei ole tosiaan juuri jaksanut seurata viimeisen parin-kolmen vuoden aikana. Varmaan olisin ollut ihan liekeissä Chelsean liigavoitosta, jos Tappara olisi jatkanut sijoilla 11-14.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hei äijät, siellä rullaa Romanovin Kivet. Oliko teistä kukaan syntynyt kun se tuli ulos? Ei sillä sinänsä väliä, koska leffa on ihan paska, mutta onhan se silti sellainen elokuvien mm-95.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hei äijät, siellä rullaa Romanovin Kivet. Oliko teistä kukaan syntynyt kun se tuli ulos? Ei sillä sinänsä väliä, koska leffa on ihan paska, mutta onhan se silti sellainen elokuvien mm-95.

Ainakaan minä ja @Virveliä kainaloon ei oltu synnytty, sillä minä näin valon -95 ja virvelipoika puolestaan putkahti ihan junnuna maailmaan vasta -96.

Synnyin vasta ysiviis nevöfogetin jälkeen, joten vuoden 2011 MM-kulta oli minulle the ensimmäinen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ainakaan minä ja @Virveliä kainaloon ei oltu synnytty, sillä minä näin valon -95 ja virvelipoika puolestaan putkahti ihan junnuna maailmaan vasta -96.

Ja täysin anteeksiantamattomasti nyt olen vasta NHL-varauskelpoinen. Olen itse asiassa muistaakseni aika lähelle samanikäinen kuin RantasMikko. Jännä homma. Sabresissäkin dominoi ensi kaudella oman ikäinen kaveri ja Tapparassa mahdollisesti itseä puolitoista vuotta nuorempi. Niin se aika menee, kohta ollaan vanhuuseläkkeellä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mun vasen perse on aika paljon isompi kun oikea, ja kova kuin kivi.

Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.
 

Jeffrey

Jäsen
Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.

Tämä nyt ei ole leikin asia tämä vanheneminen. Etköhän säkin täällä avaudu kymmenen vuoden päästä siitä, kuinka on vasen perse kipeä.

Jos täällä olisi ketään isotissistä hereillä (ei mänboobs) niin voisin kutsua kylään vasemman perseen hierojaksi. Mä tarjoan matsit, natsit, natsot ja satsit. Jälkimmäinen viittaa olut satseihin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja täysin anteeksiantamattomasti nyt olen vasta NHL-varauskelpoinen. Olen itse asiassa muistaakseni aika lähelle samanikäinen kuin RantasMikko. Jännä homma. Sabresissäkin dominoi ensi kaudella oman ikäinen kaveri ja Tapparassa mahdollisesti itseä puolitoista vuotta nuorempi. Niin se aika menee, kohta ollaan vanhuuseläkkeellä.

Minäpä olenkin samaa vuosikertaa itsensä Denis Godlan kanssa. Samaten voisin lisätä, että olen Aleksander Barkovia 26 päivää nuorempi. Olen pelannut mainitsemaasi Mikko Rantasta vastaan lukuisia salibandymatseja, sillä Mikkohan oli niin hyvä, että pelasi ikäisiään vanhemmissa. Mutta hän ei pelannut salibandya Tepsissä, minä pelasin. Olen varauskelpoinen vielä tänä kesänä. Tässä tuli lueteltua sen verran kovat takeet NHL-uralle, että on ihme, jos kaltaistani huippuluokan prospektia ei varata esimerkiksi Sharksiin ensimmäisen kierroksen yhdeksäntenä pelaajana.

Mä olen ns. late bloomer.

Perunalastuja ja colaa tässä kuskisoittoa odotellessa. Huonomminkin voisi olla.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mutta missä on pakkipari @Taccutucca - @LostHorizon?

Formulat menevät muuten vähän samaan kategoriaan jalkapallon kanssa. Niin kauan on kivaa kun Pastor Maldonado on kisassa mukana. Sitten jahka hän on tehtävänsä suorittanut, niin harvemmin mitään draamaa on enää luvassa. Tai olihan Monacossa Verstappen, mutta kuitenkin. Jotain Matti Kyllöstä tähän nyt kaivattaisiin - oi pupu on siellä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen pelannut mainitsemaasi Mikko Rantasta vastaan lukuisia salibandymatseja, sillä Mikkohan oli niin hyvä, että pelasi ikäisiään vanhemmissa. Mutta hän ei pelannut salibandya Tepsissä, minä pelasin.

Satuitteko ikinä pelaamaan Ilvestä vastaan? Tai siis, meillä oli ainakin aika pitkään 95-96 -joukkue. Pari kertaa pelattiin jotain Tepsun porukkaa vastaan, ja 12-0 taisi molemmilla kerroilla tulla turpaan. Itse olin kentän top5-paskimpien pelaajien joukossa. Kyllähän mä jotenkuten puolustaa osasin, ja pari kikkaa, mutta kun ei osaa vetää ja syötötkin on paskoja, liike ei riittänyt eikä aina ihan pelisilmäkään. Tyydyin sit taklailemaan, kun tuomarin silmä vältti, eli aika harvoin sitäkään. Eli itse olen niin sanottu non-bloomer. Koko kahdeksanvuotisella uralla n. kolme hyvää peliä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Satuitteko ikinä pelaamaan Ilvestä vastaan? Tai siis, meillä oli ainakin aika pitkään 95-96 -joukkue. Pari kertaa pelattiin jotain Tepsun porukkaa vastaan, ja 12-0 taisi molemmilla kerroilla tulla turpaan.

Kyllä myö saatoimme pelata, en nyt vain tarkkaan ottaen muista. Joku Tampere Floorball Tournament käytiin voittamassa kahdesti putkeen häviämättä peliäkään - voi olla, että siellä on esimerkiksi kohdattu. Tein muuten TFT:n välierässä ratkaisevasta rankkarista voittomaalin, oijoi. Paras saavutus joukkueena oli lopulta C-junnuissa saavutettu SM-pronssi, mutta ihan kohtalaisen hyvä porukka meillä oli. Noita 12-0-pelejä tuli paljon. Kerran voitettiin Paimion Ruoska 28-0, koska otteluissa piti tuolloin pelata vielä joku vähimmäismäärä minuutteja. Sitten jossain vaiheessa poistettiin tuo minuuttisääntö, niin joku peli käytiin voittamassa 11 minuutissa, 12-0 päättyi - tein muistaakseni upeat 0+0 tuossa matsissa.

Muistoja, muistoja.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ainakaan minä ja @Virveliä kainaloon ei oltu synnytty, sillä minä näin valon -95 ja virvelipoika puolestaan putkahti ihan junnuna maailmaan vasta -96.

Synnyin vasta ysiviis nevöfogetin jälkeen, joten vuoden 2011 MM-kulta oli minulle the ensimmäinen.

Höh, tuntuu ihan joltain avaruusteorialta moinen. Vuonna 2011 kun jengi juhli ja sikaili, niin itse venailin Leningrad Cowboysia lavalle, mutta sieltä tuli vain joukko humalaisia kiekkoäijiä ja presidentti ja Loiri.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
The Mystery Man Sami Salo on täällä. Luetaanko täällä mun viestejä? Olen matkalla Joensuusta kotiin, kännykällä kirjoittelen nyt. Tosiaan Nightwish & co.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä myö saatoimme pelata, en nyt vain tarkkaan ottaen muista. Joku Tampere Floorball Tournament käytiin voittamassa kahdesti putkeen häviämättä peliäkään - voi olla, että siellä on esimerkiksi kohdattu. Tein muuten TFT:n välierässä ratkaisevasta rankkarista voittomaalin, oijoi.

Joo, eiköhän sitä olla TFT:ssä joskus vastakkain oltu. Tiedä sitten onko mua päästetty edes kentälle silloin. No, sen muistan, että Tepsissä oli kaikki jätkät pirun nopeita ja meidän jätkät oli ihan pujottelukeppejä. Se oli kun punakone vastaan Suomi joskus 70-luvulla. Kyllähän se silti vähän vitutti hävitä rumasti turkulaisille. Siinä turnauksessa tuli kyllä tukkapöllyä Classiciltakin, ettei siinä nyt sinänsä.

Voitettiin me kerran 12-0. Isoin tappio taisi olla Trackersille 21-0. Sehän meni niin, että peli keskeytettiin vasta 5 min ennen loppua. Olisiko C:ssä poistunut tuo viiden minuutin sääntö.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@LostHorizon, kyllä luetaan. Minä palasin juuri kuskikeikaltani, joten homma on sitä myöten hoidossa. Voisihan sitä nukkuakin, mutta tulisiko uni ylipäänsä?

Tepsissä hoidettiin kyllä myös salibandyn puolella harjoittelu ihan viimeisen päälle. Minulta loppui motivaatio B-juniori-ikään tultaessa ja vaihdoin vähän rennompaan porukkaan, mutta siellä tarvittiin sekä A-junnuissa että miehissä pelimiehiä, niin kyseisessäkin joukkueessa tuli treenattua ihan hirveitä määriä. Usein oli parit treenit päivässä sielläkin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Vähän yritin nukkua autossa, ei oikeen onnistunut. Väsyttää, mutta pakko olisi samoilla silmillä jaksaa NHL:n yli.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mutta missä on pakkipari @Taccutucca - @LostHorizon?

Olin tutimassa hieman ennen tuota tän päivän peliä. Voisin vaikka vannoa, että Viaplayn sivuilla luki, että peli alkaa kolmelta, mutta näköjään se oli alkanut jo kahdelta. Noh, näköjään missasin vain yhden Tampan maalin, jonka teki Patonki.

Kumpi meistä @LostHorizon muuten on kiekollisempi ja kumpi varmistava?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt menee myös tämä hainpoikanen visusti peiton alle, toivon mukaan näen söpöjä unia. En minä NHL:n takia taaskaan valveilla ollut. Hyvää yötä kaikille.

Lammas sanoo mää/bää, lehmä sanoo muu, kissa sanoo miau, mitä hai sanoo? Ei ainakaan murmur.

No niin, öitä nyt kun kerrankin väsyttää. Ja sen huomannee.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Olin tutimassa hieman ennen tuota tän päivän peliä. Voisin vaikka vannoa, että Viaplayn sivuilla luki, että peli alkaa kolmelta, mutta näköjään se oli alkanut jo kahdelta. Noh, näköjään missasin vain yhden Tampan maalin, jonka teki Patonki.

Kumpi meistä @LostHorizon muuten on kiekollisempi ja kumpi varmistava?

Joo se kai vaihdettiin, en tiedä milloin ja miksi. Noh, pääsee aiemmin nukkumaan, piiiitkä päivä takana.

Kumpi parista Keith - Seabrook on varmistava? Me molemmat dominoimme. Toisaalta Taccun laittaminen ykköspariin olisi kardinaalimoka.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Ei kai ihmiset vain ole tehnyt megaluokan paistimuuvia ja mennyt änärimatsin jälkeen nukkumaan? U20 jalkapallon World Cupissa alkoi viideltä erittäin eeppinen ottelu Fiji-Uzbekistan. Aivan totaalista Uzbekistanin myllytystä, mutta ei mistään maalia. Toka puoliaika alkaa kohta ja sitten saisi alkaa verkko heilua.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Näkisin yöketjun ensimmäisen viestin sisällön menevän kaavalla:

[Tervehdys]
[Oman päivän sisältö]
["Mitäs te?"]

Huomenta!

Tänään pelasin ensimmäistä kertaa uuden koneen hankinnan jälkeen vanhalla ja legendaarisella Xbox 360:llani. Oli nostalgiset fiilikset. Loin muuten siinä änärissä Dallasista aivan huipputiimin. Treidasin tosin melkein kaikki pl. tuoreimmat draftpickit, mutta prospectit jätin (ja eihän niillä paljoa arvoa olekkaan)

Alla lopullinen joukkue:
93 Ovechkin - 90 Seguin - 90 Kessel
90 Benn - 84 Monahan - 86 Simmonds
82 Roussel - 83 Peverley - 85 Ward
82 Talbot - 81 McMillan - 81 Garbutt

88 Hedman - 88 Shattenkirk
84 Määttä - 84 Vatanen
80 Benn - 81 Klinberg

86 Andersen
82 Enroth

Sopisin myös enoni kanssa, että menen huomenna Helsinkiin. Itse en siellä varmaankaan tee mitään, mutta olen enon ajoseurana, kun hän on menossa hakemaan jotain huutokauppakamaa.

Mitäs muut kyöpelit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös