Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mun vasen perse on aika paljon isompi kun oikea, ja kova kuin kivi.
Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.
Mun vasen perse on aika paljon isompi kun oikea, ja kova kuin kivi.
Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.
Ja täysin anteeksiantamattomasti nyt olen vasta NHL-varauskelpoinen. Olen itse asiassa muistaakseni aika lähelle samanikäinen kuin RantasMikko. Jännä homma. Sabresissäkin dominoi ensi kaudella oman ikäinen kaveri ja Tapparassa mahdollisesti itseä puolitoista vuotta nuorempi. Niin se aika menee, kohta ollaan vanhuuseläkkeellä.
Olen pelannut mainitsemaasi Mikko Rantasta vastaan lukuisia salibandymatseja, sillä Mikkohan oli niin hyvä, että pelasi ikäisiään vanhemmissa. Mutta hän ei pelannut salibandya Tepsissä, minä pelasin.
Satuitteko ikinä pelaamaan Ilvestä vastaan? Tai siis, meillä oli ainakin aika pitkään 95-96 -joukkue. Pari kertaa pelattiin jotain Tepsun porukkaa vastaan, ja 12-0 taisi molemmilla kerroilla tulla turpaan.
Ainakaan minä ja @Virveliä kainaloon ei oltu synnytty, sillä minä näin valon -95 ja virvelipoika puolestaan putkahti ihan junnuna maailmaan vasta -96.
Synnyin vasta ysiviis nevöfogetin jälkeen, joten vuoden 2011 MM-kulta oli minulle the ensimmäinen.
Kyllä myö saatoimme pelata, en nyt vain tarkkaan ottaen muista. Joku Tampere Floorball Tournament käytiin voittamassa kahdesti putkeen häviämättä peliäkään - voi olla, että siellä on esimerkiksi kohdattu. Tein muuten TFT:n välierässä ratkaisevasta rankkarista voittomaalin, oijoi.
Mutta missä on pakkipari @Taccutucca - @LostHorizon?
Olin tutimassa hieman ennen tuota tän päivän peliä. Voisin vaikka vannoa, että Viaplayn sivuilla luki, että peli alkaa kolmelta, mutta näköjään se oli alkanut jo kahdelta. Noh, näköjään missasin vain yhden Tampan maalin, jonka teki Patonki.
Kumpi meistä @LostHorizon muuten on kiekollisempi ja kumpi varmistava?
Ironia on hauska homma.
Olen ehkä ihan vähän addiktoitunut tähän yöketjuun, myöntää täytyy.
"Vähän"
Nyt on pakko kysyä! Onko Xbox 360 nykyään jo wanha ja legendaarinen pelikonsoli?- - - vanhalla ja legendaarisella Xbox 360:llani. Oli nostalgiset fiilikset.