Mainos

Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 495 250
  • 5 199
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mun vasen perse on aika paljon isompi kun oikea, ja kova kuin kivi.

Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.

Jeffrey

Jäsen
Ihanko vasen perse. Noilla spekseillä valitsisin oikean, mutta nauti nyt molemmista, kun on tuplasti iloa.

Tämä nyt ei ole leikin asia tämä vanheneminen. Etköhän säkin täällä avaudu kymmenen vuoden päästä siitä, kuinka on vasen perse kipeä.

Jos täällä olisi ketään isotissistä hereillä (ei mänboobs) niin voisin kutsua kylään vasemman perseen hierojaksi. Mä tarjoan matsit, natsit, natsot ja satsit. Jälkimmäinen viittaa olut satseihin.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja täysin anteeksiantamattomasti nyt olen vasta NHL-varauskelpoinen. Olen itse asiassa muistaakseni aika lähelle samanikäinen kuin RantasMikko. Jännä homma. Sabresissäkin dominoi ensi kaudella oman ikäinen kaveri ja Tapparassa mahdollisesti itseä puolitoista vuotta nuorempi. Niin se aika menee, kohta ollaan vanhuuseläkkeellä.

Minäpä olenkin samaa vuosikertaa itsensä Denis Godlan kanssa. Samaten voisin lisätä, että olen Aleksander Barkovia 26 päivää nuorempi. Olen pelannut mainitsemaasi Mikko Rantasta vastaan lukuisia salibandymatseja, sillä Mikkohan oli niin hyvä, että pelasi ikäisiään vanhemmissa. Mutta hän ei pelannut salibandya Tepsissä, minä pelasin. Olen varauskelpoinen vielä tänä kesänä. Tässä tuli lueteltua sen verran kovat takeet NHL-uralle, että on ihme, jos kaltaistani huippuluokan prospektia ei varata esimerkiksi Sharksiin ensimmäisen kierroksen yhdeksäntenä pelaajana.

Mä olen ns. late bloomer.

Perunalastuja ja colaa tässä kuskisoittoa odotellessa. Huonomminkin voisi olla.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta missä on pakkipari @Taccutucca - @LostHorizon?

Formulat menevät muuten vähän samaan kategoriaan jalkapallon kanssa. Niin kauan on kivaa kun Pastor Maldonado on kisassa mukana. Sitten jahka hän on tehtävänsä suorittanut, niin harvemmin mitään draamaa on enää luvassa. Tai olihan Monacossa Verstappen, mutta kuitenkin. Jotain Matti Kyllöstä tähän nyt kaivattaisiin - oi pupu on siellä!

Suosikkijoukkue
Olen pelannut mainitsemaasi Mikko Rantasta vastaan lukuisia salibandymatseja, sillä Mikkohan oli niin hyvä, että pelasi ikäisiään vanhemmissa. Mutta hän ei pelannut salibandya Tepsissä, minä pelasin.

Satuitteko ikinä pelaamaan Ilvestä vastaan? Tai siis, meillä oli ainakin aika pitkään 95-96 -joukkue. Pari kertaa pelattiin jotain Tepsun porukkaa vastaan, ja 12-0 taisi molemmilla kerroilla tulla turpaan. Itse olin kentän top5-paskimpien pelaajien joukossa. Kyllähän mä jotenkuten puolustaa osasin, ja pari kikkaa, mutta kun ei osaa vetää ja syötötkin on paskoja, liike ei riittänyt eikä aina ihan pelisilmäkään. Tyydyin sit taklailemaan, kun tuomarin silmä vältti, eli aika harvoin sitäkään. Eli itse olen niin sanottu non-bloomer. Koko kahdeksanvuotisella uralla n. kolme hyvää peliä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satuitteko ikinä pelaamaan Ilvestä vastaan? Tai siis, meillä oli ainakin aika pitkään 95-96 -joukkue. Pari kertaa pelattiin jotain Tepsun porukkaa vastaan, ja 12-0 taisi molemmilla kerroilla tulla turpaan.

Kyllä myö saatoimme pelata, en nyt vain tarkkaan ottaen muista. Joku Tampere Floorball Tournament käytiin voittamassa kahdesti putkeen häviämättä peliäkään - voi olla, että siellä on esimerkiksi kohdattu. Tein muuten TFT:n välierässä ratkaisevasta rankkarista voittomaalin, oijoi. Paras saavutus joukkueena oli lopulta C-junnuissa saavutettu SM-pronssi, mutta ihan kohtalaisen hyvä porukka meillä oli. Noita 12-0-pelejä tuli paljon. Kerran voitettiin Paimion Ruoska 28-0, koska otteluissa piti tuolloin pelata vielä joku vähimmäismäärä minuutteja. Sitten jossain vaiheessa poistettiin tuo minuuttisääntö, niin joku peli käytiin voittamassa 11 minuutissa, 12-0 päättyi - tein muistaakseni upeat 0+0 tuossa matsissa.

Muistoja, muistoja.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ainakaan minä ja @Virveliä kainaloon ei oltu synnytty, sillä minä näin valon -95 ja virvelipoika puolestaan putkahti ihan junnuna maailmaan vasta -96.

Synnyin vasta ysiviis nevöfogetin jälkeen, joten vuoden 2011 MM-kulta oli minulle the ensimmäinen.

Höh, tuntuu ihan joltain avaruusteorialta moinen. Vuonna 2011 kun jengi juhli ja sikaili, niin itse venailin Leningrad Cowboysia lavalle, mutta sieltä tuli vain joukko humalaisia kiekkoäijiä ja presidentti ja Loiri.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
The Mystery Man Sami Salo on täällä. Luetaanko täällä mun viestejä? Olen matkalla Joensuusta kotiin, kännykällä kirjoittelen nyt. Tosiaan Nightwish & co.

Suosikkijoukkue
Kyllä myö saatoimme pelata, en nyt vain tarkkaan ottaen muista. Joku Tampere Floorball Tournament käytiin voittamassa kahdesti putkeen häviämättä peliäkään - voi olla, että siellä on esimerkiksi kohdattu. Tein muuten TFT:n välierässä ratkaisevasta rankkarista voittomaalin, oijoi.

Joo, eiköhän sitä olla TFT:ssä joskus vastakkain oltu. Tiedä sitten onko mua päästetty edes kentälle silloin. No, sen muistan, että Tepsissä oli kaikki jätkät pirun nopeita ja meidän jätkät oli ihan pujottelukeppejä. Se oli kun punakone vastaan Suomi joskus 70-luvulla. Kyllähän se silti vähän vitutti hävitä rumasti turkulaisille. Siinä turnauksessa tuli kyllä tukkapöllyä Classiciltakin, ettei siinä nyt sinänsä.

Voitettiin me kerran 12-0. Isoin tappio taisi olla Trackersille 21-0. Sehän meni niin, että peli keskeytettiin vasta 5 min ennen loppua. Olisiko C:ssä poistunut tuo viiden minuutin sääntö.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
@LostHorizon, kyllä luetaan. Minä palasin juuri kuskikeikaltani, joten homma on sitä myöten hoidossa. Voisihan sitä nukkuakin, mutta tulisiko uni ylipäänsä?

Tepsissä hoidettiin kyllä myös salibandyn puolella harjoittelu ihan viimeisen päälle. Minulta loppui motivaatio B-juniori-ikään tultaessa ja vaihdoin vähän rennompaan porukkaan, mutta siellä tarvittiin sekä A-junnuissa että miehissä pelimiehiä, niin kyseisessäkin joukkueessa tuli treenattua ihan hirveitä määriä. Usein oli parit treenit päivässä sielläkin.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän yritin nukkua autossa, ei oikeen onnistunut. Väsyttää, mutta pakko olisi samoilla silmillä jaksaa NHL:n yli.

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mutta missä on pakkipari @Taccutucca - @LostHorizon?

Olin tutimassa hieman ennen tuota tän päivän peliä. Voisin vaikka vannoa, että Viaplayn sivuilla luki, että peli alkaa kolmelta, mutta näköjään se oli alkanut jo kahdelta. Noh, näköjään missasin vain yhden Tampan maalin, jonka teki Patonki.

Kumpi meistä @LostHorizon muuten on kiekollisempi ja kumpi varmistava?

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt menee myös tämä hainpoikanen visusti peiton alle, toivon mukaan näen söpöjä unia. En minä NHL:n takia taaskaan valveilla ollut. Hyvää yötä kaikille.

Lammas sanoo mää/bää, lehmä sanoo muu, kissa sanoo miau, mitä hai sanoo? Ei ainakaan murmur.

No niin, öitä nyt kun kerrankin väsyttää. Ja sen huomannee.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olin tutimassa hieman ennen tuota tän päivän peliä. Voisin vaikka vannoa, että Viaplayn sivuilla luki, että peli alkaa kolmelta, mutta näköjään se oli alkanut jo kahdelta. Noh, näköjään missasin vain yhden Tampan maalin, jonka teki Patonki.

Kumpi meistä @LostHorizon muuten on kiekollisempi ja kumpi varmistava?

Joo se kai vaihdettiin, en tiedä milloin ja miksi. Noh, pääsee aiemmin nukkumaan, piiiitkä päivä takana.

Kumpi parista Keith - Seabrook on varmistava? Me molemmat dominoimme. Toisaalta Taccun laittaminen ykköspariin olisi kardinaalimoka.

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Ei kai ihmiset vain ole tehnyt megaluokan paistimuuvia ja mennyt änärimatsin jälkeen nukkumaan? U20 jalkapallon World Cupissa alkoi viideltä erittäin eeppinen ottelu Fiji-Uzbekistan. Aivan totaalista Uzbekistanin myllytystä, mutta ei mistään maalia. Toka puoliaika alkaa kohta ja sitten saisi alkaa verkko heilua.

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näkisin yöketjun ensimmäisen viestin sisällön menevän kaavalla:

[Tervehdys]
[Oman päivän sisältö]
["Mitäs te?"]

Huomenta!

Tänään pelasin ensimmäistä kertaa uuden koneen hankinnan jälkeen vanhalla ja legendaarisella Xbox 360:llani. Oli nostalgiset fiilikset. Loin muuten siinä änärissä Dallasista aivan huipputiimin. Treidasin tosin melkein kaikki pl. tuoreimmat draftpickit, mutta prospectit jätin (ja eihän niillä paljoa arvoa olekkaan)

Alla lopullinen joukkue:
93 Ovechkin - 90 Seguin - 90 Kessel
90 Benn - 84 Monahan - 86 Simmonds
82 Roussel - 83 Peverley - 85 Ward
82 Talbot - 81 McMillan - 81 Garbutt

88 Hedman - 88 Shattenkirk
84 Määttä - 84 Vatanen
80 Benn - 81 Klinberg

86 Andersen
82 Enroth

Sopisin myös enoni kanssa, että menen huomenna Helsinkiin. Itse en siellä varmaankaan tee mitään, mutta olen enon ajoseurana, kun hän on menossa hakemaan jotain huutokauppakamaa.

Mitäs muut kyöpelit?

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Musta tuntuu että parempi olla tässä ketjussa hiljaa tänä yönä. Hyvää iltaa, yötä ja huomenta.

Sami Salo kuittaa

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ompas hiljasta. Tähän väliin voisi laittaa yhden muumipapan totuuksista.

Liitteet

• totuus.png
    totuus.png
    113,6 KB · kertaa luettu: 409

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hähää, no olen minäkin täällä. Nenäverenvuoto on jännä juttu, nyt kolmen päivän sisään tuli toinen. Tennikset ja formulat tuli katsottua, musiikki on taas kuuntelussa. Monet lähtevät aamulla töihin, mutta minä poika ajattelin nukkua pitkään. I must confess I'm addicted to this laulettiin nyt In This Momentin Adrenalize-biisissä. Olen ehkä ihan vähän addiktoitunut tähän yöketjuun, myöntää täytyy.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ironia on hauska homma.

Ei tämmöisiä saa omana tietonaan pitää, muutoin alkaa vain ärsyttää.

Alkanut viikko pitää sisällään mm. Suomi-Unkarin, jota menen katsastamaan paikan päälle kaverini kanssa. Odotusarvona positiivinen tulos, hyvä tulos, ja näin.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue

Voi rähmä, tästä todisteesta voimme päätellä, että kontributioin hyvin vahvasti myös ennen asepalveluksen alkua tässä ketjussa. Mutta ainahan jonkun pitää tilaston kärkipaikalla olla.

Even in these chains you can't stop me lauletaan puolestaan tässä In This Momentin Big Bad Wolf -biisissä. Miksikäs nämä nyt näin yksi yhteen menevät näiden palstahöpöttelyjen kanssa.

Ajattelin katsoa YouTubesta jonkun livekeikan, mutta eipä nyt enää jaksa vaivautua moiseen.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kuka toi on? Hyvin se on snaijannut elämän realiteetit jo - ilmeisesti, ainakin ulkonäöstä päätellen - nuorella iällä. Kättä lippaan.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tuota... nyt @Taccutucca osui todennäköisesti vahingossa polvella kulkusille ja kyynärpäällä palleaan!

- - - vanhalla ja legendaarisella Xbox 360:llani. Oli nostalgiset fiilikset.
Nyt on pakko kysyä! Onko Xbox 360 nykyään jo wanha ja legendaarinen pelikonsoli?

Mun uusin pelikonsolini on PlayStation 2 - jota tosin en ole varmaan viiteen vuoteen käynnistänytkään. Mä joskus harkitsin Xbox:n ostamista, kun siinä oli sellainen järjettömän hieno (ainakin siihen aikaan...) agenttiseikkailupeli (?). Jotenkin siinä pystyi liikkumaan huomaamatta varjoissa kuin valoisissa paikoissa jne. Olisiko pelin nimi ollut jotain Tom Clancy's Blah-Blah-Blah?

Xbox ei kuitenkaan koskaan päätynyt hyllyyni. PlayStation 3:ta (vai 4:ta?) olen sen verran käyttänyt tyttöystäväni luona, kun sillä pystyi katsomaan BluRay-leffoja. Muuten olen näemmä jäänyt todella jälkeen konsolipelien maailmasta.

EDIT: epäilen kyseisen Xbox-pelin olleen Tom Clancy's Splinter Cell - ainakin ensimmäisen osan julkaisuajankohta (2002) voisi viitata kyseiseen peliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy