Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 477 873
  • 5 190

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei multa kysytty, mutta pelipaidan punainen raita turkulaiseen peliasuun on iso miinus, samoin kuin Koffin vaihtuminen Karjalaan. Ei se koffikaan maailman parasta olutta ole, mutta Karjala on lähinnä huonointa olutta mitä on tullut maistettua.
Mitä muuta Turkuun kuuluu?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei se koffikaan maailman parasta olutta ole, mutta Karjala on lähinnä huonointa olutta mitä on tullut maistettua.
Ilmeisesti olut huononee ja hinta taas nousee. Menikös tää hinta-laatu-suhteen uudistus nyt ihan oikeinpäin. 6-1 - olutta litkitään nakkimukin kera - fakk jeah.

Ehkä pieni ihmettelyn aihe on se että Raumalla myydään ryynäriä. Yleensä tuota herkkua syödään Tammerforssin seudulla, nääs. Mutta oli se kyllä hyvää ryynäriä - ilmeisesti Kivikylän palvaamon tekemää. Niinkuin muutkin kyseisen puljun tuotteet. Ei saateri, nyt iski nälkä. Mistä saisi kivikylän lihapyöryköitä?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huomenta @Jaws nyt ainakin. Ja terveiset SeQuinsille, joka tuskin tätä lukee.. ainakaan tänäyönä.

Huomenta vain sinullekin!

Tepsistä puheenollen, mikäpä mahtaa olla teikäläisen mielipide tähän TPS:n uuteen paitaan joka muistuttaa aika reippaasti omaan silmään muuan Jypinkyläläisen jääkiekkojoukkueen pelipaitaa? + olutmerkin vaihtuminen jne...

Vähän kyllä kummastelin tuota punaista raitaa, mainitsinkin tuolla TPS-osiossa, että tulee mielleyhtymiä JYPiin ja Ässiin. Ei se minulle iso ongelma ole - ainoa muutos, jonka haluaisin pelipaitaan, olisi ne kultalehvät siihen logon ympärille. Mielestäni näyttäisi hienolta. Kai tuohon punaiseen tottuu, mutta toistaiseksi ainakin vielä hieron silmiäni. Noh, Perrin saa pelata kotoisassa paidassa nyt ainakin!

Mitä muuta Turkuun kuuluu?

Turussa ottaa pannuun Slovakian tyypillinen sulaminen Norjalle. Kirjoittelinkin pelistä jo Slovakian MM-kisaketjuun. Nyt kisojen aikaan on tullut luettua hävyttömän vähän pääsykokeisiin, pitäisi skarpata vähän. Mitäs muuta... no, vähän tylsää kun @SeQuins on nyt Ruotsin-laivalla tavoittamattomissa, mutta hän palailee sieltä huomenna illalla, joten täällä pärjäillään kyllä.

Slovakian tappioon on yksinkertainen syy. Vikaa ei ole taktiikassa eikä pelaajissa, vaan siinä, että minä ja SeQuins ei voitu tänään pitää yhteistä kisastudiota. Ja lopputulos on tässä: Slovakia hävisi. Harmillista, mutta ei voi mitään. Onneksi rivit kasataan loppuihin peleihin ja Slovakia nousee vielä, kun oikein kannustetaan! Huomenna onkin sitten jo Suomi-Slovenia ja siihen saadaan taas henkinen kisastudio pystyyn.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vähän kyllä kummastelin tuota punaista raitaa, mainitsinkin tuolla TPS-osiossa, että tulee mielleyhtymiä JYPiin ja Ässiin. Ei se minulle iso ongelma ole - ainoa muutos, jonka haluaisin pelipaitaan, olisi ne kultalehvät siihen logon ympärille. Mielestäni näyttäisi hienolta. Kai tuohon punaiseen tottuu, mutta toistaiseksi ainakin vielä hieron silmiäni. Noh, Perrin saa pelata kotoisassa paidassa nyt ainakin!
Kultalehvät/seppele on kyllä yksi nätimpiä TPS-logoja mitä tullut vastaan. Täältäkin vahva yläpeukku.

Äläkä unohda Jonne Virtasta, toinen TPS-kaappaus jolla JYP-taustaa. Raumalla näki että "Teurastaja" tykkäsi pelin jälkeen kun moni katsoja hurrasi hänelle vieraspäädystä. Mites se vanha sananlasku menikäät, "Dont hate the player, hate the team". Vai oliko aivantoisinpäin. Mene ja tiedä.

Muutenkin huvitti kun katsomosta lähdettäessä koko järkkäriarsenaali kädestäpitäen onnitteli :D Ensin oli julmetut turvatarkastukset ja sitten tuo. Ilmeisesti ei oltu niin pahoja huligaanipoikia Keski-Suomen mäkisestä maastosta kuin luulivat. (VLC Media Player tajuaa kyllä tilannekomiikan, tätä kirjoittaessa alkoi pauhaamaan "COPS" - sarjasta tuttu Inner Circlen biisi.. Bad boys, bad boys, what you gonna do...)
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä on taas niin paljon kaikkee... Ei jaksa nyt naputella sen enempää, mutta pitää nyt tarkkaan miettiä, mennäänkö tämä kesä "järjellä" vai sydämellä.

Mä olen pitänyt elämässä ohjenuorana, että enemmän kaduttaa jonkun tekemättä jättäminen kuin tekeminen. Eli valitsen vaihtoehdon see, sydämellä. Antaa tunteen viedä, järkevästi ajatellen todennäköisesti ei enää ehtisi mukaan, kun jäi asemalle junan jo mentyä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hieno kiekkoilta päättyi vitutukseen, ja nyt olen parikymmentä minuuttia sängyssäni miettinyt Slovakian jääkiekon nykytilaa, mikä ei loppujen lopuksi ole niin surkealla tolalla mitä monet ehkä luulevat. On totta, että nykyään NHL-varauksia ei tule samaan tahtiin kuin ennen, mutta hyviä pelaajia sieltä edelleen tulee. Tuleva draft onkin erittäin hyvä Slovakialle, ja täytyy muistaa, että myös myöhemmiltä kierroksilta voi tulla uusi supertähtislovakki. Demitrakin oli vasta 7. kierroksen varaus aikoinaan.

Mutta puhutaanpa muustakin kuin jääkiekosta kun kerran yöketjussa ollaan. Olen viime aikoina pohtinut, että pitäisikö rueta vähän useammin käymäään baareissa tai muissa viihdepaikoissa, kun tuntuu välillä että poikkean massasta vähän turhan paljon biletyksen ja alkoholin käytön suhteen. Alkomahooli ei hirveästi maistu, mitä nyt 1 olut tai lonkero silloin tällöin. Ei vaan nappaa ottaa yhtään enempää. Baarissa kävin viimeksi kesällä. Jotenkin vaan tuntuu, että haluaa käyttää vapaa-aikansa vähän "järkevämmin". Tiedä sitten, onko Jatkoaikaan kirjoittaminen ja penkkiurheilukaan loppujen lopuksi kovin järkevää. Ai niin, käynhän mää kuntosalillakin edellä mainittujen asioiden lisäksi, joten jotain järkevääkin tulee tehtyä.

No voisihan sitä sentään juhannuksena käydä jossain pyörimässä, mutta kotiin pitää ehdottomasti keretä ennen draftia. Sitä en halua missata.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Äläkä unohda Jonne Virtasta, toinen TPS-kaappaus jolla JYP-taustaa.

Totta, ihan mielissäni olen tästä hankinnasta. Kiva, kun palasi kotikaupunkiinsa, toivottavasti onnistuu täällä!

(VLC Media Player tajuaa kyllä tilannekomiikan, tätä kirjoittaessa alkoi pauhaamaan "COPS" - sarjasta tuttu Inner Circlen biisi.. Bad boys, bad boys, what you gonna do...)

Hah, mulla vastaavasti - kuten ehkä luitkin siitä yhdestä viestistäni - Radio Rock soitatti heti "Girls, girls, girls" kun olin nimimerkin @SeQuins nähnyt maanantaina. Hauskoja yhteensattumia. :)

Hieno kiekkoilta päättyi vitutukseen, ja nyt olen parikymmentä minuuttia sängyssäni miettinyt Slovakian jääkiekon nykytilaa, mikä ei loppujen lopuksi ole niin surkealla tolalla mitä monet ehkä luulevat.

Hyvä, jaamme siis saman näkemyksen slovakkikiekon tulevaisuudesta. Missään katastrofissa ei olla, eikä lähiaikoinakaan. Kesän varaustilaisuus antaa taas uutta toivoa, ja väläytteleehän Slovakia aina välillä. Slovakia on kiva haastajamaa siinä Sveitsin kanssa sen kuuden kärjen takana ja on varmaan vielä vuosia. Kovin kauas tulevaisuuteen ei tietenkään silti uskalla vielä ennustaa.

Edit: tuosta alkoholista ja baareilusta, olen vähän samanlainen sun kanssasi. Melko paljonkin oikeastaan. Tästä olen tosin aiemminkin kirjoittanut jokusen viestin palstalle.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta puhutaanpa muustakin kuin jääkiekosta kun kerran yöketjussa ollaan. Olen viime aikoina pohtinut, että pitäisikö rueta vähän useammin käymäään baareissa tai muissa viihdepaikoissa, kun tuntuu välillä että poikkean massasta vähän turhan paljon biletyksen ja alkoholin käytön suhteen. Alkomahooli ei hirveästi maistu, mitä nyt 1 olut tai lonkero silloin tällöin. Ei vaan nappaa ottaa yhtään enempää.

Turha sitä on lähteä baareihin ravaamaan, jos ei itseä se erityisemmin nappaa. Varsinkin silloin, jos itse on edes joten kuten selvinpäin. Hyvätkin kaverit tuntuu ainakin itsestä yhteiskunnan pahimmalta pohjasakalta kun saavat riittävästi ilolientä elimistöönsä. Tästä syystä itse hoidan esimerkiksi mahdolliset kuskin roolit sillä tavalla, että tulen paikalle vaan kuskausta tarvittaessa. Toisesta ääripäästä, jotkut kuskit lähtevät baariin mukaan juomaan Pepsi Maxia kuudeksi tunniksi. Itselle pelkkä 20 minuutin automatka on todella pitkältä tuntuva aika umpikännissä olevien kanssa.

Omakin alkoholin käyttö on aika vähäistä. Baarissa käyn ehkä kuukauden tai parin välein ja kotona ei tule juotua juuri ollenkaan (pl. baari-ilta/harvoin tapahtuva kotona juominen). Sellaista kerta viikkoon tapahtuvaa "3-6 olutta/lonkeroa/siideriä"-tissuttelua en ole ikinä ymmärtänyt.
 

Kafrom

Jäsen
Yritin pitkästä aikaa saada ajoissa unta, ja nyt olen tässä koneen ääressä ja mietin että mitä vittua. Kai sitä pitäisi yrittää katsella hetki Netflixiä ja nukkua.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Yritin pitkästä aikaa saada ajoissa unta, ja nyt olen tässä koneen ääressä ja mietin että mitä vittua.

Minulle on käynyt viime aikoina usein ihan samalla lailla. Uni ei ole tullut millään. Nyt voisi mennä jo nukkumaan, koska univelat ovat melkoiset. Tuli pilkittyä eilenkin kesken jääkiekkomatsin, nyt voisi olla hyvä sauma paikkailla ja ottaa unta palloon.

Ensi yönä sitten taas! Hyvää yötä kaikille. :)
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No voisihan sitä sentään juhannuksena käydä jossain pyörimässä, mutta kotiin pitää ehdottomasti keretä ennen draftia. Sitä en halua missata.

Jos et asusta suuressa kaupungissa, niin suosittelen valitsemaan ihan minkä muun tahansa ajankohdan pyörimiselle. Viime kesänä tuli ensimmäistä kertaa elämässä vietettyä täysikäisenä kaupunkijuhannusta. Kateltiin kaverin kanssa Italian fudismatsia pohjia ottaen ja yökerhoon oli aikomus. Paino sanalla aikomus. Eipä käynyt mielessäkään etukäteen selvitellä moisten aukioloaikoja. Vittu joulunakin vedetään viittä päivää peräkkäin auki, mut jussina oli ovet säpissä. Kaupungin molemmissa yökerhoissa. Käytiin sitten pubissa yksillä ja tähdättiin kotiin aavistuksen pettyneinä.

Totta, ihan mielissäni olen tästä hankinnasta. Kiva, kun palasi kotikaupunkiinsa, toivottavasti onnistuu.

Mä olen hyvin mielissäni, ettei Lukko käyttänyt optiota, ja päästi pahimman flopin muualle. Hidas ja pehmeä, ei mitään käyttöä menestyvässä joukkueessa millään osa-alueella. Tuskin se Turussa ainakaan huonommin menee.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Huomenta kaikille, kuten @Captain Slow sanoisi.

Nostellaanpa tätäkin ketjua taas, etteivät kaikki ihan unohda minua tänne yksin istumaan. Suomi voitti, kuten sopi olettaa. Mitä muuta palstalaisille kuuluu - jääkiekkoa tai jääkiekkoon liittymätöntä?

Lauantaina sitten Suomi-Slovakia. Tuleepas kiva peli.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipäs tässä, koitan kerätä motivaatiota alkavaan seitsemän myöhäisen työvuoron putkeen ennen viikon lomaa. Paljon matseja kyylättäväksi työajalla ja formulaa lisukkeena, eiköhän nuokin vuorot mene tavallista vauhdikkaammin. Palkintona onkin sitten luvassa kevätkauden bileet, jossa parhaat kaverit kokoontuu tällä kertaa omalle paikkakunnalleni. Olispa jo ens viikon perjantai.

Lätkästä havaintona oli Ruotsin heikko suoritus Saksaa vastaan. Tässä kohtaa turnausta alkaa tuplapelit selvästi vaikuttamaan, pitää reagoida niihin vedonlyönnissä. Kanadaa minä eilisen perusteella pidän entistä suurempana suosikkina voittajaksi. Eikä siinä, heille sen kyllä suo. Ensi viikolla alkusarjan tärkein yksittäinen matsi on Tanskan ja Slovenian välinen putoamistaisto. Juutit pääsevät onneksi siihen lepopäivä alla, täytyy toivoa, etteivät putoa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mukava lukea nimimerkin @Falling Star mietteitä. Pelottavan hiljaista kyllä silti yöketjussa - mikä mahtaa olla syynä? Ihan hämmentynyt olen.

Ei kai tässä pidä pian nukkumaan mennä?
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Viikon mittainen Saksan reissu takana, sen aikana tosin vierähti reilu päivä Prahassa. Saksa - Sveitsi matsin kävin kattomassa paikanpäältä, oli tunnelmaltaan ihan hieno ottelu. Omasta mielestä ottelu itsessäänkin oli tarkka ja tasainen, mutta silti hyvätasoinen.

Nyt sitten koomailen ja oottelen Helsinki-Vantaan lentokentällä aamun ekoja busseja tai ekaa junaa, jotta pääsis takas Etelä-Karjalaan. Yllättävän paljon täällä jumittaa muutakin porukkaa vielä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Viikon mittainen Saksan reissu takana, sen aikana tosin vierähti reilu päivä Prahassa. Saksa - Sveitsi matsin kävin kattomassa paikanpäältä, oli tunnelmaltaan ihan hieno ottelu. Omasta mielestä ottelu itsessäänkin oli tarkka ja tasainen, mutta silti hyvätasoinen.

Television välityksellä tuo oli kisojen selkeästi huonoin ja tylsin ottelu, mutta niinhän nuo Sveitsin pelit ovat näissä kisoissa vähän olleet. Toivottavasti oli mukava reissu!

Ihan ohimennen mainittakoon, että 5FDP on kyllä yhä edelleen mun suosikkibändini. Ei näillä ole ainuttakaan huonoa biisiä. Ja uusi albumi on kuulemma taas tekeillä, joten ei voi olla kuin innoissaan.

Vähän tässä on kyllä nyt Jawsilla se tunne, että pehkuihin pitää hiljalleen painua. Tulen luultavasti kurkkaamaan vielä puhelimen kanssa pari kertaa Jatkoajan vielä peiton alta, joten viestejä saa - ja on suositeltavaa - lähetellä.

Hyvää yötä kaikille! :)
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Television välityksellä tuo oli kisojen selkeästi huonoin ja tylsin ottelu, mutta niinhän nuo Sveitsin pelit ovat näissä kisoissa vähän olleet. Toivottavasti oli mukava reissu!
Reissu oli kyllä äärimmäisen mukava, ei mitään negatiivista sanottavaa Saksasta tai Tsekistä. Kaikki maiden väliset bussi- ja junamatkatkin meni täysin nappiin.

Ottelu itsessään varmasti saattoi kotikatsomoon vaikuttaa tylsältä, livenä se ei siltä tuntunut. Ei toki päässyt näiden muutaman huippumatsin tasolle. Ottelun tärkeys näkyi myös pelissä hyvin ja peli osittain sen takia oli tarkkaa ja ehkä jopa hivenen varovaista. Tunnelma hallissa nosti myös ottelun tasoa ylöspäin :) hyvää vastakkainasettelua joukkueiden fanien välillä. Olipa Sveitsin kannattajilla omat "tifot" mukana :)

Toivottavasti saat nukuttua, samaa toivotaan myös omalle kohdalle täällä lentokentällä. Huomenna pitäis kuitenkin matkustaa vielä kotiin, hoitaa sunnuntaina alkavaa kesäduunia varten muutama työasia kuntoon ja valmistautua lauantaina oleviin isotädin kuoppajaisiin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Piti aloittaa (tai jatkaa) huomiseen tenttiin lukeminen iltapäivällä viideltä. No ajattelin sitten että ei tässä nyt niin hoppu ole, rentoudutaan vielä tunti ja aloitetaan kuudelta. No sitten olin kuudelta vastenhakoisesti aloittelemassa luku-urakkaa kun mieleen juolahti että kas, sieltähän alkaa Emmerdale kolmoselta. Yleensä en koskaan katso sitä "suorana" mutta nyt oli jostain kumman syystä pakko katsoa.

No ne kaksi puolen tunnin jaksoa olivat ja menivät ja kello oli seitsemän. Olin taas aikeissa aloittaa lukemista mutta tuli nälkä ja ajattelin ettei kurnivalla vatsalla lukemisesta mitään tule ja menin tekemään itselleni ruokaa. Jotenkin siinä hurahti taas tunti syödessä ja Jatkoaikaa lukiessa.

Kahdeksan aikaan oli pakko aloittaa lukemaan, tai niin ainakin uskottelin itselleni. Kerkesinkin siinä ehkä vartin verran opiskella ahkerasti mutta sitten erehdyin vilkaisemaan whatsappia ja yhtä keskustelua jossa kerrottiin että erään kaverini läheinen on parhaillaan telkkarissa. Pakkohan se ohjelma oli loppuun katsoa. Loppui yhdeksältä.

Sitten alkoikin Suomen peli, jonka parissa vierähti sinne about puoli kahteentoista asti. Hiukan aikaa siinä vielä jotain kikkailin ennen kuin vihdoin ja viimein pakotin itseni aloittamaan lukemisen. Puolen yön aikaan, kun herätys on aamuseitsemältä.

Joten tässä sitä nyt ollaan, pitämässä "pientä taukoa" ja kirjoittamassa Jatkoaikaan tällaista ylipitkää raapustusta ettei vaan tarttis jatkaa lukemista.

Kyllä ihminen osaa olla idiootti.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
@-RTK- aika normaali setti. Ittellä oli pari pääsykoekirjaa reissulla mukana, aattelin että lentomatkoilla ja odotellessa seuraavaa konetta tai bussia kerkeäis aina lukemaan. Joo ei oo näköjää ehtinyt vaikka paluumatka kotiin on nyt kestänyt about 24 tuntia. Suunnilleen saman ajan kesti myös matka toiseenkin suuntaan.

Positiivisena asiana se, että Kampissa ollaan ja kohta hyppään Lappeenrannan bussiin. Kymmenen tienoilla sitten perillä kotona.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Spotify puhelimesta soitatuksessa korvissa ja täällä kukutaan taas. Huomenta kaikille!

Toivottavasti saat nukuttua, samaa toivotaan myös omalle kohdalle täällä lentokentällä.

Kiitoksia toivotuksista, ihan kohtalaisesti sain kai viime yön nukuttua. Ja nyt taas turhan virkeänä tähän aikaan vuorokaudesta...

Joten tässä sitä nyt ollaan, pitämässä "pientä taukoa" ja kirjoittamassa Jatkoaikaan tällaista ylipitkää raapustusta ettei vaan tarttis jatkaa lukemista.

Kyllä ihminen osaa olla idiootti.

Täällä toinen idiootti! Lukemiset turhan vähille jääneet tässä parina viime päivänä, ja ensimmäinen pääsykoe odottaa jo keskiviikkona. Junalippu Tampereelle check, tarpeeksi luettu? No check...

Huomenna se olisi sitten Suomi-Slovakia. Voin yrittää juhlia molempien joukkueiden maaleja. Kompromissina voisi mennä jatkoajalle, niin tulisi molemmille pisteitä. @SeQuins ja minä pidämme taas henkisen kisastudion, joten pelistä tulee takuulla viihdyttävä!

Niin ja missäs nimimerkki @Captain Slow luurasi viime yön? Perin hiljaista oli, kun yksi yöketjun vakiokirjoittajista oli muualla. Nyt kaivataan varsin päteviä selityksiä - minä kuuntelen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Niin @Captain Slow ! Vaadimme selityksiä! ;)

Ei se taida tulla selittämään meille. Ja höpsis, paraskin puhuja - sinä hömppä nukahdit eilen ennen aikojasi! Mikä on kuitenkin aika suloista... :)

Menen myös heti sun jälkeen tässä nukkumaan, mutta Kapteeni Hidas saisi sitä ennen ilmaantua yöketjuun.

Edit: Miksi ketjun otsikossa on muuten kellonaika 24:00? Eihän sellaista ole olemassakaan - korrektimpi olisi ehdottomasti 00:00. Mutta pikkuasioita nämä!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Niin no mä mietinkin, että paraskin olen puhumaan, mutta tein jo aiemmin selvityksen poissaolostani sulle, joten nyt saan vaatia samaa CS:lta :)

Ihan totta! Selvitys poissaolosta oli (tietysti sinun kohdallasi) täysin ymmärrettävä ja hyväksyttävä, ei ongelmia sen suhteen. :)

Herralle @Captain Slow tulee silti kiperät paikat, mikä tahansa selitys ei häneltä kelpaa. Minullahan on olo kuin opettajalla, joka vahtii oppilaidensa menemisiä ja poissaoloja.

Kai se pitää minunkin nukkumaan mennä. Hyvää yötä kaikille! Ja Kapteeni Hitaalle jälki-istuntoa, mikäli kattava selvitys ei ole joko A) yöketjussa tai B) minun yksityisviestiboksissani klo 6:00 mennessä.

Suomi-Slovakia - vuoden yksi tärkeimmistä päivistä tiedossa! Juhlapeli mulle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws enhän mäkään osallistunut viime yönä? Tai no, ehken sitten ole vakio-osallistuja :'(

Ja oli ihan hyvä etten ollut mukana, olin kyllä koko eilisen ihan koomassa, vaikka meninkin nukkumaan tyyliin tasan kahdeltatoista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Jaws enhän mäkään osallistunut viime yönä? Tai no, ehken sitten ole vakio-osallistuja :'(

Olen vieläkin katkera Norja-tappiosta, joten viestiesi näkeminen riipii syvältä. Ja sinulla on ollut myös noita aikaisia herätyksiä, joiden vuoksi oletin, että sinulla on kiirettä. Mutta hyvä homma, että virvelipoikakin on tolpillaan - vuosisadan pirskeet nyt siellä suunnalla, kun jääkiekon suurmaa Slovenia kaatui piskuisen Norjan käsittelyssä? Ei mutta, onnea vielä Slovakia-voitosta, en toivu ehkä koskaan.

Nyt oikeasti hyvää yötä koko porukka! :)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen vieläkin katkera Norja-tappiosta, joten viestiesi näkeminen riipii syvältä. Ja sinulla on ollut myös noita aikaisia herätyksiä, joiden vuoksi oletin, että sinulla on kiirettä. Mutta hyvä homma, että virvelipoikakin on tolpillaan - vuosisadan pirskeet nyt siellä suunnalla, kun jääkiekon suurmaa Slovenia kaatui piskuisen Norjan käsittelyssä? Ei mutta, onnea vielä Slovakia-voitosta, en toivu ehkä koskaan.

Nyt oikeasti hyvää yötä koko porukka! :)

Miltä tuntuu, kun jatkopaikka valuu vääjäämättä slovakkien näpeistä ja edelle tulevat menemään Valko-Venäjä ja Norja? Voit vastata ensi yönä sitten. Taidan itsekin mennä unille.

Oli kyllä aamu jotain ihan naurettavaa. Heti kun pääsin bussiin, niin pää ikkunaa vasten ja silmät kiinni. Sitten sopivasti hereille ennen bussinvaihtoa, ja parin minuutin päästä jälleen unille. Kuin ihmeen kaupalla tajusin jäädä bussista pois. "Kahvi"tauolla meinasin nukahtaa tuolilla istuen ja pää eteenpäin retkottaen... Nyt ei sitten hirveästi väsytä :D Oliko se muka koulussakin viiden tunnin unilla samanlaista? En mä kyllä mielestäni nukahtanut kuin kerran, uskonnontunnilla.

Kyllä normaalin terveen ihmisen unirytmi on 2-10/11. Ei mikään 0-5.30. Ja ennen kahtatoistahan ei malta nukkua, paitsi lohella, kun ulkona on käytännössä koko ajan päivä.

On se näin sivumennen sanoen kyllä hyvä, etten ole autolla voinut käydä/käynyt töissä. En välttämättä kävisi enää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös