Yöketju (klo 24:00–06:00)

• 494 395
  • 5 199
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nintendo ja Super Mario! Mutta tästä me ollaankin puhuttu. Isoveljen vanha Nintendo, jota pelasivat kaikki vauvasta vaariin. Marion lisäksi oli myös mm. legendaariset Ducktales ja Blades of Steel. Voi noita muistoja. Olisinpa ihan pikkupoika taas...

Ja virtuaalista brofistiä sinne suuntaan. Itse pelasin aina Minnesotalla, koska ne oli nopeimpia ;) Ja aina tuli veljeltä turpaan.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Kuulostaa lupaavalta. Olisikohan tuolta saanut hyvistä jutuista tippiä, juurikin tuon sosioekonomisen aseman nojalla? Aina kannattaa vonkua. Kuten minua toisaalla muistutettiin äskettäin muuannen hyvän veljen toimesta, Laihian namusetä tarjoaa karkkipussistaan lausuen "tahtooko lapset ostaa sedältä namia".
Juuri julkaistiin Iltalehdessä juttu tutkimuksesta, jonka mukaan lapset lähtevät herkästi namusedän matkaan. Nameja ei siis pidä ylenkatsoa.

Suosikkijoukkue
Juuri julkaistiin Iltalehdessä juttu tutkimuksesta, jonka mukaan lapset lähtevät herkästi namusedän matkaan. Nameja ei siis pidä ylenkatsoa.

Namusetiä varten on kummisedät. I'll get my horsehead...

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja virtuaalista brofistiä sinne suuntaan. Itse pelasin aina Minnesotalla, koska ne oli nopeimpia ;) Ja aina tuli veljeltä turpaan.

Hahhah! Virtuaalinen brofist ehdottomasti takaisin myös. Minä en edes muista millä pelasin. Vaihteli aina. Järkyttävän nostalginen peli, ei hyvä luoja! Hymyilyttää edes miettiä.

Jos muuta virtuaalista saa lähettää, niin illan toinen virtuaalihali @SeQuins ille.

Nonih, nyt myöntää myös Jaws, että saatiin vähän sitä siirappiakin tälle yölle tähän ketjuun.

Tämmöinen hymiö vielä perään: :3

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Entä jos lukee myös suosikkijoukkueet? "Pisin kääpiö satakahreksankytkuus senttimetriä, Saksan jalkapallomaajoukkue eli Die Nationalmannschaft, Football Club Bayern München, HooIiÄfKoo, eli Helsingfors Idrottsforeningkamraten." Tuohon menee jo kymmenkunta sekuntia.
Ehkä tuolla kertomuksella irtoaa terveyskeskuksesta lähete antenniosaston erikoislääkärille. En oikein tiedä kun en ole alalla, mutta jos joku potee yllä kuvattuja vaivoja, niin voisi yrittää.

Irmeliä kainaloon, niin haluaisin kovasti nimimerkkisi lukea. Osaton olet tähän foneettiseen sattumaan, älä ota henkilökohtaisesti.

Suosikkijoukkue
Irmeliä kainaloon, niin haluaisin kovasti nimimerkkisi lukea. Osaton olet tähän foneettiseen sattumaan, älä ota henkilökohtaisesti.

Mentaaliloukkaantumiseni riippuu tässä kohtaa täysin Irmelistä. Mikäli kuitenkin tolkun nimimerkkinä "haluaisit" niin lukea, taitaa olla parasta käsittää nimikuvitelma täysin positiivisena ajatuksena.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nonih, nyt myöntää myös Jaws, että saatiin vähän sitä siirappiakin tälle yölle tähän ketjuun.
Vaahterasiirappia vai dansugerin valmistamaa?

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - täytyy kyllä ihmetellä miten ihminen jaksaa joskus innostua joistakin asioista oikein kunnolla. Mä olen hurahtanut jälleen konsolipeleihin - - -
Muutama vuosi on kulunut siitä kun viimeksi olen konsolipelejä hakannut. Tällaisella jääkiekkoaiheisella palstalla pelaajien määrä lienee huomattavasti keskimääräistä suurempi.

Mun on pitkään pitänyt jo kysyä, että mahtaako tällä palstalla olla ketään aikuisiällä Legoihin hurahtanutta. Lasten kanssa leikkijöitä/rakentajia on tietysti useampiakin, mutta ihan omaksi ilokseen tai näyttelyihin. Voisihan se olla aika urakka rakentaa vaikkapa Turkuhallista pienoismalli Lego-palikoista... idean tähän sain - yllätys, yllätys - jälleen kerran Sveitsistä.

11.09.2012 - 20min: Ehepaar baut eigenes SCB-Stadion - Bern

Tuossa voisi sanoa, että johonkin asiaan on hurahtanut oikein kunnolla!

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mentaaliloukkaantumiseni riippuu tässä kohtaa täysin Irmelistä. Mikäli kuitenkin tolkun nimimerkkinä "haluaisit" niin lukea, taitaa olla parasta käsittää nimikuvitelma täysin positiivisena ajatuksena.
Näin varmasti, käsittelemme nyt täysin materiatonta ja kuvitteellista Irmeliä, jonka voi nimikuvitelmassa ajatella nappaavansa kainaloon ja kulkevansa kohti auringonlaskua. Tai sitten tehdä jotain muuta. Voisihan sinunkin nimimerkkisi olla vaikka Virveliä reisille. Varmaan Tampereella on saatu vastustajalta tälläkin tyylillä vauhti pois.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kyllä väsyttöö senverran että virheitä meinaa tulla liukuhihnatahtia. Toisinsanoen silmä ristisssä signeeraan tätäkin viestiä.

Woimahaleja ja kepeitä tanssiaskeleita jokaiselle yökettinkiläiselle, hitaanlainen kapteeni kuittaa, muistakkee käyttää instrumenttiä harkiten. Juu, Koe-eläinpuisto soi taustalla.

Tere hommikust, suitsabmine voib tappa!

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kyllä väsyttöö senverran että virheitä meinaa tulla liukuhihnatahtia. Toisinsanoen silmä ristisssä signeeraan tätäkin viestiä.

Samma här, joten taidanpa minäkin unille vetäytyä. Jospa sitä näkisi taas barbitytöstä unta. Kerran olenkin nähnyt jo. Oli niin söpö uni että!

Tänä yönä oli vallan mainio yöketju. Kiitoksia kaikille osallistumisesta, nukleoni kiittää tältä yöltä.

Hyvää yötä! :)

Nick Neim

Jäsen
@Mr.Fox

En suoranaisesti legoihin, mutta jokin ihme mua on alkanut viehättää pienoismalleissa. Tarkoituksena olisi joskus alkaa niitä harrastamaan, joskaan en tiedä sitten riittääkö kärsivällisyys.

Niin joo, arvatkaapa katsoinko Montrealin ensimmäisen erän, vai pelasinko tolla paholaisen vallankoneella sen ajan?

Viimeinkin sain sen suljettua.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samma här, joten taidanpa minäkin unille vetäytyä. Jospa sitä näkisi taas barbitytöstä unta. Kerran olenkin nähnyt jo. Oli niin söpö uni että!

Tänä yönä oli vallan mainio yöketju. Kiitoksia kaikille osallistumisesta, nukleoni kiittää tältä yöltä.

Hyvää yötä! :)
Mä varmaan näen yöketjusta unta. Muttajuu, gut natt jokaiselle sukupuoleen tai seuraan (ei se lehti) katsomatta.

Suosikkijoukkue
Sairaita unia porukalla. Itse näin viikko sitten unta, jossa oli seitsemän helvetin isoa ja punaista rapua jotka tuhosivat about kaiken. Sellaisia unia pitäisi ihmisen näkemän. Itse asiassa pelotti jopa vähän, olen pari kertaa aiemminkin nähnyt unta tuhon taskuravuista. Ja niillä oli kaiken lisäksi lonkerot ja ne näyttivät piirretyiltä. Ei, en ole katsellut itämaista piirrostaidetta.

Hyvää yötä ja nati nati

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sairaita unia porukalla. Itse näin viikko sitten unta, jossa oli seitsemän helvetin isoa ja punaista rapua jotka tuhosivat about kaiken. Sellaisia unia pitäisi ihmisen näkemän. Itse asiassa pelotti jopa vähän, olen pari kertaa aiemminkin nähnyt unta tuhon taskuravuista. Ja niillä oli kaiken lisäksi lonkerot ja ne näyttivät piirretyiltä. Ei, en ole katsellut itämaista piirrostaidetta.

Hyvää yötä ja nati nati

No mä kerron mun unesta. Ajoin prätkällä talojen katoilla ja hypin katolta katolle. Menin yli savupiippujen ja räystäiden. Mua ei pysäyttänyt mikään eikä kukaan. Kunnes ajoin yli katon reunan ja tipuin alas nyt niin että hajosin kappaleiksi ja heräsin. Ei ollut mulla käsiä eikä jalkoja, karmea uni.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En suoranaisesti legoihin, mutta jokin ihme mua on alkanut viehättää pienoismalleissa. Tarkoituksena olisi joskus alkaa niitä harrastamaan, joskaan en tiedä sitten riittääkö kärsivällisyys.
Kyseinen rakennelma oli aikoinaan/on edelleen (?) Bern Arenan VIP-tiloissa. Käsittääkseni se on lahjoitettu SCB:lle, mutta se kiertää erinäisissä Lego-näyttelyissä ympäri Eurooppaa vuoden mittaan.

Humble bragina pitää kai tähän väliin heittää, että mulla oli pari vuotta sitten vapaa pääsy kyseisiin VIP-tiloihin. Olen siis ollut ihan kosketusetäisyydellä rakennelmaan, ja niistä hetkistä lähtien on takaraivossa jyskyttänyt ajatus, että josko joku pystyisi tekemään saman Turussakin. Tosin Artukaisten viljasiilon rakentaminen olisi sikäli huomattavasti helpompaa, että siihen ei tarvittaisi mitenkään älyttömästi minifiguureja - tyhjiä punaisia penkkejä sitten senkin edestä.

Liitteet

• 2013-03-28 - Bern Arena.jpg
    2013-03-28 - Bern Arena.jpg
    226,1 KB · kertaa luettu: 259

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvää huomenta, sanoi Kapteeni Hidas traditionomaiseen tapaansa yöketjussa.

Viikonloppu oli ja meni, ja voin sanoa ihan onnistuneeksi moisen. Keli oli mitä parhain autonpesuun, kahvin hörppimiseen pihalla ja niinpoiespäin.

Joku saattaisi luulla toista mutta viimeyön keskustelut ei ole kirjoitettu pikkupöhnässä peiton alla, vaan ihan vesilinjalla. Sitä minä en sitten tiedä mitä se vesi on sisältänyt...

Careless Whisper on muuten hieno biisi. Ja samaten tuhannet muut biisit joissa esiintyy lievästi eroottissävyinen puhallinsoitin joka saksofoninakin tunnetaan.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
No huomenta @Captain Slow sinullekin.

Viime yönä tuli nukuttua vaivaiset neljä tuntia ja huomenna on suht aikainen herätys, joten minä jätän tältä yöltä pidemmän valvomissession väliin. Slovakia taisteli hienosti pisteen, mutta Venäjä teki kannaltani antikliimaksisen maalin jatkoajalla. Ihan hyvä peli silti Slovakialta.

Nyt alkoi viikko, johon sisältyy kaikenlaista. Huomenna eli tänään ylioppilaskuvaan (viime vuonna jäi ottamatta, ja nyt halusivat muut mokomat että menen) ja keskiviikkona Tampereelle siihen pääsykokeeseen. Lauantaina sitten Jyväskylään, siellä pitää yöpyä serkkutytön luona ja sitten MM-finaalin jälkeen alkaa seuraava viikko sillä Jyväskylän pääsykokeella.

Näillä kuulumisilla koen päivittäneeni kaikki ajan tasalle seuraavan viikon ohjelmastani, joten voinen mennä huoletta hiljalleen tästä nukkumaan. Ehkä jotain jugurttia vielä ja sitten unille.

Jos ei ihmeempiä kellään minulle juuri nyt, niin hyvää yötä, kenties ensi yönä sitten enemmän! :)

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viime yönä tuli nukuttua vaivaiset neljä tuntia ja huomenna on suht aikainen herätys, joten minä jätän tältä yöltä pidemmän valvomissession väliin.
Jos ei ihmeempiä kellään minulle juuri nyt, niin hyvää yötä, kenties ensi yönä sitten enemmän! :)
Samaa vikaa, aikaista herätystä pukkaa täälläkin päässä. Aikainen mustalainen lompakon nappaa vai miten se meni?

Slovakkifanit osaa kyllä hyppiä ja laulaa maansa puolesta, oikeen kateeksi käy.

SeQuins pitäkööt tänäyönä tätä ketjua pystyssä :)

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samaa vikaa, aikaista herätystä pukkaa täälläkin päässä. Aikainen mustalainen lompakon nappaa vai miten se meni?

Jotenkin noin se sanonta varmasti meni! Uskoisin ainakin.

Slovakkifanit osaa kyllä hyppiä ja laulaa maansa puolesta, oikeen kateeksi käy.

Totta! Tänäänkin mahtava tunnelma, ei jäänyt kannustuksesta ainakaan kiinni.

SeQuins pitäkööt tänäyönä tätä ketjua pystyssä :)

Minäpä vähän luulen, että hän ei tänä yönä kerkeä. Ymmärtääkseni nyt oli niin kiireinen päivä. Mutta olisihan se kiva, jos aamulla saisi huomata, että viestejä häneltäkin olisi tänne tullut! Olisi positiivinen yllätys. :)

Nyt siis hyvää yötä kaikille. Oli pakko vain vastata vielä tuohon.

Suosikkijoukkue
On tässä mullakin monenmoista. Huomenna on työhaastattelu kaupan kassalle. Ei siinä sinänsä mitään ongelmaa, mutta olin jo asennoitunut, että kesätyöt jää väliin, ja ajatus oli ja on lähteä pään Lappiin mökkeilemään poikain kanssa kesäkuussa. Asioita tässä useamman päivän pohdittuani tulin siihen tulokseen, etten suostu töihin, jos en saa tuota viikkoa vapaaksi. Ja niillä eväillähän on hemmetin järkevää mennä haastatteluun... Rahalle toki on aina tarvetta, mutta nyt tuntuu siltä, että pitäisi tehdä mitä haluaa ja mitä on luvannut. Kovin kovaa kilpailua tuosta paikasta ei ole, en tiedä olenko jopa ainoa hakija. Minun lisäkseni korkeintaan kaksi hakijaa. Lohelle ei tänä kesänä pääse, tuli töitä tai ei. Ellei tule veikkausvoittoja tai jäätävää lakkiaispottia. Tai no, viikoksi voisi päästä. Ja pääseekin.

Mitäs muuta? Lakki pitäisi hankkia, puku pitäisi hankkia, kutsut pitäisi tehdä ja lähettää, pääsykokeisiin pitäisi alkaa lukemaan... Ja sit pitäisi vielä pari päivää käydä töissäkin. Ja tässä sitä kirjoitellaan Yöketjuun.

Onko muuten hyvä vai huono asenne mulla tuon haastattelun suhteen? Rehellisyyshän on kuitenkin tärkeää.

E: Karkasiko multa nyt Yöketju alta ennen aikojaan?

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On tässä mullakin monenmoista. Huomenna on työhaastattelu kaupan kassalle. Ei siinä sinänsä mitään ongelmaa, mutta olin jo asennoitunut, että kesätyöt jää väliin, ja ajatus oli ja on lähteä pään Lappiin mökkeilemään poikain kanssa kesäkuussa. Asioita tässä useamman päivän pohdittuani tulin siihen tulokseen, etten suostu töihin, jos en saa tuota viikkoa vapaaksi. Ja niillä eväillähän on hemmetin järkevää mennä haastatteluun... Rahalle toki on aina tarvetta, mutta nyt tuntuu siltä, että pitäisi tehdä mitä haluaa ja mitä on luvannut. Kovin kovaa kilpailua tuosta paikasta ei ole, en tiedä olenko jopa ainoa hakija. Minun lisäkseni korkeintaan kaksi hakijaa. Lohelle ei tänä kesänä pääse, tuli töitä tai ei. Ellei tule veikkausvoittoja tai jäätävää lakkiaispottia. Tai no, viikoksi voisi päästä. Ja pääseekin.

Mitäs muuta? Lakki pitäisi hankkia, puku pitäisi hankkia, kutsut pitäisi tehdä ja lähettää, pääsykokeisiin pitäisi alkaa lukemaan... Ja sit pitäisi vielä pari päivää käydä töissäkin. Ja tässä sitä kirjoitellaan Yöketjuun.

Onko muuten hyvä vai huono asenne mulla tuon haastattelun suhteen? Rehellisyyshän on kuitenkin tärkeää.

E: Karkasiko multa nyt Yöketju alta ennen aikojaan?

Helppoa se on sieltä Mouhijärveltä huudella että ei tarvitse mennä töihin, uudet massikat ja kaikkea. Ajelet Siurolle sillä uudella massikalla, niin kyllä siinä on lappia tarpeeksi.

Toista se on näiden hevosten ja aurojen kanssa.

Suosikkijoukkue
Helppoa se on sieltä Mouhijärveltä huudella että ei tarvitse mennä töihin, uudet massikat ja kaikkea. Ajelet Siurolle sillä uudella massikalla, niin kyllä siinä on lappia tarpeeksi.

Toista se on näiden hevosten ja aurojen kanssa.

Ei kun ihan oikeesti, intti ensi keväänä ja kaikkea, ei tässä ole tarvetta tonneittain säästellä. Ihan parilla satkulla kyllä selviää. Aina se on riittänyt, mutta ikinä sitä ei ole ollut paljon. Kun ei sitä taas tiedä, koska on sitten oikeestiaikuisena kunnon kesälomia. Työtähän kyllä tekevälle löytyy, ja aina on sosiaalitoimisto.

Hienosti ovat kyllä kevätkylvöt lähteneet itämään, ihan köyhille vittuillakseni istuttelin talikko kourassa kaikki, samalla kun vahattu massikka kiilteli ajamattomana kevätauringossa.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Pitää valvoa, vaikka huomenna onkin aikainen herätys. Lumiani ei jostain syystä lataa laturilla, ja sen takia pitää ladata vekotin tietokoneella. Pitää odottaa, että akku on täynnä, ja sitten vasta voi painua pehkuihin.

Ja kouluhan alkaa huomenna 8:35.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy