Yritin pitkästä aikaa saada ajoissa unta, ja nyt olen tässä koneen ääressä ja mietin että mitä vittua.
No voisihan sitä sentään juhannuksena käydä jossain pyörimässä, mutta kotiin pitää ehdottomasti keretä ennen draftia. Sitä en halua missata.
Totta, ihan mielissäni olen tästä hankinnasta. Kiva, kun palasi kotikaupunkiinsa, toivottavasti onnistuu.
Viikon mittainen Saksan reissu takana, sen aikana tosin vierähti reilu päivä Prahassa. Saksa - Sveitsi matsin kävin kattomassa paikanpäältä, oli tunnelmaltaan ihan hieno ottelu. Omasta mielestä ottelu itsessäänkin oli tarkka ja tasainen, mutta silti hyvätasoinen.
Reissu oli kyllä äärimmäisen mukava, ei mitään negatiivista sanottavaa Saksasta tai Tsekistä. Kaikki maiden väliset bussi- ja junamatkatkin meni täysin nappiin.Television välityksellä tuo oli kisojen selkeästi huonoin ja tylsin ottelu, mutta niinhän nuo Sveitsin pelit ovat näissä kisoissa vähän olleet. Toivottavasti oli mukava reissu!
Toivottavasti saat nukuttua, samaa toivotaan myös omalle kohdalle täällä lentokentällä.
Joten tässä sitä nyt ollaan, pitämässä "pientä taukoa" ja kirjoittamassa Jatkoaikaan tällaista ylipitkää raapustusta ettei vaan tarttis jatkaa lukemista.
Kyllä ihminen osaa olla idiootti.
Niin @Captain Slow ! Vaadimme selityksiä! ;)
Niin no mä mietinkin, että paraskin olen puhumaan, mutta tein jo aiemmin selvityksen poissaolostani sulle, joten nyt saan vaatia samaa CS:lta :)
@Jaws enhän mäkään osallistunut viime yönä? Tai no, ehken sitten ole vakio-osallistuja :'(
Olen vieläkin katkera Norja-tappiosta, joten viestiesi näkeminen riipii syvältä. Ja sinulla on ollut myös noita aikaisia herätyksiä, joiden vuoksi oletin, että sinulla on kiirettä. Mutta hyvä homma, että virvelipoikakin on tolpillaan - vuosisadan pirskeet nyt siellä suunnalla, kun jääkiekon suurmaa Slovenia kaatui piskuisen Norjan käsittelyssä? Ei mutta, onnea vielä Slovakia-voitosta, en toivu ehkä koskaan.
Nyt oikeasti hyvää yötä koko porukka! :)
Miltä tuntuu, kun jatkopaikka valuu vääjäämättä slovakkien näpeistä ja edelle tulevat menemään Valko-Venäjä ja Norja? Voit vastata ensi yönä sitten. Taidan itsekin mennä unille.
No mutta iltaa taas kerran. Terveisiä pitkästä aikaa.
Pätk pätk sanoo puhelinlinjat jne. Juu, ensin väsytti ja sitten perjantaina olikin ehkä hieman melankolinen olotila, mutta eiköhän se tästä näin.No mutta iltaa! Selvitys ei tullut ihan ennen kello kuutta, mutta yksityisviestiboksiin tullut selostus voitaneen katsoa hyväksytyksi. Tervetuloa siis takaisin kahden yön mittaiselta tauoltasi!
Voitte varmaan kuvitella, paljonko stressaan sitten keskiviikkona kevään ensimmäistä pääsykoetta. En voi sanoa olevani kovinkaan innoissani.
Niin ja nimimerkiltä @Virveliä kainaloon oivallinen runo tuonne toiseen ketjuun - mm. yöketjun hymynaamaviestit mainittu. :)
Itse oisin pari vuotta sitten kiinnostunut samasta festarista muuan Armin van Buurenin dj-setin takia, mutta ed. vuoden olosuhteet, piiitkähkö matka kuluineen päivineen ja muu kuulijakunta saivat kiertämään kaukaa.Iltaa vaan kaikille. Kesää odotellaan täälläkin kovasti. Weekend Festival olisi mukava kokea, mutta ei ole mitään paikkaa Helsingissä missä yöpyä. No siis viestin pointti; olisi kivaa päästä.
@SeQuins tietää nyt tasan tarkkaan millainen hermoilija osaan toisinaan olla. Se on tuo luonne, ei mahda mitään. Ihan pieniä asioita tulee stressattua. Voitte varmaan kuvitella, paljonko stressaan sitten keskiviikkona kevään ensimmäistä pääsykoetta. En voi sanoa olevani kovinkaan innoissani.