Falling Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
No voisihan sitä sentään juhannuksena käydä jossain pyörimässä, mutta kotiin pitää ehdottomasti keretä ennen draftia. Sitä en halua missata.
Jos et asusta suuressa kaupungissa, niin suosittelen valitsemaan ihan minkä muun tahansa ajankohdan pyörimiselle. Viime kesänä tuli ensimmäistä kertaa elämässä vietettyä täysikäisenä kaupunkijuhannusta. Kateltiin kaverin kanssa Italian fudismatsia pohjia ottaen ja yökerhoon oli aikomus. Paino sanalla aikomus. Eipä käynyt mielessäkään etukäteen selvitellä moisten aukioloaikoja. Vittu joulunakin vedetään viittä päivää peräkkäin auki, mut jussina oli ovet säpissä. Kaupungin molemmissa yökerhoissa. Käytiin sitten pubissa yksillä ja tähdättiin kotiin aavistuksen pettyneinä.
Totta, ihan mielissäni olen tästä hankinnasta. Kiva, kun palasi kotikaupunkiinsa, toivottavasti onnistuu.
Mä olen hyvin mielissäni, ettei Lukko käyttänyt optiota, ja päästi pahimman flopin muualle. Hidas ja pehmeä, ei mitään käyttöä menestyvässä joukkueessa millään osa-alueella. Tuskin se Turussa ainakaan huonommin menee.